iPhone 4s: 5 φορές στο service (παράνοια), 3 αλλαγές συσκευών με διαφορετικό πρόβλημα έκαστη
#1
Δημοσίευση 12/01/2013 - 23:15
θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου το τελευταίο τρίμηνο με το service του Γερμανού/ του ελληνα αντιπροσωπου/ της Apple /whatever. Δεν ξερω ποιος πραγματικα φταίει για ολο τον τραγελαφο που θα σας περιγράψω! Η διπλωματική μου εργασία και το μεταπτυχιακό μου τώρα αφορά ένα σύστημα καταγραφής μετρήσεων που έχει υλοποιηθεί σε iPhone, οπότε για μενα η συσκευή είναι κατι παραπάνω απο ένα εργαλειο ψυχαγωγίας. Ειναι εργαλείο ερευνας και δουλειας για μένα και ευτυχως που εχω ενα παλιοτερα iPhone 3gs για αντικασταση ολο αυτο τον καιρο που συμβαινουν τα παρακάτω:
Ειχα αγοράσει το iPhone 4S τον Γενάρη του 2012. Eξ αρχής έκανε random reboot μονο του, drain τη μπαταρία πολλες φορές, εχανε το δίκτυο επισης πολλες φορες στα καλα καθούμενα, το εβρισκα κλειστο άπειρες φορές κτλ. Στην αρχη θεώρησα οτι επρόκειτω για software bug και δεν του εδωσα πολυ σημασία (πολυ κακως βεβαια και εγώ). Το εμφανιζε πραγματικα τελειως τυχαία αλλα επειδή είχα και το τρέξιμο με τη διπλωματικη μου και σκεφτομουν συνεχεια να μεινω χωρις κινητο για ποσες μερες δεν το πηγαινα στο service. (Σχετικό link με το πρόβλημα υπάρχει στο http://www.iphonehel...αι-δεν-ανοιγει/)
Οταν έκανα software update στην 5.1.1 και είδα οτι το πρόβλημα παρέμενε πήγα το κινητο στο service του γερμανού. Εκεί ξεκίνησε ενας πραγματικός μαραθώνιος. Τη πρώτη φορα μου το γυρίσανε με απλό software update στην iOS 6 αντι για την 5.1.1 που ειχα (που φυσικά και εγώ το ειχα κάνει clean install με iOS αλλα το προβλημα παρέμενε). Eπειδή το εψαξα τότε, υπήρχε μια μεγάλη παρτίδα iPhone 4s που εμφανιζαν οτι και το δικο μου, kernel panic εν ολίγοις ειχανε καταλήξει.
Επειδή το πρόβλημα παρέμεινε και στο iOS 6, το ξαναπήγα το κινητο στο service. Εκει ενώ θερμοπαρακάλεσα την πωλήτρια του γερμανού να μου γράψει μια καλύτερη περιγραφή στο πρόβλημα, δεν το ειχε κάνει. Πιο συγκεκριμένα ειχε βάλει δυσλειτουργεία λογισμικού ενώ υπηρχε περιγραφή που έλεγε "ανοιγει και κλεινει μόνο του". Ειχαμε σφαχτεί τοτε στο κατάστημα γιατι με τα χιλια ζορια μου εγραψε και τη περιγραφη που ήθελα "αριστη κατασταση, καθαροι δείκτες υγρασίας". Μετά απο 4 μερες λοιπόν μαθαινω ΟΤΙ ΓΙΑ 2Η φορά εγινε ενα απλο software restore. Απλά δούλεμα μεσα στη μούρη, αφού δεν παίζει να γινοτανε καποιος πραγματικός ελεγχος των bugs του κινητού. Η επικοινωνία μου με τα κεντρικα στον Γερμανο απλα ητανε και αυτη μια παρανοια, αφου μου τονίζανε οτι αυτη ειναι η προβλεπομενη διαδικασία και οτι το πρόβλημα θα αντιμετωπιστει ετσι παρολο που με το πρώτο software restore που κανανε στο service δεν αντιμετωπιστηκε. Και το κυριοτερο ητανε οτι εχανα το κινητο για μια εβδομαδα, για ενα software update που θα μπορουσα να κανω σε 20 λεπτα εγώ στο pc μου. Πραγματικά ειναι εξωφρενικος ο τροπος που το αντιμετωπισανε. Οσο και αν επεμενα οτι θα προβω σε καταγγελία αν δεν μου γυρισουν νεο κινητο και τσακωνομασταν επι ενα τέταρτο, μου το γυρισανε πίσω ακριβως το ίδιο.
Φυσικά το προβλημα ξαναεμφανιστηκε, αλλά επειδη ετρεχα και δεν εφτανα γιατι παρουσιαζα τη διπλωματική μου, περιμένα αλλη μια εβδομάδα μέχρι να ξεμπερδεψω και φυσικά το ξαναπήγα στο service. Ευτυχως αυτη τη φορά με εξυπηρέτησε ενα εξαιρετικο παιδι, πολυ συνεργάσιμο και αριστο στην αντιμετωπιση του θέματος (εγραψε τα παντα σχειτκα με την αριστη κατασταση της συσκευής + καθαρους δεικτες υγρασιας που του το ζήτησα χωρις να μου γκρινιαξει κτλ) και κυριως εγραψε επιτελους το σωστό στην περιγραφη (to kinhtο ανοιγει και σβήνει μόνο του) + αιτημα για άμεση αντικασταση, οτι το προβλημα παραμένει μετα απο τα 2 συνεχομενα software updates και την έντονη δυσαρέσκεια μου για τη ταλαιπωρία. Το παιδι πραγματικα έκανε οτι καλύτερο μπορούσε να με εξυπηρετήσει.
Οντως στο 3ο service έγινε επιτέλους αντικατάσταση! Ομως το κινητο που ήρθε, διαπίστωσα πως ειχε χαλασμένο το κουμπί του silence!!!! Συνήθως δεν έμπαινε καν, αλλα και όταν καποιες λιγες φορές επιανε και εμπαινε στο silence αν κουνουσες απειροελαχιστα το κινητο ξαναέμπαινε σε κανονικό profile ήχου. Επειδή δεν μπορουσα να ξαναχάσω τη συσκευή για αλλη μια εβδομάδ ακαι ειχα μπουχτισει με αυτη τη διαδικασία, συμβιβάστηκα λιγο καιρο και δεν το πήγα.
Και ερχομαστε στο σήμερα
Τα χριστούγεννα, επειδή πλησίαζε και το τελος της 3μηνης εγγύησης της συσκευής το πήγα στο service στο Γαλάτσι στην Αθήνα. Ομως λόγω εορτών καθυστέρησε πάνω απο μία εβδομάδα και προέκυψε το εξής πρόβλημα: Επρεπε να επιστρέψω στα Χανιά λόγω οτι δουλευώ και σπουδάζω κάτω αλλα ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝΕ να μου το προωθήσουν απο το κεντρικο service στα χανιά, αλλα μονο απ εκει που το παραλάβανε (γαλάτσι). Μου ισχυρηστήκανε πως ειναι λογιστικο το θέμα με τα δελτια αποστολης. Μετά απο πολλες συζητήσεις με το καταστημα του γαλατσίου και τα κεντρικα του Γερμανου (τους εκανα αιτημα στην εξυπηρέτηση πελατων και μου το αρνηθηκανε) τελικα στάλθηκε απο το Γαλάτσι στα Χανια (στο καταστημα των κουνουπιδιανών στο πολυτεχνειο συγκεκριμένα εξυπηρετουμαι και συνεβησαν και ολα τα παραπάνω με το πρώτο πρόβλημα) με courier αλλα χρέωση δική μου (12€). Προκειμένου να εξυπηρετηθώ και να ξεμπερδευω το δέχτηκα, δεν ειχε νοήμα να κατσω να τσακωθω και γι αυτό.
Σημερα λοιπον παρέλαβα το iPhone 4S, στο οποίο όντως έγινε αντικαστασταση....ΟΜΩΣ ΤΟ WI-FI του μοντέλου που ηρθε στα ΧΕΡΙΑ μου ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ. απλά Π-Α-Ρ-Α-Ν-Ο-Ι-Α.
Πιο συγκεκριμένα εμφανιζεται το grayed out bug. Το κουμπί του Wi-Fi ειναι πλήρως απενεργοποιημένο και δεν βγαίνει με ΤΙΠΟΤΑ απο το off (ολα τα υπολοιπα, cellular, bluetooth κτλ δουλευουν φυσικα κανονικά). Απ όσο έψαξα πρέπει να ειναι αυτο ειτε ενα πολύ γενικό bug ( https://discussions....862717?tstart=0) του iOS 6 / 6.0.1 που να σκαλώνει κατι σε σχεση με το hardware του κινητού είτε να ειναι νεκρο τελείως το Wi-Fi chip του iPhone (οι αποψεις δείηστανται στο internet απ όσο έψαξα). Δοκιμασα πιθανες λύσεις απο το (http://news.softpedi...-6-304351.shtml) που ειναι και τα προφανη κιόλας, αλλα φυσικα το προβλημαα ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ και μετά απο software restore απο την 6.0 που ήρθε το κινητό στην 6.0.1 και απο reset σε ΟΛΑ τα settings / content ktl ktl reboot jktl ktl.
Η καταστάση πραγματικά έχει καταντήσει απιστευτα κουραστική και εκνευριστική: Συνολικά το iPhone 4s είναι στο service 3,5 εβδομάδες στη πρώτη περίπτωση, 20 μέρες περίπου τωρα στη 2η περιπτωση που ειχε το πρόβλημα με το κουμπι του ήχου ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΠΙΣΩ. Επισης εχω χάσει ποσες φορες πολυτιμο χρόνο με το πηγαινε ελα στο service, με την επικοινωνια με τα κεντρικα του γερμανου που και τωρα που μου στειλανε το κινητο πισω στα χανια το κανανε με δικη μου χρέωση, καθολου καλη θέληση απ αυτους πραγματικά και τέλος πάντων με το να ψάχνω γενικά το πρόβλημα κάθε φορά. Και ολα αυτά ενω το iPhone για μένα ειναι ενα εργαλεί δουλειας και καθυστερώ και απο όλες τις υπολοιπες υποχρεωσεις μου.
Πως προτείνεται να κινηθώ απ' εδώ και πέρα: Είμαι σχεδόν σίγουρος πως και να το παω τώρα στο service, ΑΠΛΑ θα κανουνε πάλι ενα software update, ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΛΥΝΕΙ ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ. Οποτε προβλέπω και νέα ταλαιπωρια.
Θα μπορούσα να κινηθω καπως νομικα; Μιλάμε οτι το επιπεδο εξυπηρετησης του service τους ειναι ΤΡΑΓΙΚΟ συνολικα (ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟΥ Κι του ΕΛΛΗΝΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥ) και δεν νομιζω να γινεται καποιος πραγματικος ελεγχος στο οτι στελνουν πίσω. Π.χ. το κουμπι που ητανε χαλασμενο, ΠΟΣΟ δύσκολο ητανε να το ελεγξουν;
Εννοειται πως οταν συναινβει το πρώτο πρόβλημα ειχα σκεφτει πως ΟΚ, σε όλα τα προϊόντα σύγχρονης τεχνολογίας, όσο καλα κατασκευασμενα και αν ειναι μπορει να κατσει ελαττωματική παρτίδα (Ηλεκτρονικος Μηχ και Μηχανικος Υπολογιστών ειμαι, το ξερω απο πρώτο χέρι). Αλλα να σου επιστρέφουν ΑΛΛΕΣ δυο συσκευες πάλι με bugs, ΕΝΩ ΕΧΕΙΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΕΙ και περιμένεις τόσο καιρό σε ΕΞΟΡΓΙΖΕΙ!!!
Σορρυ για το μακροσκελες του post, αλλα πραγματικα είναι αυτη η ιστορια ενας μαραθώνιος
Ad
#2
Δημοσίευση 12/01/2013 - 23:17
3gs, 4, 4s, 5, s4, 5s, 6,6+,6s+,6s, se, 7+,7,8+,Χ, XS max, xs - MacBookAir-Pro iPad 1,2,3,air. mini ipod4,ipod5,iPod nano,apple watch 1,2,3,4,5 , AirPods 1,2
#3
Δημοσίευση 12/01/2013 - 23:20
For those of us climbing to the top of the food chain, there can be no mercy. There is but one rule: Hunt or be hunted.
#4
Δημοσίευση 12/01/2013 - 23:26
Φίλε μου υπομονή και μην τους χαριστείς. Όσο θα στέλνουν χαλασμένο, τόσο θα πηγαίνεις να τους σΠας τα νεύρα!
Τελευταία επεξεργασία από: nsxbass, 12/01/2013 - 23:26
#5
Δημοσίευση 12/01/2013 - 23:27
#6
Δημοσίευση 12/01/2013 - 23:27
Ο Γερμανός είναι μια μεγάλη πονεμένη ιστορία και πραγματικά να εύχεσαι να μη μπλέξεις.. Χαρακτηριστικό παράδειγμα απο τα πολλά εδώ.
Το WiFi στη συσκευή το έχει αχνό? Αν ναι, είναι Hardware και δε μπορείς να κάνεις τίποτα.
Εν κατακλείδι, για το τι μπορείς να κάνεις.. Για αρχή να μιλήσεις με Apple και να κάνεις καταγγελία. Επίσης στο ΙΝΚΑ και προστασία καταναλωτή. Κοινώς, μη το αφήσεις έτσι..
Το ιδανικό βέβαια θα ήταν να κινηθείς νομικά.. Τηλ της Apple εδώ 00800 44145417.
#7
Δημοσίευση 12/01/2013 - 23:32
Αυτό που θα σου πρότεινα να κάνεις είναι να γράψεις την ιστορία σου στα αγγλικά και να την στείλεις ηλεκτρονικά και γραπτώς στην apple στην Αμερική. Ίσως κάτι έτσι να βγάλεις..
#8
Δημοσίευση 12/01/2013 - 23:33
Καταρχάς, χαρά στο κουράγιο σου.. Και στην υπομονή σου..
Ο Γερμανός είναι μια μεγάλη πονεμένη ιστορία και πραγματικά να εύχεσαι να μη μπλέξεις.. Χαρακτηριστικό παράδειγμα απο τα πολλά εδώ.
Το WiFi στη συσκευή το έχει αχνό? Αν ναι, είναι Hardware και δε μπορείς να κάνεις τίποτα.
Εν κατακλείδι, για το τι μπορείς να κάνεις.. Για αρχή να μιλήσεις με Apple και να κάνεις καταγγελία. Επίσης στο ΙΝΚΑ και προστασία καταναλωτή. Κοινώς, μη το αφήσεις έτσι..
Το ιδανικό βέβαια θα ήταν να κινηθείς νομικά.. Τηλ της Apple εδώ 00800 44145417.
Παιδια σας ευχαριστώ όλους για το κουράγιο που δίνεται και που μοιράζομαι το θυμό μου και τον προβληματισμό μου μαζι σας, πραγματικά με εχουν εξοργίσει.
Ναι, το κουμπί του wifi ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ. Απλά δοκιμασα και το software restore μπας και γινει κανα θαυμα, φαινοτανε εξ αρχης οτι ητανε νεκρο λογικο το wi-fi chip.
Εννοείται πως πλέον θα το κηνηγήσω όσο περισσοτερο γίνεται, θα μιλήσω και με το ΙΝΚΑ να εξαντλήσω όλα τα νομιμα δικαιώματα μου. σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παυει να ειναι σύμπτωση.
Οποιος έχει εμπειρια απο παρομοια κατάσταση και ποα ειναι η βέλτιστη λύση για το τι θα κανω, θα του ήμουν ευγνωμων να το μοιραστει μαζι μου!
Τελευταία επεξεργασία από: profitis, 12/01/2013 - 23:40
#9
Δημοσίευση 12/01/2013 - 23:41
Φίλε εφόσον στο δέχονται συνεχώς και στο γυρνάνε πίσω είτε καινούργιο, είτε με ανταλλαγή, είναι καλυμμένοι. Δε μπορείς να κινηθείς νομικά γιατί τηρούν την "προβλεπόμενη" διαδικασία (άσχετα αν σε έχουν κάνει μπαλάκι).
Αυτό που θα σου πρότεινα να κάνεις είναι να γράψεις την ιστορία σου στα αγγλικά και να την στείλεις ηλεκτρονικά και γραπτώς στην apple στην Αμερική. Ίσως κάτι έτσι να βγάλεις..
όμως για τη πρώτη περίπτωση, που επι 3 εβδομάδες απλα κανανε software update ενω τελικα στο τελος αντικαταστήσανε το κινητό, δεν επρεπε να το εχουν κανει νωριτερα; Να ελεγξουν πραγματικα νωριτερα τη συσκευη;
Επισης ΠΟΣΟ ελεγχουν τη refubrished συσκευη πριν τη στειλουν για αντικασταση; ΚΑΘΟΛΟΥ. Δηλαδή το κουμπάκι του ηχου ειναι τραγικα γελοιο να το ελεγξεις......
#10
Δημοσίευση 12/01/2013 - 23:42
Παιδια σας ευχαριστώ όλους για το κουράγιο που δίνεται και που μοιράζομαι το θυμό μου και τον προβληματισμό μου μαζι σας, πραγματικά με εχουν εξοργίσει.
Ναι, το κουμπί του wifi ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ. Απλά δοκιμασα και το software restore μπας και γινει κανα θαυμα, φαινοτανε εξ αρχης οτι ητανε νεκρο λογικο το wi-fi chip.
Εννοείται πως πλέον θα το κηνηγήσω όσο περισσοτερο γίνεται, θα μιλήσω και με το ΙΝΚΑ να εξαντλήσω όλα τα νομιμα δικαιώματα μου. σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παυει να ειναι σύμπτωση.
Οποιος έχει εμπειρια απο παρομοια κατάσταση και ποα ειναι η βέλτιστη λύση για το τι θα κανω, θα του ήμουν ευγνωμων να το μοιραστει μαζι μου!
Είναι απαράδεκτοι. Να μιλήσεις με Apple και να τους τα αναφέρεις όλα αυτά.
Και κυρίως το τελευταίο με το νεκρό WiFi.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 12/01/2013 - 23:43
#11
Δημοσίευση 12/01/2013 - 23:45
όμως για τη πρώτη περίπτωση, που επι 3 εβδομάδες απλα κανανε software update ενω τελικα στο τελος αντικαταστήσανε το κινητό, δεν επρεπε να το εχουν κανει νωριτερα; Να ελεγξουν πραγματικα νωριτερα τη συσκευη;
Επισης ΠΟΣΟ ελεγχουν τη refubrished συσκευη πριν τη στειλουν για αντικασταση; ΚΑΘΟΛΟΥ. Δηλαδή το κουμπάκι του ηχου ειναι τραγικα γελοιο να το ελεγξεις......
Μαζί σου 100% σαν καταναλωτής!!
Απλά σου έδωσα μια δωρεάν νομική συμβουλή σχετικά με το "εάν μπορείς να κινηθείς νομικά". Δεν στέκει.
Εφόσον είναι πρόθυμοι να το παραλαμβάνουν και είτε να το αντικαθιστούν είτε να το επισκευάζουν όσες φορές και αν χρειαστεί, είναι καλυμμένοι. Η καλύτερη καταγγελία σου είναι αυτή εδώ και η δυσφήμιση.
#12
Δημοσίευση 12/01/2013 - 23:50
Αν τους τα στέλνει η Apple έτοιμα σφραγισμένα στα σακουλάκια τους, απλά τα δίνουν χωρίς να τα ελέγχουν και εν μέρει είναι λογικό.
Αλλά γενικά θα μπορούσε όλη η αλυσίδα του Γερμανού (από τους υπαλλήλους μέχρι το Service) να ήταν καλύτερα ενημερωμένη/καταρτισμένη.
#13
Δημοσίευση 12/01/2013 - 23:54
Για τα ελαττωματικά ανακατασκευασμένα δεν ξέρω αν φταίει ο Γερμανός.
Αν τους τα στέλνει η Apple έτοιμα σφραγισμένα στα σακουλάκια τους, απλά τα δίνουν χωρίς να τα ελέγχουν και εν μέρει είναι λογικό.
Αλλά γενικά θα μπορούσε όλη η αλυσίδα του Γερμανού (από τους υπαλλήλους μέχρι το Service) να ήταν καλύτερα ενημερωμένη/καταρτισμένη.
Ακριβώς αυτο ειναι και το point μου εμένα. Οτι ισως φταιει και ο Ελληνας αντιπρόσωπος της Apple και η ίδια η Apple που δίνει τέτοια refubrished πίσω, που ειναι ΞΑΝΑ ελαττωματικά. Ομως όντως και το επιπεδο εξυπηρετήσης του γερμανος είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, με εξαιρεση τον εναν υπάλληλο στα κουνουπιδιανα χανίων, που το παιδι πραγματικα ειναι εξαιρετικο , αριστο απέναντι μου κάθε φορα και 1000% συνεργασιμο τοσο καιρο που το πηγαινοφέρνω το κινητό.
#14
Δημοσίευση 12/01/2013 - 23:55
Απλά με τους συγκεκριμένους είναι να μη μπλέξεις. Άσχετοι και επικίνδυνοι..
Αυτοί που είχαν κάνει καραμέλα την υγρασία για να πουλάνε συσκευές. Υγρασία και 500άρικο.
#15
Δημοσίευση 12/01/2013 - 23:57
Εισάγονται κατευθείαν από τους παρόχους.
Όσο για το Γερμανό, πολλές φορές απορώ ΠΩΣ του ανέθεσε η Apple το service των iPhone....
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 7
0 μέλη, 7 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες