Ανακεφαλαιώνοντας, τι μπορώ να κάνώ:
0) Πάω τη Δευτέρα το κινητό στο service του Γερμανού για να το στείλω πίσω. Εννοείτια πως προσπαθώ να βάλω όσο πιο αναλυτικη και περιεκτικη περιγραφη στο πρόβλημα, διότι από το service σίγουρα αυτο που θέλουν να κάνουνε ειναι ενα software update. Να τους κάνω ενα live iOS restore για να το γράψουμε στο φυλλο της βλάβης οτι δεν φταίει το λογισμικο αλλα ειναι αστοχία υλικού;
1) Μετά επικοινωνώ με τα κεντρικά τους και μιλάω με τους υπευθύνους του Service. Σίγουρα απο το ενα αυτί θα τους μπει και απο το άλλο θα τους βγει, η εμπειρια μου απο τη προηγουμενη φορά μου λέει πως απλα ειναι απαράδεκτοι.
Μπορώ με κάποιον τρόπο να τους πιέσω ώστε επιτέλους να με εξυπηρετήσουν όπως θα επρεπε εξ αρχής για να ξεμπερδεύω με αυτή την ιστορια;
2) Επικοινωνία με ΙΝ. ΚΑ. για γραπτή καταγγελία. Φίλε @
Rallye σίγουρα δεν μπορώ να το εξαντλήσω νομικά το ζήτημα; Εκτός απο το ηθικό κομμάτι της υπόθεσης και την τρελη ταλαιπωρια σε περιόδους που είμαι ιδιαιτερα πιεσμενος με ακαδημαικες και επαγγελματικες μου υποχρεωσεις, το iPhone αποτελεί ένα ερευνητικό και ακαδημαικό εργαλείο για μένα (ειμαι Ηλεκτρονικος Μηχανικός και Μηχανικος υπολογιστών) και το μεταπτυχιακο μου σχετίζεται την αναπτυξη μιας πλατφόρμας πολλων χρηστών πάνω στο iPhone. Οπότε ολη αυτη η ταλαιπωρια φυσικα και με επηρεαζει στη καθημερινότητα μου και στην εργασία μου (εκτός απο μεταπτυχιακός κανονικά δηλωμενος σαν ελ. επαγγελματιας πλεον). Πλέον ειναι το ηθικο κομματι της υποθέσης.
3) Επικοινωνία με το τηλέφωνο της Apple εδώ στην Ελλάδα και καπάκι και επικοινωνία με τα κεντρικα τους Αγγλία αν δεν βγάλω ακρη με εδώ Ελλάδα.
Το 1, 2, 3 με τι σειρα θα προτείνατε να τα κάνω;
Και όσο σκέφτομαι πως στις μεγάλες αλυσίδες στυλ Πλαίσιο κτλ κτλ, μόνο π@π@ δεν σου κάνουν κάθε φορα που μπαίνεις μέσα. Οχι οτι εκει δεν εχουν υπαρξει περιπτώσεις κακης εξυπηρέτησης, αλλα δεν νομιζω να προσεγγίζουν την απελπισία του service του Γερμανός.
Τελευταία επεξεργασία από: profitis, 13/01/2013 - 13:49