Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Καταναλωτική οργάνωση από το Βέλγιο κινείται νομικά κατά της Apple για το θέμα εγγυήσεων στην Ευρώπη


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
37 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   paliotomaro

paliotomaro

    iPH Addict

  • 601 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 16/01/2013 - 12:39

Μου αρεσει που ολοι οταν μιλαμε για apple μιλαμε για αυξηση της τιμης..
Σε κανενος το μυαλο δε περναει η ιδεα να μειωσει το καθαρο της κερδος ή εστω να αυξησει την επιμελεια της στο να μη παρουσιαζουν προβληματα οι συσκευες της στο διαστημα των 2 ετων :P

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   Rallye

Rallye

    iPH Member

  • 317 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad mini +4G

Δημοσίευση 16/01/2013 - 12:59

Ενταξει ειπαμε η apple ειναι μεγαλη οικονομικη οντοτητα αλλα ελεος η κομπλεξικη ευρωπη δεν ειναι αμελητεο μεγεθος :P


Ναι paliotomaro η Ευρώπη έχει κόμπλεξ έναντι των Αμερικάνικων εταιριών και δεν κάνει άλλο παρά να νομοθετεί και να "συμβουλιάζει"..Είδες πόσο χρόνο πήρε η "διάσωση" της Ελλάδας μέχρι να το σκεφτούν και να το

ξανασκεφτούν και κόντρα eurogroup..

Επίσης μπροστά στις αγορές που ανέφερα είναι αμελητέο μέγεθος. Ο κύριος όγκος των καταναλωτών που την ενδιαφέρει, δεν θα σκεφτεί ούτε και έχει πρόβλημα να δώσει και 50 και 100 euro παραπάνω για ένα κινητό.

Ο μέσος πελάτης της apple δεν είναι ο μέσος χρήστης του iphonehellas.

#18   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 16/01/2013 - 13:17

Με το σκεπτικό ότι ο κύριος όγκος των καταναλωτών δεν έχει πρόβλημα να δώσει και 50 και 100, μακροπρόθεσμα θα χάσει. Δεν παίζει μπάλα μόνη της όπως κάποτε.

Τελευταία επεξεργασία από: MarkKnopfler, 16/01/2013 - 13:17

Αναρτημένη εικόνα


#19   ariusbb

ariusbb

    iPH User

  • 109 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 16/01/2013 - 13:18

Κανείς δεν απάντησε στο ερώτημα μου για την Ιταλία οπότε απαντάω μόνος μου.

Ακόμη 1 χρόνο εγγύηση έχει απλά κατήργησαν το AppleCare.

Άρα τι λέμε όλοι για 2 χρόνια εγγύηση όταν οι Ιταλοί αποδέχονται το 1 χρόνο;

#20   paliotomaro

paliotomaro

    iPH Addict

  • 601 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 16/01/2013 - 13:25

Το κομπλεξ εναντι εταιρειων αμερικανικων συμφεροντων και δη της apple περι ου ο λογος ειναι μονο μεσα στο μυαλο σου φανταζομαι.η οδηγια υποχρεωτικης διετους εγγυησης ισχυει για οποιοδηποτε ηλεκτρονικο προιον απο οπου και εαν αυτο παραγεται..
Τωρα το να συμβουλιαζει και να συνεδριαζει καποιο οργανο εστω και να παιρνει χρονο και να ειναι προς το συμφερον του καταναλωτη δε χωραει συζητηση

#21   Rallye

Rallye

    iPH Member

  • 317 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad mini +4G

Δημοσίευση 16/01/2013 - 13:30

Με το σκεπτικό ότι ο κύριος όγκος των καταναλωτών δεν έχει πρόβλημα να δώσει και 50 και 100, μακροπρόθεσμα θα χάσει. Δεν παίζει μπάλα μόνη της όπως κάποτε.


Θα χάσει και το ξέρει. Το θέμα είναι ότι μάλλον δεν θέλει εσένα και εμένα για πελάτη πλέον. Για μας θα είναι το ipad mini. Ακολουθεί την πολιτική όλων των luxury brands η οποία έχει μια βασική αρχή:

Εάν όλοι έχουν πρόσβαση στο ίδιο προϊόν τότε οι elit οικονομικά πελάτες δεν θα αγοράσουν. Και αυτούς μάλλον θέλει. Μπες μια μέρα στη Luis Vuitton στη Βουκουρεστίου και θα δεις πόσο εσκεμμένα αφιλόξενο είναι το

περιβάλλον. Διότι εάν και εσύ μπορείς να κατέχεις ένα προϊόν τους, τότε δε θα το αγοράσει η κυρία τάδε (γιατί σύμφωνα με τη λογική της, δεν είμαστε όλοι ίσα και όμοια χρυσό μου :P ). Στο iphone έχει πρόσβαση και η

κουτσή μαρία πλέον. Αυτό είναι αντίθετο με την ελιτίστικη πολιτική της apple. Όλα αυτά είναι ικασίες..Απλά επειδή έχω ασχοληθεί με luxury brands και το marketing τους, γι'αυτό προσπαθώ να εκλαϊκεύσω την (κατά τη γνώμη

μου) νέα πολιτική της apple.

Το κομπλεξ εναντι εταιρειων αμερικανικων συμφεροντων και δη της apple περι ου ο λογος ειναι μονο μεσα στο μυαλο σου φανταζομαι.η οδηγια υποχρεωτικης διετους εγγυησης ισχυει για οποιοδηποτε ηλεκτρονικο προιον απο οπου και εαν αυτο παραγεται..
Τωρα το να συμβουλιαζει και να συνεδριαζει καποιο οργανο εστω και να παιρνει χρονο και να ειναι προς το συμφερον του καταναλωτη δε χωραει συζητηση


Αυτό σου λέω ρε συ..ότι "φαίνεται" να είναι προς όφελος του καταναλωτή αλλά μην είσαι και σίγουρος γι'αυτό. Επίσης το κόμπλεξ που ανέφερα μπορεί να είναι και μέσα στο κεφάλι μου.. u know better :)

#22   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 16/01/2013 - 14:18

1.Δε μας νοιάζει τι λέει η Ιταλία και η Ευρώπη ολόκληρη, εννοώντας πως υπάρχει ελληνική διάταξη,ελληνικός νόμος που υπερισχύει.Αν στην Ιταλία πχ αποφασίσουν για 16 μήνες εγγύηση, δε μας απασχολεί.Αρμόδια για εμάς είναι τα ελληνικά δικαστήρια.
2. Ας ξεφύγουμε στην τελική από το "παιχνίδι" της εγγύησης και να κρατήσουμε την 24μηνη παραγραφή των δικαιωμάτων μας.

#23   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 16/01/2013 - 14:25

Κανείς δεν απάντησε στο ερώτημα μου για την Ιταλία οπότε απαντάω μόνος μου.

Ακόμη 1 χρόνο εγγύηση έχει απλά κατήργησαν το AppleCare.

Άρα τι λέμε όλοι για 2 χρόνια εγγύηση όταν οι Ιταλοί αποδέχονται το 1 χρόνο;

Δώσε μας ένα λινκ να το διαβάσουμε

#24   paliotomaro

paliotomaro

    iPH Addict

  • 601 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 16/01/2013 - 14:36

Ωραια ιδεα θα ηταν η μεγαλη ιντερνετικη κοινοτητα του iphonehellas να προωθουσε στα αρμοδια οργανα το ζητημα της παραβιασης νομοθεσιας (τοπικης και ευρωπαικης) και να πιεζε προς τη ληψη αποφασης προς τα συμφεροντα των καταναλωτων..
Αντε οι καινουριοι mods που ειστε φρεσκοι και εχετε ορεξη για δουλεια
Hasta la victoria siempre :P


(Δεν ειναι κακη ιδεα παντως)

#25   ariusbb

ariusbb

    iPH User

  • 109 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 16/01/2013 - 17:40

1.Δε μας νοιάζει τι λέει η Ιταλία και η Ευρώπη ολόκληρη, εννοώντας πως υπάρχει ελληνική διάταξη,ελληνικός νόμος που υπερισχύει.Αν στην Ιταλία πχ αποφασίσουν για 16 μήνες εγγύηση, δε μας απασχολεί.Αρμόδια για εμάς είναι τα ελληνικά δικαστήρια.
2. Ας ξεφύγουμε στην τελική από το "παιχνίδι" της εγγύησης και να κρατήσουμε την 24μηνη παραγραφή των δικαιωμάτων μας.


Η εγγύηση για το 1 έτος στο iPhone:
http://www.apple.com...hone-greek.html
http://www.apple.com...ne-italian.html <- UN (1) ANNO - ένα έτος

http://www.macrumors...ces-in-belgium/
Apple faced a similar lawsuit in Italy, which was resolved just last month. Apple was forced to pay more than $1.4 million in fines, in addition to modifying its website and ceasing the sale of AppleCare in Italian Apple Stores.

Δε λέει ότι άλλαξαν την εγγύηση στα 2 χρόνια αλλά σταμάτησαν να πουλάνε το AppleCare.
Από τη στιγμή που το θέμα δεν έχει προχωρήσει περαιτέρω θεωρώ ότι έληξε στην Ιταλία και είναι όλοι χαρούμενοι με τον ένα χρόνο εγγύηση και με κατάργηση του AppleCare απλά.


2. Υπάρχει Ελληνικός νόμος που να μιλάει για 24μήνη εγγύηση; Στείλε κανένα link γιατί με ενδιαφέρει.

Τελευταία επεξεργασία από: ariusbb, 16/01/2013 - 17:41


#26   GeorgeChios

GeorgeChios

    iPH newbie

  • 52 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 16/01/2013 - 18:07

Νόμος 3043/2002 άρθρο 554

#27   ariusbb

ariusbb

    iPH User

  • 109 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 16/01/2013 - 22:42

Γιώργο σε ευχαριστώ για το link.

Αυτό αναφέρει ότι τα δικαιώματα σου μπορείς να τα διεκδικήσεις μέσα σε 2 χρόνια ουσιαστικά.

Ν3043/2002 - 537:

Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του αν το πράγμα, κατά το χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή, έχει πραγματικά ελαττώματα ή στερείται τις συνομολογημένες ιδιότητες, εκτός αν ο αγοραστής κατά τη σύναψη της σύμβασης γνώριζε ότι το πράγμα δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση ή η μη ανταπόκριση οφείλεται σε υλικά που χορήγησε ο αγοραστής. Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002)

Εγώ καταλαβαίνω ότι ο νόμος σε καλύπτει για τους 6 μήνες.
Για τα 2 χρόνια σου λέει έχεις δικαίωμα να ζητήσεις οτιδήποτε αλλά δεν σημαίνει ότι ο άλλος είναι υποχρεωμένος να αποδεχτεί ότι υπήρχε κατά την παράδοση (ή εντός των 6 μήνων - ή των μηνών της εγγύησης). Άρα θα πρέπει εσύ να το αποδείξεις με κάποιο τρόπο.

Κανένας νομικός ρε παιδιά;

#28   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 16/01/2013 - 23:13

Ο Lellos μπορεί να σας τα εξηγήσει αναλυτικότατα...

#29   hyperlost

hyperlost

    iPH Addict

  • 855 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:iwhisto

Δημοσίευση 16/01/2013 - 23:13

Αρα καταφέραμε να κάνουμε την εγγύηση απο επίσημη του έτους στους 6 μήνες... Ωραία. Λίγο ακόμα και θα το φέρουμε στο επίπεδο του doa.

Εχουν γραφτεί πολλα ποστ για αυτο το θέμα. Εχουν μιλήσει και νομικοί πολλάκις για το ίδιο. Αν ψάξεις λιγο θα τα βρεις.



#30   ariusbb

ariusbb

    iPH User

  • 109 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 16/01/2013 - 23:47

Επειδή το θέμα είναι hot μήπως οι moderators να φτιάξουν ένα sticky με τις απαντήσεις από τους νομικούς - ειδικούς;

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 7

0 μέλη, 7 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες