Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;
#1846
Δημοσίευση 20/03/2018 - 21:44
Στις υπόλοιπες περιπτώσεις αναλαμβάνει ο πωλητης εκτος και αν ρητά αναγράφεται στην απόδειξη οτι η συσκευή καλυπτεται απο ένα χρόνο εγγυηση που θα πρεπει ο αγοραστης να το γνωρίζει απο πριν.
Ad
#1847
Δημοσίευση 22/03/2018 - 15:25
Αναμένοντας απάντηση στο δικό μου θέμα αντικαταστασης με το Γερμανο (εχω κανει και καταγγελια στο ΣτΚ) που εχω ζητησει ενημερωση απο 13/3 για το κινητο ΑΛΛΑ δεν εχουν ακομα λενε απαντηση από την εταιρια ωστε να μου απαντησουν,ηθελα να ρωτησω το εξης..Μιλωντας με document μια μερα και δινοντας το σηριακο αριθμο,τους βγηκε οτι το κινητο ειναι απο ΕΛΒΕΤΙΑ παρότι εχω απόδειξη με ΙΜΕΙ από Γερμανό..
Μπαίνοντας και βάζοντας το σηριακο στο σαιτ της apple ειδα αυτο
ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΙ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΠΕΙΔΗ Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΖΗΤΑΤΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ..ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΑΣ..
Υπάρχει περίπτωση η apple να τους εριξε ακυρο στην αντικατασταση λογω...Ελβετιας??Τι κανω σε αυτη την περίπτωση?
#1848
Δημοσίευση 22/03/2018 - 15:40
Αναμένοντας απάντηση στο δικό μου θέμα αντικαταστασης με το Γερμανο (εχω κανει και καταγγελια στο ΣτΚ) που εχω ζητησει ενημερωση απο 13/3 για το κινητο ΑΛΛΑ δεν εχουν ακομα λενε απαντηση από την εταιρια ωστε να μου απαντησουν,ηθελα να ρωτησω το εξης..Μιλωντας με document μια μερα και δινοντας το σηριακο αριθμο,τους βγηκε οτι το κινητο ειναι απο ΕΛΒΕΤΙΑ παρότι εχω απόδειξη με ΙΜΕΙ από Γερμανό..
Μπαίνοντας και βάζοντας το σηριακο στο σαιτ της apple ειδα αυτο
ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΙ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΠΕΙΔΗ Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΖΗΤΑΤΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ..ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΑΣ..
Υπάρχει περίπτωση η apple να τους εριξε ακυρο στην αντικατασταση λογω...Ελβετιας??Τι κανω σε αυτη την περίπτωση?
Ας βγάλει το φίδι από την τρύπα ο Γερμανός που κάνει παραεισαγωγή... Τι σκας εσύ;
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
#1849
Δημοσίευση 22/03/2018 - 15:50
το εχουμε πει εκατονταδες φορες.Εφ οσον εχεις αποδειξη αγορας απο ελληνικο κατάστημα και αν δεν εχεις προξενησει βλάβη στη συσκευη λόγω κακής χρήσης θα καλυφθεις την διετία.Αναμένοντας απάντηση στο δικό μου θέμα αντικαταστασης με το Γερμανο (εχω κανει και καταγγελια στο ΣτΚ) που εχω ζητησει ενημερωση απο 13/3 για το κινητο ΑΛΛΑ δεν εχουν ακομα λενε απαντηση από την εταιρια ωστε να μου απαντησουν,ηθελα να ρωτησω το εξης..Μιλωντας με document μια μερα και δινοντας το σηριακο αριθμο,τους βγηκε οτι το κινητο ειναι απο ΕΛΒΕΤΙΑ παρότι εχω απόδειξη με ΙΜΕΙ από Γερμανό..
Μπαίνοντας και βάζοντας το σηριακο στο σαιτ της apple ειδα αυτο
ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΙ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΠΕΙΔΗ Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΖΗΤΑΤΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ..ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΑΣ..
Υπάρχει περίπτωση η apple να τους εριξε ακυρο στην αντικατασταση λογω...Ελβετιας??Τι κανω σε αυτη την περίπτωση?
#1850
Δημοσίευση 22/03/2018 - 15:55
Εχει περασει μια βδομαδα που βγηκε εκτος εγγυησης και εκανα αιτημα διετιας και ουτε φωνη ουτε ακροαση..Καλώ,ξανακαλω,τιποτα...Εκανα εγγραφη αναλυτική αναφορά και στο ΣτΚ..Δεν ξερω τι να κανω πραγματικα..Στην αντιπροσωπεια σε μια βδομαδα το χεις λυσει το θεμα...εδω ειναι μια βδομαδα που αναμενω απαντηση και εχω δωσει το κινητο από 2/3...Εγκριση παιρνουν και από το σερβις, εγκριση ζητα και παιρνει και ο Γερμανος..Εχει αναμεινει κανεις αλλος τοσο πολυ?
#1851
Δημοσίευση 22/03/2018 - 16:06
Εχει περασει μια βδομαδα που βγηκε εκτος εγγυησης και εκανα αιτημα διετιας και ουτε φωνη ουτε ακροαση..Καλώ,ξανακαλω,τιποτα...Εκανα εγγραφη αναλυτική αναφορά και στο ΣτΚ..Δεν ξερω τι να κανω πραγματικα..Στην αντιπροσωπεια σε μια βδομαδα το χεις λυσει το θεμα...εδω ειναι μια βδομαδα που αναμενω απαντηση και εχω δωσει το κινητο από 2/3...Εγκριση παιρνουν και από το σερβις, εγκριση ζητα και παιρνει και ο Γερμανος..Εχει αναμεινει κανεις αλλος τοσο πολυ?
Ντάξει έχω και φίλο που είχε μείνει 2,5 μήνες χωρίς συσκευή (όχι iphone) από Γερμανό (αν και τα είχαν ρίξει στο service) οπότε υπομονή...
Τελευταία επεξεργασία από: agnostos13, 22/03/2018 - 16:07.
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
#1852
Δημοσίευση 22/03/2018 - 16:44
Αναμένοντας απάντηση στο δικό μου θέμα αντικαταστασης με το Γερμανο (εχω κανει και καταγγελια στο ΣτΚ) που εχω ζητησει ενημερωση απο 13/3 για το κινητο ΑΛΛΑ δεν εχουν ακομα λενε απαντηση από την εταιρια ωστε να μου απαντησουν,ηθελα να ρωτησω το εξης..Μιλωντας με document μια μερα και δινοντας το σηριακο αριθμο,τους βγηκε οτι το κινητο ειναι απο ΕΛΒΕΤΙΑ παρότι εχω απόδειξη με ΙΜΕΙ από Γερμανό..
Μπαίνοντας και βάζοντας το σηριακο στο σαιτ της apple ειδα αυτο
ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΙ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΠΕΙΔΗ Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΖΗΤΑΤΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ..ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΑΣ..
Υπάρχει περίπτωση η apple να τους εριξε ακυρο στην αντικατασταση λογω...Ελβετιας??Τι κανω σε αυτη την περίπτωση?
Τα περί άλλης ευρωπαικής χώρας, είναι η νέα καραμέλα των εξουσιοδοτημένων, που φυσικά δεν έχει καμία απολύτως βάση όταν υπάρχει απόδειξη αγοράς.
Πόσω μάλλον απο ελληνικό κατάστημα και ταυτόχρονα APR όπως ο Γερμανός..! Για γέλια.
#1853
Δημοσίευση 23/03/2018 - 13:33
Τα περί άλλης ευρωπαικής χώρας, είναι η νέα καραμέλα των εξουσιοδοτημένων, που φυσικά δεν έχει καμία απολύτως βάση όταν υπάρχει απόδειξη αγοράς.
Πόσω μάλλον απο ελληνικό κατάστημα και ταυτόχρονα APR όπως ο Γερμανός..! Για γέλια.
Αυτή η καραμέλα όμως έχει αρχίσει να γίνεται μάστιγα και εδράζει σε κάποια ερμηνεία του νόμου.
Το ερώτημα είναι τι κάνουμε?
Ενημέρωση του ευρωπαικού κέντρου καταναλωτή μέσω ειδικής φόρμας το έκανα ήδη, δεν τους είδα και τόσο ζεστούς για να βρεθεί λύση, αναμένω βέβαια.
γιατι στην περίπτωσή μου, θα με παραπέμψουν στο κατάστημα του εξωτερικού που είναι η ΠΡΟΦΑΣΗ για να μην εξυπηρετηθώ.
Εγω δεν καταλαβαίνω αφού η APPLE θα το καλύψει στο τέλος , γιατί πρέπει να σε καψονάρει?
Εμένα γιατι πρέπει να με αφορά η γραφειοκρατική διάσταση του θέματος και να με στέλνουν απο τον Άννα στον Καϊάφα?
Η συσκευή έχει την εγγύηση, γιατι πρέπει κάθε φορά να τη ζητάει άλλος αφού στο ίδιο θα καταλήξουμε.
Και γιατι πιο παλιά τα πράγματα ήταν πιο απλά και τώρα χωρίς να υπάρξει αλλαγή το νομοθετικού καθεστώτος αντιμετωπίζουμε όλα αυτά τα προβλήματα.?
#1854
Δημοσίευση 23/03/2018 - 14:59
Αυτή η καραμέλα όμως έχει αρχίσει να γίνεται μάστιγα και εδράζει σε κάποια ερμηνεία του νόμου.
Το ερώτημα είναι τι κάνουμε?
Ενημέρωση του ευρωπαικού κέντρου καταναλωτή μέσω ειδικής φόρμας το έκανα ήδη, δεν τους είδα και τόσο ζεστούς για να βρεθεί λύση, αναμένω βέβαια.
γιατι στην περίπτωσή μου, θα με παραπέμψουν στο κατάστημα του εξωτερικού που είναι η ΠΡΟΦΑΣΗ για να μην εξυπηρετηθώ.
Εγω δεν καταλαβαίνω αφού η APPLE θα το καλύψει στο τέλος , γιατί πρέπει να σε καψονάρει?
Εμένα γιατι πρέπει να με αφορά η γραφειοκρατική διάσταση του θέματος και να με στέλνουν απο τον Άννα στον Καϊάφα?
Η συσκευή έχει την εγγύηση, γιατι πρέπει κάθε φορά να τη ζητάει άλλος αφού στο ίδιο θα καταλήξουμε.
Και γιατι πιο παλιά τα πράγματα ήταν πιο απλά και τώρα χωρίς να υπάρξει αλλαγή το νομοθετικού καθεστώτος αντιμετωπίζουμε όλα αυτά τα προβλήματα.?
Γιατί κάπως πρέπει να πουλήσει Apple Care και στην Ελλάδα πλέον. Αλλιώς δεν θα είχε νόημα να πληρώσεις 2ο χρόνο εγγύησης στην Apple όσο υπάρχει παράλληλα η 2-ετής εγγύηση λόγω ΕΕ.
Τελευταία επεξεργασία από: agnostos13, 23/03/2018 - 15:00.
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
#1855
Δημοσίευση 03/04/2018 - 09:44
3 Απριλίου,φτάνει Πάσχα και γω περιμένω ΑΚΟΜΑ την συσκευη μου από αντικατασταση στο ΓΕΡΜΑΝΟ στα πλαισια της διετους εγγύησης...Περιμενω,περιμενω,περιμενω...Εχει κανεις ιδεα ΤΙ ΑΛΛΟ μπορώ να κανω?Στο ίδιο το καταστημα με το οποίο έχω αψογη συνεργασία,τους στελνουν μειλ και δεν παιρνουν ποτε απαντηση...Εγώ ενημερώθηκα πριν μια βδομαδα ότι οκ προχωρα σε αντικατασταση και από τοτε ΤΙΠΟΤΑ και εχει περασει ενας μηνας..
Οταν καλούσα στα κεντρικα επαιρνα την ιδια απαντηση :ειναι στο σερβις μας,αναμενουμε απαντηση και προωθούμε και το μειλ σας...Απάντηση φυσικα δεν παίρνω ποτέ...Χτες που ξανακαλεσα ενημερώθηκα ότι η συσκευη μου ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ στο κεντρικό σερβις του ΓΕΡΜΑΝΟΥ αλλά από 6/3 ειναι σε σερβις της κατασκευάστριας εταιρίας αλλά δεν γνωριζαν να μου πουν σε ποιο απόλα να καλέσω να πλακωθούμε...
Βαρεθηκα,δεν ξερω τι αλλο να κανω πραγματικά...Ομολογώ ότι μου ειπαν οτι τόσο πολύ δεν τους εχει ξανακαθυστερήσει τόσο στο σερβις...Τι περιμενει η apple?Nα πεσα σε ελλειψη συσκευης αντικαταστασης?Δεν ξερω τι να υποθεσω αλλο!
#1856
Δημοσίευση 03/04/2018 - 10:25
3 Απριλίου,φτάνει Πάσχα και γω περιμένω ΑΚΟΜΑ την συσκευη μου από αντικατασταση στο ΓΕΡΜΑΝΟ στα πλαισια της διετους εγγύησης...Περιμενω,περιμενω,περιμενω...Εχει κανεις ιδεα ΤΙ ΑΛΛΟ μπορώ να κανω?Στο ίδιο το καταστημα με το οποίο έχω αψογη συνεργασία,τους στελνουν μειλ και δεν παιρνουν ποτε απαντηση...Εγώ ενημερώθηκα πριν μια βδομαδα ότι οκ προχωρα σε αντικατασταση και από τοτε ΤΙΠΟΤΑ και εχει περασει ενας μηνας..
Οταν καλούσα στα κεντρικα επαιρνα την ιδια απαντηση :ειναι στο σερβις μας,αναμενουμε απαντηση και προωθούμε και το μειλ σας...Απάντηση φυσικα δεν παίρνω ποτέ...Χτες που ξανακαλεσα ενημερώθηκα ότι η συσκευη μου ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ στο κεντρικό σερβις του ΓΕΡΜΑΝΟΥ αλλά από 6/3 ειναι σε σερβις της κατασκευάστριας εταιρίας αλλά δεν γνωριζαν να μου πουν σε ποιο απόλα να καλέσω να πλακωθούμε...
Βαρεθηκα,δεν ξερω τι αλλο να κανω πραγματικά...Ομολογώ ότι μου ειπαν οτι τόσο πολύ δεν τους εχει ξανακαθυστερήσει τόσο στο σερβις...Τι περιμενει η apple?Nα πεσα σε ελλειψη συσκευης αντικαταστασης?Δεν ξερω τι να υποθεσω αλλο!
Γι αυτό οι πωλητές συνηθίζουν να σε στέλνουν κατευθείαν στην Infoquest. Για να έχεις μεταξύ άλλων άμεση πληροφόρηση και επικοινωνία. Τώρα αναγκαστικά θα πρέπει να υπομένεις το σπασμένο τηλέφωνο μεταξύ υποκαταστήματος-κετρικού service Γερμανού-service της Apple...
Δεν ξέρω αν μπορείς να κάνεις πολλά περισσότερα για να πιέσεις για πιο γρήγορα πέρα από το να ζητήσεις συσκευή αντικατάστασης λόγω αργοπορείας.
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
#1857
Δημοσίευση 03/04/2018 - 12:30
"Αγνωστε" (σορρυ δεν ξερω το ονομα σου) οι ανθρωποι ειναι απλα ερασιτεχνες...Ενα μηνα,νομιζω και με διαβεβαιωνουν οτι η συσκευη ειναι στα κεντρικα ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ και εχει στειλει αιτημα Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΣΤΗΝ APPLE να δωσει νεα στα πλαισια διετους εγγυησης και χτες μαθαινω ότι η συσκευη ειναι ΣΕ ΣΕΡΒΙΣ ΤΗΣ APPLE...Δηλαδη δουλευομαστε...Καμία ενημέρωση,τίποτα απολύτως..Δεν απαντανε ουτε στα μειλ του καταστηματος και οταν το ρωτησα αυτο ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ?μου λεει ο κυριος στο τηλ να σας πουμε τί αφού δεν εχουμε και μεις σαφη απαντηση..Νταξει πραγματικα σηκωνω τα χερια...Να χεις δωσει 500 ευρω για το κινητο και οταν θες το σερβιςνα ψαχνεσαι ενα μηνα..
#1858
Δημοσίευση 03/04/2018 - 13:00
"Αγνωστε" (σορρυ δεν ξερω το ονομα σου) οι ανθρωποι ειναι απλα ερασιτεχνες...Ενα μηνα,νομιζω και με διαβεβαιωνουν οτι η συσκευη ειναι στα κεντρικα ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ και εχει στειλει αιτημα Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΣΤΗΝ APPLE να δωσει νεα στα πλαισια διετους εγγυησης και χτες μαθαινω ότι η συσκευη ειναι ΣΕ ΣΕΡΒΙΣ ΤΗΣ APPLE...Δηλαδη δουλευομαστε...Καμία ενημέρωση,τίποτα απολύτως..Δεν απαντανε ουτε στα μειλ του καταστηματος και οταν το ρωτησα αυτο ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ?μου λεει ο κυριος στο τηλ να σας πουμε τί αφού δεν εχουμε και μεις σαφη απαντηση..Νταξει πραγματικα σηκωνω τα χερια...Να χεις δωσει 500 ευρω για το κινητο και οταν θες το σερβιςνα ψαχνεσαι ενα μηνα..
Γι αυτό σου λέω για σπασμένο τηλέφωνο!
Ίσως αν απαιτήσεις (προσωρινή) συσκευή αντικατάστασης λόγο του μεγάλου διαστήματος που περιμένεις (και επειδή δεν συνηθίζουν να δίνουν) να στο τρέξουν...
Δυστυχώς έχεις πέσει στην ανάγκη τους.
Πάντως μπορείς να πάρεις και στο 1520 (Γραμμή Καταναλωτή) να ρωτήσεις για τα δικαιώματα σου στην εν λόγω περίπτωση...
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
#1859
Δημοσίευση 03/04/2018 - 14:18
το εχουμε πει εκατονταδες φορες.Εφ οσον εχεις αποδειξη αγορας απο ελληνικο κατάστημα και αν δεν εχεις προξενησει βλάβη στη συσκευη λόγω κακής χρήσης θα καλυφθεις την διετία.
Η διετία καλύπτεται από την ΕΕ? Αν ναι, υπάρχει κάπου γραμμένο που να αποδεικνύεται?
Σε προσφατη αγορα iphone απο σκρουτζομαγαζο, μου τονισε οτι η εγγυηση ειναι 1 ετος.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 36
0 μέλη, 36 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες