iPhone 4s: 5 φορές στο service (παράνοια), 3 αλλαγές συσκευών με διαφορετικό πρόβλημα έκαστη
#31
Δημοσίευση 13/01/2013 - 14:33
Η συμβουλή μου λοιπόν είναι η εξής :
Πας ΑΥΡΙΟ στο κατάστημα όπου το αγόρασες. ΠΑΡΑΔΙΔΕΙΣ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΜΕΣΗ, ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΗΜΕΡΑ.Δε σε νοιάζει αν έχουν , να πάνε να βρούνε σε άλλα καταστήματα.Ζητάς φυσικά κινητό του κουτιού.Με όλα τα παρελκόμενα σε κουτί. Ούτε σακουλίτσες ούτε τίποτα.
Αν δεν το δεχτούνε , ζητάς τα ονόματα των υπαλλήλων που σε εξυπηρετούν, το ονομα του υπαλλήλου του σέρβις και το όνομα του υπεύθυνου του καταστήματος. Αν σε ρωτήσουν τον λόγο, η απάντησή σου θα είναι " έχω έννομο συμφέρον για να προασπίσω απο δω και μπρος τα νόμιμα δικαιώματά μου". Αν αρνηθούν ξανά, ενημερώνεις πως θα τα μάθεις απτα κεντρικά. Εφόσον λοιπόν , δε δεχτούν να δώσουν αυτό που νομίμως ζητάς, ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΟ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΤΟ και τους ενημερώνεις πως θα κινηθείς νομικά πλέον, όπου και θα καταγγείλεις τη σύμβασή σου με αυτούς, δηλαδή την αγορά που έκανες, θα ζητήσεις τα χρήματα της αγοράς πίσω, καθώς και αποζημίωση για ηθική βλάβη. Πες αν θες για να τους ταρακουνήσεις πως θα κάνεις και μηνύσεις.
Θα μιλήσεις και με τα κεντρικά του Γερμανού όπου και θα τους πεις τα ίδια πράγματα.Φυσικά θα τους πεις ό,τι σου είπαν και οι φίλοι παραπάνω, πως θα κοινοποιήσεις σε ινστιτούτο καταναλωτή κλπ κπλ.
Μετά από 2 μέρες , αν δεν επικοινωνήσουν, στείλε εξώδικο όπου θα αναφέρεις όσα είπες παραπάνω.Θα στα γράψει ο δικηγόρος σου και θα σου εξηγήσει και τη διαδικασία.
Για απορίες ρώτα εδώ για να τα βλέπουν όλοι.
Οπλίσου με θάρρος και προχώρα και μην κάνεις πίσω σε ό,τι σου πούνε αύριο. ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΛΕΟΝ.
Ad
#32
Δημοσίευση 13/01/2013 - 14:45
Λοιπόν , ήδη έχεις υποστεί ΗΘΙΚΗ ΒΛΑΒΗ λόγω της ταλαιπωρίας σου. Λόγω ηθικής βλάβης θα μπορούσες πχ να ζητήσεις αποζημίωση σε ένα δικαστήριο.Παράλληλα υπάρχει πλημμελής εκπλήρωση των υποχρεώσεων του Γερμανού κλπ κλπ , που δε χρήζουν τώρα αναφοράς γιατί δεν έχεις πάει δικαστικά.Αυτό που σε νοιάζει είναι πως έχεις βάση να προχωρήσεις, πριν σου βρουν υγρασία στο κινητό...
Η συμβουλή μου λοιπόν είναι η εξής :
Πας ΑΥΡΙΟ στο κατάστημα όπου το αγόρασες. ΠΑΡΑΔΙΔΕΙΣ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΜΕΣΗ, ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΗΜΕΡΑ.Δε σε νοιάζει αν έχουν , να πάνε να βρούνε σε άλλα καταστήματα.Ζητάς φυσικά κινητό του κουτιού.Με όλα τα παρελκόμενα σε κουτί. Ούτε σακουλίτσες ούτε τίποτα.
Αν δεν το δεχτούνε , ζητάς τα ονόματα των υπαλλήλων που σε εξυπηρετούν, το ονομα του υπαλλήλου του σέρβις και το όνομα του υπεύθυνου του καταστήματος. Αν σε ρωτήσουν τον λόγο, η απάντησή σου θα είναι " έχω έννομο συμφέρον για να προασπίσω απο δω και μπρος τα νόμιμα δικαιώματά μου". Αν αρνηθούν ξανά, ενημερώνεις πως θα τα μάθεις απτα κεντρικά. Εφόσον λοιπόν , δε δεχτούν να δώσουν αυτό που νομίμως ζητάς, ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΟ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΤΟ και τους ενημερώνεις πως θα κινηθείς νομικά πλέον, όπου και θα καταγγείλεις τη σύμβασή σου με αυτούς, δηλαδή την αγορά που έκανες, θα ζητήσεις τα χρήματα της αγοράς πίσω, καθώς και αποζημίωση για ηθική βλάβη. Πες αν θες για να τους ταρακουνήσεις πως θα κάνεις και μηνύσεις.
Θα μιλήσεις και με τα κεντρικά του Γερμανού όπου και θα τους πεις τα ίδια πράγματα.Φυσικά θα τους πεις ό,τι σου είπαν και οι φίλοι παραπάνω, πως θα κοινοποιήσεις σε ινστιτούτο καταναλωτή κλπ κπλ.
Μετά από 2 μέρες , αν δεν επικοινωνήσουν, στείλε εξώδικο όπου θα αναφέρεις όσα είπες παραπάνω.Θα στα γράψει ο δικηγόρος σου και θα σου εξηγήσει και τη διαδικασία.
Για απορίες ρώτα εδώ για να τα βλέπουν όλοι.
Οπλίσου με θάρρος και προχώρα και μην κάνεις πίσω σε ό,τι σου πούνε αύριο. ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΛΕΟΝ.
Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για το outline που μου έδωσες! Ορισμένες λεπτομέρειες:
1) To κινητό το αγόρασα 3/1/2012 απο τον γερμανό στο Mall Athens στην Αθήνα, όμως μένω μόνιμα, δουλευω και σπουδάζω στα Χανιά (στα κουνουπιδιανα στο Πολυτεχνειο συγκεκριμένα). Οπότε δεν γίνεται να πάω στο Mall . Μπορώ να κάνω το παραπάνω που λες στο κατάστημα εδώ στα κουνουπιδιανα στα χανιά; να ζητήσω αντικατασταση με νέα συσκευη; Βέβαια δεν παιζει ΜΕ Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α να μου το δωσουν σφραγισμένο και καινουργιο, ακομη και αν πηγαινα στην αθήνα στο Μall απ όπου το αγόρασα.
#33
Δημοσίευση 13/01/2013 - 15:05
Να είσαι επίμονος και να επικοινωνείς συνέχεια, μην το αφήσεις.
Θα τους πεις πως θα κάνεις αγωγή (αυτά τα γράφεις και στο εξώδικο) όπου θα καταγγέλεις τη σύμβαση και θα ζητάς επιστροφή χρημάτων, αποζημίωση λογω ηθικής βλάβης και τη δικαστική σου δαπάνη και αμοιβή δικηγόρου.Αυτά θα στα πει και συνάδελφος δικηγόρος .Στην αγωγή θα στρέφεσαι και εναντίον του καταστήματος.Το εξώδικο θα το κοινοποιήσεις στο κατάστημα, στα κεντρικά και σε ινστιτούτο καταναλωτή.
Δε θα κάνεις πίσω από την αρχική σου τοποθέτηση, δηλαδή την άμεση αντικατάσταση με τηλέφωνο που θα πρέπει να έρθει στον τόπο κατοικίας σου ΣΤΟ ΚΟΥΤΙ ΤΟΥ, με το κούριερ πληρωμένο από αυτούς φυσικά.
#34
Δημοσίευση 13/01/2013 - 15:42
#35
Δημοσίευση 14/01/2013 - 02:33
#36
Δημοσίευση 14/01/2013 - 13:39
Οποτε τωρα παω το κινητο στο service ή κινω διαδθκασια με την apple/ ινκα και εξωδικό;
#37
Δημοσίευση 14/01/2013 - 15:21
Το μήνυμα μου δεν έκανες καν τον κόπο να το διαβάσεις...Φυσικά ο γερμανος μου αρνηθηκε αμεση αντικασταση.
Οποτε τωρα παω το κινητο στο service ή κινω διαδθκασια με την apple/ ινκα και εξωδικό;
#38
Δημοσίευση 14/01/2013 - 15:46
#39
Δημοσίευση 14/01/2013 - 15:58
Μου αρέσει που λένε πως αυτα που σου στελνουν πίσω (ανακατασκευασμένα) ειναι καλύτερα και απο καινούρια.
ο Γερ/νος
δεν στελνει παντα ανακατασκευασμενα
απλα κανει μαγκιες... για να εισαι σιγουρος οτι ειναι
ανακατασκευασμενο official το τηλ που θα παραλαβεις και οχι απο ποστια (λειπει το "υ")
πρεπει εδω--> https://selfsolve.ap...rantyDynamic.do
βαζωντας το imei απο την συσκευη που εστειλες προς αντικατασταση να σου λεει
αυτο:
We're sorry, but this is a serial number for a product that has been replaced. Please check your information and re-enter your serial number. If your information is correct, you may need to contact us.
και πρεπει παντα να συνοδευεται απο αποδεικτικο αντικαταστασης
αυτα τα ολιγα
τα εγγυημενα
#41
Δημοσίευση 14/01/2013 - 16:07
Μου έκανε αντικατάσταση σε 4αρι 9,5μηνών με τη διαδικασία που σου είπα.Μέχρι τις 5 είναι το τηλεφωνικό κέντρο..το είδα τώρα, μου ξέφυγε τελειως. αυτη η μέθοδος στο παρελθον έχει αποδοσει;
#42
Δημοσίευση 14/01/2013 - 16:29
#43
Δημοσίευση 14/01/2013 - 16:43
Δεν σε αφήνει λογικά από κινητό για τις χρεώσεις.Δεν μπορώ να βρω το τηλεφωνο πάντως με τίποτα, αυτο που εχει στο site η apple και που παραθεσανε τα παιδιά εδώ, μου βγαζει πως δεν χρησιμοποιειται. Εκτος αν μπορεις να παρεις μονο απο σταθερό και όχι κινητό.
#44
Δημοσίευση 14/01/2013 - 16:45
Δεν μπορώ να βρω το τηλεφωνο πάντως με τίποτα, αυτο που εχει στο site η apple και που παραθεσανε τα παιδιά εδώ, μου βγαζει πως δεν χρησιμοποιειται. Εκτος αν μπορεις να παρεις μονο απο σταθερό και όχι κινητό.
μονο απο σταθερο
#45
Δημοσίευση 14/01/2013 - 17:09
Θα πω αυτό που είπα και σε κάποιον άλλον πριν μέρες.Μου έκανε αντικατάσταση σε 4αρι 9,5μηνών με τη διαδικασία που σου είπα.Μέχρι τις 5 είναι το τηλεφωνικό κέντρο..
Αν δεν βαριέσαι και προκειμένου να εξυπηρετηθούν και άλλοι, άνοιξε ένα τόπικ με την λύση που έχεις για να μπορέσουν να το δουν και άλλα μέλη, όπου θα περιγράψεις τη διαδισκασία/κόλπο που βρήκες.
Τελευταία επεξεργασία από: nsxbass, 14/01/2013 - 17:10
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 4
0 μέλη, 4 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες