Γεια σε όλους.
Καινούρια στο forum, αλλά με παρόμοιο πρόβλημα. Εν τάχει για να μην σας κουράζω, πριν από 1 χρόνο και 1 μήνα αγόρασα από ΠΛΑΙΣΙΟ ένα iphone5c, που ήταν DOA, τους το πήγα σε 2 ημέρες και μου το αντικατέστησαν με ένα που μου παραδόθηκε σε "σακκουλάκι" και χωρίς κανένα παραστατικό. Στραβάδι εγώ, το δέχτηκα.
1 ημέρα πριν τη λήξη του χρόνου ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ 1ΗΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ, τους πηγαίνω στο ΠΛΑΙΣΙΟ το τηλέφωνο επειδή τα "έπαιξε" και δεν "άνοιγε" καθόλου. Μου λένε να απενεργοποιήσω το find-my-iphone, το κάνω μέσω settings, το παίρνουν και το στέλνουν στην ARVATO. Μετά από 1 εβδομάδα μου λένε ότι δεν το είχα απενεργοποιήσει, το κάνω πια σωστά μέσω icloud, το ξαναστέλνουν στην ARVATO επειδή εκείνη δεν μπορούσε να το δεχτεί λόγω μη απενεργοποίησης και τους το είχε στείλει πίσω. Τρώμε έτσι άλλη μια εβδομάδα. Τελικά μετά από 3 εβδομάδες μου λένε ότι το τηλέφωνο είναι εκτός εγγύησης, ότι έκαναν αίτημα στην APPLE για αντικατάσταση αλλά δεν έγινε δεκτό και ότι πρέπει να πληρώσω 205€+ΦΠΑ για επισκευή. Στέλνω επιστολή στο ΠΛΑΙΣΙΟ και μου λένε τα ίδια και ότι είναι "απλοί διαμετακομιστές".
Ερωτήματα:
- Πώς με συμβουλεύετε να προχωρήσω; Κατά τα γνωστά που γράφονται από "ομοιοπαθούντες", δηλ. επιστολή παραπόνων με επισυναπτόμενη τη νομοθεσία, κλπ;
- Προς το ΠΛΑΙΣΙΟ μόνο ή και προς ARVATO, VODAFONE (ήταν από εκεί η συσκευή), APPLE;
- Κάπου βρήκα (αλλά όχι πια) μια ιστοσελίδα που αναφέρει λίστα βλαβών και τρόπους αποκατάστασης, π.χ. DOA --- σφραγισμένη συσκευή.
- Επειδή η υπόθεση με την αλληλογραφία που έχω ξεκινήσει θα πάει μακριά, δικαιούμαι να ζητήσω συσκευή προσωρινής αντικατάστασης; Στο ΠΛΑΙΣΙΟ σφυρίζουν αδιάφορα και λένε πως όχι γιατί είναι απλοί διαμετακομιστές και ότι δεν αφορά δικό τους προϊόν (μάλλον εννοούν τα TURBO-X).
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων