Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;
#1501
Δημοσίευση 01/05/2016 - 10:34
Ad
#1502
Δημοσίευση 01/05/2016 - 10:37
#1503
Δημοσίευση 01/05/2016 - 10:42
#1504
Δημοσίευση 01/05/2016 - 11:04
#1505
Δημοσίευση 01/05/2016 - 11:15
εκτος εισαι..+3 μήνες δίνουν εάν οταν πάρεις ανακατασκευασμένο εισαι οριακά μεσα στην εγγυηση..πχ αν πήγαινες 25 Απρίλη θα ειχες εγγυηση ως 24 Ιούλη 2017..πλέον εισαι εκτοςΑπλα ρωτάω γτ κάτι είχα διαβάσει ότι έχεις +3μηνες όταν σου δίνουν ανακατασκευασμένο. Θα χρεωθω κανονικά την αντικατάσταση δηλαδή ε;
#1506
Δημοσίευση 01/05/2016 - 11:18
#1507
Δημοσίευση 09/05/2016 - 21:46
Καλησπέρα από άλλον έναν -ελαφρώς προς το παρόν- ταλαιπωρημένο συνδρομητή της Vodafone, σε σχέση με τη επίσημη επικοινωνία της εταιρίας ως προς τη διάρκεια εγγύησης iphone που αποκτήθηκε με επιδότηση. Η ιστορία απλή:
1. Ανανέωση συμβολαίου με vodafone και επιδότηση για καινούριο iphone - Νοέμβριος 2014
2. Κόκκινες γραμμές στην οθόνη και οθόνη να παραμένει σβηστή μετά από restore με itunes (εννοείται η συσκευή σε θήκη αγρατζούνιστη και χωρίς εκδορές) - Μάιος 2016
3. Email στην εξυπηρέτηση για το που πρέπει να πάω τη συσκευή και για την περίοδο εγγύησης
4. Απάντηση από εξυπηρέτηση ότι πρέπει να το πάω σε οποιοδήποτε κατάστημα Vodafone για να το στείλουν Arvato και όχι InfoQuest (δεν υπήρχε δυνατότητα να το παραδώσω απευθείας - δουλεύω δίπλα στην Arvato) και ότι η περίοδος εγγύησης είναι "1 χρόνος όπως ορίζει ο κατασκευαστής"
5. Απόκρησή μου, με παράθεση εγγράφων που ορίζουν υποχρέωση αξίωσης εγγύησης 2 ετών για συσκευές που πωλούνται εντός ΕΕ
(i) όροι εγγύησης της Apple στην Ευρώπη http://www.apple.com...utory-warranty/
(ii) οδηγία 2005/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου ΕΕ L 149 για τις χώρες της ΕΕ http://europa.eu/you...ns/index_el.htm
(iii) άρθρα 534-561 του Αστικού Κώδικα της Ελλάδος http://www.ministryo...eYf0=&tabid=132
(iv) σχετικές εγκύκλιοι της Γενικής Γαμματείας Καταναλωτή http://www.efpolis.g...-eggyiseis.html
(v) συστάσεις του Συνήγορου του Καταλωτή http://www.synigoros...-08.Συσταση.pdf
και αίτημα οδηγίας σχετικά με το σημείο των όρων και προϋποθέσεων της Vodafone σύμφωνα με τους οποίους μου επικοινωνήθηκε η πληροφορία σχετικά με την περίοδο του 1ος έτους.
6. Μετά από 5 ημέρες, δεν έχω λάβει απάντηση.
Ανεξαρτήτως με το τι θα γίνει με τη δική μου συσκευή, από τον Αστικό Κώδικα της Ελλάδος απαιτείται η σαφής παράθεση των όρων και προϋποθέσεων των προϊόντων που εμπορεύεται ο οποιοσδήποτε πωλητής, πόσο μάλλον οι όροι αυτοί να μην εναντιώνονται σε νόμους του κράτους, του κατασκευαστή και της ΕΕ.
Με άλλα λόγια, μας δουλεύουν ψιλό γαζί και εκμεταλλεύονται την άγνοια(?)
Δεν μπόρεσα να διαβάσω και τις 101 σελίδες αυτού του thread, αλλά γνωρίζετε να έχει υπάρξει εξωδικαστική ή εντός δικαστηρίου απόφαση (είτε με ιδιώτες δικηγόρους είτε με δικηγόρους του συνήγορου του καταναλωτή) σχετικά με αυτήν την εκτός νόμου πρακτική;
#1508
Δημοσίευση 09/05/2016 - 23:24
Όλοι αυτοί εδώ απλά παραθέτουν και υποστηρίζουν τον 1 χρόνο του κατασκευαστή, ξεχνώντας φυσικά τις δικές τους υποχρεώσεις.
Η εγγύηση είναι 2ετής και δεν έχουν κανένα δικαίωμα να σου ακυρώσουν την εγγύηση. Πάντα στο τέλος κάνουν τη πάπια, λένε και ευχαριστώ.
Παρόλα αυτά αν για τον οποιονδήποτε λόγο σου αρνηθούν ξανά, θα απευθυνθείς στο Συνήγορο του Καταναλωτή.
#1509
Δημοσίευση 09/05/2016 - 23:31
#1511
Δημοσίευση 10/05/2016 - 06:57
#1512
Δημοσίευση 10/05/2016 - 07:25
Καταλαβαινω το πνευμα σου.Καταδικαστικη αποφαση για τις εκτος νομου πρακτικες
Αν ειχαν υπαρξει 5 αποφασεις με τσουχτερα προστιμα σε τυχαιες εταιρειες, πλεον η καθεμια θα το σκεφτοταν πριν ταλαιπωρησει τον οποιονδηποτε πελατη.
Δυστυχως ομως ισχυει η πρακτικη του λεω οτι θελω και στον ΣτΚ αν πας μπορει κατι καποτε να γινει. Κυριως βασιζονται στο οτι ολα αυτα ειναι χρονοβορες διαδικασιες και καποιες φορες με αμφιβολο αποτελεσμα και απο την σλλη ο καθενας δεν εχει την πολυτελεια του χρονου να μεινει χωρις συσκευη μεχρι να ολοκληρωθει η οποια διαδικασια κινησει.
Στο θεμα σου τωρα, ο πρωτος χρονος καλυπτεται απο την απλ και τους εκπροσωπους/συνεργατες στην Ελλαδα και ο δευτερος απο τον πωλητη. Εφοσον το σερβις της βονταφον ειναι το αρβατο, καλως κανει και το στελνει εκει και δεν εχεις και αλλη επιλογη. Στην δικη μου περιπτωση, πχ με αγορα απο Γερμανο, εσταλη στην κοσμοτε. Τωρα για να αποφυγεις ενδεχομενως τυχον παρατραγουδα του σερβις, ενας τροπος ειναι κατα την παραδοση να ζητησεις να γραφουν οσο περισσοτερες λεπτομερειες μπορεις. Αλλα εσυ το εχεις δωσει ηδη. Οσον αφορα στις 5 ημερες μην σου φαινεται πολυς ο χρονος. Στην κοσμοτε πηρε περιπου 1 μηνα να ελεγξει και αντικαταστησει τελικα την συσκευη.
Τελος αν αρνηθουν τελικα να σε καλυψουν σε εγγυηση, θα ζητησεις την αρνητικη απαντηση εγγραφως και αιτιολογημενη.
#1513
Δημοσίευση 10/05/2016 - 15:37
Καταλαβαινω το πνευμα σου.
Αν ειχαν υπαρξει 5 αποφασεις με τσουχτερα προστιμα σε τυχαιες εταιρειες, πλεον η καθεμια θα το σκεφτοταν πριν ταλαιπωρησει τον οποιονδηποτε πελατη.
Δυστυχως ομως ισχυει η πρακτικη του λεω οτι θελω και στον ΣτΚ αν πας μπορει κατι καποτε να γινει. Κυριως βασιζονται στο οτι ολα αυτα ειναι χρονοβορες διαδικασιες και καποιες φορες με αμφιβολο αποτελεσμα και απο την σλλη ο καθενας δεν εχει την πολυτελεια του χρονου να μεινει χωρις συσκευη μεχρι να ολοκληρωθει η οποια διαδικασια κινησει.
Στο θεμα σου τωρα, ο πρωτος χρονος καλυπτεται απο την απλ και τους εκπροσωπους/συνεργατες στην Ελλαδα και ο δευτερος απο τον πωλητη. Εφοσον το σερβις της βονταφον ειναι το αρβατο, καλως κανει και το στελνει εκει και δεν εχεις και αλλη επιλογη. Στην δικη μου περιπτωση, πχ με αγορα απο Γερμανο, εσταλη στην κοσμοτε. Τωρα για να αποφυγεις ενδεχομενως τυχον παρατραγουδα του σερβις, ενας τροπος ειναι κατα την παραδοση να ζητησεις να γραφουν οσο περισσοτερες λεπτομερειες μπορεις. Αλλα εσυ το εχεις δωσει ηδη. Οσον αφορα στις 5 ημερες μην σου φαινεται πολυς ο χρονος. Στην κοσμοτε πηρε περιπου 1 μηνα να ελεγξει και αντικαταστησει τελικα την συσκευη.
Τελος αν αρνηθουν τελικα να σε καλυψουν σε εγγυηση, θα ζητησεις την αρνητικη απαντηση εγγραφως και αιτιολογημενη.
Ακριβώς σε αυτά που περιγράφεις αναφέρομαι skiace. Δεν μπορώ να αφουγκραστώ την έννοια της "υπεύθυνης" εταιρίας στο μυαλό των policy makers της Vodafone (και κάθε Vodafone), οι οποίοι προφανώς έχουν μοντελοποιήσει το κόστος προς κέρδος του "ένας στους χιλιάδες θα ασχοληθεί παραπάνω". Και αυτό για οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία εμπορεύονται, ανεξαρτήτως εάν είναι iphones (με το Ευρωπαικό παρακλάδι της Apple να "τρελαίνεται" για πολύ αυστηρά audits), ή SLAs με businesses&consumer πελάτες.
Για τις 5 ημέρες, δεν αναφέρομαι στην απάντηση από το service (μετά από κανένα μήνα θα "ανησυχήσω"), αλλά στην αναμονή για απάντηση ως προς την παραπομπή στο policy της Vodafone για την εκτός νόμου οδηγία της περιόδου του 1ος χρόνου.
Βοήθειά μας!
ΥΓ. Θα το πουσάρω λίγο το θέμα του policy της εγγύησης να δούμε που θα καταλήξει, αλλά αφότου μάθω νέα από το service, για ευνόητους λόγους…
#1514
Δημοσίευση 10/05/2016 - 22:20
Δεν υπάρχουν οδηγίες κλπ.
Υπάρχει η ΞΕΚΑΘΑΡΗ ελληνική νομοθεσία που αναφέρεται στο πρώτο ποστ και σε περίπτωση μη συμόρφωσης τα αντίστοιχα όργανα να την επιβάλλουν.
#1515
Δημοσίευση 11/05/2016 - 00:28
Χμμμμμ.....Δεν υπάρχουν οδηγίες κλπ.
Υπάρχει η ΞΕΚΑΘΑΡΗ ελληνική νομοθεσία που αναφέρεται στο πρώτο ποστ και σε περίπτωση μη συμόρφωσης τα αντίστοιχα όργανα να την επιβάλλουν.
Υπαρχει οργανο για επιβολη ;
Δεν νομιζω.
Ολες οι υπηρεσιες τυπου ΣτΚ, κτλ διατυμπανιζουν με το που θα ερθεις σε επαφη μαζι τους, οτι ο χαρακτηρας τους ειναι μονο διαμεσολαβητικος.
Επικοινωνησα ετσι για την πλακα, με ΣτΚ, ΥπΟικ., ΕΕΤΤ που ειχε φτασει η "καταγγελια". Ρωτησα σε ποιο σταδιο βρισκονται και γιατι δεν μου εχει κοινοποιηθει ΚΑΜΜΙΑ σχετικη αλληλογραφια των ενεργειων τους.
Η "απαντηση" ηταν πανομοιοτυπη.
- σας εχει γινει αντικατασταση με καινουργιο Κυριε εντος μηνος ;
- Μαλιστα.
Ε, τοτε υπαρχουν αλλες περιπτωσεις που ειναι πιο επειγουσες και πρεπει να ασχοληθουμε. Εσεις εξυπηρετηθηκατε.
End of discussion.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες