Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;
#151
Δημοσίευση 17/07/2013 - 20:57
Ad
#153
Δημοσίευση 18/07/2013 - 14:17
#155
Δημοσίευση 18/07/2013 - 14:29
#157
Δημοσίευση 18/07/2013 - 15:24
#159
Δημοσίευση 18/07/2013 - 17:53
Εντάξει τα 2 χρόνια εγγύησης και η διεκδίκησή τους.
Διάβασα όμως πως ένα παλικαρί (στα αρχικα ποστ) , αρνήθηκε να πάρει ανακατασκευασμένο και κατέληξε με καινουριο.
Υπάρχει όντως συγκεκριμένος νομος στον οποίο πατάμε για κάτι τετοιο;
Και αν ναι μπορώ να το κυνηγήσω μονος μου ή θα χρειαστώ δικηγόρο;
Τελευταία επεξεργασία από: PanosMouz, 18/07/2013 - 17:54
#161
Δημοσίευση 25/07/2013 - 10:58
#162
Δημοσίευση 25/07/2013 - 11:21
#163
Δημοσίευση 18/09/2013 - 15:13
H 2ετής εγγύηση ξέρουμε λίγο πολύ όλοι πλέον ότι είναι γεγονός.
Τόσους μήνες μετά την δημιουργία αυτού του τόπικ από τον Lellos πολλοί το κυνήγησαν και βρήκαν το δίκιο τους.
Σήμερα έχουμε νέα τα οποία μάλλον ευχάριστα μπορούν να χαρακτηριστούν.
Ο συντάκτης του blog macedonas και ταυτόχρονα τεχνικός που εργάζεται σε γνωστό ελληνικό AASP (Apple Authorized Service Provider) μας ενημερώνει:
Πολλά ακούγονται, πολλά παράπoνα, όλοι κάτι ξέρουν, όλοι έχουν κάτι να πούνε πάνω σε αυτό το θέμα. Γιατι η Apple δεν δίνει 2 χρόνια εγγύηση στα μηχανήματα της εφόσον είμαστε στην ΕΕ. Κανείς όμως δεν αναφέρει τι ισχύει, διότι το πιθανότερο είναι ότι απλά δεν το γνωρίζουν.
Δεν θα αναφερθούμε ποιος φταίει και τι πρέπει να γίνει, αλλά θα αναφέρουμε πως μπορούμε να αιτηθούμε την 2ετή εγγύηση για τη συσκευή μας και τι πραγματικά ισχύει αυτή τη στιγμή στη χώρα μας.
Απαραίτητα στοιχεία, χωρίς τα οποία δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα:
- Απόδειξη αγοράς (Το Α και το Ω)
- Η συσκευή μας να είναι αγορασμένη από την ΕΕ. (Όχι έχω αγοράσει από ebay από Αμερική κτλ. ΔΕΝ ισχύει.)
Εάν λοιπόν η συσκευή μας έχει πρόβλημα λειτουργικό και δεν έχει βλάβη από δική μας υπαιτιότητα (σπάσιμο, υγρό κτλ) τότε απευθυνόμαστε σε έναν από τους AASP της χώρας μας και ζητάμε από τον τεχνικό μας να συντάξουμε μαζί την αίτηση για την 2ετη κάλυψη της συσκευής μας εντός εγγύσης. ΠΡΟΣΟΧΗ! Μόνο και αποκλειστικά στους AASP μπορεί να γίνει αυτή η διαδικασία.
Η αίτηση αυτή δεν γράφει τίποτα παραπάνω από τα στοιχεία του πελάτη και του μηχανήματος όπως και την επιβεβαίωση του τεχνικού για το πρόβλημα. Η αίτηση αυτή με την απόδειξη αγοράς αποστέλεται από τον τεχνικό στην Apple όπου περιμένει για την έγκριση της (συνήθως μέσα σε 48 ώρες). Εφόσον εγκριθεί και μόνο τότε, μπορεί ο τεχνικός να καλύψει την επισκευή εντός εγγύησης.
Σημειώστε ότι δεν καλύπτονται στις επισκευές οι σκληροί δίσκοι και οι μπαταρίες των φορητών υπολογιστών. Είναι ο γενικός κανόνας που ισχύει μέχρι στιγμής.
[ΠΗΓΗ]
Έχουμε λοιπόν μία έγκυρη ενημέρωση ότι τα AASP έχουν διαδικασία αναγνώρισης βλάβης και ένταξης στην εγγύηση και μετά τον 1 χρόνο, οπότε πλέον όσοι έχετε πρόβλημα μπορείτε να απευθυνθείτε σε αυτούς.
#165
Δημοσίευση 18/09/2013 - 15:45
Aκριβως όπως τα λέει ο Ευριπίδης!
Να και ένα άλλο περιστατικό που αποδεικνύει την εγγύηση των δυο χρόνων
δείτε το screen shot
Συνημμένα αρχεία
ⓜⓘⓚⓔ ✈︎ Everything you can imagine is real [P²]
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 48
0 μέλη, 48 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες