Το αγόρασα από Vodafone.Εκεί που το αγόρασες θα το πας.
Να μην το πάω απευθείας Arvato;;
Δημοσίευση 02/11/2013 - 11:59
Το αγόρασα από Vodafone.Εκεί που το αγόρασες θα το πας.
Δημοσίευση 02/11/2013 - 12:02
Το αγόρασα από Vodafone.
Να μην το πάω απευθείας Arvato;;
Όχι.. Εκεί που αγόρασες να το πας..
Το Service και ποιος το αναλαμβάνει δεν είναι δική σου δουλειά, αλλά δική τους ευθύνη και μόνο.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 02/11/2013 - 12:03
Δημοσίευση 02/11/2013 - 12:04
Τελικα μετά απο πολύ τρέξιμο κατάφερα να δώσω το τηλέφωνο μέσω εγγγύησης
Το πρόβλημα μου ήταν οι υπάληλοι στο τοπικό κατάστημα και οχι η Apple
Ευχαριστώ τον Pats για τις πληροφορίες και το τηλέφωνο που μου έδωσε.
Περιμένω να γυρίσει το τηλέφωνο και μετά θα στείλω και μια ωραία επιτστολή όπου θα αναφέρω όλη την ιστορία
και τι ώρες που έχασα επειδή ο πάροχος δεν ενημερώνει τους υπαλληλους του και επειδή οι ιδίοι δεν ενδιαφέρθηκαν να μάθουν
Με αφορμη το παραπανω να ρωτησω γιατι συμβαινει αυτη η "2 ταχυτητων" πολιτικη της apple ;;
Οπου υπαρχει καταστημα πηγαινεις και γινεται αμεση αντικατασταση χωρις να ταλαιπωρεισαι καθολου. Οπου υπαρχει εκπροσωπηση αναθεματιζει ο αγοραστης την ωρα και την στιγμη. Η πολιτικη της εταιρειας δεν θα επρεπε να ειναι ενιαια ;
Δημοσίευση 02/11/2013 - 12:05
Ναι καλύτερα για να το πάρεις πιο γρήγορα ...
Όχι.. Εκεί που αγόρασες να το πας..
Το Service και ποιος το αναλαμβάνει δεν είναι δική σου δουλειά, αλλά δική τους ευθύνη και μόνο.
Δημοσίευση 02/11/2013 - 12:07
Επειδη παει καιρος που συζηταμε για την 2ετης εγγυηση...Υπαρχει καποιος που να τον καλυψε η εγγυηση οταν περασει ο ενας χρονος;;δν μιλαω για παραλογα πραγματα πανω απο 2 χρονια..αλλα στο μεσοδιαστημα 1 με 2 χρονια...Παντα για Ελλαδα μιλαω!
Δημοσίευση 02/11/2013 - 12:08
Προφανώς δεν ευθύνεται η ελλιπης ενημέρωση της apple αλλα η ελλιπης ενημέρωση των παρόχων στους υπαλλήλους τους! Και προφανώς η ελληνική νοοτροπία ότι μεσα από ελλιπης και προς τον αγοραστή, θα κερδίσουν κάποιες επισκευές, που στις περισσότερες φορές για iphone έχουν την "ταρίφα" γύρω στα 240ευρω.
Δημοσίευση 02/11/2013 - 12:09
Επειδη παει καιρος που συζηταμε για την 2ετης εγγυηση...Υπαρχει καποιος που να τον καλυψε η εγγυηση οταν περασει ο ενας χρονος;;δν μιλαω για παραλογα πραγματα πανω απο 2 χρονια..αλλα στο μεσοδιαστημα 1 με 2 χρονια...Παντα για Ελλαδα μιλαω!
ο υποφαινόμενος! iphone4S το γνωστό wifi πρόβλημα, αγορασμένο από κωτσοβολο.
Δημοσίευση 02/11/2013 - 12:10
Μπερδεύτηκα τώρα...
Αφού στο Arvato δε θα το στείλουν;; Γιατί να μην το πάω απευθείας να μην καθυστερώ κιόλας;
Λες να δημιουργηθεί πρόβλημα;;
H σύμβαση είναι μεταξύ του πωλητη και εσένα.
Το Service λοιπόν αφορά το πωλητή. Όχι εσένα, τον πελάτη γενικότερα.
Επειδη παει καιρος που συζηταμε για την 2ετης εγγυηση...Υπαρχει καποιος που να τον καλυψε η εγγυηση οταν περασει ο ενας χρονος;;δν μιλαω για παραλογα πραγματα πανω απο 2 χρονια..αλλα στο μεσοδιαστημα 1 με 2 χρονια...Παντα για Ελλαδα μιλαω!
Δες αυτά τα 2.
http://www.iphonehel...82#entry1217082
http://www.iphonehel...-4#entry1416242
Δημοσίευση 02/11/2013 - 20:17
Δημοσίευση 02/11/2013 - 20:21
Γιατί πολυ απλά εδώ επίσημα Apple δεν υπάρχει. Γι αυτό και όλα αυτά τα προβλήματα.
Όχι φυσικά οτι δεν έχει μερίδιο ευθύνης για ο,τι συμβαίνει. Αν και πλέον το αναφέρει κανονικά για τη 2ετή εγγύηση.
http://www.apple.com...utory-warranty/
Δημοσίευση 02/11/2013 - 20:47
Δεν μπορω να φανταστω οτι μια εταιρεια αυτου του παγκοσμιου βεληνεκους εξυπηρετηται σε κατι με το να υπαρχουν ευχαριστημενοι και εξαγριωμενοι πελατης απο την ιδια αιτια.Γιατί πολυ απλά δεν τους ενδιαφέρει η αγορά της Ελλάδας . Τα δίνουν στους παρόχους και κάνουν ότι θέλουν χωρίς να τους ελέγχει κανένας..
Δημοσίευση 02/11/2013 - 20:57
Κι εγω περιμένω μόλις έκανα καταγγελίες κλπ. στον Γερμανό.
Δημοσίευση 02/11/2013 - 21:43
Να εισαι καλα φιλε.Τελικα μετά απο πολύ τρέξιμο κατάφερα να δώσω το τηλέφωνο μέσω εγγγύησης
Το πρόβλημα μου ήταν οι υπάληλοι στο τοπικό κατάστημα και οχι η Apple
Ευχαριστώ τον Pats για τις πληροφορίες και το τηλέφωνο που μου έδωσε.
Περιμένω να γυρίσει το τηλέφωνο και μετά θα στείλω και μια ωραία επιτστολή όπου θα αναφέρω όλη την ιστορία
και τι ώρες που έχασα επειδή ο πάροχος δεν ενημερώνει τους υπαλληλους του και επειδή οι ιδίοι δεν ενδιαφέρθηκαν να μάθουν
0 μέλη, 50 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες