Σύμφωνα με έρευνα της Canalys μόνο ένα πολύ μικρό ποσοστό από τις περίπου 700 χιλιάδες εφαρμογές που προσφέρονται στο App Store και Google Play αντίστοιχα είναι σημαντικά κερδοφόρες για τους developers. Μάλιστα, από τα $120 εκατομμύρια των συνολικών κερδών από paid downloads και in-app purchases στις ΗΠΑ τις πρώτες 20 μέρες του Νοεμβρίου του 2012 τα μισά μοιράστηκαν μεταξύ 25 developers!
Από αυτούς τους 25 developers όλοι εκτός από έναν πρόκειται για game developers (Disney, Electronic Arts, Gameloft, Rovio κτλπ) με την εξαίρεση να αποτελεί η Pandora που προσφέρει την ομώνυμη υπηρεσία ραδιοφώνου. Κατά μέσο όρο οι 125 από τις κορυφαίες 300 εφαρμογές στο App Store ήταν παιχνίδια την περίοδο της έρευνας με τον αντίστοιχο αριθμό για το Google Play να φτάνει τις 116. Τις περισσότερες φορές, επίσης, οι συγκεκριμένοι game developers καταλαμβάνουν υψηλές θέσεις στις βαθμολογίες προσφέροντας πολλαπλούς τίτλους. Για παράδειγμα, η Rovio προσφέρει οκτώ διαφορετικές εκδόσεις του δημοφιλούς παιχνιδιού Angry Birds στο Google Play συν το νεότερο Bad Piggies.
Εξαιτίας του μεγάλου όγκου των εφαρμογών που προσφέρονται στα δύο καταστήματα οι developers που δεν έχουν ήδη μια ισχυρή σχετικά παρουσία θα τα βρίσκουν συνεχώς σκούρα στην προσπάθεια τους να μπουν στο παιχνίδι. Γι' αυτό είναι σημαντικό, σύμφωνα με την Canalys, οι developers να εξερευνούν κάθε πιθανή οδό που μπορούν να σκεφτούν για την προώθηση των εφαρμογών τους, όπως εκπτώσεις, social media, in-app ads κτλπ.
[via TheRegister]