Και που το πήρα γραπτά τι θα γίνει,καταγγελίες και επιπλέον ταλαιπωρία για τα αυτονόητα...1) Γιατί δεν σου αναγνώρισαν την εγγύηση στην Arvato: Το πήρες γραπτά;
2) Τι σχέση έχει η Infoquest με την ταλαιπωρία σου; Στην Arvato δεν είπες οτί πήγες και έφαγες άκυρο;
3) Γιατί δεν το πήγες στον πωλητή;
Στην info μου είπε να επικοινωνήσω το πρόβλημα η ελληνική υποστήριξη μετά το άνοιγμα case.
Και να το πήγαινα στον πωλητή τι διαφορετικό θα μου έλεγαν εκτός από το να χάσω χρόνο;Αφού η αρβατο για λογαριασμό της Vodafone δουλεύει έτσι κι αλλιώς εκεί θα πήγαινε.