Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 17 ψήφοι

Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2269 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1951   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9.340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 30/05/2018 - 10:55

Λοιπόν από το iStorm δεν μπόρεσαν να βρουν αν έχει σφάλμα το κινητό. Επικοινώνησα με την document Και ήταν εξαιρετικοι τους απέστειλα βίντεο με το κρασάρισμα που μου κάνει στην κάμερα και μου απήντησαν πως μάλλον θα γίνει αντικατάσταση της συσκευής γιατί φαίνεται ότι όντως υπάρχει πρόβλημα. Για την επιβεβαίωση των λεγομένων μου τους απέστειλα και βίντεο όπου οι ίδιοι μου είπαν ότι κατά πάσα πιθανότητα δεν θα αλλαχθεί η κάμερα αλλά μάλλον θα γίνει ολική αντικατάσταση κινητου. Θα το αποστείλω με acs γνωρίζει κανείς πόσο χρόνο κάνουν μέχρι να μου στείλουν το καινούργιο; Τελικά δεν ήταν της φαντασίας μου όλα αυτά.

Τελευταία επεξεργασία από: billytilaver, 30/05/2018 - 11:00


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#1952   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 30/05/2018 - 12:57

6-7 μέρες.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1953   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9.340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 30/05/2018 - 19:14

Ας είναι. Εάν δεν μπορέσουν να αναπαράγουν το σφάλμα μου είπαν πως θα στείλουν το video στην Apple. Στο μεσοδιάστημα εγώ θα παραμείνω χωρίς κινητό ή θα αντικατασταθεί?

#1954   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 30/05/2018 - 22:11

Θα χρειαστεί προφανώς να βρείς εσύ άλλη συσκευή να κάνεις τη δουλειά σου.
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1955   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9.340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/05/2018 - 15:27

Για την επικοινωνία τους και την ευγένεια τους, τους βάζω 9.5/10 περιμένω βέβαια να μου στείλουν mail για την συσκευή ώστε να βλέπω την εξέλιξη του θέματος αλλά μέχρι στιγμής είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.

#1956   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9.340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/05/2018 - 22:19

Με ενημέρωσαν πως θα γίνει πλήρης αντικατάσταση συσκευής.


Document εντόπισε πως όντως υπήρχε πρόβλημα
Istorm με κατηγορούσαν πως ήταν στο μυαλό μου.

Document 10/10
Istorm -100/10


Δεν μπορώ να καταλάβω. Οι πρώτοι ήταν δεκτικοί να πάρουν logs αρχεία, video και όλα όσα τους έστειλα ενώ στο istorm πλήρως αδιάφοροι και δήλωναν αναρμόδιοι. Τελικά υπήρχε όντως προβλημα. Με ενημέρωσαν πως έστειλαν αίτημα αντικατάστασης από την Apple. Από το istorm παρέλαβα τη συσκευή με ένα κάρο δαχτυλιές και δίχως να τρέξουν διαγνωστικά από ότι κατάλαβα απλώς δοκίμασαν την συσκευή μια δυο φορές.

Επόμενη συναλλαγή μαζί τους θα είναι δυο iphone να αλλαχθούν οι μπαταρίες τους. Άψογοι επαγγελματίες στο document.


Υγ μακριά από istorm μακριά μακριά μακριά.

Τελευταία επεξεργασία από: billytilaver, 31/05/2018 - 22:22


#1957   vasileiosm

vasileiosm

    iPH Addict

  • 722 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad mini 4 +4G
  • GameCenter:miralas1977

Δημοσίευση 31/05/2018 - 22:36

+1 για document και από εμένα που παρέλαβα σήμερα μέσα σε 3 εργάσιμες. Άψογη εξυπηρέτηση!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

#1958   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9.340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 31/05/2018 - 22:42

+1 για document και από εμένα που παρέλαβα σήμερα μέσα σε 3 εργάσιμες. Άψογη εξυπηρέτηση!!
Sent from my iPhone using Tapatalk


Μόνο τυχαίο δεν μπορεί να είναι που όλοι λένε τα καλύτερα για την document και όλοι να δίνουν αρνητικά σχόλια στο istorm.

#1959   MarManChris

MarManChris

    iPH newbie

  • 2 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 31/05/2018 - 22:43

καλησπέρα
 
Προσπαθώ να βγάλω μια άκρη με τη 2ετή εγγύηση και την απαιτούμενη διαδικασία γιατί έχοντας διαβάσει όσο περισσότερα post έχω δει στο συγκεκριμένο topic έχω μπερεδευτεί. Να σας πω τη δική μου περίπτωση με iphone 7:

- Aγορά 31/12/16 απο βοντα με αναβάθμιση συσκευής, ανανέωση συμβολαίου κλπ)

 

- Παρουσιάζεται πρόβλημα στο ακουστικό

 

- Δινεται για επισκευή Μάιος/18 στο κατάστημα που αγοράστηκε και δεν γίνεται καμία αναφορά για πρόβλημα με εγγύηση
 

- Επιστρέφει η εξυπηρέτηση πελατών με μήνυμα οτι η επισκευή του κινητού θα κοστίσει 350 € (!) και να τους επιβεβαιώσω αν επιθυμώ να προχωρήσουν αλλιώς θα την επιστρέψουν

 

- Γίνεται επικοινωνία με την εταιρία και αναφέρονται όλες οι παρατήρήσεις μας για την εγγύηση 2 ετών της ΕΕ και επιστρέφουν με άρνηση (προφορικά) και με email κατόπιν απαίτησης μου παραθέτοντας μου το link της Apple http://www.apple.com/legal/warranty/products/greece-cyprus-universal-warranty.html ως τεκμηρίωση οτι είναι 1 έτος κι όχι 2.

- Απαντάω με τη διευκρίνηση οτι το αρθρο αναφέρει ακριβώς το αντίθετο, και οτι ισχύει η 2 ετης εγγύηση και αν δεν μεριμνήσει η εταιρία, θα προχωρήσουμε σε καταγγελία

 

- Επιστρέφει η εταιρία λέγοντας οτι ισχύει η εγγύηση 1 έτος και το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι έκπτωση 50% στο κόστος της επισκευής.... Δεν το δέχομαι και απαιτώ να μου στείλουν γραπτώς τον λόγο που δεν επισκευάζουν το κινητό.

Το ερώτημά μου ειναι το εξής: Υπάρχει κάποια άλλη διαδικασία που πρέπει να κάνω; Πρέπει να πάρω case id απο την Apple

Υπάρχει κάποια "αίτηση για την 2ετη κάλυψη της συσκευής μας εντός εγγύσης" όπως διάβασα κάπου η οποία γίνεται σε AASP?

 

Ευχαριστώ!



#1960   grecophone

grecophone

    iPH Enthousiast

  • 352 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 31/05/2018 - 23:03

συμφωνα παντα με τα λεγομενα πολλων εδω μεσα- , συνηγορο, ινκα αναφεροντας οσα εγιναν ! 



#1961   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 31/05/2018 - 23:23

καλησπέρα
 
Προσπαθώ να βγάλω μια άκρη με τη 2ετή εγγύηση και την απαιτούμενη διαδικασία γιατί έχοντας διαβάσει όσο περισσότερα post έχω δει στο συγκεκριμένο topic έχω μπερεδευτεί. Να σας πω τη δική μου περίπτωση με iphone 7:

- Aγορά 31/12/16 απο βοντα με αναβάθμιση συσκευής, ανανέωση συμβολαίου κλπ)

 

- Παρουσιάζεται πρόβλημα στο ακουστικό

 

- Δινεται για επισκευή Μάιος/18 στο κατάστημα που αγοράστηκε και δεν γίνεται καμία αναφορά για πρόβλημα με εγγύηση
 

- Επιστρέφει η εξυπηρέτηση πελατών με μήνυμα οτι η επισκευή του κινητού θα κοστίσει 350 € (!) και να τους επιβεβαιώσω αν επιθυμώ να προχωρήσουν αλλιώς θα την επιστρέψουν

 

- Γίνεται επικοινωνία με την εταιρία και αναφέρονται όλες οι παρατήρήσεις μας για την εγγύηση 2 ετών της ΕΕ και επιστρέφουν με άρνηση (προφορικά) και με email κατόπιν απαίτησης μου παραθέτοντας μου το link της Apple http://www.apple.com/legal/warranty/products/greece-cyprus-universal-warranty.html ως τεκμηρίωση οτι είναι 1 έτος κι όχι 2.

- Απαντάω με τη διευκρίνηση οτι το αρθρο αναφέρει ακριβώς το αντίθετο, και οτι ισχύει η 2 ετης εγγύηση και αν δεν μεριμνήσει η εταιρία, θα προχωρήσουμε σε καταγγελία

 

- Επιστρέφει η εταιρία λέγοντας οτι ισχύει η εγγύηση 1 έτος και το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι έκπτωση 50% στο κόστος της επισκευής.... Δεν το δέχομαι και απαιτώ να μου στείλουν γραπτώς τον λόγο που δεν επισκευάζουν το κινητό.

Το ερώτημά μου ειναι το εξής: Υπάρχει κάποια άλλη διαδικασία που πρέπει να κάνω; Πρέπει να πάρω case id απο την Apple

Υπάρχει κάποια "αίτηση για την 2ετη κάλυψη της συσκευής μας εντός εγγύσης" όπως διάβασα κάπου η οποία γίνεται σε AASP?

 

Ευχαριστώ!

Έχεις να κάνεις με το πωλητή εδώ που στη περίπτωση σου είναι η "τρομερή" Voda.

 

Συνεπώς το να ανοίξεις Case δε παίζει κανένα ρόλο.

 

Ο 2ος χρόνο ξαναλέμε είναι υποχρέωση του πωλητή.

 

Κάνε καταγγελία σε ΣτΚ ή ΙΝ.ΚΑ.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1962   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1.823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 31/05/2018 - 23:34

καλησπέρα
Προσπαθώ να βγάλω μια άκρη με τη 2ετή εγγύηση και την απαιτούμενη διαδικασία γιατί έχοντας διαβάσει όσο περισσότερα post έχω δει στο συγκεκριμένο topic έχω μπερεδευτεί. Να σας πω τη δική μου περίπτωση με iphone 7:
- Aγορά 31/12/16 απο βοντα με αναβάθμιση συσκευής, ανανέωση συμβολαίου κλπ)

- Παρουσιάζεται πρόβλημα στο ακουστικό

- Δινεται για επισκευή Μάιος/18 στο κατάστημα που αγοράστηκε και δεν γίνεται καμία αναφορά για πρόβλημα με εγγύηση

- Επιστρέφει η εξυπηρέτηση πελατών με μήνυμα οτι η επισκευή του κινητού θα κοστίσει 350 € (!) και να τους επιβεβαιώσω αν επιθυμώ να προχωρήσουν αλλιώς θα την επιστρέψουν[/size]

- Γίνεται επικοινωνία με την εταιρία και αναφέρονται όλες οι παρατήρήσεις μας για την εγγύηση 2 ετών της ΕΕ και επιστρέφουν με άρνηση (προφορικά) και με email κατόπιν απαίτησης μου παραθέτοντας μου το link της Apple http://www.apple.com/legal/warranty/products/greece-cyprus-universal-warranty.html ως τεκμηρίωση οτι είναι 1 έτος κι όχι 2.
- Απαντάω με τη διευκρίνηση οτι το αρθρο αναφέρει ακριβώς το αντίθετο, και οτι ισχύει η 2 ετης εγγύηση και αν δεν μεριμνήσει η εταιρία, θα προχωρήσουμε σε καταγγελία

- Επιστρέφει η εταιρία λέγοντας οτι ισχύει η εγγύηση 1 έτος και το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι έκπτωση 50% στο κόστος της επισκευής.... Δεν το δέχομαι και απαιτώ να μου στείλουν γραπτώς τον λόγο που δεν επισκευάζουν το κινητό.
Το ερώτημά μου ειναι το εξής: Υπάρχει κάποια άλλη διαδικασία που πρέπει να κάνω; Πρέπει να πάρω case id απο την Apple?
Υπάρχει κάποια "αίτηση για την 2ετη κάλυψη της συσκευής μας εντός εγγύσης" όπως διάβασα κάπου η οποία γίνεται σε AASP?

Ευχαριστώ!

Αρχικά πες τους οτι πρέπει να μάθουν να διαβάζουν ελληνικά!

<<Για τις αγορές που πραγματοποιούνται από καταναλωτές στην Ελλάδα και την Κύπρο, η περίοδος για την έγερση απαιτήσεων που σχετίζονται με ελαττώματα μη συμμόρφωσης με τη σύμβαση πώλησης είναι 2 έτη από την ημερομηνία παράδοσης. Αυτές οι απαιτήσεις υπόκεινται στις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις που επιβάλλονται από την τοπική νομοθεσία.

Οι καταναλωτές διατηρούν το δικαίωμα να επιλέξουν εάν θα εγείρουν απαίτηση για υπηρεσίες σέρβις με βάση την Μονοετή περιορισμένη εγγύηση της Apple ή με βάση τα δικαιώματά τους από τη νομοθεσία περί καταναλωτών.>>

Από εκεί και πέρα καταγγελία στον ΣτΚ καθώς ουσιαστικά δεν δέχονται την διετή κάλυψη του πωλητή και πάνε να πετάξουν το μπαλάκι στην Apple (η οποία αναφέρει ξεκάθαρα για την ύπαρξη διετούς εγγύησης βάση νομοθεσίας).

Τελευταία επεξεργασία από: agnostos13, 31/05/2018 - 23:35


#1963   MarManChris

MarManChris

    iPH newbie

  • 2 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 01/06/2018 - 11:13

Αρχικά πες τους οτι πρέπει να μάθουν να διαβάζουν ελληνικά!

<<Για τις αγορές που πραγματοποιούνται από καταναλωτές στην Ελλάδα και την Κύπρο, η περίοδος για την έγερση απαιτήσεων που σχετίζονται με ελαττώματα μη συμμόρφωσης με τη σύμβαση πώλησης είναι 2 έτη από την ημερομηνία παράδοσης. Αυτές οι απαιτήσεις υπόκεινται στις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις που επιβάλλονται από την τοπική νομοθεσία.

Οι καταναλωτές διατηρούν το δικαίωμα να επιλέξουν εάν θα εγείρουν απαίτηση για υπηρεσίες σέρβις με βάση την Μονοετή περιορισμένη εγγύηση της Apple ή με βάση τα δικαιώματά τους από τη νομοθεσία περί καταναλωτών.>>

Από εκεί και πέρα καταγγελία στον ΣτΚ καθώς ουσιαστικά δεν δέχονται την διετή κάλυψη του πωλητή και πάνε να πετάξουν το μπαλάκι στην Apple (η οποία αναφέρει ξεκάθαρα για την ύπαρξη διετούς εγγύησης βάση νομοθεσίας).

 

 

Χαχαχα αυτό τους είπα, οτι όταν στέλνετε κάτι καλό ειναι να το έχετε διαβάσει πρώτα, γιατί το αρθρο που μου στειλατε καλύπτει εμένα κι όχι εσάς. 

Κάνω τώρα καταγγελία και στο ΣτΚ. Στο ΙΝΚΑ δεν βρίσκω κάποια άκρη ή κάποιο σημείο που αναφέρεται σε καταγγελίες κλπ. Αν κάποιος έχει σχετικό link να μπω online ή να κατεβάσω έντυπο ευπρόσδεκτο θα είναι! 

 

Πάντως μας έχουν για πολύ πρόβατα όλοι τους... (και δε φταίνε και τα πρόβατα τίποτα!)

Δεν θα περάσει όμως...!!



#1964   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9.340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 06/06/2018 - 20:41

iPhone 7 82% υγεία μπαταριας εντάξει θα πάει στους επισήμους με οποίο είναι το κόστος.

iPhone 6s 3 ετών με 92% υγεία μπαταριας, αλλάζουν την μπαταρία αν πληρώσω ή όχι?

#1965   vasileiosm

vasileiosm

    iPH Addict

  • 722 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad mini 4 +4G
  • GameCenter:miralas1977

Δημοσίευση 06/06/2018 - 20:44

iPhone 7 82% υγεία μπαταριας εντάξει θα πάει στους επισήμους με οποίο είναι το κόστος.

iPhone 6s 3 ετών με 92% υγεία μπαταριας, αλλάζουν την μπαταρία αν πληρώσω ή όχι?

Αν δεν έχει ανοιχτεί το τηλέφωνο ποτέ σου την αλλάζει η document με 38€, σε 20 λεπτά κατόπιν ραντεβού..με γνήσια πάντα!

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 37

0 μέλη, 37 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες