Διαβάζοντας αρχικά αυτά που αναφέρει το μέλος lellos αλλά και με όσα γνωρίζετε, θέλω να ρωτήσω τα εξής:
Έχω δικαίωμα να ζητήσω αντικατάσταση με νέο ή όχι; Πήγα το 7άρι σε εξουσιοδοτημένο λόγω προβλήματος στην κάμερα αλλά και στο μικρόφωνο και ακουστικό και μου είπαν αντικατάσταση με refurbished.
Όσον αφορά την ανανέωση της εγγύησης, ισχύει κάτι; Δεν το κατάλαβα αυτό που διάβασα. Αν δεχτώ το ανακατασκευασμένο, τι γίνεται με την εγγύηση γιατί αυτοί λένε ότι παρέχουν μόνο 3μηνες.
Υπόψη ότι αγοράστηκε το iPhone 7 στις 30-9-2017.
Θα εκτιμουσα ιδιαίτερα αν γνωρίζετε κάτι με περισσότερα στοιχεία (πχ άρθρα νόμους κλπ) προς διευκόλυνση μου αλλά και όσων ενδιαφέρονται.
Σας ευχαριστώ.
Οι 3 μήνες που σου είπαν επιπλέον γιατί βρίσκεται προς το τέλος της εγγύησης που δίνει ο κατασκευαστής.
Γενικότερα ισχύει αυτό όταν η εγγύηση βρίσκεται προς το τέλος της.
Όσον αφορά τώρα τα ανακα/σμένα, η Apple δεν τα αναφέρει καν έτσι αλλά ως "καινούριες συσκευές".
Τώρα για να απαιτήσεις σφραγισμένο, καινούριο, θα πρέπει να έχεις ήδη 4 αντ/στασεις με προβληματικές συσκευές.
Μπορείς να διαβάσεις περισσότερα εδώ.
Η εγγύηση πάλι όμως έχουμε πει τόσες και τόσες φορές είναι 2ετής και εσύ είσαι ακόμα στο 1ο χρόνο του κατασκευαστή.
Μετά όταν και θα μπείς στο 2ο, υπεύθυνος και υποχρεωμένος να σε καλύψει είναι ο πωλητής.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 14/09/2018 - 21:55.