iPad mini στην Ελλάδα
#451
Δημοσίευση 23/12/2012 - 13:53
έχει τύχει σε κανέναν να έχει φύγει το χρώμα στο bezel του mini? Εγώ πρόσφατα είδα ένα να έχει θέμα με το που ανοίχτηκε η συσκευασία. Ήταν μαύρο, εβδομάδας 46. Λέτε να έχουν θέμα όπως τα iphone 5?
Ad
#452
Δημοσίευση 26/12/2012 - 16:27
Το επέστρεψα κ περιμένω καινούργιο, για να δούμε!Καλημέρα,
έχει τύχει σε κανέναν να έχει φύγει το χρώμα στο bezel του mini? Εγώ πρόσφατα είδα ένα να έχει θέμα με το που ανοίχτηκε η συσκευασία. Ήταν μαύρο, εβδομάδας 46. Λέτε να έχουν θέμα όπως τα iphone 5?
Ιδού η απόδειξη:
Attached Files
Τελευταία επεξεργασία από: djepoxy, 26/12/2012 - 16:28.
#453
Δημοσίευση 26/12/2012 - 17:01
#454
Δημοσίευση 26/12/2012 - 17:29
Με τρομοκράτησες τώρα... αν και μ'αρέσει περισσότερο το μαύρο θα προτιμήσω το λευκό τελικά γιατί δε θέλω σε ένα μήνα να μου ξεφλουδίσει! Γιατί και να στο αλλάζουν (που πολύ αμφιβάλλω) πάλι έτσι δε θα γίνει;Το επέστρεψα κ περιμένω καινούργιο, για να δούμε!
Ιδού η απόδειξη:
#455
Δημοσίευση 26/12/2012 - 18:20
#456
Δημοσίευση 26/12/2012 - 19:04
#457
Δημοσίευση 26/12/2012 - 19:06
#458
Δημοσίευση 26/12/2012 - 19:24
#459
Δημοσίευση 26/12/2012 - 19:39
2. Σε σχέση με τα άλλα 7" της κατηγορίας του, υστερεί σε hd οθόνη και gorilla glass;
3. Αξίζει γενικά όσοι το έχετε χρησιμοποιήσει; Για πέιτε γνώμες παρακαλώ!
#460
Δημοσίευση 27/12/2012 - 03:40
Θελω να καταγγείλω απαράδεκτη συμπεριφορα του Golden i στο Cosmos Θεσσαλονικης
Τηλεφωνω και με ενημερωνουν οτι εχουν διαθεσιμα 2 κομματια wifi 16αρια μαυρα, τους ζηταω να μου κρατησουν το ενα για μιση ωρα μεχρι να παω και μου λενε δε γινεται με τιποτα. Ειμαι πελατης τους και εχω κανει 4-5 αγορες απο εκει, πραγμα που σημαινει οτι οταν τους ειπα ονομα επρεπε να το ψαξουν και να ξερουν οτι δε θα τους πιστολιάσω και δε θα το παρω (λες και υπηρχε κινδυνος να τους μεινει μετα το iPad mini αμανάτι, δλδ ελεος)
Παω μεσα σε μιση ωρα εκει και μου λεει η υπαλληλος τωωωρα, τα δωσαμε. Σε 3-4 εβδομαδες παλι.
Δεν ειμαι κανενανας τρελλαμενος που θα παθω κατι αν δε το εχω απο τους πρωτους, αλλα ειναι κομματι που το θελω για τη δουλεια μου, να δοκιμαζω τα αξεσουαρ κτλ, και μου ειναι απαραιτητο. Ειμαι κι εγω εμπορος, και πελατες μου που εχουν παραγγειλει 4-5 φορες οχι απλα τους εξυπηρετω, αλλα τους βαζω και σπιτι μου για καφε και με καποιους (που ειναι και μελη εδω) εχουμε γινει και φιλοι. Η συμπεριφορα τους ηταν τραγικη και αποφασισα ΠΟΤΕ ξανα να μην αγορασω τιποτα απο το εν λογω καταστημα.
p.s Δε μου κανει καμια εντυπωση (και κατα βαθος χαιρομαι) που το καταστημα ξεκινησε με 2 κοπελες στα ταμεια και 4 πωλητες, και πλεον ειναι 1 κοπελα στο ταμειο, και ενας πωλητης που βολοδερνει.
Αυτα απο μενα.
Σχετικά με το εν λόγω κατάστημα έχω ακόμη χειρότερη εμπειρία απο τη δική σου.
Πηγαίνω ο ίδιος στο κατάστημα και ζητάω iPad mini 16 ή 32GB-WiFi σε μαύρο ή λευκό χρώμα. Μου λέει ο υπάλληλος (ο οποίος με γνωρίζει μιάς και είμαι πολύ καλός πελάτης) οτι μόλις τους ήρθε νέα παραλαβή και θέλουν περίπου δύο ώρες για να δούν ποιά θα πάνε σε προ-παραγγελίες και ποιά στο ράφι και μου ζητάει να περάσω αργότερα για να ξεκαθαρίσουν τι γίνεται με την παραλαβή και πως αν έχει διαθέσιμο θα μου κρατήσει ένα με τα στοιχεία μου ότι ώρα και αν περάσω. Αφήνω όλα μου τα στοιχεία και περιμένω εκεί γύρω. Μετά απο δύο ώρες επιστρέφω στο κατάστημα όπως μου είχε πει και ρωτάω αν τελικά υπάρχει διαθέσιμο.
Αφού ο υπάλληλος με αφήνει να περιμένω κανένα τέταρτο εξυπηρετόντας ταυτόχρονα 3-4 άτομα επιστρέφει απο το πίσω μέρος της αποθήκης και με ενημερώνει πως υπάρχει σε λευκό με τα χαρακτηριστικά που είχα ζητήσει και με ρώτησε αν το θέλω. Του απαντάω θετικά και πηγαίνει πίσω να το φέρει, μέχρι που επιστρέφει με άδεια χέρια και μου δείχνει μία κυρία στο ταμέιο να αγοράζει το iPad mini που μου είχαν κρατήσει λέγοντας μου πως το πρόλαβε η κυρία και πως δεν έχουν άλλο κομμάτι διαθέσιμο. Την ίδια στιγμή ο υπάλληλος που την εξυπηρετούσε στο ταμείο έβγαζε το χαρτάκι με τα στοιχεία μου απο πάνω απο το κουτί και το πετούσε στα σκουπίδια.
Μετά απο 2 ώρες που με είχαν να περιμένω στο Cosmos, έδωσαν το iPad mini που είχε κρατηθεί για εμένα σε μία Χ πελάτισσα που το ζήτησε χωρίς καν να το έχει κάνει προ-παραγγελία.
Η απάντηση του υπέυθυνου καταστήματος μετά το συμβάν ήταν για γέλια και για κλάματα μαζί και δεν θύμιζε ούτε στο 1% την ποιότητα εξυπηρέτησης που προσφέρει η Apple.
Ποιός ελέγχει την εκπληκτική αυτή εξυπηρέτηση του Premium (ο Θεός να το κάνει) Reseller της Apple;;;
Τελευταία επεξεργασία από: gblaxos, 27/12/2012 - 03:43.
#461
Δημοσίευση 27/12/2012 - 11:13
First come first serve.
#462
Δημοσίευση 27/12/2012 - 20:25
Πάντως αυτό που περιγράψεις είναι αυτο ακριβώς που υποστήριξαν και στον DjVassel ότι κάνουν.
First come first serve.
Δεν έχεις δίκιο. Γιατί το υποστηρίζεις αυτό;;
Οι ίδιοι οι υπάλληλοι του είπαν να ξανά περάσει και να του το κρατήσουν....
Πόσο πιο ξεκάθαρα να το περιγράψει ο φίλος;;
#463
Δημοσίευση 28/12/2012 - 01:00
Ίσως ο υπάλληλος να του το είπε λάθος ή να έκανε πατάτα...
Κατανοώ την αγανάκτηση αλλά θεωρώ ότι ειδικά σε τέτοια release με μεγάλη ζήτηση και λίγα κομμάτια η πολιτική first come first serve είναι μονόδρομος...
#464
Δημοσίευση 28/12/2012 - 01:08
Το μαγαζι αρχισε διαφημισεις στο αθλητικο metropolis την ωρα του Ραπτοπουλου (κακο σημαδι)
#465
Δημοσίευση 28/12/2012 - 01:19
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 14
0 μέλη, 14 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες