Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;
#361
Δημοσίευση 21/02/2014 - 12:30
Ad
#363
Δημοσίευση 15/03/2014 - 23:14
Εγω παντως δεν καταφερα τιποτα με το δικο μου προβλημα στο 5αρι.(Δεν φορτιζει εαν δεν κραταω το καλωδιο ελαφρως προς τα επανω)το εστειλα στα κεντρικα της vodafone και μου ειπαν κατα λεξη οτι ειναι μη επισκευασιμο και αν θελω να μου στειλουν αλλο με 260 ευρω.Η εγγυηση στην δικη μου περιπτωση δεν ισχυει απο μεριας voda (13 μηνες το εχω).Τους ειπα οτι θα κινηθω με δικηγορο και μου ειπαν αν θελω να μου το στειλουν πισω.!(ασφαλως και το τηλεφωνο δουλευει κανονικα)μετα 10 μερες πηρα το τηλεφωνο στα χερια μου και αρχισα να ψαχνομαι.Πηρα λοιπον τηλεφωνο στο 211 9997590 Aple Ελλαδος και μου ειπανε πως η εγγυηση ειναι ενας χρονος και οτι πλεον αυτοι δεν αναλαμβανουν κανενα τεχνικο θεμα παρα μονο οι παροχοι κινητης τηλεφωνιας.Ασφαλως και απελπιστηκα.Μετα απο ψαξιμο βρηκα μια εταιρια που επισκευαζει το προβλημα μου με 49 ευρω.Και σκεφτομαι να το στειλω.
Τραγικη ειρωνεια.Φιλος μου αγορασε το 5s απο τα SEVEN 550 ευρω και μαλιστα με δυο χρονια εγγυηση.....ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ;
Τα συμπερασματα δικα σας
#364
Δημοσίευση 15/03/2014 - 23:37
H εγγύηση είναι 2ετής βάσει νόμου και υποχρεωμένοι να στο αντικαταστήσουν, δε μπλέκεις με κανένα δικηγόρο.
Μη διανοηθείς να πληρώσεις ουτε ευρώ σε κανέναν. Οι νόμοι στο αρχικό Post να τους εκτυπώσεις κι' αυτούς.
Αν πάλι συνεχίζουν τα δικά τους, μιλάς με Συνήγορο του Καταναλωτή.
http://www.apple.com...hone-greek.html
Για τις αγορές που πραγματοποιούνται από καταναλωτές στην Ελλάδα και την Κύπρο, η περίοδος για την έγερση απαιτήσεων που σχετίζονται με ελαττώματα μη συμμόρφωσης με τη σύμβαση πώλησης είναι 2 έτη από την ημερομηνία παράδοσης. Αυτές οι απαιτήσεις υπόκεινται στις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις που επιβάλλονται από την τοπική νομοθεσία.
#365
Δημοσίευση 24/03/2014 - 13:56
#366
Δημοσίευση 24/03/2014 - 14:21
Να σας πω κι εγώ δυο πράγματα,ως δικηγόρος: Η "εγγύηση" είναι πράγματι, όπως έγραψε κι ο συνάδελφος στην αρχή, για δυο έτη. Όχι μόνο για τα τηλέφωνα, αλλά για ο,τιδήποτε αγοράζουμε. Προστατευόμαστε από τον Αστικό Κώδικα, τον νόμο περί Προστασίας Καταναλωτή όπως ισχύει και την κοινοτική νομοθεσία. Μαθαίνουμε να διεκδικούμε τα δικαιώματά μας, δεν αποθαρρυνόμαστε από τυχόν άρνηση των πωλητών να εφαρμόσουν το νόμο, γιατί ακριβώς σε αυτό πατάνε: την άγνοια για τα δικαιώματά μας, τον χρόνο και το ενδεχόμενο κόστος που θα δαπανήσουμε προκειμένου να εξυπηρετηθούμε. Μέσω της γενικής γραμματείας καταναλωτή, των καταναλωτικών ενώσεων και του δικηγόρου μας προασπίζουμε τα δικαιώματά μας χωρίς ή με ελάχιστο κόστος: αν Π.χ. ένας δικηγόρος έχει 10 εντολείς ("πελάτες", αν και δεν μου αρέσει ο όρος :-) ) για το ίδιο θέμα κατά της ίδιας εταιρίας, μπορεί να ασκήσει ομαδική αγωγή, οπότε το κόστος περιορίζεται για τον καθένα ενδιαφερόμενο στο 1/10. Επιπλέον οι καταναλωτικές ενώσεις έχουν την ειδική αγωγή του Ν. περί προστασίας καταναλωτή. Όσο περισσότεροι διεκδικούμε τα δικαιώματά μας, τόσο περισσότερο οι εταιρίες αναγκάζονται να αλλάζουν την πολιτική τους.
Συμφωνώ αλλά την ψυχική οδύνη και τα χρήματα που δαπανήθηκαν για να χρησιμοποιήσεις το κατοχυρωμένο νομοθετικό δικαίωμά σου,ποιος θα στα πληρώσει;
Το χρόνο που σπατάλησες ποιος θα στο χαρίσει;
Για κάτι λογικό και νομοθετημένο δεν μπορείς να κάνεις απλά αγωγή.
#367
Δημοσίευση 24/03/2014 - 14:28
Υ.Γ. Τα περισσότερα πράγματα για τα οποία ασκούνται αγωγές είναι λογικά και θεσμοθετημένα :-) Π.χ. Είχα περίπτωση που κάποιος αγόρασε τηλεόραση, την απέστειλε αμέσως μετά την αγορά με εταιρία courier, την έχασαν (!) και δεν τον αποζημίωναν! Ή περίπτωση που δυο χρόνια μετά την αγορά, ράγισε ο κινητήρας οχήματος και δεν το αντικαθιστούσαν!
Τελευταία επεξεργασία από: aleaiactaest, 24/03/2014 - 14:35.
#368
Δημοσίευση 24/03/2014 - 18:37
Επειδή έχω ανοικτό θέμα με Voda σχετικά με την εγγύηση του iPhone (iPhone 5 με πρόβλημα στο power button στους 15 μήνες) να πω ότι η απάντηση τους ήταν κινήσου νομικά και ότι η εγγύηση είναι 1 έτος. Από εκεί και πέρα είναι πόσο διατεθιμένος (και έχει και τη δυνατότητα) ο καθένας να το κυνηγήσει προκειμένου να δικαιωθεί.
#369
Δημοσίευση 24/03/2014 - 21:24
Επειδή έχω ανοικτό θέμα με Voda σχετικά με την εγγύηση του iPhone (iPhone 5 με πρόβλημα στο power button στους 15 μήνες) να πω ότι η απάντηση τους ήταν κινήσου νομικά και ότι η εγγύηση είναι 1 έτος. Από εκεί και πέρα είναι πόσο διατεθιμένος (και έχει και τη δυνατότητα) ο καθένας να το κυνηγήσει προκειμένου να δικαιωθεί.
Έχουν πολύ πλάκα όλοι αυτοί εδώ. Και θράσος. Ας είναι βέβαια καλά και η ίδια η Apple.
Mη το αφήσεις.. Μίλησε με Συνήγορο του Καταναλωτή αν δε το έχεις κάνει ήδη.
Ίσως και τα παιδιά πιο πάνω μπορούν να σου δώοσυν κάποιες πιο συγκεκριμένες οδηγίες.
#370
Δημοσίευση 24/03/2014 - 22:00
Έχω κουραστεί λίγο με το θέμα και φυσικά νομίζω πως μακράν έχουμε τα χειρότερα service και πιστεύω πως πρέπει να τα φτιάχνουμε εκτός γιατί θα καρκινιασουμε με αυτούς.
Έλεος κύριοι.
Τελευταία επεξεργασία από: stevobmw, 24/03/2014 - 22:01.
#371
Δημοσίευση 24/03/2014 - 22:25
#372
Δημοσίευση 24/03/2014 - 22:26
Τι πρόβλημα είχες δηλαδή; Πώς γινεται να είχες διπλό πρόβλημα και να μην διαπίστωσαν κάποιο αυτοι;Αrvato σήμερα...πήγα το 5s για πρόβλημα στην θύρα φόρτισης και στο home button..και μου λένε δεν διαπιστώθηκε πρόβλημα και η apple αρνείται αντικατάσταση,τους λέω μιλάτε με apple ;από που κ ως που;;;αφού ο πάροχος σας εξουσιοδότει να ελέγχετε συσκευές και σε προηγούμενο case που είχα ανοίξει δεν σας γνωρίζουν!μου λέει μιλάμε με άλλο τμήμα εμείς δεν το ξέρετε.λεω φέρτε μου ιστορικό συνομιλίας,μου λέει απαγορεύεται και δεν υπάρχει λόγος.του λέω φίλε όχι σε εμένα αυτά.συσκευες έρχονται από την Vodafone επι τον κηφισο.μου λέει όχι από Αμερική!!εν ολίγοις σκοτωθηκαμε το κράτησαν μου είπαν άνοιξε case στην apple και αν μας πουν κατεξαιρεση δεν έχω πρόβλημα να το αλλάξω.
Έχω κουραστεί λίγο με το θέμα και φυσικά νομίζω πως μακράν έχουμε τα χειρότερα service και πιστεύω πως πρέπει να τα φτιάχνουμε εκτός γιατί θα καρκινιασουμε με αυτούς.
Έλεος κύριοι.
#373
Δημοσίευση 24/03/2014 - 22:51
#374
Δημοσίευση 25/03/2014 - 08:08
#375
Δημοσίευση 25/03/2014 - 08:46
Έχουν πολύ πλάκα όλοι αυτοί εδώ. Και θράσος. Ας είναι βέβαια καλά και η ίδια η Apple.
Mη το αφήσεις.. Μίλησε με Συνήγορο του Καταναλωτή αν δε το έχεις κάνει ήδη.
Ίσως και τα παιδιά πιο πάνω μπορούν να σου δώοσυν κάποιες πιο συγκεκριμένες οδηγίες.
Έχω ήδη μιλήσει. Θα μιλήσω και με φίλο μου δικηγόρο. Εκεί πατάνε Νίκο. Σου λέει πόσοι θα το κυνηγήσουν και έχουν λεφτά και χρόνο;
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 10
0 μέλη, 10 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες