η συσκευή αγοράστηκε απο κατάστημα Γερμανος που δυστυχως εχει κλείσει ..
Δεν έχει σημασία υπάρχουν κ αλλά καταστήματα Γερμανός .....
Δημοσίευση 17/06/2014 - 14:29
η συσκευή αγοράστηκε απο κατάστημα Γερμανος που δυστυχως εχει κλείσει ..
Δημοσίευση 17/06/2014 - 14:30
Δημοσίευση 17/06/2014 - 14:32
το στελνω αφου βγάλω φωτο αισθητήρες κτλ ...και καπου πιο πανω αναφέρθηκε κατι πως να ζητήσω κάποιο χαρτί αρχικού ελέγχου ;
Δημοσίευση 17/06/2014 - 14:49
εννοείται πως το service θα γίνει απο τεχνικό της cosmote ....το αναφέρει ρητά στο σύνδεσμο !!!και ρωτάω εγω τωρα ...τι κανω ;;;
Βρές ένα κατάστημα Cosmote - Γερμανό και παρέδωσε το.
Επείδη όμως έχουν θέμα με την υγρασία, θα βγάλεις τον αισθητήρα στο SIM Tray φωτογραφία, να φαίνεται και το ΙΜΕΙ απο την απόδειξη αγοράς, ή το S/N στο κουτί.
Τη συσκευή θα τη παραδώσεις με αυτό εκτυπωμενο αλλά και την απάντηση που σου έδωσαν, μιας και ως γνωστόν οι περισσότεροι δε ξέρουν τι λέει η εταιρεία που εργάζονται.
Να συμμορφώνονται όλοι σιγά σιγά..
Δημοσίευση 17/06/2014 - 16:20
Δημοσίευση 18/06/2014 - 09:35
Δημοσίευση 20/06/2014 - 21:15
Τελικά μίλησα μεκοσμοτε, Apple και με παρέπεμψαν και οι δυο στην τεχνική υποστήριξη του Γερμανού, όπου πήρα τηλέφωνο και τους εξήγησα την κατάσταση. Μου είπαν να το αφήσω σε ένα κατάστημα και μετά από δυο μέρες να καλέσω στον ίδιο αριθμό, να αναφέρω τον κωδικό του σέρβις που μου έδωσαν από το κατάστημα για να διευθετισουν το θέμα. Οπότε στην αναμονή.
Δημοσίευση 20/06/2014 - 21:23
Σήμερα λοιπόν, αφού πέρασε το διήμερο που μου είχαν πει πήρα τηλέφωνο ξανά στην τεχνική υποστήριξη του Γερμανού. Μου ζήτησαν ονοματεπώνυμο και τον αριθμό της επισκευής και αφού τα έδωσα μου είπαν ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου αφού ολοκληρωθεί ο έλεγχος της συσκευής. Το απογευματάκι με πήραν λοιπόν τηλέφωνο να με ενημερώσουν ότι ολοκληρώθηκε ο έλεγχος και θα προχωρήσουν σε αντικατάσταση. Την Τρίτη θα έχω νέα συσκευή.
Δημοσίευση 20/06/2014 - 21:28
Πολυ ωραία νεα συμμορφώθηκαν κ αυτοί .....
Δημοσίευση 20/06/2014 - 21:29
Περίπου συμμορφώθηκαν..τις φωνές τους τις θέλουν ακόμα.
Δημοσίευση 20/06/2014 - 21:52
Σήμερα λοιπόν, αφού πέρασε το διήμερο που μου είχαν πει πήρα τηλέφωνο ξανά στην τεχνική υποστήριξη του Γερμανού. Μου ζήτησαν ονοματεπώνυμο και τον αριθμό της επισκευής και αφού τα έδωσα μου είπαν ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου αφού ολοκληρωθεί ο έλεγχος της συσκευής. Το απογευματάκι με πήραν λοιπόν τηλέφωνο να με ενημερώσουν ότι ολοκληρώθηκε ο έλεγχος και θα προχωρήσουν σε αντικατάσταση. Την Τρίτη θα έχω νέα συσκευή.
Όχι που δε θα σου έκαναν αντικατάσταση..
Και που 'σαι Δημήτρη, βόλτα στον "επιστήμονα" που επέμενε να σου πεί "με γειά".
Δημοσίευση 20/06/2014 - 23:17
Αν περάσω από όλους τους επιστήμονες στα μαγαζιά που πήγα, θα κάνω μια βδομάδαΌχι που δε θα σου έκαναν αντικατάσταση..
Και που 'σαι Δημήτρη, βόλτα στον "επιστήμονα" που επέμενε να σου πεί "με γειά".
Δημοσίευση 21/06/2014 - 06:16
Δημοσίευση 05/07/2014 - 16:47
0 μέλη, 32 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες