Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 17 ψήφοι

Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2269 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1741   FAY259

FAY259

    iPH User

  • 112 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 26/02/2018 - 15:43

Δηλαδη αν στον νεο κατοχο προκυψει πρόβλημα,μπορεί να το παει και infoquest έτσι?Δεν θα χει προβλημα τυπου "εγινε αντικατασταση στο Γερμανο,απευθυνθείτε εκει"?

 

Επίσης κατι αλλο.εκτός από την υποδοχή της σιμ,που εχει τον αισθητηρα υγρασιας το 6s,εχει και πουθενα αλλου?



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#1742   Npanathinaikos

Npanathinaikos

    iPH Member

  • 209 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 26/02/2018 - 15:49

Ε 'νταξει.. Συμβαίνει και πάλι καλά να λες.
 
Αν κρατήσεις της συσκευής για να τη βάλεις πίσω σε περίπτωση προβλήματος μετά, δε θα έχεις ιδιαίτερο θέμα.
 
Βέβαια μπορείς να κάνεις μια βόλτα απο Document π.χ. και βλέπεις τι γίνεται.
 
Μπορεί να 'σαι τυχερός.

Νικόλα καλημερα καλή εβδομαδα. Είχαμε μιλήσει περίπου μια εβδομαδα πριν σε ενα αλλο θέμα σχετικά με ενα iPhone 5s που έσβηνε ξαφνικά. Η απάντηση απο τον Γερμανό ήταν ότι έχει πρόβλημα το λογισμικο κ το κόστος ειναι 307 ευρώ. Το κινητό αγορασμένο 15/07/16 με τιμολόγιο. Μίλησα με τα κεντρικά κ τους είπα ότι ειναι ακόμα στην εγγύηση. Μου απάντησαν ότι θα με καλέσουν παλι. Σε αρνητική απάντηση τους τι κάνουμε?
Σε ευχαριστω παρά πολυ

#1743   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 26/02/2018 - 16:08

Δηλαδη αν στον νεο κατοχο προκυψει πρόβλημα,μπορεί να το παει και infoquest έτσι?Δεν θα χει προβλημα τυπου "εγινε αντικατασταση στο Γερμανο,απευθυνθείτε εκει"?

 

Επίσης κατι αλλο.εκτός από την υποδοχή της σιμ,που εχει τον αισθητηρα υγρασιας το 6s,εχει και πουθενα αλλου?

Μπορεί να το πάει σε όποιο εξουσιοδοτημένο θέλει.

 

Παρόλα αυτά όπως έχουμε πει πολλές φορές, υπεύθυνος για το 2ο χρόνο της εγγύησης είναι ο πωλητής.

 

Νικόλα καλημερα καλή εβδομαδα. Είχαμε μιλήσει περίπου μια εβδομαδα πριν σε ενα αλλο θέμα σχετικά με ενα iPhone 5s που έσβηνε ξαφνικά. Η απάντηση απο τον Γερμανό ήταν ότι έχει πρόβλημα το λογισμικο κ το κόστος ειναι 307 ευρώ. Το κινητό αγορασμένο 15/07/16 με τιμολόγιο. Μίλησα με τα κεντρικά κ τους είπα ότι ειναι ακόμα στην εγγύηση. Μου απάντησαν ότι θα με καλέσουν παλι. Σε αρνητική απάντηση τους τι κάνουμε?
Σε ευχαριστω παρά πολυ

Λογισμικό και 307€? Μήπως σου παν κάτι άλλο?

 

Ο νόμος πάλι δε κάνει καμία διάκριση μεταξύ νομικού και φυσικού προσώπου. End of story.

 

Κοινώς έχεις τη 2ετία κανονικότατα. Αν πάλι σου αρνηθούν, καταγγελία σε ΣτΚ ή ΙΝ.ΚΑ.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1744   Npanathinaikos

Npanathinaikos

    iPH Member

  • 209 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 26/02/2018 - 16:13

Μπορεί να το πάει σε όποιο εξουσιοδοτημένο θέλει.
 
Παρόλα αυτά όπως έχουμε πει πολλές φορές, υπεύθυνος για το 2ο χρόνο της εγγύησης είναι ο πωλητής.
 

Λογισμικό και 307€? Μήπως σου παν κάτι άλλο?
 
Ο νόμος πάλι δε κάνει καμία διάκριση μεταξύ νομικού και φυσικού προσώπου. End of story.
 
Κοινώς έχεις τη 2ετία κανονικότατα. Αν πάλι σου αρνηθούν, καταγγελία σε ΣτΚ ή ΙΝ.ΚΑ.

Ναι Νικόλα για λογισμικό υπαρχει θέμα κ μου είπαν κόστος 307 έκλαιγα απο τα γέλια. Περιμένω τηλ απο Γερμανό κ εαν τελικά δεν με καλύψουν λέω να το πάρω κ να το πάω info quest. Για νεότερο νέο να σε ενοχλήσω εδω?

#1745   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 26/02/2018 - 23:03

Καλό θα ήταν πάντως να επιμείνεις με το πωλητή, που στη προκειμένη είναι ο Γερμανός.

 

Δε θα έχεις πάντως πρόβλημα στο τέλος.

 

Να ενοχλήσεις όσο θες :)


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1746   pats

pats

    iPH Contributor

  • 1.566 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8

Δημοσίευση 26/02/2018 - 23:12

Ναι Νικόλα για λογισμικό υπαρχει θέμα κ μου είπαν κόστος 307 έκλαιγα απο τα γέλια. Περιμένω τηλ απο Γερμανό κ εαν τελικά δεν με καλύψουν λέω να το πάρω κ να το πάω info quest. Για νεότερο νέο να σε ενοχλήσω εδω?

θα πάρεις τηλεφωνο στο γερμανό(στα κεντρικά, όχι στο κατάστημα )και θα πεις οτι βασει νομου καλυπτεται απο διετία.και θα στο καλυψουν.

Τελευταία επεξεργασία από: pats, 26/02/2018 - 23:14


#1747   Npanathinaikos

Npanathinaikos

    iPH Member

  • 209 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 26/02/2018 - 23:52

θα πάρεις τηλεφωνο στο γερμανό(στα κεντρικά, όχι στο κατάστημα )και θα πεις οτι βασει νομου καλυπτεται απο διετία.και θα στο καλυψουν.


Καλησπέρα. Αυτό έκανα το πρωί. Επικοινώνησα με τα κεντρικά κ είπα ότι πρέπει να με καλύψουν λόγω διετίας. Η κοπέλα με ενημέρωσε ότι θα το ξανά κοιτάξουν κ θα με καλέσουν σύντομα. Για να δούμε.εαν δεν με πάρουν μέχρι Τετάρτη θα τους ξανά καλέσω. Θα σας ενημερώσω κ ελπίζω ολα να πάνε καλα

#1748   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 27/02/2018 - 00:29

Τυπικό είναι το θέμα απο πλευράς Γερμανού.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1749   Npanathinaikos

Npanathinaikos

    iPH Member

  • 209 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 27/02/2018 - 13:11

Τυπικό είναι το θέμα απο πλευράς Γερμανού.


Καλημερα. Μακάρι:-)

#1750   pats

pats

    iPH Contributor

  • 1.566 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8

Δημοσίευση 27/02/2018 - 14:01

Καλημερα. Μακάρι:-)

σου ανοιξαν υποθεση στο support του Γερμανού;δηλαδη να υπάρχει το αίτημα παραπόνου;

#1751   Npanathinaikos

Npanathinaikos

    iPH Member

  • 209 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 27/02/2018 - 21:41

σου ανοιξαν υποθεση στο support του Γερμανού;δηλαδη να υπάρχει το αίτημα παραπόνου;

Καλησπέρα. Συγνώμη για την καθυστέρηση αλλά δουλειά κ λιγο αμάθεια με τα κόλπα αυτά:-)φαντάζομαι πως όχι. Απλά μου είπαν θα με καλέσουν. Δεν με έχουν πάρει ακόμα κ αύριο Τετάρτη θα τους καλέσω. Να τους πω να μου δώσουν κ αριθμό παραπόνου?η κάπως έτσι.
Σ ευχαριστω

#1752   pats

pats

    iPH Contributor

  • 1.566 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8

Δημοσίευση 27/02/2018 - 21:56

Καλησπέρα. Συγνώμη για την καθυστέρηση αλλά δουλειά κ λιγο αμάθεια με τα κόλπα αυτά:-)φαντάζομαι πως όχι. Απλά μου είπαν θα με καλέσουν. Δεν με έχουν πάρει ακόμα κ αύριο Τετάρτη θα τους καλέσω. Να τους πω να μου δώσουν κ αριθμό παραπόνου?η κάπως έτσι.
Σ ευχαριστω

να τους ρωτήσεις αν εχει καταγραφεί σαν παράπονο.

Τελευταία επεξεργασία από: pats, 27/02/2018 - 21:56


#1753   Npanathinaikos

Npanathinaikos

    iPH Member

  • 209 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 27/02/2018 - 22:16

να τους ρωτήσεις αν εχει καταγραφεί σαν παράπονο.

Αύριο πρωί πρωί τηλ. Θα σας ενημερώσω
Σας ευχαριστω κ παλι

#1754   Npanathinaikos

Npanathinaikos

    iPH Member

  • 209 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 28/02/2018 - 13:50

Καλημερα. Κάλεσα στα κεντρικά του Γερμανού κ μου ανέφεραν ότι το παράπονο έχει καταγράφει απλά περιμένουν κ αυτοί απάντηση την οποία θα μου μεταφέρουν. Για να δούμε:-)

#1755   FAY259

FAY259

    iPH User

  • 112 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 01/03/2018 - 09:55

Επειδή και γω με Γερμανο έπρεπε να μιλήσω, (ασχετα αν δεν ξερω τι θα κανω τελικα γιατι παιζει να το στειλω και infoquest) το χειρίστηκα ως εξης..

 

Μπήκα στη φόρμα επικοινωνίας του Γερμανού,τους ανέφερα το πρόβλημα,πότε αγοράστηκε κλπ,τους εστειλα και το λινκ από το ired που λέει ξεκάθαρα ότι την εγγύηση την καλύπτει το κατάστημα κλπ κλπ και λέω ενημερώστε το κατάστημα να το δεχτεί αλλιώς προχωράω σε καταγγελία.

 

Σε μία ωρα μεσα με ειχαν καλεσει πισω (εχουν απόκρυψη) να με ενημερώσουν ότι ενημέρωσαν το κατάστημα της περιοχης μου να το παω και θα το δεχτούν,εχουν συννενοηθεί.Απλά,για να ξέρεις,στο μειλ δεν τους αφησα περιθωριο..Με βαση το λινκ αυτο ισχυει αυτο,αν δε το δεχτείτε προχωραω σε καταγγελία κατευθείαν...

 

Τωρα εγω τι να κανω,να προτιμησω Γερμανό ή infoquest για την ανιτικατασταση??Νόμιζα ότι και από Γερμανό τα στέλνουν εκει  στο επίσημο αλλά λέτε ότι ο Γερμανός έχει δικό του επισκευαστικό κέντρο...Επισης ο Γερμανός αν θυμαμαι καλα τα βγαζει ευκολα εκτος εγγυησης λογω υγρασιας και δε θα θελα να το ρισκαρω...Δεν μου χει πεσει σε νερο ποτε,αλλα στο ακουστικό το καθαριζω τακτικα με νωπο πανι..

Ποιο σερβις να προτιμήσω τωρα?

 

Παντως,ειδικά με το Γερμανο.κυνηγηστε το...Από τη δικη μου περίπτωση είδα ότι ευκολα το δεχεται αρκει να δείξεις ότι εισαι γνωστης..Δλδ δεν ρωτας :το καλυπτετε??Προχωρας με δεδομενο ότι οφειλουν να το καλυψουν,κοτσαρεις και ενα από τα λινκ που βεβαιωνουν τη διετη εγγυηση και τελειωσες


Τελευταία επεξεργασία από: FAY259, 01/03/2018 - 09:56


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3

0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες