οκ θα το κανω επαναφορα σε 8.1 (λογο τζεηλ) αν δε το αλλαξουν σα συσκευη....
θα κλεισω την ευρεση κινητου
και ο θεος βοηθος...
Δημοσίευση 19/11/2014 - 18:49
οκ θα το κανω επαναφορα σε 8.1 (λογο τζεηλ) αν δε το αλλαξουν σα συσκευη....
θα κλεισω την ευρεση κινητου
και ο θεος βοηθος...
Δημοσίευση 21/11/2014 - 17:02
εστειλαν(infoquest) αιτημα για διετια στη apple με το email που χρησιμοποιω χρονια στις συσκευες...username
ευχομαι να το δεκτουν (δειχνει 1 iPhone 5s 64gb,
1 macbook air 13,3 2011
kai ena iPad Mini retina wifi|+3g
Ολα ενεργα σε καθημερινη χρηση και αγορες απο appstore
αν δε ειμαι πελατης καλος γιαυτους τι αλλο να πω .....
σταυρωνω δακτυλα
ασχετο αλλα θα το πω ...ειχα καβατζα απο επιδοτηση ενα nokia c1
ειλικρινα θυμηθηκα εποχες νεανικες χωρις πολλα πολλα..... ενα ραδιο, σμσ, τηλεφωνο και ΜΠΑΤΑΡΙΑ....
το ανεκδοτο ειναι :
η μπαταρια αντεχει μεχρι να επιστεψει το μηλαρακι....
Τελευταία επεξεργασία από: kinezaki, 21/11/2014 - 17:08
Δημοσίευση 21/11/2014 - 17:24
Το αίτημα για τη διετία δεν πρέπει να σε ανησυχεί είναι εντελώς τυπικό.
Δεν έχει να κάνει με το πόσο καλός πελάτης είσαι κλπ.
Δημοσίευση 21/11/2014 - 17:52
Επειδή πολλά και περίεργα συμβαίνουν και οι ιστορίες που έχω ακούσει για το service στην Ελλάδα είναι πραγματικά απείρου κάλους .. θα σας πω και τη δική μου και συμπεράσματα δικά σας.
Συσκευή iPhone 5 αγορασμένη Οκτώβριο του 13 από Apple Store Αγγλίας.
Στο δίμηνο πάνω βγάζει ένα θεματάκι με τον σένσορα, κοντά στο ακουστικό
Στο εξάμηνο επάνω βγάζει πρόβλημα με την οθόνη αφής (αλλού πατάς κι αλλού βρίσκεται)
Στο εννιάμηνο βγάζει και πρόβλημα με την μπαταρία (αποφορτίσεις, κτλ)
Στο μεταξύ έχει γίνει από το χρήστη άπειρες φορές restore, κτλ. Έχει πάει σε iStorm, κι έχει γίνει ακριβώς η ίδια διαδικασία. Πέσιμο δεν έχει, επαφή με υγρά δεν έχει.
Προς το τέλος, γύρω στο 11μηνο, πάει infoquest μιας και είναι η μόνη υπεύθυνη για συσκευές αγορασμένες από εξωτερικό.
Διάγνωση : liquid damage + κόστος 310 ευρώ (αν δεν κάνω λάθος)
Εννοείται ότι υπάρχει καθολική άρνηση.
Αποστέλλεται η συσκευή Αγγλία μέσω γνωστού, στο κατάστημα που είχε αγοραστεί. Στο μεταξύ έχει παρέλθει το ένα έτος.
Τεχνικός έλεγχος & Διάγνωση : καμία σχέση με liquid damage, βλάβη στη μητρική.
Άμεση αντικατάσταση συσκευής
Συνέχεια της εγγύησης για το υπόλοιπο δεύτερο έτος της εγγύησης της συσκευής βάσει του consumer law.
Τα συμπεράσματα δικά σας. (κι έχω κι άλλες ιστορίες, σχεδόν παρόμοιες με υπολογιστή και iPad που συνέβησαν σε φίλους επίσης την ίδια περίπου περίοδο).
Προσωπικά, όσο αντέχει η τσέπη μου, κτλ θα προτιμώ να παίρνω τις συσκευές μου από Αγγλία, ή άλλη χώρα του εξωτερικού που έχει επίσημη εκπροσώπηση από την Apple και ναι .. προτιμώ να παίρνω το ρίσκο της μεταφορικής ή της αποστολής της συσκευής μου σε κάποιον δικό μου άνθρωπο .. παρά αυτό το καραγκιοζιλίκι που υπάρχει και εξαπλώνεται στο Ελλαδιστάν.
Λυπάμαι πολύ κιόλας γιατί τυγχάνει να έχω δουλέψει για τους κυρίους του Ελλαδιστάν...
Τελευταία επεξεργασία από: vagalume13, 21/11/2014 - 17:54
Δημοσίευση 21/11/2014 - 17:55
Δημοσίευση 21/11/2014 - 18:19
Επειδή πολλά και περίεργα συμβαίνουν και οι ιστορίες που έχω ακούσει για το service στην Ελλάδα είναι πραγματικά απείρου κάλους .. θα σας πω και τη δική μου και συμπεράσματα δικά σας.
Συσκευή iPhone 5 αγορασμένη Οκτώβριο του 13 από Apple Store Αγγλίας.
Στο δίμηνο πάνω βγάζει ένα θεματάκι με τον σένσορα, κοντά στο ακουστικό
Στο εξάμηνο επάνω βγάζει πρόβλημα με την οθόνη αφής (αλλού πατάς κι αλλού βρίσκεται)
Στο εννιάμηνο βγάζει και πρόβλημα με την μπαταρία (αποφορτίσεις, κτλ)
Στο μεταξύ έχει γίνει από το χρήστη άπειρες φορές restore, κτλ. Έχει πάει σε iStorm, κι έχει γίνει ακριβώς η ίδια διαδικασία. Πέσιμο δεν έχει, επαφή με υγρά δεν έχει.
Προς το τέλος, γύρω στο 11μηνο, πάει infoquest μιας και είναι η μόνη υπεύθυνη για συσκευές αγορασμένες από εξωτερικό.
Διάγνωση : liquid damage + κόστος 310 ευρώ (αν δεν κάνω λάθος)
Εννοείται ότι υπάρχει καθολική άρνηση.
Αποστέλλεται η συσκευή Αγγλία μέσω γνωστού, στο κατάστημα που είχε αγοραστεί. Στο μεταξύ έχει παρέλθει το ένα έτος.
Τεχνικός έλεγχος & Διάγνωση : καμία σχέση με liquid damage, βλάβη στη μητρική.
Άμεση αντικατάσταση συσκευής
Συνέχεια της εγγύησης για το υπόλοιπο δεύτερο έτος της εγγύησης της συσκευής βάσει του consumer law.
Τα συμπεράσματα δικά σας. (κι έχω κι άλλες ιστορίες, σχεδόν παρόμοιες με υπολογιστή και iPad που συνέβησαν σε φίλους επίσης την ίδια περίπου περίοδο).
Προσωπικά, όσο αντέχει η τσέπη μου, κτλ θα προτιμώ να παίρνω τις συσκευές μου από Αγγλία, ή άλλη χώρα του εξωτερικού που έχει επίσημη εκπροσώπηση από την Apple και ναι .. προτιμώ να παίρνω το ρίσκο της μεταφορικής ή της αποστολής της συσκευής μου σε κάποιον δικό μου άνθρωπο .. παρά αυτό το καραγκιοζιλίκι που υπάρχει και εξαπλώνεται στο Ελλαδιστάν.
Λυπάμαι πολύ κιόλας γιατί τυγχάνει να έχω δουλέψει για τους κυρίους του Ελλαδιστάν...
Η υγρασία είναι η αγαπημένη "καραμέλα" στην Ελλάδα. Δε θα ξεμπερδέψουμε ποτέ με αυτό.
Πρωτομάστορας ο αγαπημένος σε όλους Γερμανός. Είσαι τυχερός πάντως που μπόρεσες να το στείλεις Αγγλία.
Η InfoQuest απο την άλλη δεν έχει δώσει τέτοια δείγματα και είναι καθόλα τυπική..
Στη θέση σου πάντως, θα έκανα μια κοινοποίηση του τι έγινε στο Support της Apple μιας και πλέον μιλάμε για εξουσιοδοτημένα κέντρα εδώ.
Δημοσίευση 24/11/2014 - 21:03
πηρα πριν λιγο σμσ απο infoquest που λεει οτι πρωιον με ταδε δππ θα σταλει στο χωρο σας.
χωρις εξοδα επισκευης.....
τι ειναι αυτο?? πεμπτη το απεστειλα εξπρες με acs(συνεργαζονται) παρασκευη περασαν εγγυηση για εγκριση Apple....
τι προλαβαν? το αλλαξαν? (ειχε καλο θεμα με ΟΛΑ τα μικροφωνα και μπαταρια)
Δημοσίευση 24/11/2014 - 21:06
Μπορεί απλά να άλλαξαν μπαταρία. Το δικαιούνται τα επίσημα service.
Τώρα το θέμα με τα μικρόφωνα μπορεί να το έλυσαν κάπως απλά (να είχε ξεκουμπώσει τίποτα κλπ).
Σε κάθε περίπτωση απλά κοιτάς το Serial NUmber ή το ΙΜΕΙ της συσκευής που θα πάρεις.
Αν είναι ίδιο τότε απλά έγινε επισκευή. Αν είναι άλλο αντικαταστάθηκε.
Λογικά βέβαια θα πάρεις και κάποιο χαρτί που θα λέει το τι έγινε.
Δημοσίευση 24/11/2014 - 21:28
Τελευταία επεξεργασία από: kinezaki, 24/11/2014 - 21:28
Δημοσίευση 28/11/2014 - 14:13
Τελευταία επεξεργασία από: kostakiss, 28/11/2014 - 14:14
Δημοσίευση 28/11/2014 - 16:58
Στέλνω προχθές στην Ιnfo (μέσω συγγενούς μιας και μένω επαρχία) ένα 5c αγορασμένο από VnP (=skroutzομαγαζο) τον Γενάρη του 2014.
Από το πρώτο μήνα λειτουργίας είχε clicking sound στην αριστερή πλευρά της οθόνης και χωρίς να είναι ιδιαίτερα έντονο/ ενοχλητικό το άφησα. Εδώ και 3 μήνες γινόταν πιο έντονο και είπα να το στείλω για έλεγχο/ αντικατάσταση.
Μου στέλνουν σήμερα mail ότι δεν μπορούν να το καλύψουν εντός εγγύησης επειδή έχει χτύπημα στο επάνω μέρος!
Η συσκευή ήταν με θήκη και screenprotector και είχε ελάχιστες γρατζουνιές χρήσης από το βαλε-βγάλε της θήκης. Τους λέω δεν μπορεί να είναι άψογη ΟΛΗ η συσκευή και να υποστηρίζετε ότι έγινε από πέσιμο-χτύπημα μιας και θα είχε και άλλα σημάδια σημάδια αλλού. Ανένδοτοι.... Υποστηρίζουν ότι έγινε από πίεση στο πλαστικό και ''πέταξε΄'' την οθόνη....Οτι το προκάλεσα εγώ και όχι ότι είναι κατασκευαστικό λάθος-αστοχία. Μάλιστα είπαν θα μου στείλουν και φωτογραφία για να πειστώ.
Με τα πολλά μου ζητάνε να πληρώσω 325€ για ανακατασκευασμένο ή να το πάρω πίσω όπως είναι ελαττωματικό.
Το κινητό όντως είναι χωρίς χτύπημα και ΔΕΝ έχει πέσει ποτέ με ή χωρίς την θήκη... Δυστυχώς δεν έβγαλα φωτογραφίες πριν το στείλω.
Γνώμες - Συμβουλές ?
Τελευταία επεξεργασία από: koumis, 28/11/2014 - 17:00
Δημοσίευση 28/11/2014 - 17:14
Το να σου πω ότι έπρεπε να το στείλεις τότε που το παρατήρησες δεν θα οφελήσει σε κάτι και θα νομίζεις ότι στο παίζω εξυπνάκιας. Anyway ότι έγινε έγινε κακώς το άφησες. Όταν λες ότι ισχυρίζονται χτύπημα πως ακριβώς το εννοείς;; Γιατί στο κάθε μυαλό η λέξη "χτύπημα" ηχεί διαφορετικά. Για μένα ας πούμε χτύπημα ειναι βαθούλωμα. Από βάλε-βγάλε θηκης δεν γίνεται χτύπημα πολύ δύσκολα. Είχε έντονα σημάδια χρήσης στο σημείο εκείνο;;Στέλνω προχθές στην Ιnfo (μέσω συγγενούς μιας και μένω επαρχία) ένα 5c αγορασμένο από VnP (=skroutzομαγαζο) τον Γενάρη του 2014.
Από το πρώτο μήνα λειτουργίας είχε clicking sound στην αριστερή πλευρά της οθόνης και χωρίς να είναι ιδιαίτερα έντονο/ ενοχλητικό το άφησα. Εδώ και 3 μήνες γινόταν πιο έντονο και είπα να το στείλω για έλεγχο/ αντικατάσταση.
Μου στέλνουν σήμερα mail ότι δεν μπορούν να το καλύψουν εντός εγγύησης επειδή έχει χτύπημα στο επάνω μέρος!
Η συσκευή ήταν με θήκη και screenprotector και είχε ελάχιστες γρατζουνιές χρήσης από το βαλε-βγάλε της θήκης. Τους λέω δεν μπορεί να είναι άψογη ΟΛΗ η συσκευή και να υποστηρίζετε ότι έγινε από πέσιμο-χτύπημα μιας και θα είχε και άλλα σημάδια σημάδια αλλού. Ανένδοτοι.... Υποστηρίζουν ότι έγινε από πίεση στο πλαστικό και ''πέταξε΄'' την οθόνη....Οτι το προκάλεσα εγώ και όχι ότι είναι κατασκευαστικό λάθος-αστοχία. Μάλιστα είπαν θα μου στείλουν και φωτογραφία για να πειστώ.
Με τα πολλά μου ζητάνε να πληρώσω 325€ για ανακατασκευασμένο ή να το πάρω πίσω όπως είναι ελαττωματικό.
Το κινητό όντως είναι χωρίς χτύπημα και ΔΕΝ έχει πέσει ποτέ με ή χωρίς την θήκη... Δυστυχώς δεν έβγαλα φωτογραφίες πριν το στείλω.
Γνώμες - Συμβουλές ?
Τελευταία επεξεργασία από: giolnts, 28/11/2014 - 17:15
Δημοσίευση 28/11/2014 - 17:33
Ακριβώς αυτή τη λέξη χρησιμοποιησαν. ''Χτύπημα'' . Και όταν του είπα ότι δεν έχει πτώση το κινητό ΠΟΤΕ, μου είπαν ''όχι πέσιμο, αλλα χτύπημα'' . Τώρα τι εννουσε δεν κατάλαβα.....
Χτύπημα=βαθούλωμα όχι ΔΕΝ έχει. Έχει γρατζουνιές ΑΒΑΘΕΙΣ από τη χρήση. Σίγουρα ΟΧΙ έντονα σημάδια χρήσης μιας και δεν είναι σημείο που έρχεται σε στενή επαφή με επιφάνειες ή θήκες. Τις περισσότερες γρατζουνιές τις έχει στην πλάτη.
Δημοσίευση 28/11/2014 - 17:59
Στέλνω προχθές στην Ιnfo (μέσω συγγενούς μιας και μένω επαρχία) ένα 5c αγορασμένο από VnP (=skroutzομαγαζο) τον Γενάρη του 2014.
Από το πρώτο μήνα λειτουργίας είχε clicking sound στην αριστερή πλευρά της οθόνης και χωρίς να είναι ιδιαίτερα έντονο/ ενοχλητικό το άφησα. Εδώ και 3 μήνες γινόταν πιο έντονο και είπα να το στείλω για έλεγχο/ αντικατάσταση.
Μου στέλνουν σήμερα mail ότι δεν μπορούν να το καλύψουν εντός εγγύησης επειδή έχει χτύπημα στο επάνω μέρος!
Η συσκευή ήταν με θήκη και screenprotector και είχε ελάχιστες γρατζουνιές χρήσης από το βαλε-βγάλε της θήκης. Τους λέω δεν μπορεί να είναι άψογη ΟΛΗ η συσκευή και να υποστηρίζετε ότι έγινε από πέσιμο-χτύπημα μιας και θα είχε και άλλα σημάδια σημάδια αλλού. Ανένδοτοι.... Υποστηρίζουν ότι έγινε από πίεση στο πλαστικό και ''πέταξε΄'' την οθόνη....Οτι το προκάλεσα εγώ και όχι ότι είναι κατασκευαστικό λάθος-αστοχία. Μάλιστα είπαν θα μου στείλουν και φωτογραφία για να πειστώ.
Με τα πολλά μου ζητάνε να πληρώσω 325€ για ανακατασκευασμένο ή να το πάρω πίσω όπως είναι ελαττωματικό.
Το κινητό όντως είναι χωρίς χτύπημα και ΔΕΝ έχει πέσει ποτέ με ή χωρίς την θήκη... Δυστυχώς δεν έβγαλα φωτογραφίες πριν το στείλω.
Γνώμες - Συμβουλές ?
Μίλησε και με iSystem. Αν και το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να πάρεις τη συσκευή και να τσεκάρεις αν έχει χτύπημα που δεν υπήρχε πρίν.
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες