Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * - 2 ψήφοι

iPhone 4s: 5 φορές στο service (παράνοια), 3 αλλαγές συσκευών με διαφορετικό πρόβλημα έκαστη


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
80 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#46   Rallye

Rallye

    iPH Member

  • 317 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad mini +4G

Δημοσίευση 14/01/2013 - 17:49

Μμμμμ.... δεν είναι ακριβώς έτσι. Σαφώς και μπορεί να κινηθεί. Στο σενάριο που περιγράφεις, θα μπορούσε υποθετικά να αλλάζει συσκευές για πάντα. Δε θα μπορούσε να κάνει τίποτα δηλαδή;
Καλό είναι να δίνουμε συμβουλές όταν ξέρουμε. Νομικές εννοώ. Δικηγόρος είμαι.

Μπορείς να πας νομικά. Και για να προλάβω κάποιον κακοπροαίρετο, δεν έχω κάποιο σκοπό να σου προτείνω να σε αναλάβω. Θα σου δώσω συμβουλές όμως, γιατί εδώ μέσα δεν αλιεύω πελάτες.
Θα γράψω αργότερα κάποια πράγματα.


1) Δεν είναι κακό να αλιεύεις πελάτες. Οι τεχνικοί του forum που αναλαμβάνουν επισκευές και πάσης φύσεως εργασία κάνουν κακό? Όχι. Παρέχουν μια υπηρεσία και πληρώνονται γι'αυτό.

2) Υπάρχει κάποια ρητή δέσμευση εκ μέρους της apple ή του εξουσιοδοτημένου service αυτής ότι μετά από Χ επιστροφές θα δίδεται καινούργιο?

3) Μπορείς σε παρακαλώ να αναφέρεις εμπειρικά τι είδους αποζημίωση επιδικάζουν τα δικαστήρια σε τέτοιου είδους περιπτώσεις?

4) Μπορείς σε παρακαλώ να αναφέρεις ενδεικτικά το κοστολόγιο που έχει η σύνταξη ενός εξωδίκου, η επίδοση αυτού και η ακόλουθη αγωγή?

5) Μπορείς σε παρακαλώ να αναφέρεις ενδεικτικά το χρόνο εκδίκασης μιας τέτοια αγωγής?

6) Σε περίπτωση που υπάρξει αγωγή, μπορείς σε παρακαλώ να αναφέρεις τί "πλεονέκτημα(τα)" έχει ο εναγόμενος μέχρι την εκδίκαση?

7) Τελικά ο σκοπός του ενάγοντος είναι η δικαστική διαμάχη ή η επίλυση το συντομότερο δυνατόν του προβλήματός του?



Η διαφορετική προσέγγιση και ερμηνεία του νόμου δεν σημαίνει απαραίτητα και έλλειψη σεβασμού στη νομική σου ιδιότητα.
Θα σε παρακαλούσα λοιπόν να είσαι το ίδιο ευγενικός όταν αναφέρεις " Καλό είναι να δίνουμε συμβουλές όταν ξέρουμε", γιατί μπορεί και κάποιος άλλος να είναι νομικός εκτός από εσένα.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#47   pavlossss

pavlossss

    iPH Contributor

  • 1.455 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 14/01/2013 - 20:05

Θα πω αυτό που είπα και σε κάποιον άλλον πριν μέρες.

Αν δεν βαριέσαι και προκειμένου να εξυπηρετηθούν και άλλοι, άνοιξε ένα τόπικ με την λύση που έχεις για να μπορέσουν να το δουν και άλλα μέλη, όπου θα περιγράψεις τη διαδισκασία/κόλπο που βρήκες.

Θα το κανω οταν ξεμπλεξω ομως απο το 5αρι για να εχω και ενα επιπλεον συμπερασμα για την Apple προ του θανατου

του Steve και μετα γιατι κατι μου λεει οτι το μετα ειναι για κλαματα..Σε ποια ενοτητα?

#48   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 14/01/2013 - 20:09

Βάλτο στο Hints and Tips και ανάλογα με το περιεχόμενο θα μετακινηθεί αν κριθεί απαραίτητο.

Τι εννοείς όταν ξεμπλέξεις από το 5άρι?

Δεν έχει τελειώσει ακόμα η διαδικασία αλλαγής?

(Επίσης δεν βλέπω το πως έχει σχέση ο Steve σε αυτό... Ας τον αφήσουμε να ξεκουραστεί εκεί που είναι... ;) )

#49   profitis

profitis

    iPH User

  • 155 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 14/01/2013 - 21:10

Δυστυχώς δεν κατάφερα να βρω σταθερό για να πάρω τηλέφωνο στο support της Apple. (Σπιτι ακομη περιμένω τον ΟΤΕ να μου συνδέσει τη γραμμη και στο γραφειο για εναν περιεργο λόγο δεν μας επιτρέπου να περνουμε σε 0800-μπλα μπλα)

Το έδωσα στο service του Germanos αφού εποικοινώνησα όπως είπα με τα κεντρικά τους και πως ανεφερα πως αν δεν λυθει άμεσα το πρόβλημα μου, σε 2-3 εργάσιμες μέρες τότε θα ασκήσω όλα τα νόμιμα δικαιώματα μου. Ετοιμάζω ήδη καταγγελία προς το ΙΝ. ΚΑ, θα δω τι θα μου απαντησουν και εκεί γιατι δυστυχώς να προχωρησω σε αγωγή δεν εχω τα χρήματα αυτη τη στιγμή.

Ισως με τη διαδικασία τη παραπάνω να επαιρνα αμεση αντικατάσταση, όμως πραγματικα επειδή αυτες τις μερες εχω πολυ υψηλο φόρτο εργασίας, μάλλον αύριο δεν θα προλαβαινα να κάνω κατι να το ψάξω παραπάνω, ούτε καν να επικοινωνήσω με την Apple γιατι εχω και κάποια deadlines που πρέπει να τηρώ και το ολο ψάξιμο ήδη με έχει πάει πολύ πίσω.

Οπότε περιμένω απάντηση απο το service του Γερμανού και στέλνω την καταγγελία στο ΙΝΚΑ ώστε να δω τι θα με συμβουλέψουν και απο εκεί και αν μπορουν να βοηθησουν.

Ειμαι πραγματικα στο εξης δίλλημα:

Οντως εχω υποστεί Ηθικη βλάβη με το ολο τρέξιμο και απο τη συστηματική αμέλεια του Γερμανος. Ενα τυπικό παράδειγμα είναι αυτο που σας ειπα με τα deadlines. Απο τα νευρα μου που για 5η φορά το τηλεφωνο επρεπε να φυγει για το service εχασα το μισο Σάββατο και εμεινα πίσω σε δουλειες και παραδοτέα που επρεπε να κάνω. και εχει συμβει παρα παρα πολλες αλλες φορές ΄τοσο καιρο που το πηγαινοφέρνω στο service. Σύνολο ειμαι ΧΩΡΙΣ το iPhone 4s λίγο λιγότερο απο 2 μήνες. Με εχουν κοροιδέψει ΜΕΣΑ ΣΤΗ μουρη μου, ΟΛΕΣ τις περιπτώσεις.

Οπότε θέλω να το κηνυγήσω και δικαστικά, για το ηθικό της υπόθεσης, γιατι δεν ητανε απλα σύμπτωση, αλλα συστηματική κακη εξυπερέτηση και αθετηση βασικών κανόνων service (οπως π.χ. με τα συνεχομενα software updates που μου το κανανε επι 3 εβδομάδες ενω ητανε hardware θέμα). Εχω οντως χάσει ΠΟΛΛΕΣ μέρες απ αυτό το θέμα και το iPhone ειναι επαγγελματικο εργαλείο (αναπτύσσω ένα ερευνητικό δίκτυο καταγραφης του σηματος κινητης τηλεφωνιας με το iPhone απο πολλούς χρήστες). Αρα νομίζω πως σαφέστατα έχω εννομο συμφερον να κινηθώ περετέρω. Δεν είμαι νομικός, ΑΛΛΑ ΠΌΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ήτανε να ελεγξουν το χαλασμενο κουμπι ήχου στο service τη 4η που στάλθηκε και ΠΟΣΟ δυσκολο ητανε να ελεγξουν το wi fi τωρα που μου το στειλανε πίσω; Εφοσον κιολας υπηρχε ενα κακο ιστορικο εξυπηρετησης ΗΔΗ, επι 2 φορες συστηματικα δεν ελεγξανε την refubrished συσκευή που στειλανε.

Ομως οπως λέει ο φίλος Rallye πιθανότητα όλο αυτο να μου κοστίσει ΑΚΟΜΗ περισσοτερο χρόνο και χρήμα και να τραβήξε ΠΟΛΛΟΥΣ μηνες (στη καλυτερη απο τα λίγα που ξερω απο τα δικαστικα, μαλλον χρονια θα παρει στη πραγματικοτητα). Και χρηματα που δυστυχωςδ εν τα εχω τώρα.....

Οποτε οποιαδήποτε συμβουλη ειναι ευπροσδεκτη. Πάντως θέλω να το τραβήξω στα πλαισια του δυνατου, είναι πλέον ηθικό το ζήτημα!

#50   Rallye

Rallye

    iPH Member

  • 317 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad mini +4G

Δημοσίευση 14/01/2013 - 21:41

Δυστυχώς δεν κατάφερα να βρω σταθερό για να πάρω τηλέφωνο στο support της Apple. (Σπιτι ακομη περιμένω τον ΟΤΕ να μου συνδέσει τη γραμμη και στο γραφειο για εναν περιεργο λόγο δεν μας επιτρέπου να περνουμε σε 0800-μπλα μπλα)

Το έδωσα στο service του Germanos αφού εποικοινώνησα όπως είπα με τα κεντρικά τους και πως ανεφερα πως αν δεν λυθει άμεσα το πρόβλημα μου, σε 2-3 εργάσιμες μέρες τότε θα ασκήσω όλα τα νόμιμα δικαιώματα μου. Ετοιμάζω ήδη καταγγελία προς το ΙΝ. ΚΑ, θα δω τι θα μου απαντησουν και εκεί γιατι δυστυχώς να προχωρησω σε αγωγή δεν εχω τα χρήματα αυτη τη στιγμή.

Ισως με τη διαδικασία τη παραπάνω να επαιρνα αμεση αντικατάσταση, όμως πραγματικα επειδή αυτες τις μερες εχω πολυ υψηλο φόρτο εργασίας, μάλλον αύριο δεν θα προλαβαινα να κάνω κατι να το ψάξω παραπάνω, ούτε καν να επικοινωνήσω με την Apple γιατι εχω και κάποια deadlines που πρέπει να τηρώ και το ολο ψάξιμο ήδη με έχει πάει πολύ πίσω.

Οπότε περιμένω απάντηση απο το service του Γερμανού και στέλνω την καταγγελία στο ΙΝΚΑ ώστε να δω τι θα με συμβουλέψουν και απο εκεί και αν μπορουν να βοηθησουν.

Ειμαι πραγματικα στο εξης δίλλημα:

Οντως εχω υποστεί Ηθικη βλάβη με το ολο τρέξιμο και απο τη συστηματική αμέλεια του Γερμανος. Ενα τυπικό παράδειγμα είναι αυτο που σας ειπα με τα deadlines. Απο τα νευρα μου που για 5η φορά το τηλεφωνο επρεπε να φυγει για το service εχασα το μισο Σάββατο και εμεινα πίσω σε δουλειες και παραδοτέα που επρεπε να κάνω. και εχει συμβει παρα παρα πολλες αλλες φορές ΄τοσο καιρο που το πηγαινοφέρνω στο service. Σύνολο ειμαι ΧΩΡΙΣ το iPhone 4s λίγο λιγότερο απο 2 μήνες. Με εχουν κοροιδέψει ΜΕΣΑ ΣΤΗ μουρη μου, ΟΛΕΣ τις περιπτώσεις.

Οπότε θέλω να το κηνυγήσω και δικαστικά, για το ηθικό της υπόθεσης, γιατι δεν ητανε απλα σύμπτωση, αλλα συστηματική κακη εξυπερέτηση και αθετηση βασικών κανόνων service (οπως π.χ. με τα συνεχομενα software updates που μου το κανανε επι 3 εβδομάδες ενω ητανε hardware θέμα). Εχω οντως χάσει ΠΟΛΛΕΣ μέρες απ αυτό το θέμα και το iPhone ειναι επαγγελματικο εργαλείο (αναπτύσσω ένα ερευνητικό δίκτυο καταγραφης του σηματος κινητης τηλεφωνιας με το iPhone απο πολλούς χρήστες). Αρα νομίζω πως σαφέστατα έχω εννομο συμφερον να κινηθώ περετέρω. Δεν είμαι νομικός, ΑΛΛΑ ΠΌΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ήτανε να ελεγξουν το χαλασμενο κουμπι ήχου στο service τη 4η που στάλθηκε και ΠΟΣΟ δυσκολο ητανε να ελεγξουν το wi fi τωρα που μου το στειλανε πίσω; Εφοσον κιολας υπηρχε ενα κακο ιστορικο εξυπηρετησης ΗΔΗ, επι 2 φορες συστηματικα δεν ελεγξανε την refubrished συσκευή που στειλανε.

Ομως οπως λέει ο φίλος Rallye πιθανότητα όλο αυτο να μου κοστίσει ΑΚΟΜΗ περισσοτερο χρόνο και χρήμα και να τραβήξε ΠΟΛΛΟΥΣ μηνες (στη καλυτερη απο τα λίγα που ξερω απο τα δικαστικα, μαλλον χρονια θα παρει στη πραγματικοτητα). Και χρηματα που δυστυχωςδ εν τα εχω τώρα.....

Οποτε οποιαδήποτε συμβουλη ειναι ευπροσδεκτη. Πάντως θέλω να το τραβήξω στα πλαισια του δυνατου, είναι πλέον ηθικό το ζήτημα!


Όλα αυτά που λες αγαπητέ τα καταλαβαίνω, τα συμμερίζομαι και είναι απόρροια της λογικής. Ο νόμος δεν λειτουργεί με βάση τη λογική. Λειτουργεί με βάση στοιχεία.

Σου προτείνω λοιπόν αντί να εμπλακείς σε έναν αμφιβόλου αποτελέσματος δικαστικό κυκεώνα, να εστιάσεις στο επιθυμητό για σένα αποτέλεσμα (όποιο και αν είναι αυτό, είτε η ηθική είτε η χρηματική σου αποζημίωση).

Το μέσον για να πετύχεις αυτό το αποτέλεσμα θα το επιλέξεις ο ίδιος.

Εγώ ήθελα απλά να γνωρίζεις όλες τις παραμέτρους της ενδεχόμενης ενέργειάς σου και τότε να αποφασίσεις.

Καλή επιτυχία σε ό,τι και αν επιλέξεις να κάνεις!! (και καλή δύναμη).

#51   profitis

profitis

    iPH User

  • 155 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 14/01/2013 - 21:56

Όλα αυτά που λες αγαπητέ τα καταλαβαίνω, τα συμμερίζομαι και είναι απόρροια της λογικής. Ο νόμος δεν λειτουργεί με βάση τη λογική. Λειτουργεί με βάση στοιχεία.

Σου προτείνω λοιπόν αντί να εμπλακείς σε έναν αμφιβόλου αποτελέσματος δικαστικό κυκεώνα, να εστιάσεις στο επιθυμητό για σένα αποτέλεσμα (όποιο και αν είναι αυτό, είτε η ηθική είτε η χρηματική σου αποζημίωση).

Το μέσον για να πετύχεις αυτό το αποτέλεσμα θα το επιλέξεις ο ίδιος.

Εγώ ήθελα απλά να γνωρίζεις όλες τις παραμέτρους της ενδεχόμενης ενέργειάς σου και τότε να αποφασίσεις.

Καλή επιτυχία σε ό,τι και αν επιλέξεις να κάνεις!! (και καλή δύναμη).



Εξωδικαστικά μπορει καποιος να ζητήσει αποζημίωση; Αμφιβάλλω βεβαια πόσο θα τη δώσει ο γερμανος, ΟΣΟ δικιο και να εχεις....

Επίσης, στοιχεία σαφέστατα υπάρχουν, απο τις εγγυησεις, τις αναφορές για το service, τη κακιστη εξυπηρέτηση, το 5 συνεχομενα φορες κακο service, οτι η διπλωματικη μου εργασία σχετιζεται με το iPhone άρα υπάρχει διαταραξη και της ακαδημαικης μου ζωής + οτι π.χ. σημερα εφαγα κράξιμο γιατι δεν ειχα παραδωσει καποια πράγματα με ολο αυτο το τρεξιμο που ηρθε το τηλεφωνο και επρεπε ΠΑΛΙ να ψάχνομαι τι γινεται...

Τελευταία επεξεργασία από: profitis, 14/01/2013 - 21:58


#52   pavlossss

pavlossss

    iPH Contributor

  • 1.455 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 14/01/2013 - 22:16

profitis να πεις στη δουλειά σου πως δεν έχει χρέωση το συγκεκριμένο τηλέφωνο και όταν αρχίσεις να μιλάς με το CR θα σου πει πολύ πιθανών να σε πάρει εκείνος που θα σε χειριστεί για να μην χρεώνεσαι εσύ.Έτσι τουλάχιστον έκαναν σε μένα.

#53   pavlossss

pavlossss

    iPH Contributor

  • 1.455 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 14/01/2013 - 22:27

Βάλτο στο Hints and Tips και ανάλογα με το περιεχόμενο θα μετακινηθεί αν κριθεί απαραίτητο.

Τι εννοείς όταν ξεμπλέξεις από το 5άρι?

Δεν έχει τελειώσει ακόμα η διαδικασία αλλαγής?

(Επίσης δεν βλέπω το πως έχει σχέση ο Steve σε αυτό... Ας τον αφήσουμε να ξεκουραστεί εκεί που είναι... ;) )

Εννοώ ότι μου έχουν στείλει 4 τηλεφώνα,το ένα δεν το μετράμε γιατί ήταν άσπρο....και ολά έχουν γρατζουνιες και χτυπήματα.

Όλη αυτή η διαδικασία είναι από τις 16 Νοεμβρίου μόνο και τώρα στο τελευταίο που είναι μια από τα ίδια μου λένε δεν μπορούμε να

κάνουμε άλλη αλλαγή και να μου στείλουν μια θήκη και ένα shuffle για την ταλαιπωρία...Παρεπιπτόντως τώρα έχω ένα γερμανικό 32αρι(είχα 16gb)

#54   dream21

dream21

    iPH Hero

  • 3.898 μηνύματα
  • Twitter:@dream2100
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:iPhonegr

Δημοσίευση 14/01/2013 - 22:57

Για όλα φταίει η πολιτική τις Apple και κανενας Γερμανος η αγγλος που η κ@λ@εταιρια δίνει ανακατασκευσμένα κινητά και όχι καινούργια σφραγισμένα οπως κάνουν πολλές εταιριες.Τα σκας σαν Μ@κ@κ@ς 700€ και έχεις αυτη την αντιμετώπιση.Και καταταλα έχουμε την ελληνικη καραμελα οτι απο τι στιγμή που η εισαγωγη γινεται απο τους παροχους και οχι απο την apple επικρατει αυτό το χαος και ευλογούμε τα γένια μας.

#55   profitis

profitis

    iPH User

  • 155 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 14/01/2013 - 22:58

profitis να πεις στη δουλειά σου πως δεν έχει χρέωση το συγκεκριμένο τηλέφωνο και όταν αρχίσεις να μιλάς με το CR θα σου πει πολύ πιθανών να σε πάρει εκείνος που θα σε χειριστεί για να μην χρεώνεσαι εσύ.Έτσι τουλάχιστον έκαναν σε μένα.


Γραφείο πολυτεχνείου, πρέπει να πάω στο network operation center και να το ανοιξουν, ειναι μια μικρή διαδικασία, τωρα αλλωστε το εστειλα παλι κλασσικα στο service του Γερμανος. Αλλα νταξ, η στατιστικη και η λογικη λεει οτι παλι θα γυρισουν συσκευή που θα εχει πρόβλημα.

#56   manosmaria

manosmaria

    iPH Member

  • 218 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 14/01/2013 - 23:54

Φίλε μου καλησπέρα επειδη μετα απο όλα αυτα που εγραψες και έκανες κατέληξες σε iPhone 4s με πρόβλημα στο wifi και για τον λόγο οτι και εγω την πατησα με σχεδόν το ίδιο αλλα στην Γερμανία και δεν έβγαλα άκρη λέγοντας μου οτι δεν εχει τίποτα και τα κλασικά... τι έκανα περίμενα να κατέβω Ελλάδα και απλα το έστειλα στην info quest περιγράφοντας σε μια κολλα χαρτί το πρόβλημα που υπάρχει και εφόσον ειναι ακόμα στην εγγύηση μου έκαναν αντικατάσταση χωρίς δεύτερη κουβέντα μέσα σε 4-5 μέρες και τέλος.
Αν θες μπορεις να το δοκιμασεις!!!

#57   tomster

tomster

    iPH Addict

  • 612 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 14/01/2013 - 23:59

Φίλε μου καλησπέρα επειδη μετα απο όλα αυτα που εγραψες και έκανες κατέληξες σε iPhone 4s με πρόβλημα στο wifi και για τον λόγο οτι και εγω την πατησα με σχεδόν το ίδιο αλλα στην Γερμανία και δεν έβγαλα άκρη λέγοντας μου οτι δεν εχει τίποτα και τα κλασικά... τι έκανα περίμενα να κατέβω Ελλάδα και απλα το έστειλα στην info quest περιγράφοντας σε μια κολλα χαρτί το πρόβλημα που υπάρχει και εφόσον ειναι ακόμα στην εγγύηση μου έκαναν αντικατάσταση χωρίς δεύτερη κουβέντα μέσα σε 4-5 μέρες και τέλος.
Αν θες μπορεις να το δοκιμασεις!!!

σου δωσαν αλλη συσκευη ανακατασκευασμενη ή σφραγισμενη;

#58   manosmaria

manosmaria

    iPH Member

  • 218 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 15/01/2013 - 00:03

Εγω πήρα μια συσκευή χωρίς κουτι βέβαια αλλα με της ζελατινα της απάνω όπως ένα καινούριο τώρα θα σε γελασω! Το θέμα ειναι οτι αυτο το τηλ το έχω ακόμα και με κανένα πρόβλημα...
Λένε οτι ειναι ανακατασκευής αλλα δεν το νομίζω! Γιατι η εγγύηση άρχισε απο την αρχη.


#59   pavlossss

pavlossss

    iPH Contributor

  • 1.455 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 15/01/2013 - 00:03

Γραφείο πολυτεχνείου, πρέπει να πάω στο network operation center και να το ανοιξουν, ειναι μια μικρή διαδικασία, τωρα αλλωστε το εστειλα παλι κλασσικα στο service του Γερμανος. Αλλα νταξ, η στατιστικη και η λογικη λεει οτι παλι θα γυρισουν συσκευή που θα εχει πρόβλημα.

Ε θες να μου πεις ότι δεν εχεις ούτε ΕΝΑΝ γνωστό μέσα στο πολυτεχνείο που να έχει σταθερό σπίτι του να πάρεις ΕΝΑ τηλέφωνο?

Ποιος ακριβώς ο λόγος να το ξαναστείλεις?Αν πας σαν και έμενα να βγάλεις άκρη στο λέω εγώ από τώρα ΔΕΝ θα βγάλεις.Πάρε το τηλέφωνο σου ως

έχει(η ύπαρξη προβλήματος hardware προφανώς θα είναι ένα +) και μέχρι να έρθει ΒΡΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ να παρεις.Αυτά από μενα.

#60   manosmaria

manosmaria

    iPH Member

  • 218 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 15/01/2013 - 00:04

....Και το έχω κάνει σε 2 iPhone μεχρι τώρα χωρίς κανένα πρόβλημα!!!!

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2

0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες