Εγώ νομίζω ότι από το screenshot αυτό που είπε η Apple είναι αρκετά ξεκάθαρο αλλά αυτός δεν το κατάλαβε. Εϊναι αυτό που λέμε εδώ μέσα τόσο καιρό ότι ο δεύτερος χρόνος είναι του πωλητή.
Διετής είναι η εμπορική εγγύηση βάση νόμου. Η Apple δίνει 1 χρόνο εγγύηση κατασκευαστή.
Εφόσον οι δύο συμπίπτουν, η Apple στην ουσία καλύπτει τον πρώτο χρόνο όλες τις συσκευές στα πλαίσια της εγγύησης του κατασκευαστή.
Για τον δεύτερο χρόνο αυτό που του είπε στην ουσία είναι ότι η Apple επιλέγει στις συσκευές με απόδειξη να καλύψει ως εγγύηση κατασκευαστή και τον δεύτερο χρόνο που στην ουσία είναι του πωλητή ενώ στα τιμολόγια επιλέγει να μην το κάνει.
Με δεδομένο ότι δεν είναι θεωρητικά απευθείας να καλύψει ούτε αυτές με απόδειξη μιας και στον δεύτερο χρόνο είμαστε στα πλαίσια της εμπορικής εγγύησης (του πωλητή), δεν μπορεί να τους κατηγορήσει και κανένας.
Όσο για τις διακρίσεις περί τιμολογίων κλπ, εφόσον κάτι αγοραστεί με τιμολόγιο και δηλωθεί ως πάγιο στα έξοδα μιας επιχείρησης, τότε προφανώς είναι για να χρησιμοποιηθεί από κάποιον και όχι για να μεταπωληθεί οπότε είναι άτοπο το περί μη κάλυψης του τιμολογίου από όλες τις πλευρές.
Τελευταία επεξεργασία από: nsxbass, 16/12/2017 - 21:13.