Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 17 ψήφοι

Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2269 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#2041   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 14/09/2018 - 21:55

Διαβάζοντας αρχικά αυτά που αναφέρει το μέλος lellos αλλά και με όσα γνωρίζετε, θέλω να ρωτήσω τα εξής:
Έχω δικαίωμα να ζητήσω αντικατάσταση με νέο ή όχι; Πήγα το 7άρι σε εξουσιοδοτημένο λόγω προβλήματος στην κάμερα αλλά και στο μικρόφωνο και ακουστικό και μου είπαν αντικατάσταση με refurbished.
Όσον αφορά την ανανέωση της εγγύησης, ισχύει κάτι; Δεν το κατάλαβα αυτό που διάβασα. Αν δεχτώ το ανακατασκευασμένο, τι γίνεται με την εγγύηση γιατί αυτοί λένε ότι παρέχουν μόνο 3μηνες.
Υπόψη ότι αγοράστηκε το iPhone 7 στις 30-9-2017.
Θα εκτιμουσα ιδιαίτερα αν γνωρίζετε κάτι με περισσότερα στοιχεία (πχ άρθρα νόμους κλπ) προς διευκόλυνση μου αλλά και όσων ενδιαφέρονται.
Σας ευχαριστώ.

Οι 3 μήνες που σου είπαν επιπλέον γιατί βρίσκεται προς το τέλος της εγγύησης που δίνει ο κατασκευαστής.

 

Γενικότερα ισχύει αυτό όταν η εγγύηση βρίσκεται προς το τέλος της.

 

Όσον αφορά τώρα τα ανακα/σμένα, η Apple δεν τα αναφέρει καν έτσι αλλά ως "καινούριες συσκευές".

 

Τώρα για να απαιτήσεις σφραγισμένο, καινούριο, θα πρέπει να έχεις ήδη 4 αντ/στασεις με προβληματικές συσκευές.

 

Μπορείς να διαβάσεις περισσότερα εδώ.

 

Η εγγύηση πάλι όμως έχουμε πει τόσες και τόσες φορές είναι 2ετής και εσύ είσαι ακόμα στο 1ο χρόνο του κατασκευαστή.

 

Μετά όταν και θα μπείς στο 2ο, υπεύθυνος και υποχρεωμένος να σε καλύψει είναι ο πωλητής.


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 14/09/2018 - 21:55

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2042   alej

alej

    iPH Elite Poster

  • 3.333 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad Air +4G
  • GameCenter:ALEJSALONICA

Δημοσίευση 15/09/2018 - 13:22

Παιδιά διαβάστε το ΦΕΚ που έχει παραθέσει ο άνθρωπος:

 

Από τη στιγμή που μιλάμε για τιμολόγιο αυτομάτως αποτελεί στοιχείο το οποίο εμπίπτει στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική δραστηριότητα του φυσικού προσώπου.

Υπάρχει νομοθεσία της Ε.Ε. που υπερτερεί της εθνικής και αναφέρει 2ετία.

Σε αυτό το ΦΕΚ αναφέρει πολλά όχι μόνο τα 2 χρόνια. Το ότι αυτό το ΦΕΚ εξαιρεί τους ελεύθερους επαγγελματίες δεν σημαίνει ότι χάνουν το δικαίωμα της 2ετίας. Κάποιοι πατάνε εδώ αλλά αν μου τύχει εμένα θα τους γλεντήσω για τα καλά.



#2043   alej

alej

    iPH Elite Poster

  • 3.333 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad Air +4G
  • GameCenter:ALEJSALONICA

Δημοσίευση 15/09/2018 - 13:31

https://www.apple.co...utory-warranty/



#2044   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 15/09/2018 - 13:43

Το Legal της Apple που έβαλες, είναι η συμμόρφωση τους απέναντι στο ευρωπαικό δίκαιο, μετά μετά απο το πρόστιμο που επιβλήθηκε απο τα δικαστήρια της Ιταλίας.

 

Ουσιαστικά αναγνωρίζουν τη 2ετία ως πωλητής στις χώρες που υπάρχουν Apple Stores.

 

Δεν αλλάζει κάτι με τα παραπάνω.

 

Πως θα τους γλεντήσεις ακριβώς?


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#2045   alej

alej

    iPH Elite Poster

  • 3.333 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad Air +4G
  • GameCenter:ALEJSALONICA

Δημοσίευση 15/09/2018 - 16:28

As always


Sent from my iPhone using Tapatalk

#2046   PanosMouz

PanosMouz

    iPH Master

  • 7.098 μηνύματα
  • Twitter:@PanosMouz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:PanosMouz

Δημοσίευση 15/09/2018 - 17:46

Ξέχνα το το As always.

 

Από τη στιγμή που μιλάμε για δίκιο καταναλωτή, και ως καταναλωτής τόσο από την Ε.Ε. όσο και από την Ελληνική νομοθεσία ορίζεται το φυσικό (και μόνο) πρόσωπο, το τιμολόγιο έχει έναν χρόνο εγγύηση.

 

Συνεπώς κανένας ΣΤΚ ή ΙΝΚΑ δεν θα σε θεωρήσει καταναλωτή αν του πας με ένα τιμολόγιο και έχεις απαιτήσεις.


| Jailbreak your iDevice - make it Unique |

#2047   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1.823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 15/09/2018 - 18:39

Υπάρχει νομοθεσία της Ε.Ε. που υπερτερεί της εθνικής και αναφέρει 2ετία.
Σε αυτό το ΦΕΚ αναφέρει πολλά όχι μόνο τα 2 χρόνια. Το ότι αυτό το ΦΕΚ εξαιρεί τους ελεύθερους επαγγελματίες δεν σημαίνει ότι χάνουν το δικαίωμα της 2ετίας. Κάποιοι πατάνε εδώ αλλά αν μου τύχει εμένα θα τους γλεντήσω για τα καλά.

Όπως είπαν και τα παιδιά πιο πάνω πολύ σωστά, δεν έχουν αλλάξει τα δικαιώματα των καταναλώτων στην ΕΕ με το συγκεκριμένο ΦΕΚ. Αυτό που άλλαξε είναι οτι δεν θεωρείται καταναλωτής όποιος αγοράζει τις συσκευές στα πλαίσια της επιχειρηματικής του δραστηριότητας. Άρα εν ολίγοις το τιμολόγιο δεν απευθύνεται σε καταναλωτές πλέον και επομένως δεν ισχύει η κάλυψη για τη διετία.


#2048   alej

alej

    iPH Elite Poster

  • 3.333 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad Air +4G
  • GameCenter:ALEJSALONICA

Δημοσίευση 15/09/2018 - 18:46

Εκείνο που ΔΕΝ ισχύει είναι η συγκεκριμένη κωδικοποίηση του νόμου για τους επαγγελματίες. Αυτό που έκαναν να αλλάξουν σε μια κωδικοποίηση τον νόμο είναι τραγικό.

Στην Υπουργική Απόφαση 5338/2018 - ΦΕΚ 40/Β/17-1-2018 (Κωδικοποιημένη) που είναι Κωδικοποίηση του ν. 2251/1994 (Α΄ 191) «Προστασία των Καταναλωτών» σε ενιαίο κείμενο» άλλαξαν τις έννοιες!!!!

Στον Ν.2251/1994 δεν υπήρχε αυτός ο διαχωρισμός.

Επομένως ότι γράφεται στην κωδικοποίηση ΔΕΝ ισχύει για τιμολόγια.

Δεν αναφέρεται όμως πουθενά και σε κανένα νόμο ότι τα τιμολόγια έχουν 1 χρόνο εγγύηση.

Στον αστικό κώδικα η διετία συνεχίζει να ισχύει.



#2049   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1.823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 15/09/2018 - 18:58

Εκείνο που ΔΕΝ ισχύει είναι η συγκεκριμένη κωδικοποίηση του νόμου για τους επαγγελματίες. Αυτό που έκαναν να αλλάξουν σε μια κωδικοποίηση τον νόμο είναι τραγικό.
Στην Υπουργική Απόφαση 5338/2018 - ΦΕΚ 40/Β/17-1-2018 (Κωδικοποιημένη) που είναι Κωδικοποίηση του ν. 2251/1994 (Α΄ 191) «Προστασία των Καταναλωτών» σε ενιαίο κείμενο» άλλαξαν τις έννοιες!!!!
Στον Ν.2251/1994 δεν υπήρχε αυτός ο διαχωρισμός.
Επομένως ότι γράφεται στην κωδικοποίηση ΔΕΝ ισχύει για τιμολόγια.
Δεν αναφέρεται όμως πουθενά και σε κανένα νόμο ότι τα τιμολόγια έχουν 1 χρόνο εγγύηση.
Στον αστικό κώδικα η διετία συνεχίζει να ισχύει.

Με την υπουργική απόφαση κωδικοποιήθηκε μετά από τις τελευταίες τροποποιήσεις ο Ν.2251/1994.
Άρα πλέον δεν ισχύει η αρχική του μορφή και φυσικά δεν ισχύουν οι γενικευμένες έννοιες που έχουν πλέον συγκεκριμενοποιηθεί στην τελική κωδικοποίηση.

ΥΓ. Η 2-ετία ισχύει για καταναλωτές

Τελευταία επεξεργασία από: agnostos13, 15/09/2018 - 19:00


#2050   alej

alej

    iPH Elite Poster

  • 3.333 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad Air +4G
  • GameCenter:ALEJSALONICA

Δημοσίευση 15/09/2018 - 19:02

Με την υπουργική απόφαση κωδικοποιήθηκε μετά από τις τελευταίες τροποποιήσεις ο Ν.2251/1994.
Άρα πλέον δεν ισχύει η αρχική του μορφή και φυσικά δεν ισχύουν οι γενικευμένες έννοιες που έχουν πλέον συγκεκριμενοποιηθεί στην τελική κωδικοποίηση.

ΥΓ. Η 2-ετία ισχύει για καταναλωτές


Είναι τραγικό να αλλάζεις το νόμο μέσα από την κωδικοποίηση.
Ο νόμος αυτός δεν ισχύει για επαγγελματίες πλέον.
Ο αστικός κώδικας όμως συνεχίζει να ισχύει και αναφέρει διετία.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#2051   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 15/09/2018 - 23:13

As always

Tι σημαίνει το "As always"?

 

Θέλω πρακτικά να μου πείς πως θα "γλεντήσεις" τον ίδιο το νόμο, που δε σε αναγνωρίζει κιόλας ως φυσικό πρόσωπο.

 

Που άλλαξε, έγινε πιο συγκεκριμένος και δε σε καλύπτει.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#2052   PanosMouz

PanosMouz

    iPH Master

  • 7.098 μηνύματα
  • Twitter:@PanosMouz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:PanosMouz

Δημοσίευση 15/09/2018 - 23:52

Υποψιάζομαι ότι μιλάμε για παιχνίδι με τους όρους Νίκο.

Στον αστικό κώδικα γίνεται αναφορά σε αγοραστή και όχι σε καταναλωτή (από το λίγο που έψαξα) , οπότε ίσως το βασίζει σε αυτό.

Βέβαια δεν ξέρω αν παίζει ρόλο ότι εκεί γίνεται επίσης αναφορά όχι στη νόμιμη εγγύηση, αλλά στην έγερση απαιτήσεων του αγοραστή απέναντι στον πωλητή.

Η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα και εγώ να μάθω το τι και πως, πέρα από γενικές και αόριστες κουβέντες. Και ίσως κάποιος νομικός να μας έδινε μια καθαρή εξήγηση.

Τελευταία επεξεργασία από: PanosMouz, 15/09/2018 - 23:53

| Jailbreak your iDevice - make it Unique |

#2053   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 16/09/2018 - 00:07

Καλά αυτό είναι δεδομένο ρε 'συ (για τους όρους). Πάντα έτσι γινόταν.

 

Εγώ να δεχτώ οτι υπάρχουν ασάφειες για κάποιους, αν και απο το ΦΕΚ είναι ψιλοξεκάθαρο. Συγκεκριμένα.

 

 

Άρθρο 1α

 

Ορισμοί

 

Με την επιφύλαξη ειδικότερων διατάξεων του παρόντος, νοούνται ως:

 

1. καταναλωτής: κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους οι οποίοι δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα,

 

2. προμηθευτής: κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, ανεξάρτητα από το αν διέπεται από το ιδιωτικό ή δημόσιο δίκαιο, το οποίο ενεργεί ακόμη και μέσω κάθε άλλου προσώπου που ενεργεί στο όνομά του ή για λογαριασμό του, για σκοπούς οι οποίοι σχετίζονται με τις εμπορικές, επιχειρηματικές, βιοτεχνικές ή επαγγελματικές δραστηριότητές του,

 

3. πωλητής: κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο το οποίο πωλεί καταναλωτικά αγαθά με σύμβαση που συνάπτει κατά την άσκηση της εμπορικής, επιχειρηματικής ή επαγγελματικής του δραστηριότητας,

 

Εγγυήσεις (Άρθρο 5, σελίδα 358 ΦΕΚ): Τα δικαιώματα που απορρέουν από την νόμιμη εγγύηση είναι επιπλέον των όσων προβλέπονται από την εμπορική εγγύηση.

 

Νόμιμη εγγύηση: Ο πωλητής θα πρέπει να παρέχει στον καταναλωτή τα προβλεπόμενα του άρθρου 534 του Αστικού Κώδικα για το χρονικό διάστημα που προβλέπει το άρθρο 554, δηλαδή αυτή την στιγμή 2 χρόνια. Για μεταχειρισμένο προϊόν (πχ demo) η νόμιμη εγγύηση δεν πρέπει να είναι μικρότερη του έτους.

 

Εμπορική εγγύηση: Για νέο αγαθό, παρέχεται από τον κατασκευαστή, για όσο χρόνο νομίζει αυτός. Για επισκευή αγαθού, το μέρος που επισκευάστηκε αποκτά την αρχική εμπορική εγγύηση του αγαθού.

 

Πιο πάνω και 'γω ρωτάω σοβαρά χωρίς καμία δόση ειρωνείας.

 

Να μας πει ο alej τι κινήσεις πρότιθεται να κάνει. Γιατί μόνο γλέντι δε θα 'ναι στο τέλος.

 

Έχω μιλήσει με το @Lellos και ελπίζω να μας δώσει τα φώτα του και εδώ.


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 16/09/2018 - 00:10

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#2054   alej

alej

    iPH Elite Poster

  • 3.333 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad Air +4G
  • GameCenter:ALEJSALONICA

Δημοσίευση 16/09/2018 - 00:36

Παίδες αυτά τα πράγματα θέλουν υπομονή κι επιμονή.
Ολο και τα δυσκολεύουν τα πράγματα και δημιουργούν προβλήματα στους καταναλωτές.
Πέρα από την πλάκα αν χρειαστεί (γιατί προς το παρόν δεν μου έχει χρειαστεί) θα το πάω όσο πάει.
Δεν θα το αφήσω έτσι.
Το ίδιο έκανα με Forthnet / Vodafone Cosmote και λοιπούς.
Το γεγονός ότι στο σπίτι βρίσκεται δικηγόρος βοηθά πάρα πολύ.
Επί της ουσίας αυτός ο διαχωρισμός είναι περίεργος. Δεν γνωρίζω αν κάτι άλλο ήθελε να πετύχει ο νομοθέτης αλλά τα λαμόγια στις εταιρείες το έχουν εκμεταλλευτεί.



Sent from my iPhone using Tapatalk

#2055   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 17/09/2018 - 12:19

Εκείνο που ΔΕΝ ισχύει είναι η συγκεκριμένη κωδικοποίηση του νόμου για τους επαγγελματίες. Αυτό που έκαναν να αλλάξουν σε μια κωδικοποίηση τον νόμο είναι τραγικό.

Στην Υπουργική Απόφαση 5338/2018 - ΦΕΚ 40/Β/17-1-2018 (Κωδικοποιημένη) που είναι Κωδικοποίηση του ν. 2251/1994 (Α΄ 191) «Προστασία των Καταναλωτών» σε ενιαίο κείμενο» άλλαξαν τις έννοιες!!!!

Στον Ν.2251/1994 δεν υπήρχε αυτός ο διαχωρισμός.

Επομένως ότι γράφεται στην κωδικοποίηση ΔΕΝ ισχύει για τιμολόγια.

Δεν αναφέρεται όμως πουθενά και σε κανένα νόμο ότι τα τιμολόγια έχουν 1 χρόνο εγγύηση.

Στον αστικό κώδικα η διετία συνεχίζει να ισχύει.

Δεν αλλάζουν ρε συ το τι δικαιούται το τιμολόγιο.

 

Απλά λένε ξεκάθαρα ότι όποιος έχει αγοράσει με τιμολόγιο ΔΕΝ νοείται ως καταναλωτής, συνεπώς δεν δικαιούται την νόμιμη εγγύηση που ορίζεται από τα 534 και 554 του ΑΚ.

 

Δικαιούται δηλαδή μόνο την εμπορική εγγύηση του κατασκευαστή.

 

Ή μήπως θα έπρεπε να οριστεί το τι δικαιούνται και τα νομικά πρόσωπα ως νόμιμη εγγύηση?



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 49

0 μέλη, 49 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες