Γιατί είναι εκτός εγγύησης?
Να ζητήσεις να στο δώσουν γραπτώς.
Έιναι εκτός εγγύησης λόγω μη αναγνώρισης 2-ετίας ή λόγω κακομεταχείρισης;
Παίζει βασικό ρόλο!
δεν υπάρχει περιπτωση να στο γυρνάνε μόνοι τους χωρις να σε ενημερώσουν πρώτα.Εκτος αν ενημέρωσαν το κατάστημα και πήραν την πρωτοβουλία..αν μπεις μεσα στη σελιδα του Γερμανου νομίζω κάπου λεει για πορεία επισκευής.Τι αναγράφει εκεί;
Λοιπόν, το κινητό το πήγα σε κατάστημα στο κέντρο όπου ξέρω τα παιδιά, και την πρώτη μέρα που μίλησα με το παλικάρι του εξηγήθηκα πως δε θέλω να παρεξηγηθώ μαζί τους, και αν τους φέρνω σε δύσκολη θέση να πάω σε άλλο κατάστημα για να μαλώνω με εκείνους αν γίνει τίποτα με άρνηση κτλ. Φυσικά αρνήθηκαν και μου είπαν να κόψω τα χαζά και να πάω το κινητό για να το στείλουν στα κεντρικά. Μάλιστα μου είπε και ο άνθρωπος πως ξέρει πως κανονικά ισχύει η εγγύηση των 2 ετών.
Την Δευτέρα το πήγα οπότε το κινητό έφτασε στα κεντρικά εχθές Τρίτη. Βλέποντας την πορεία επισκευής απ'το site, διάβασα πως το παρέλαβαν χθες, και μετά από 1 ώρα έγινε status update όπου γράφει επιστροφή στο κατάστημα, και στο πεδίο Εγγύηση έγραφε "εκτός εγγύησης". Εμένα τηλέφωνο δε με πήρε κανείς, και πήγα απ'το κατάστημα για να ενημερώσω τελικά τα παιδιά, και μου είπαν πως αυτοί δεν είχαν κάποια ενημέρωση, οπότε θα παίρνανε τηλέφωνο να δούνε τι έχει γίνει, όπως και έγινε και τελικά μου είπανε πως το κινητό έχει ήδη αλλαχτεί και μου στέλνουνε καινούριο για αντικατάσταση.
Αν όντως ισχύει αυτό, στα χρονικά να γίνει αντικατάσταση σε 1 μέρα και να το παραλάβω μετά από 2 μέρες θα είναι ανήκουστο αλλά θα τους πω και μπράβο.
Απλά κρατάω μικρό καλάθι και περιμένω να δω τι θα γίνει, και αν όντως έρχεται καινούριο, γιατί στην πορεία επισκευής της σελίδας άλλα λέει..