Τελευταία επεξεργασία από: billytilaver, 30/05/2018 - 11:00.
Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;
#1951
Δημοσίευση 30/05/2018 - 10:55
Ad
#1953
Δημοσίευση 30/05/2018 - 19:14
#1955
Δημοσίευση 31/05/2018 - 15:27
#1956
Δημοσίευση 31/05/2018 - 22:19
Document εντόπισε πως όντως υπήρχε πρόβλημα
Istorm με κατηγορούσαν πως ήταν στο μυαλό μου.
Document 10/10
Istorm -100/10
Δεν μπορώ να καταλάβω. Οι πρώτοι ήταν δεκτικοί να πάρουν logs αρχεία, video και όλα όσα τους έστειλα ενώ στο istorm πλήρως αδιάφοροι και δήλωναν αναρμόδιοι. Τελικά υπήρχε όντως προβλημα. Με ενημέρωσαν πως έστειλαν αίτημα αντικατάστασης από την Apple. Από το istorm παρέλαβα τη συσκευή με ένα κάρο δαχτυλιές και δίχως να τρέξουν διαγνωστικά από ότι κατάλαβα απλώς δοκίμασαν την συσκευή μια δυο φορές.
Επόμενη συναλλαγή μαζί τους θα είναι δυο iphone να αλλαχθούν οι μπαταρίες τους. Άψογοι επαγγελματίες στο document.
Υγ μακριά από istorm μακριά μακριά μακριά.
Τελευταία επεξεργασία από: billytilaver, 31/05/2018 - 22:22.
#1957
Δημοσίευση 31/05/2018 - 22:36
Sent from my iPhone using Tapatalk
#1958
Δημοσίευση 31/05/2018 - 22:42
+1 για document και από εμένα που παρέλαβα σήμερα μέσα σε 3 εργάσιμες. Άψογη εξυπηρέτηση!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Μόνο τυχαίο δεν μπορεί να είναι που όλοι λένε τα καλύτερα για την document και όλοι να δίνουν αρνητικά σχόλια στο istorm.
#1959
Δημοσίευση 31/05/2018 - 22:43
καλησπέρα
Προσπαθώ να βγάλω μια άκρη με τη 2ετή εγγύηση και την απαιτούμενη διαδικασία γιατί έχοντας διαβάσει όσο περισσότερα post έχω δει στο συγκεκριμένο topic έχω μπερεδευτεί. Να σας πω τη δική μου περίπτωση με iphone 7:
- Aγορά 31/12/16 απο βοντα με αναβάθμιση συσκευής, ανανέωση συμβολαίου κλπ)
- Παρουσιάζεται πρόβλημα στο ακουστικό
- Δινεται για επισκευή Μάιος/18 στο κατάστημα που αγοράστηκε και δεν γίνεται καμία αναφορά για πρόβλημα με εγγύηση
- Επιστρέφει η εξυπηρέτηση πελατών με μήνυμα οτι η επισκευή του κινητού θα κοστίσει 350 € (!) και να τους επιβεβαιώσω αν επιθυμώ να προχωρήσουν αλλιώς θα την επιστρέψουν
- Γίνεται επικοινωνία με την εταιρία και αναφέρονται όλες οι παρατήρήσεις μας για την εγγύηση 2 ετών της ΕΕ και επιστρέφουν με άρνηση (προφορικά) και με email κατόπιν απαίτησης μου παραθέτοντας μου το link της Apple http://www.apple.com/legal/warranty/products/greece-cyprus-universal-warranty.html ως τεκμηρίωση οτι είναι 1 έτος κι όχι 2.
- Απαντάω με τη διευκρίνηση οτι το αρθρο αναφέρει ακριβώς το αντίθετο, και οτι ισχύει η 2 ετης εγγύηση και αν δεν μεριμνήσει η εταιρία, θα προχωρήσουμε σε καταγγελία
- Επιστρέφει η εταιρία λέγοντας οτι ισχύει η εγγύηση 1 έτος και το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι έκπτωση 50% στο κόστος της επισκευής.... Δεν το δέχομαι και απαιτώ να μου στείλουν γραπτώς τον λόγο που δεν επισκευάζουν το κινητό.
Το ερώτημά μου ειναι το εξής: Υπάρχει κάποια άλλη διαδικασία που πρέπει να κάνω; Πρέπει να πάρω case id απο την Apple?
Υπάρχει κάποια "αίτηση για την 2ετη κάλυψη της συσκευής μας εντός εγγύσης" όπως διάβασα κάπου η οποία γίνεται σε AASP?
Ευχαριστώ!
#1960
Δημοσίευση 31/05/2018 - 23:03
συμφωνα παντα με τα λεγομενα πολλων εδω μεσα- , συνηγορο, ινκα αναφεροντας οσα εγιναν !
#1961
Δημοσίευση 31/05/2018 - 23:23
καλησπέρα
Προσπαθώ να βγάλω μια άκρη με τη 2ετή εγγύηση και την απαιτούμενη διαδικασία γιατί έχοντας διαβάσει όσο περισσότερα post έχω δει στο συγκεκριμένο topic έχω μπερεδευτεί. Να σας πω τη δική μου περίπτωση με iphone 7:- Aγορά 31/12/16 απο βοντα με αναβάθμιση συσκευής, ανανέωση συμβολαίου κλπ)
- Παρουσιάζεται πρόβλημα στο ακουστικό
- Δινεται για επισκευή Μάιος/18 στο κατάστημα που αγοράστηκε και δεν γίνεται καμία αναφορά για πρόβλημα με εγγύηση
- Επιστρέφει η εξυπηρέτηση πελατών με μήνυμα οτι η επισκευή του κινητού θα κοστίσει 350 € (!) και να τους επιβεβαιώσω αν επιθυμώ να προχωρήσουν αλλιώς θα την επιστρέψουν
- Γίνεται επικοινωνία με την εταιρία και αναφέρονται όλες οι παρατήρήσεις μας για την εγγύηση 2 ετών της ΕΕ και επιστρέφουν με άρνηση (προφορικά) και με email κατόπιν απαίτησης μου παραθέτοντας μου το link της Apple http://www.apple.com/legal/warranty/products/greece-cyprus-universal-warranty.html ως τεκμηρίωση οτι είναι 1 έτος κι όχι 2.
- Απαντάω με τη διευκρίνηση οτι το αρθρο αναφέρει ακριβώς το αντίθετο, και οτι ισχύει η 2 ετης εγγύηση και αν δεν μεριμνήσει η εταιρία, θα προχωρήσουμε σε καταγγελία
- Επιστρέφει η εταιρία λέγοντας οτι ισχύει η εγγύηση 1 έτος και το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι έκπτωση 50% στο κόστος της επισκευής.... Δεν το δέχομαι και απαιτώ να μου στείλουν γραπτώς τον λόγο που δεν επισκευάζουν το κινητό.
Το ερώτημά μου ειναι το εξής: Υπάρχει κάποια άλλη διαδικασία που πρέπει να κάνω; Πρέπει να πάρω case id απο την Apple?Υπάρχει κάποια "αίτηση για την 2ετη κάλυψη της συσκευής μας εντός εγγύσης" όπως διάβασα κάπου η οποία γίνεται σε AASP?
Ευχαριστώ!
Έχεις να κάνεις με το πωλητή εδώ που στη περίπτωση σου είναι η "τρομερή" Voda.
Συνεπώς το να ανοίξεις Case δε παίζει κανένα ρόλο.
Ο 2ος χρόνο ξαναλέμε είναι υποχρέωση του πωλητή.
Κάνε καταγγελία σε ΣτΚ ή ΙΝ.ΚΑ.
#1962
Δημοσίευση 31/05/2018 - 23:34
Αρχικά πες τους οτι πρέπει να μάθουν να διαβάζουν ελληνικά!καλησπέρα
Προσπαθώ να βγάλω μια άκρη με τη 2ετή εγγύηση και την απαιτούμενη διαδικασία γιατί έχοντας διαβάσει όσο περισσότερα post έχω δει στο συγκεκριμένο topic έχω μπερεδευτεί. Να σας πω τη δική μου περίπτωση με iphone 7:
- Aγορά 31/12/16 απο βοντα με αναβάθμιση συσκευής, ανανέωση συμβολαίου κλπ)
- Παρουσιάζεται πρόβλημα στο ακουστικό
- Δινεται για επισκευή Μάιος/18 στο κατάστημα που αγοράστηκε και δεν γίνεται καμία αναφορά για πρόβλημα με εγγύηση
- Επιστρέφει η εξυπηρέτηση πελατών με μήνυμα οτι η επισκευή του κινητού θα κοστίσει 350 € (!) και να τους επιβεβαιώσω αν επιθυμώ να προχωρήσουν αλλιώς θα την επιστρέψουν[/size]
- Γίνεται επικοινωνία με την εταιρία και αναφέρονται όλες οι παρατήρήσεις μας για την εγγύηση 2 ετών της ΕΕ και επιστρέφουν με άρνηση (προφορικά) και με email κατόπιν απαίτησης μου παραθέτοντας μου το link της Apple http://www.apple.com/legal/warranty/products/greece-cyprus-universal-warranty.html ως τεκμηρίωση οτι είναι 1 έτος κι όχι 2.
- Απαντάω με τη διευκρίνηση οτι το αρθρο αναφέρει ακριβώς το αντίθετο, και οτι ισχύει η 2 ετης εγγύηση και αν δεν μεριμνήσει η εταιρία, θα προχωρήσουμε σε καταγγελία
- Επιστρέφει η εταιρία λέγοντας οτι ισχύει η εγγύηση 1 έτος και το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι έκπτωση 50% στο κόστος της επισκευής.... Δεν το δέχομαι και απαιτώ να μου στείλουν γραπτώς τον λόγο που δεν επισκευάζουν το κινητό.
Το ερώτημά μου ειναι το εξής: Υπάρχει κάποια άλλη διαδικασία που πρέπει να κάνω; Πρέπει να πάρω case id απο την Apple?
Υπάρχει κάποια "αίτηση για την 2ετη κάλυψη της συσκευής μας εντός εγγύσης" όπως διάβασα κάπου η οποία γίνεται σε AASP?
Ευχαριστώ!
<<Για τις αγορές που πραγματοποιούνται από καταναλωτές στην Ελλάδα και την Κύπρο, η περίοδος για την έγερση απαιτήσεων που σχετίζονται με ελαττώματα μη συμμόρφωσης με τη σύμβαση πώλησης είναι 2 έτη από την ημερομηνία παράδοσης. Αυτές οι απαιτήσεις υπόκεινται στις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις που επιβάλλονται από την τοπική νομοθεσία.
Οι καταναλωτές διατηρούν το δικαίωμα να επιλέξουν εάν θα εγείρουν απαίτηση για υπηρεσίες σέρβις με βάση την Μονοετή περιορισμένη εγγύηση της Apple ή με βάση τα δικαιώματά τους από τη νομοθεσία περί καταναλωτών.>>
Από εκεί και πέρα καταγγελία στον ΣτΚ καθώς ουσιαστικά δεν δέχονται την διετή κάλυψη του πωλητή και πάνε να πετάξουν το μπαλάκι στην Apple (η οποία αναφέρει ξεκάθαρα για την ύπαρξη διετούς εγγύησης βάση νομοθεσίας).
Τελευταία επεξεργασία από: agnostos13, 31/05/2018 - 23:35.
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
#1963
Δημοσίευση 01/06/2018 - 11:13
Αρχικά πες τους οτι πρέπει να μάθουν να διαβάζουν ελληνικά!
<<Για τις αγορές που πραγματοποιούνται από καταναλωτές στην Ελλάδα και την Κύπρο, η περίοδος για την έγερση απαιτήσεων που σχετίζονται με ελαττώματα μη συμμόρφωσης με τη σύμβαση πώλησης είναι 2 έτη από την ημερομηνία παράδοσης. Αυτές οι απαιτήσεις υπόκεινται στις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις που επιβάλλονται από την τοπική νομοθεσία.
Οι καταναλωτές διατηρούν το δικαίωμα να επιλέξουν εάν θα εγείρουν απαίτηση για υπηρεσίες σέρβις με βάση την Μονοετή περιορισμένη εγγύηση της Apple ή με βάση τα δικαιώματά τους από τη νομοθεσία περί καταναλωτών.>>
Από εκεί και πέρα καταγγελία στον ΣτΚ καθώς ουσιαστικά δεν δέχονται την διετή κάλυψη του πωλητή και πάνε να πετάξουν το μπαλάκι στην Apple (η οποία αναφέρει ξεκάθαρα για την ύπαρξη διετούς εγγύησης βάση νομοθεσίας).
Χαχαχα αυτό τους είπα, οτι όταν στέλνετε κάτι καλό ειναι να το έχετε διαβάσει πρώτα, γιατί το αρθρο που μου στειλατε καλύπτει εμένα κι όχι εσάς.
Κάνω τώρα καταγγελία και στο ΣτΚ. Στο ΙΝΚΑ δεν βρίσκω κάποια άκρη ή κάποιο σημείο που αναφέρεται σε καταγγελίες κλπ. Αν κάποιος έχει σχετικό link να μπω online ή να κατεβάσω έντυπο ευπρόσδεκτο θα είναι!
Πάντως μας έχουν για πολύ πρόβατα όλοι τους... (και δε φταίνε και τα πρόβατα τίποτα!)
Δεν θα περάσει όμως...!!
#1964
Δημοσίευση 06/06/2018 - 20:41
iPhone 6s 3 ετών με 92% υγεία μπαταριας, αλλάζουν την μπαταρία αν πληρώσω ή όχι?
#1965
Δημοσίευση 06/06/2018 - 20:44
Αν δεν έχει ανοιχτεί το τηλέφωνο ποτέ σου την αλλάζει η document με 38€, σε 20 λεπτά κατόπιν ραντεβού..με γνήσια πάντα!iPhone 7 82% υγεία μπαταριας εντάξει θα πάει στους επισήμους με οποίο είναι το κόστος.
iPhone 6s 3 ετών με 92% υγεία μπαταριας, αλλάζουν την μπαταρία αν πληρώσω ή όχι?
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 42
0 μέλη, 42 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες