Με ποια αιτιολογια;
ούτε και εκείνοι δεν ξέρουν να πουν
Δημοσίευση 10/10/2014 - 11:36
Με ποια αιτιολογια;
ούτε και εκείνοι δεν ξέρουν να πουν
Please Before You Ask A Question Use Google You'll See It Will Be Your Best Friend
Δημοσίευση 10/10/2014 - 11:49
Δεν υπάρχει αιτιολογία... "Ζηταμε την απόδειξη κ οχι το τιμολογιο για να αναγνωρίσουμε τη διετή εγγυηση στο κινητο σας".. Ακριβώς τα λογια της κοπέλας στο τηλ.Με ποια αιτιολογια;
Δημοσίευση 10/10/2014 - 11:54
Περιμενω το φιλο Lellos που ξεκινησε το τοπικ να ενημερωσει για το τιμολογιο.
Οπως ειπα τον ειχα ρωτησει και ειπε οτι δεν υπαρχει κανενα θεμα.
Τελευταία επεξεργασία από: tgousopoulos, 10/10/2014 - 11:55
Δημοσίευση 10/10/2014 - 11:58
Καλο θα ηταν να μπει να γράψει αναλυτικά τι και πως γιατι κάποιοι απο εδω μεσα που το πήραν με τιμολογιο το πλήρωσαν κ αυτοί, δεν το έκλεψαν... Διαφορετικά θα παρω τηλ να τσακωθώ χωρίς λόγο μόνο κ μόνο για να μάθω τι γινεται.Περιμενω το φιλο Lellos που ξεκινησε το τοπικ να ενημερωσει για το τιμολογιο.
Οπως ειπα τον ειχα ρωτησει και ειπε οτι δεν υπαρχει κανενα θεμα.
Τελευταία επεξεργασία από: giolnts, 10/10/2014 - 12:00
Δημοσίευση 10/10/2014 - 12:18
Εγω πηρα τηλεφωνο στην infoquest κ μου ειπαν οτι για διετια θελει την αποδειξη αγορας κ να γραψω σε ενα χαρτι τι προβλημα εχει το τηλεφωνο.
Επισης να γραψω οτι ζηταω απο την infoquest να κανει αιτηση για εγγυηση διετιας απο την apple.
Και τους το στειλα σημερα με ελτα.
Για να δουμε!
Το κορυφαιο ειναι οτι την πρωτη φορα που πηρα τηλεφωνο στην infoquest το σηκωσε μια κοπελα κ της λεω το και το κ μου λεει:
Α απο οτι ξερω το iphone δεν βγαινει η μπαταρια του σαν τα αλλα τηλεφωνα galaxy κ δεν μπορουμε να το φτιαξουμε χαχα
Ευτυχως ξαναπηρα μετα κ εβγαλα ακρη
Την προηγουμενη εβδομαδα πηγα ενα i5 ενος φιλου που ειχε προβλημα στην μπαταρια και στο κουμπι on/off στο istorm Θεσσαλονικης, το κινητο ειναι 14 μηνων κι ζητησαν την αποδειξη (αγορασμενο απο skroutzμαγαζο) και ζητησαν να συμπληρωσω την φορμα με τα προβληματα που ειχε το κινητο και να αιτηθω την 2ετη εγγυηση. Το καλυψε κανονικα η εγγυσηση και χθες παρελαβα το ανακατασκευασμενο.
Δημοσίευση 10/10/2014 - 16:04
Δημοσίευση 10/10/2014 - 16:10
Την προηγουμενη εβδομαδα πηγα ενα i5 ενος φιλου που ειχε προβλημα στην μπαταρια και στο κουμπι on/off στο istorm Θεσσαλονικης, το κινητο ειναι 14 μηνων κι ζητησαν την αποδειξη (αγορασμενο απο skroutzμαγαζο) και ζητησαν να συμπληρωσω την φορμα με τα προβληματα που ειχε το κινητο και να αιτηθω την 2ετη εγγυηση. Το καλυψε κανονικα η εγγυσηση και χθες παρελαβα το ανακατασκευασμενο.
Ωραια, φιλε μου .
Συνολο ποσες μερες εκανε η ολη φαση?
Δημοσίευση 10/10/2014 - 16:13
Δημοσίευση 10/10/2014 - 19:59
απο σκρουτζ γιατι να μην εχεις εγγυηση?
Να το παραθέσω πιο σωστά:
Aν είναι μοντέλο πχ EU έχω δύο χρόνια εγγύηση..
Αν είναι μοντέλο πχ US έχω ένα χρόνο εγγύηση..
Αγοράζω το EU τι ακριβώς παίζει με το DOA του κάθε καταστήματος??
Θεωρητικά όλοι το έχουν αλλά πολλές είναι οι περιπτώσεις που ακούμε και διαβάζουμε εδώ στο φόρουμ που αρκετοί- μερικοί δεν την δίνουν και κάνουν μετά
τους Αμερικάνους-Κινέζους. Εν τέλει δεν είμαι κανένας που θέλει να πληρώνει καπέλο ή παραπάνω απο γνωστές αλυσίδες αλλά σε μια περίπτωση ενός φίλου
που είχε καμμένα pixels το iphone του έδωσαν νέο iphone χωρίς διαδικαστικά και ερωτήσεις .To μαγαζί δεν το αναφέρω για να μην θεωρηθεί διαφήμιση άλλα
όπως είπα είναι αλυσίδα και δεν είναι μαγαζί Skoutz. Τέλος φίλος είχε αγοράσει από skroutz κινητό μου έλεγε ότι του είχαν πει ότι έχει κανονικά DOA πρίν το
αγοράσει και μόλις το αγόρασε του είπαν χαρακτηριστικά " Aν έχει πρόβλημα το κινητό θα το στείλουμε στο service μας και αν όντως έχει θέμα θα το
αντικαταστήσουμε". Γιατί να είμαι σε όλη αυτή την διαδικασία ενώ οι επίσημες αλυσίδες τα αντικαθιστούν αμέσως??
Τελευταία επεξεργασία από: nickolaou, 10/10/2014 - 20:01
Δημοσίευση 10/10/2014 - 23:56
Να το παραθέσω πιο σωστά:
Aν είναι μοντέλο πχ EU έχω δύο χρόνια εγγύηση..
Αν είναι μοντέλο πχ US έχω ένα χρόνο εγγύηση..
Αγοράζω το EU τι ακριβώς παίζει με το DOA του κάθε καταστήματος??
Θεωρητικά όλοι το έχουν αλλά πολλές είναι οι περιπτώσεις που ακούμε και διαβάζουμε εδώ στο φόρουμ που αρκετοί- μερικοί δεν την δίνουν και κάνουν μετά
τους Αμερικάνους-Κινέζους. Εν τέλει δεν είμαι κανένας που θέλει να πληρώνει καπέλο ή παραπάνω απο γνωστές αλυσίδες αλλά σε μια περίπτωση ενός φίλου
που είχε καμμένα pixels το iphone του έδωσαν νέο iphone χωρίς διαδικαστικά και ερωτήσεις .To μαγαζί δεν το αναφέρω για να μην θεωρηθεί διαφήμιση άλλα
όπως είπα είναι αλυσίδα και δεν είναι μαγαζί Skoutz. Τέλος φίλος είχε αγοράσει από skroutz κινητό μου έλεγε ότι του είχαν πει ότι έχει κανονικά DOA πρίν το
αγοράσει και μόλις το αγόρασε του είπαν χαρακτηριστικά " Aν έχει πρόβλημα το κινητό θα το στείλουμε στο service μας και αν όντως έχει θέμα θα το
αντικαταστήσουμε". Γιατί να είμαι σε όλη αυτή την διαδικασία ενώ οι επίσημες αλυσίδες τα αντικαθιστούν αμέσως??
Καταρχάς. Απο τη στιγμή που το αγοράζεις απο εδώ, έχεις αυτόματα 2ετή εγγύηση ασχέτως αν είναι EU ή US.
Ο πωλητής είναι υπεύθυνος για τη 2ετία. Πως στο αμερικάνικό? Δε σε απασχολεί.. Ας κόψει τον λαιμό του να βρεί λύση.
Για το θέμα του DOA, δεν είναι υποχρεωτικό. Ρωτάς πριν κάνεις την αγορά. DOA δίνετε?Αν ναι, προχωράς κανονικά.
Εναλλακτικά, μιας και το ξεχνάνε οι περισσότεροι, υπαναχώρηση απο τη σύμβαση αγοράς εντός 14 ημερών και τα λεφτά σου πίσω.
Δημοσίευση 11/10/2014 - 10:51
Ωραια, φιλε μου .
Συνολο ποσες μερες εκανε η ολη φαση?
Το πηγα Τριτη και την επομενη Πεμπτη πηρα το ανακατασκυασμενο δηλαδη 7-8 εργασιμες.
Δημοσίευση 11/10/2014 - 16:44
Καταρχάς. Απο τη στιγμή που το αγοράζεις απο εδώ, έχεις αυτόματα 2ετή εγγύηση ασχέτως αν είναι EU ή US.
Ο πωλητής είναι υπεύθυνος για τη 2ετία. Πως στο αμερικάνικό? Δε σε απασχολεί.. Ας κόψει τον λαιμό του να βρεί λύση.
Για το θέμα του DOA, δεν είναι υποχρεωτικό. Ρωτάς πριν κάνεις την αγορά. DOA δίνετε?Αν ναι, προχωράς κανονικά.
Εναλλακτικά, μιας και το ξεχνάνε οι περισσότεροι, υπαναχώρηση απο τη σύμβαση αγοράς εντός 14 ημερών και τα λεφτά σου πίσω.
Νίκο ωραία όλα αυτά που αναφέρεις αλλά κατά πόσο μπορεί να γίνει όλο αυτό χωρίς συνήγορο καταναλωτή τουλάχιστον?
Θεωρείς ότι οι πωλητές θα ασχοληθούν με του κάθε πελάτη την εγγύηση ή στο προσανατολισμό των πωλήσεων?
Χαρακτηριστικά για DOA πιο πάνω ανέφερα παράδειγμα που στην αρχή είχε πει ότι είχε DOA αλλά στην πορεία το DOA έγινε να πάει το κινητό στο δικό τους
service και υπό προϋποθέσεις το αντικαθιστούν. Αυτό με υπαναχώρηση σύμβασης πραγματοποιείται στιγμιαία ή θα είμαι σε μια διαδικασία με δικηγόρους και
συνήγορο καταναλωτή , πολίτη ή όπως αλλιώς λέγεται? Εν τέλει γιατί να είμαι σε αυτή διαδικασία ενώ οι γνωστές αλυσίδες όπως ανέφερα το αντικαθιστούν
αμέσως? Εννοείται πώς αν τα σκρουτζομάγαζα είχαν την πολιτική που έχουν και οι γνωστές αλυσίδες καταστημάτων θα τα προτιμούσα λόγω των
χαμηλότερων τιμών. Όταν υπάρχει χαμηλή τιμή και δεν υπάρχουν τα υπόλοιπα ή είναι υπό προϋποθέσεις τότε υπάρχει θέμα τουλάχιστον για μένα που δεν
θέλω να παίρνω και ρίσκο.
Τελευταία επεξεργασία από: nickolaou, 11/10/2014 - 16:45
Δημοσίευση 11/10/2014 - 16:52
Νίκο ωραία όλα αυτά που αναφέρεις αλλά κατά πόσο μπορεί να γίνει όλο αυτό χωρίς συνήγορο καταναλωτή τουλάχιστον?
Θεωρείς ότι οι πωλητές θα ασχοληθούν με του κάθε πελάτη την εγγύηση ή στο προσανατολισμό των πωλήσεων?
Χαρακτηριστικά για DOA πιο πάνω ανέφερα παράδειγμα που στην αρχή είχε πει ότι είχε DOA αλλά στην πορεία το DOA έγινε να πάει το κινητό στο δικό τους
service και υπό προϋποθέσεις το αντικαθιστούν. Αυτό με υπαναχώρηση σύμβασης πραγματοποιείται στιγμιαία ή θα είμαι σε μια διαδικασία με δικηγόρους και
συνήγορο καταναλωτή , πολίτη ή όπως αλλιώς λέγεται? Εν τέλει γιατί να είμαι σε αυτή διαδικασία ενώ οι γνωστές αλυσίδες όπως ανέφερα το αντικαθιστούν
αμέσως? Εννοείται πώς αν τα σκρουτζομάγαζα είχαν την πολιτική που έχουν και οι γνωστές αλυσίδες καταστημάτων θα τα προτιμούσα λόγω των
χαμηλότερων τιμών. Όταν υπάρχει χαμηλή τιμή και δεν υπάρχουν τα υπόλοιπα ή είναι υπό προϋποθέσεις τότε υπάρχει θέμα τουλάχιστον για μένα που δεν
θέλω να παίρνω και ρίσκο.
Ποιός μίλησε για συνήγορο του καταναλωτή? Ή δικηγόρους? Όλα αυτά ορίζονται απο το νόμο και τελειώνει εκεί η κουβέντα.
Όταν ένα κατάστημα δίνει DOA αντικατάσταση με σφραγισμένο μετά. Αυτή είναι η έννοια του DOA.
Aν πάλι λένε τα δικά τους υπαναχώρηση και τα λεφτά σου πίσω εκείνη τη στιγμή. Και ας μην έχει τίποτα. Το βαρέθηκες, δε σου κάνει, τέλος. Το στέλνεις πίσω.
0 μέλη, 6 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες