Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 17 ψήφοι

Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2269 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1696   uric

uric

    iPH Enthousiast

  • 408 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 26/11/2017 - 15:18

Καλησπερα.

Εχω μια απορια. 

Τα Apple store θα αναλαβουν κινητο που ειναι στον 2ο χρονο εγγυησης και δεν εχει αγοραστει απο apple store (αλλα εχει αγοραστει στην ευρωπη) ?

Στην περιπτωση που ειναι αγορασμενο το κινητο απο αλλη χωρα της ευρωπης, απευθυνομαστε στην †nfoquest για τον δευτερο χρονο εγγυησης ?


Τελευταία επεξεργασία από: uric, 26/11/2017 - 15:20


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#1697   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 26/11/2017 - 15:29

Δέχονται στο 2ο χρόνο μόνο αν είναι αγορασμένο απο Apple Store, αφού πωλητής είναι η ίδια η Apple.

 

Διαφορετικά θα σε στείλουν εκεί που έγινε η αγορά.

 

Για εδώ, στα εξουσιοδοτημένα. Document, InfoQuest κτλ.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1698   giolnts

giolnts

    iPH Elite Poster

  • 3.429 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 16/12/2017 - 14:30

Δέχονται στο 2ο χρόνο μόνο αν είναι αγορασμένο απο Apple Store, αφού πωλητής είναι η ίδια η Apple.

Διαφορετικά θα σε στείλουν εκεί που έγινε η αγορά.

Για εδώ, στα εξουσιοδοτημένα. Document, InfoQuest κτλ.

0f8c965bab9a79be0f836fec3a24a7fc.jpg
Σε σημερινή παρέμβαση μου στο fb. 🤭🤭

Ps. Μου την είπε κιόλας...





On iPad Air 2

#1699   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 16/12/2017 - 15:56

Τα χιλιάρικα με το συμπάθειο τα αρπάζουν στην στιγμή, να ενημερώσουν επίσημα και την ίδια στιγμή υπεύθυνα τον καταναλωτή για τα δικαιώματα που απορρέουν απο μία τέτοια αγορά δεν παίζει;

Και καθόμαστε μετά να συζητάμε επί εκατοντάδων σελίδων...γύρνα και πές αυτό και αυτό. Τέλος.

Ισχύει 1 έτος ή 2 έτη; Πότε το ένα πότε το άλλο; Με την αγορά μίας τέτοιας συσκευής να έχουν επίσημο έγγραφο εγγύησης με ότι αναγνωρίζουν και να το δίνουν στον καταναλωτή.

Σε τί εποχές νομίζουν οτι ζούνε επιτέλους; Να μας το ξεκαθαρίσουν...

Κινέζικα πουλάνε οι ίδιοι που δεν δίνουν DOA ή δεν αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους απέναντι σε καταναλωτές της Apple με 2 έτη επίσημα στην ιστοσελίδα τους.

Όταν μιλάμε για Apple Products γίνεται ο χαμός και η δυσαρέσκεια χτυπάει κόκκινο. Αυτό σημαίνει οτι κάποιος δεν κάνει σωστά την δουλειά τους.

Βρείτε ποιός...


Τελευταία επεξεργασία από: GRchris, 16/12/2017 - 16:06


#1700   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 16/12/2017 - 19:13

Σε σημερινή παρέμβαση μου στο fb.

Ps. Μου την είπε κιόλας...

"Αφου το λεει η Αππλ Ελλαδασ..!!!11"


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1701   giolnts

giolnts

    iPH Elite Poster

  • 3.429 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 16/12/2017 - 20:18

"Αφου το λεει η Αππλ Ελλαδασ..!!!11"

Νίκο επέμενε το παλικάρι και έλεγε πιο κάτω ότι η τηλεφωνήτρια της apple του είπε ένα χρόνο με τιμολόγιο. Γενικώς κάποιοι δεν θέλουν να διεκδικούν τα αυτονόητα αλήθεια δεν το καταλαβαίνω αυτό. Και βγαίνει μετά ένας τυπάς και του λέει ότι εμένα στους 15 μήνες μου το κάλυψαν κανονικά. Σόου λέμε. Που το στηρίζουν αυτό με τον ένα χρόνο και το τιμολόγιο;; Έχει αλλάξει κάτι και δεν το γνωρίζουμε μήπως;; Εν συνέχεια αναφέρει πως το τιμολόγιο δεν καλύπτει τους όρους σύμβασης μου λέει «δεν τα ξέρεις καλά κοίταξε τα πάλι»..🤤


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

#1702   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 16/12/2017 - 20:30

Θα σου πω γιατί επιμένουν ορισμένοι.

 

Γιατί πολύ απλά δέχονται ο,τι θα τους πει το κάθε εξουσιοδοτημένο εδώ. Αυτοί ξέρουν καλύτερα αφού.

 

Ο νόμος για το τιμολόγιο συγκεκριμένα, δε κάνει καμία διάκριση (όπως είναι αναμενόμενο).

 

Σε αρκετές πάντως περιπτώσεις κάποιοι αναγκάστηκαν να καταλήξουν στον ΣτΚ για να πάρουν ο,τι δικαιούνται.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1703   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 16/12/2017 - 21:12

Εγώ νομίζω ότι από το screenshot αυτό που είπε η Apple είναι αρκετά ξεκάθαρο αλλά αυτός δεν το κατάλαβε. Εϊναι αυτό που λέμε εδώ μέσα τόσο καιρό ότι ο δεύτερος χρόνος είναι του πωλητή.

 

Διετής είναι η εμπορική εγγύηση βάση νόμου. Η Apple δίνει 1 χρόνο εγγύηση κατασκευαστή.

 

Εφόσον οι δύο συμπίπτουν, η Apple στην ουσία καλύπτει τον πρώτο χρόνο όλες τις συσκευές στα πλαίσια της εγγύησης του κατασκευαστή.

 

Για τον δεύτερο χρόνο αυτό που του είπε στην ουσία είναι ότι  η Apple επιλέγει στις συσκευές με απόδειξη να καλύψει ως εγγύηση κατασκευαστή και τον δεύτερο χρόνο που στην ουσία είναι του πωλητή ενώ στα τιμολόγια επιλέγει να μην το κάνει.

 

Με δεδομένο ότι δεν είναι θεωρητικά απευθείας να καλύψει ούτε αυτές με απόδειξη μιας και στον δεύτερο χρόνο είμαστε στα πλαίσια της εμπορικής εγγύησης (του πωλητή), δεν μπορεί να τους κατηγορήσει και κανένας.

 

Όσο για τις διακρίσεις περί τιμολογίων κλπ, εφόσον κάτι αγοραστεί με τιμολόγιο και δηλωθεί ως πάγιο στα έξοδα μιας επιχείρησης, τότε προφανώς είναι για να χρησιμοποιηθεί από κάποιον και όχι για να μεταπωληθεί οπότε είναι άτοπο το περί μη κάλυψης του τιμολογίου από όλες τις πλευρές.


Τελευταία επεξεργασία από: nsxbass, 16/12/2017 - 21:13


#1704   birbilis

birbilis

    iPH newbie

  • 26 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 21/12/2017 - 14:57

Αγορά iphone 5s με τιμολόγιο από Πλαίσιο 16.05.2016.

Βλάβη σήμερα 21.12.2017.

Επικοινωνία με πλαίσιο και λένε 1 χρόνο εγγύηση.

Επικοινωνία με Document και λένε 1 χρόνο γιατί προέρχεται από Czech Republic!

 

Μπορω να κάνω κάτι με την εγγύηση ή θα χάσω την ώρα μου?


Τελευταία επεξεργασία από: birbilis, 21/12/2017 - 14:57


#1705   iMavropoulos

iMavropoulos

    iPH newbie

  • 56 μηνύματα
  • Twitter:@iMavropoulos_
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:iMavropoulos

Δημοσίευση 21/12/2017 - 15:03

Αγορά iphone 5s με τιμολόγιο από Πλαίσιο 16.05.2016.

Βλάβη σήμερα 21.12.2017.

Επικοινωνία με πλαίσιο και λένε 1 χρόνο εγγύηση.

Επικοινωνία με Document και λένε 1 χρόνο γιατί προέρχεται από Czech Republic!

 

Μπορω να κάνω κάτι με την εγγύηση ή θα χάσω την ώρα μου?

Επικοινώνησε με infoquest, εκείνοι είναι οι νούμερο 1 για να σου πουν



#1706   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 21/12/2017 - 15:18

Πηγαίνεις στο πλάισιο με τη νομοθεσία και ζητάς να σου δώσουν γραπτώς την οποιαδήποτε άρνησή τους.

 

Υπεύθυνο για τον δεύτερο χρόνο είναι καθαρά το Πλαίσιο. Η Document έχει το δικαίωμα αν θέλει να μην καλύψει απευθείας εσένα αλλά να σου πει να πας στο Πλαίσιο.

 

Αν το Πλαίσιο δεν συνεργαστεί, καταγγελία στον ΣΤΚ.

 

Το ότι το τηλέφωνο προέρχεται από Τσεχία δεν λέει τίποτα. Πρώτον γιατί εσύ το αγόρασες από το Πλαίσιο, δεύτερον γιατί ακόμα και αυτό να μη γινόταν η Τσεχία είναι στην ΕΕ.



#1707   birbilis

birbilis

    iPH newbie

  • 26 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 21/12/2017 - 15:47

Η ι

 

Αγορά iphone 5s με τιμολόγιο από Πλαίσιο 16.05.2016.

Βλάβη σήμερα 21.12.2017.

Επικοινωνία με πλαίσιο και λένε 1 χρόνο εγγύηση.

Επικοινωνία με Document και λένε 1 χρόνο γιατί προέρχεται από Czech Republic!

 

Μπορω να κάνω κάτι με την εγγύηση ή θα χάσω την ώρα μου?

Η Infoquest μου είπε να τους στείλω το τηλ μαζί με τιμολόγιο και αίτημα επέκτασης εγγύησης που το πιο πιθανό θα ικανοποιηθεί.

Προχωράω και θα ενημερώσω. Ευχαριστώ



#1708   iMavropoulos

iMavropoulos

    iPH newbie

  • 56 μηνύματα
  • Twitter:@iMavropoulos_
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:iMavropoulos

Δημοσίευση 21/12/2017 - 17:03

Η ι

 

Η Infoquest μου είπε να τους στείλω το τηλ μαζί με τιμολόγιο και αίτημα επέκτασης εγγύησης που το πιο πιθανό θα ικανοποιηθεί.

Προχωράω και θα ενημερώσω. Ευχαριστώ

Με την infoquest σπάνια αντιμετωπίζεις προβλήματα... όλα γίνονται βάσει νομοθεσίας εκεί και σωστά ;)



#1709   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 21/12/2017 - 17:08

Αγορά iphone 5s με τιμολόγιο από Πλαίσιο 16.05.2016.

Βλάβη σήμερα 21.12.2017.

Επικοινωνία με πλαίσιο και λένε 1 χρόνο εγγύηση.

Επικοινωνία με Document και λένε 1 χρόνο γιατί προέρχεται από Czech Republic!

 

Μπορω να κάνω κάτι με την εγγύηση ή θα χάσω την ώρα μου?

ΣτΚ και τέλος.

 

Η χώρα προέλευσης δε παίζει κανένα ρόλο. Αυτά είναι οι νέες καραμέλες.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1710   hal

hal

    iPH Member

  • 277 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 14/01/2018 - 11:44

Σε επικοινωνία με ινστιτούτο καταναλωτή πριν δυο μέρες σχετικά με καινούργιο προϊόν που είδα ότι είχε απαράδεκτα μικρή εγγύηση από το πλαίσιο (6μηνες) μου είπαν ότι υπάρχει κοινοτική οδηγία 2 ετών η οποία δεν ακολουθείται στην Ελλάδα (!!!!) και ισχύει ότι υπάρχουν εγγυήσεις μικρότερες των 2 ετών.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 5

0 μέλη, 5 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες