Καλα ντε. Το οτι ομως εχουμε φτασει στις 124 σελιδες, μπορει να εννοηθει (και γιαυτο ρωτησα) οτι κατι αλλαξε και ενδεχομενως να μην ισχυει το 1ο ποστ. Just saying.
Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;
#1861
Δημοσίευση 04/04/2018 - 10:26
Ad
#1862
Δημοσίευση 10/04/2018 - 09:31
Αντ/σταση ελαττωματικού γίνεται μόνο όταν αυτό είναι δυνατό.
Αυτό γίνεται σε κάμερες, οθόνη, πλήκτρα, μπαταρία.
Στη δική σου περίπτωση εφόσον περάσει και το πρόβλημα είναι έντονο, θα πάρεις ανακα/σμένο.
Η εγγύηση συνεχίζει βάσει την ημ/νια αγοράς της αρχικής συσκευής.
καλημέρα και Χρόνια Πολλα!
Αναφορικά για το κινητό μου , μου είπαν ότι "έιχε θέμα hissing" και θα προβούνε σε αντικατάσταση...Το ερώτημά μου είναι , ποιος αποφασίζει αν θα πάρω ανακατασκευής η καινούργιο?η document ή η Apple?μπορώ να τους ζητήσω το νούμερο του case που ανοίξανε προκειμένου να ρωτήσω και εγώ την aPPLE?Ή
#1863
Δημοσίευση 10/04/2018 - 09:42
ανακατασκευής θα πάρεις και αυτό είναι από την apple και όχι από τα εξουσιοδοτημενα .
#1864
Δημοσίευση 10/04/2018 - 09:49
De-facto θα πάρεις ανακατασκευασμένο...καλημέρα και Χρόνια Πολλα!
Αναφορικά για το κινητό μου , μου είπαν ότι "έιχε θέμα hissing" και θα προβούνε σε αντικατάσταση...Το ερώτημά μου είναι , ποιος αποφασίζει αν θα πάρω ανακατασκευής η καινούργιο?η document ή η Apple?μπορώ να τους ζητήσω το νούμερο του case που ανοίξανε προκειμένου να ρωτήσω και εγώ την aPPLE?Ή
Καινούριο προβλέπεται μόνο στο doa
Τελευταία επεξεργασία από: agnostos13, 10/04/2018 - 09:51
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
#1865
Δημοσίευση 10/04/2018 - 10:02
ανακατασκευής θα πάρεις και αυτό είναι από την apple και όχι από τα εξουσιοδοτημενα .
δυστυχια...τεσπα το κινητο ειχε και θεμα με το wifi...δλδ ΠΟΤΕ η apple καταδεχεται να κανει αλλαγη με καινουργιο?
#1866
Δημοσίευση 10/04/2018 - 10:10
δυστυχια...τεσπα το κινητο ειχε και θεμα με το wifi...δλδ ΠΟΤΕ η apple καταδεχεται να κανει αλλαγη με καινουργιο?
ποτέ
#1867
Δημοσίευση 10/04/2018 - 10:26
ποτέ
χαχαχαχαχα ε ναι αφου οι τυποι ειναι perfect να πουμε
#1868
Δημοσίευση 10/04/2018 - 10:57
καλημέρα και Χρόνια Πολλα!
Αναφορικά για το κινητό μου , μου είπαν ότι "έιχε θέμα hissing" και θα προβούνε σε αντικατάσταση...Το ερώτημά μου είναι , ποιος αποφασίζει αν θα πάρω ανακατασκευής η καινούργιο?η document ή η Apple?μπορώ να τους ζητήσω το νούμερο του case που ανοίξανε προκειμένου να ρωτήσω και εγώ την aPPLE?Ή
δυστυχια...τεσπα το κινητο ειχε και θεμα με το wifi...δλδ ΠΟΤΕ η apple καταδεχεται να κανει αλλαγη με καινουργιο?
Τα εξουσιοδοτημένα εδώ λειτουργούν ως μεσολαβητές για τις αποφάσεις που παίρνει η Apple στο οποιοδήποτε πρόβλημα.
Καινούριο πάλι μπορείς να ζητήσεις μετά απο 4 ελαττωματικές συσκευές που σου έχουν κάνει αντ/σταση.
Εκτός και αν φυσικά είσαι εντός DOA όπως ειπώθηκε και πιο πάνω.
#1869
Δημοσίευση 12/04/2018 - 16:35
Ρε παιδιά έχει κανείς δικαιωθεί με παρέμβαση του Ευρωπαικού συνηγόρου του καταναλωτή , με αυτή την εξωδικαστική διαμεσολάβηση?
Έχω κάνει μια αναφορά για το γεγεγονός ότι δεν μου αναγνωρίζει η Apple το 2ο χρόνο εγγύησης για συσκευη αγορασμένη από Apple store , εδώ στην Ελλάδα και με καψονάρει να πάω σε Apple store και μόνο, και η Info quest ποιεί την νήσσαν.
Έχει κανείς εμπειρία από κάτι τέτοιο?
#1870
Δημοσίευση 12/04/2018 - 17:49
Πέρασαν οι 30 μέρες που έχει η Infoquest για να απαντήσει?
Αν και για να είμαστε δίκαιοι, η συγκεκριμένη πλατφόρμα επιλύει διαφορές μεταξύ του πωλητή και του αγοραστή, όχι του αγοραστή και της αντιπροσωπείας όπως είναι στη δική σου περίπτωση...
#1871
Δημοσίευση 12/04/2018 - 19:37
Απλά κρύβεται ότι ο πωλητής δεν έχει έδρα στην Ελλάδα.
Και αυτό γιατί λίγους μήνες δεν ήταν πρόβλημα ;
#1872
Δημοσίευση 12/04/2018 - 20:55
Καλησπέρα σας. Πριν από περίπου 10 ημερες αγόρασα ένα Macbook από αγγελία της Insomnia από έναν τύπο που το είχε σφραγισμένο και αγορασμένο από αγγλικό μαγαζί, νομίζω μέσω ebay. Όλα καλα με το μηχάνημα αλλα όταν πήγα να το κάνω register στην apple δεν μπορούσα. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με την apple μου είπαν ότι το συγκεκριμένο κατάστημα που αγοράστηκε το Macbook δεν είναι αναγνωρισμένος διανομέας από την apple οποτε η εγγύηση ξεκίνησε από την ημερομηνία που προμηθεύτηκε το συγκεκριμένο κατάστημα το προιον από την apple και όχι από την ημερομηνια που έγινε η ενεργοποίηση του. Δηλαδή πριν από 9 μήνες (αρα υπόλοιπο εγγύησης 3 μήνες). Ο τύπος που αγόρασα το laptop είναι άφαντος και δεν σηκώνει το τηλέφωνο. Έχω στείλει ήδη mail στο αγγλικό κατάστημα και περιμένω απάντηση τους. Γνωρίζει κανεις για το τι ισχύει και αν μπορώ να κάνω κάτι άλλο εκτος από το να το χωνέψω;
#1873
Δημοσίευση 13/04/2018 - 21:20
φίλε μου αν το μαγαζί που αγοράστηκε σου γνωστοποιήσει οτι αγοράστηκε πριν 9 μήνες ,για ποιο λόγο κυνηγας τον πωλητή και ιδιαίτερα να προσπαθεις να το χωνεψεις;τι περίμενες οτι την στιγμη που αγοράζεις ενα σφραγισμένο προιον απο οποιονδηποτε που είναι ιδιώτης,θα σου δωσει 12 μήνες;Ή μηπως ο πωλητής σου ανεφερε οτι το αγόρασε τώρα;στην περιπτωση αυτή θα επρεπε να ζηήσεις απόδειξη αγοράς.Καλησπέρα σας. Πριν από περίπου 10 ημερες αγόρασα ένα Macbook από αγγελία της Insomnia από έναν τύπο που το είχε σφραγισμένο και αγορασμένο από αγγλικό μαγαζί, νομίζω μέσω ebay. Όλα καλα με το μηχάνημα αλλα όταν πήγα να το κάνω register στην apple δεν μπορούσα. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με την apple μου είπαν ότι το συγκεκριμένο κατάστημα που αγοράστηκε το Macbook δεν είναι αναγνωρισμένος διανομέας από την apple οποτε η εγγύηση ξεκίνησε από την ημερομηνία που προμηθεύτηκε το συγκεκριμένο κατάστημα το προιον από την apple και όχι από την ημερομηνια που έγινε η ενεργοποίηση του. Δηλαδή πριν από 9 μήνες (αρα υπόλοιπο εγγύησης 3 μήνες). Ο τύπος που αγόρασα το laptop είναι άφαντος και δεν σηκώνει το τηλέφωνο. Έχω στείλει ήδη mail στο αγγλικό κατάστημα και περιμένω απάντηση τους. Γνωρίζει κανεις για το τι ισχύει και αν μπορώ να κάνω κάτι άλλο εκτος από το να το χωνέψω;
Νομίζω οτι αν το μηχανημα ειναι οκ και λειτουργεί σωστά ,αδικα χαλας την ζαχαρένια σου οπότε απόλαυσε το
#1874
Δημοσίευση 14/04/2018 - 09:20
φίλε μου αν το μαγαζί που αγοράστηκε σου γνωστοποιήσει οτι αγοράστηκε πριν 9 μήνες ,για ποιο λόγο κυνηγας τον πωλητή και ιδιαίτερα να προσπαθεις να το χωνεψεις;τι περίμενες οτι την στιγμη που αγοράζεις ενα σφραγισμένο προιον απο οποιονδηποτε που είναι ιδιώτης,θα σου δωσει 12 μήνες;Ή μηπως ο πωλητής σου ανεφερε οτι το αγόρασε τώρα;στην περιπτωση αυτή θα επρεπε να ζηήσεις απόδειξη αγοράς.
Νομίζω οτι αν το μηχανημα ειναι οκ και λειτουργεί σωστά ,αδικα χαλας την ζαχαρένια σου οπότε απόλαυσε το
φιλε pats, καταρχάς δεν κυνήγησα κανέναν, απλα ανέφερα ότι ο πωλητής δεν σηκώνει τηλέφωνο, χωρίς να υπονοώ ότι φταίει για κάτι. Μου είχε αναφέρει όταν έγινε η συναλλαγή ότι είχε ήδη επικοινωνήσει με την εταιρεία και θεώρησα ότι θα είχε μεγαλύτερη βαρύτητα αν τους έστελνε ο ίδιος ένα mail. Επίσης, ναι η αγορα έγινε τώρα, το αναγραφει άλλωστε και η απόδειξη η οποια υπάρχει. Η ένσταση μου, και το αναλύω επειδή παρεξηγήθηκε το μήνυμα μου λαμβανοντας υπόψιν τον τόνο σου, είναι στην πολιτικη της apple που δεν λαμβάνει πλέον υπόψιν την ημερομηνια ενεργοποίησης του προιοντος όπως έκανε παλιότερα αλλα την ημερομηνια που "έφυγε" από τα χερια τους το προιον.
#1875
Δημοσίευση 14/04/2018 - 21:12
τώρα το θέτεις σωστά.εφ οσον εχεις αποδειξη αγοράς απο το καταστημα με τωρινή ημερομηνία ,μην ασχολεισαι με το συστημα και πότε έχει διανεμηθεί .ειναι υποχρεωμενο το καταστημα να σου παρεχει πληρη ημερολογιακή εγγυηση.φιλε pats, καταρχάς δεν κυνήγησα κανέναν, απλα ανέφερα ότι ο πωλητής δεν σηκώνει τηλέφωνο, χωρίς να υπονοώ ότι φταίει για κάτι. Μου είχε αναφέρει όταν έγινε η συναλλαγή ότι είχε ήδη επικοινωνήσει με την εταιρεία και θεώρησα ότι θα είχε μεγαλύτερη βαρύτητα αν τους έστελνε ο ίδιος ένα mail. Επίσης, ναι η αγορα έγινε τώρα, το αναγραφει άλλωστε και η απόδειξη η οποια υπάρχει. Η ένσταση μου, και το αναλύω επειδή παρεξηγήθηκε το μήνυμα μου λαμβανοντας υπόψιν τον τόνο σου, είναι στην πολιτικη της apple που δεν λαμβάνει πλέον υπόψιν την ημερομηνια ενεργοποίησης του προιοντος όπως έκανε παλιότερα αλλα την ημερομηνια που "έφυγε" από τα χερια τους το προιον.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 36
0 μέλη, 36 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες