Ειπες πριν να γυρισεις πισω το κινητο και να παρεις τα χρηματα σου πισω..εχεις γυρισει πολλες φορες πισω ενα γρατσουνισμενο κινητο και εχεις παρει τα λεφτα σου πισω?φανταζομαι πως οχι..γιατι θα καταλαβαινες οτι κανενα καταστημα δεν εχει τετοια πολιτικη επιστροφης
Σου απάντησα: Έχει ο Κωτσόβολος για παράδειγμα. Και μάλιστα σου είπα ότι έχεις δικαίωμα επιστροφής όχι μόνο εάν είναι ελαττωματικό αλλά και ως " μη πληρούν τις ανάγκες του πελάτη". Κοινώς..γιατί έτσι σου κάπνισε!
Και επιπλεον η γκρινια και η εποικοδομητικη κριτικη δεν απεχουν και πολυ μεταξυ τους..καποιος για παραδειγμα που θα ειναι διατεθιμενος να "σταξει" το 1000αρικο (ενδεχομενως) να παρει το iphone5 θα γνωριζει διαβαζοντας το φορουμ εαν αξιζει να κανει ή οχι την αγορα..εαν καταληξει στο οχι και παραμεινει με τη παλια του συσκευη ή ακομη χειροτερα απευθυνθει στον "ανταγωνισμο" τοτε η apple θα πρεπει να δει τι εφταιξε..ετσι δεν ειναι?
Εδώ έχεις μερικό δίκιο.
Μερικό, γιατί εάν είναι προϊόν εποικοδομητικής και τεκμηριωμένης κριτικής, τότε ναι έχεις δίκιο. Είναι μια μορφή after sales report (χωρίς βέβαια να μεταφέρει στην apple τι έφταιξε και άρα να προσπαθήσει να το αλλάξει, εάν την ενδιαφέρει. Και μερικό άδικο, γιατί εφόσον είναι προϊόν παραπληροφόρησης ή γκρίνιας, τότε χάνουν όλοι. Και η apple πωλήσεις και ο υποψήφιος αγοραστής ένα τηλέφωνο που πιθανόν να του άρεσε. Επειδή όμως η συζήτηση είναι εντελώς offtopic και επειδή δεν έχω κανένα λόγο να κάνω debate μαζί σου, δεν θέλω να συνεχίσω την κουβέντα, ούτε θέλω να ανοίξω διάλογο. Σου απάντησα από ευγένεια μια φορά. Δεν θα το ξανακάνω. ( Φυσικά δεν έχω κάτι προσωπικό μαζί σου, απλά δεν θέλω να κάνω συζητήσεις χωρίς κανόνες και πάνω από όλα χωρίς κέρδος για μένα).