Μμμμμ.... δεν είναι ακριβώς έτσι. Σαφώς και μπορεί να κινηθεί. Στο σενάριο που περιγράφεις, θα μπορούσε υποθετικά να αλλάζει συσκευές για πάντα. Δε θα μπορούσε να κάνει τίποτα δηλαδή;
Καλό είναι να δίνουμε συμβουλές όταν ξέρουμε. Νομικές εννοώ. Δικηγόρος είμαι.
Μπορείς να πας νομικά. Και για να προλάβω κάποιον κακοπροαίρετο, δεν έχω κάποιο σκοπό να σου προτείνω να σε αναλάβω. Θα σου δώσω συμβουλές όμως, γιατί εδώ μέσα δεν αλιεύω πελάτες.
Θα γράψω αργότερα κάποια πράγματα.
1) Δεν είναι κακό να αλιεύεις πελάτες. Οι τεχνικοί του forum που αναλαμβάνουν επισκευές και πάσης φύσεως εργασία κάνουν κακό? Όχι. Παρέχουν μια υπηρεσία και πληρώνονται γι'αυτό.
2) Υπάρχει κάποια ρητή δέσμευση εκ μέρους της apple ή του εξουσιοδοτημένου service αυτής ότι μετά από Χ επιστροφές θα δίδεται καινούργιο?
3) Μπορείς σε παρακαλώ να αναφέρεις εμπειρικά τι είδους αποζημίωση επιδικάζουν τα δικαστήρια σε τέτοιου είδους περιπτώσεις?
4) Μπορείς σε παρακαλώ να αναφέρεις ενδεικτικά το κοστολόγιο που έχει η σύνταξη ενός εξωδίκου, η επίδοση αυτού και η ακόλουθη αγωγή?
5) Μπορείς σε παρακαλώ να αναφέρεις ενδεικτικά το χρόνο εκδίκασης μιας τέτοια αγωγής?
6) Σε περίπτωση που υπάρξει αγωγή, μπορείς σε παρακαλώ να αναφέρεις τί "πλεονέκτημα(τα)" έχει ο εναγόμενος μέχρι την εκδίκαση?
7) Τελικά ο σκοπός του ενάγοντος είναι η δικαστική διαμάχη ή η επίλυση το συντομότερο δυνατόν του προβλήματός του?
Η διαφορετική προσέγγιση και ερμηνεία του νόμου δεν σημαίνει απαραίτητα και έλλειψη σεβασμού στη νομική σου ιδιότητα.
Θα σε παρακαλούσα λοιπόν να είσαι το ίδιο ευγενικός όταν αναφέρεις " Καλό είναι να δίνουμε συμβουλές όταν ξέρουμε", γιατί μπορεί και κάποιος άλλος να είναι νομικός εκτός από εσένα.