Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 17 ψήφοι

Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2269 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#496   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 04/06/2014 - 14:12

Arvato πάνε. Προτίμησε απο Skroutz αν πρόκειται να κάνεις αγορά.

 

Διαφορετικά όπως σου 'πα πιο πάνω στο πωλητή πας.. Δεν είναι δική σου αρμοδιότητα το Service.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#497   matas12

matas12

    iPH newbie

  • 9 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S

Δημοσίευση 06/06/2014 - 15:35

καλησπερα σας

 

θα ηθελα να κανω μια ερωτηση , εχω προβλημα μετα απο 7 μηνες στο ακουστικο δεν ακουγεται σχεδον καθολου και σκεφτομαι να το παω arvato ( λογικα εντος εγγυησης) η να το επισκευασω σε αλλο iphone service store ελεγμενο οτι κανουν καλη δουλεια ( με κοστος 86€ ). το θεμα ειναι επισκευη με κοστος η ανακατασκευασμενο τηλ ( arvato) ;

και γενικα μπορουμε να εμπιστευτω ανακατασκευασμενο;



#498   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 06/06/2014 - 15:47

Να έχετε εγγύηση και να θέλετε να πληρώσετε, αυτό δε θα το καταλάβω ποτέ.

 

Το πας εκεί που έγινε η αγορά για αντικατάσταση. Δεν είναι δική σου δουλειά το Service αλλά του πωλητή.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#499   Donsotiriou

Donsotiriou

    iPH Contributor

  • 965 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 06/06/2014 - 16:19

Δε παίζει κανένα ρόλο η χώρα για την οποία προορίζεται η συσκευή.

 

Το μόνο πρόβλήμα που θα έχεις αν αγοραστεί εκτός Ε.Ε, είναι οτι χάνεις τη 2ετία.

Αν έχεις αγοράσει εντός Ε.Ε ο 2ος χρόνος βάση της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας σου λέει πολύ απλά ότι υπεύθυνος είναι ο ΠΩΛΗΤΗΣ και από εκεί και πέρα αυτός τι κάνει δεν μας απασχολεί (αν πχ έχει συμφωνία να τα στέλνει σε κάποιο τεχνικό τμήμα εμείς τι δουλειά έχουμε??)

Εμείς έπειτα θα πάμε αυθαίρετα στην infoquest και θα απαιτήσουμε service χωρίς να το έχουμε πάρει από isquare?

Φυσικά με το μέρος των αγοραστών είμαι αλλά νομίζω ότι έχει ένα κενό η λογική σου 

 

Υ.Γ Αν πάρω mac από eshop Αγγλίας και μου πάθει κάτι στον 2ο χρόνο χωρίς να φταίω εγώ δεν νομίζω ότι ο νόμος βοηθάει σε επίσημο service της Ελλάδας, αφού πρέπει να απευθυνθώ στο κατάστημα αγοράς.

Μακάρι να καταλαβαίνω κάτι λάθος


Τελευταία επεξεργασία από: Donsotiriou, 06/06/2014 - 16:20


#500   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 06/06/2014 - 16:32

Αν έχεις αγοράσει εντός Ε.Ε ο 2ος χρόνος βάση της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας σου λέει πολύ απλά ότι υπεύθυνος είναι ο ΠΩΛΗΤΗΣ και από εκεί και πέρα αυτός τι κάνει δεν μας απασχολεί (αν πχ έχει συμφωνία να τα στέλνει σε κάποιο τεχνικό τμήμα εμείς τι δουλειά έχουμε??)

Εμείς έπειτα θα πάμε αυθαίρετα στην infoquest και θα απαιτήσουμε service χωρίς να το έχουμε πάρει από isquare?

Φυσικά με το μέρος των αγοραστών είμαι αλλά νομίζω ότι έχει ένα κενό η λογική σου 

 

Υ.Γ Αν πάρω mac από eshop Αγγλίας και μου πάθει κάτι στον 2ο χρόνο χωρίς να φταίω εγώ δεν νομίζω ότι ο νόμος βοηθάει σε επίσημο service της Ελλάδας, αφού πρέπει να απευθυνθώ στο κατάστημα αγοράς.

Μακάρι να καταλαβαίνω κάτι λάθος

Η InfoQuest, μιλώντας για iDevices, είναι υπεύθυνη για συσκευές εξωτερικού. Δεν έχει καμιά σχέση η iSquare.

 

Εφόσον λοιπόν δεν έχεις κάνει την αγορά απο κάποιο Skroutz, αλλά εντός Ε.Ε. πας "αυθαίρετα" όπως λες.

 

Για το Mac πάλι, η εγγύηση παγκόσμια και είναι υποχρεωμένοι να στο καλύψουν. Και αυτό.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#501   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 06/06/2014 - 16:33

Αν έχεις αγοράσει εντός Ε.Ε ο 2ος χρόνος βάση της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας σου λέει πολύ απλά ότι υπεύθυνος είναι ο ΠΩΛΗΤΗΣ και από εκεί και πέρα αυτός τι κάνει δεν μας απασχολεί (αν πχ έχει συμφωνία να τα στέλνει σε κάποιο τεχνικό τμήμα εμείς τι δουλειά έχουμε??)

Εμείς έπειτα θα πάμε αυθαίρετα στην infoquest και θα απαιτήσουμε service χωρίς να το έχουμε πάρει από isquare?

Φυσικά με το μέρος των αγοραστών είμαι αλλά νομίζω ότι έχει ένα κενό η λογική σου 

 

Υ.Γ Αν πάρω mac από eshop Αγγλίας και μου πάθει κάτι στον 2ο χρόνο χωρίς να φταίω εγώ δεν νομίζω ότι ο νόμος βοηθάει σε επίσημο service της Ελλάδας, αφού πρέπει να απευθυνθώ στο κατάστημα αγοράς.

Μακάρι να καταλαβαίνω κάτι λάθος

Το αν ο πωλητής το στείλει αλλού εσένα δεν σε ενδιαφέρει. Είναι υποχρεωμένος να σε καλύψει ΔΩΡΕΑΝ.

 

Εκεί είναι το νόημα της εγγύησης. Επίσης είναι υποχρεωμένος ακόμα και μετά από την συγκεκριμένη επισκευή να συνεχίσει να σε καλύπτει μέχρι το τέλος της διετίας, ανεξαρτήτως με το τι επισκευή έγινε στη συσκευή.

 

Για το άλλο που λες, από μία άποψη έχεις δίκιο. Αν αγοράσεις από Αγγλία η νομοθεσία λέει ότι πρέπει να σε καλύψει ο πωλητής οπότε το service μπορεί να σε στείλει εκεί.

 

Για ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΤΥΧΗ όμως εδώ μπαίνει το κεφάλαιο Infoquest. Αυτοί αναλαμβάνουν ΟΛΕΣ τις συσκευές του εξωτερικού.

Σε πρόσφατη λοιπόν συνομιλία μου μαζί τους, του ρώτησα χαρακτηριστικά αυτό που ρωτάς και μου είπαν ότι δεν παίζει ρόλο το από που αγοράστηκε, τους το στέλνεις μαζί με απόδειξη αγοράς και κάνουν αυτοί τα χαρτιά για "αίτηση κάλυψης διετούς εγγύησης" (έτσι το αποκαλούν) στην Apple.



#502   Donsotiriou

Donsotiriou

    iPH Contributor

  • 965 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 06/06/2014 - 16:37

Η InfoQuest, μιλώντας για iDevices, είναι υπεύθυνη για συσκευές εξωτερικού. Δεν έχει καμιά σχέση η iSquare.

 

Εφόσον λοιπόν δεν έχεις κάνει την αγορά απο κάποιο Skroutz, αλλά εντός Ε.Ε. πας "αυθαίρετα" όπως λες.

 

Για το Mac πάλι, η εγγύηση παγκόσμια και είναι υποχρεωμένοι να στο καλύψουν. Και αυτό.

Η isquare είναι 100% θυγατρική της infoquest άρα από εκεί παίρνει γραμμή 

Δεν καταλαβαίνω το αυθαίρετα αφού ο νόμος λέει στον Πωλητή άρα πως πάω σε αυτούς, τι σχέση έχουν?



#503   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 06/06/2014 - 16:43

Η isquare είναι 100% θυγατρική της infoquest άρα από εκεί παίρνει γραμμή 

Δεν καταλαβαίνω το αυθαίρετα αφού ο νόμος λέει στον Πωλητή άρα πως πάω σε αυτούς, τι σχέση έχουν?

Την iSquare γιατί τη μπλέκεις σε αυτό δε καταλαβαίνω. Ναι, είναι θυγατρική της. Και? Δεν έχει καμιά σχέση η iSquare.

 

Σου ξαναλέω. Το κομμάτι Service για συσκευές εξωτερικού, το αναλαμβάνει αποκλειστικά η InfoQuest.

 

Ο νόμος πολύ σωστά έτσι λέει. Όταν όμως η αγορά έχει γίνει απο εξωτερικό μιλάς απευθείας με την InfoQuest. Θα στο αναλάβουν.

 

Πρόβλημα θα είχες αν πήγαινες σε Apple Store για το 2ο έτος. Εκεί, θα σε έστελναν στο πωλητή, εκεί που έκανες την αγορά.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#504   matas12

matas12

    iPH newbie

  • 9 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S

Δημοσίευση 06/06/2014 - 21:37

Να έχετε εγγύηση και να θέλετε να πληρώσετε, αυτό δε θα το καταλάβω ποτέ.

 

Το πας εκεί που έγινε η αγορά για αντικατάσταση. Δεν είναι δική σου δουλειά το Service αλλά του πωλητή.

 

εννοειται οτι δεν θελω να πληρωσω , απλα δεν ξερω τι γινεται  με την αντικατασταση με ανακατασκευασμενο ; τα εμπιστευεσαι; 



#505   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 06/06/2014 - 21:41

εννοειται οτι δεν θελω να πληρωσω , απλα δεν ξερω τι γινεται  με την αντικατασταση με ανακατασκευασμενο ; τα εμπιστευεσαι; 

Δεν έχεις να φοβηθείς κάτι. Διπλά ελεγμένες συσκευές είναι, με νέο Housing, μπαταρία και οθόνη.

 

Δε νομίζω λοιπόν να είναι χείροτερα απο τα αγνώστου ποιότητας ανταλακτικά που θα σου βάλουν. Μιας και γνήσια δεν υπάρχουν.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#506   matas12

matas12

    iPH newbie

  • 9 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S

Δημοσίευση 07/06/2014 - 03:13

Πιθανότατα εχεις δικιο , απλα μου φαινόταν άσχημα η λέξη ανακατασκευασμένο.

Ευχαριστω

#507   giolnts

giolnts

    iPH Elite Poster

  • 3.429 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 09/06/2014 - 06:07

Για ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΤΥΧΗ όμως εδώ μπαίνει το κεφάλαιο Infoquest. Αυτοί αναλαμβάνουν ΟΛΕΣ τις συσκευές του εξωτερικού.
Σε πρόσφατη λοιπόν συνομιλία μου μαζί τους, του ρώτησα χαρακτηριστικά αυτό που ρωτάς και μου είπαν ότι δεν παίζει ρόλο το από που αγοράστηκε, τους το στέλνεις μαζί με απόδειξη αγοράς και κάνουν αυτοί τα χαρτιά για "αίτηση κάλυψης διετούς εγγύησης" (έτσι το αποκαλούν) στην Apple.

Τι λες τωρα εξελίχθηκαν τοσο τα πράγματα;; Μπράβο τους γιατι πας απευθείας εκει με την απόδειξη χωρίς να τρεχεις στο κάθε σκρουτζομαγαζο. Δεν μας κανεις πλάκα τωρα ετσι;;

#508   pavlossss

pavlossss

    iPH Contributor

  • 1.455 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 09/06/2014 - 06:38

Να δώ τώρα τι θα βρουν να πουν..

Συνημμένα αρχεία



#509   giolnts

giolnts

    iPH Elite Poster

  • 3.429 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen

Δημοσίευση 09/06/2014 - 12:41

Να δώ τώρα τι θα βρουν να πουν..

Εμένα γιατι δεν μου το βγαζει αυτο αδερφε?? 5S αγορασμενο απο birdphone 5 Μαιου.



#510   cyberfox

cyberfox

    iPH Member

  • 340 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 5C
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 09/06/2014 - 13:00

εμενα το βγαζει κανονικά iphone 5s  from U.K. ......



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 7

0 μέλη, 7 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες