Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 17 ψήφοι

Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2269 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1306   PanosMouz

PanosMouz

    iPH Master

  • 7.098 μηνύματα
  • Twitter:@PanosMouz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:PanosMouz

Δημοσίευση 06/01/2016 - 13:56

Αν θελω να το κανω θα το κανω, αν ειναι κατάχρηση τοτε ειναι αλλο θέμα, νομικός δεν ειμαι. That's life.
Προσωπικά δεν θα το εκανα ποτε χωρις λογο.
Και σε ρωτάω εσενα τωρα· ειναι σωστό να μην σε ενημερώνει ο έμπορος για το εν λογω δικαίωμα σου; Ρητορικό το ερώτημα μιας και δεν θελω να συνεχίσω μια κουβέντα που δεν τραβάει.
Δυο λάθη δεν κανουν ενα σωστό.
Τελος πάντων δεν εχεις νόημα να συζητάω για αυτο.

Μα δεν είπε κανένας ότι είναι σωστό να μη σε ενημερώνει ο έμπορος. Αυτό που λέει και ο Τόλης παραπάνω. 

 

Το γεγονός ότι έχεις το δικαίωμα να κάνεις κάτι τέτοιο πρέπει να το γνωρίζεις και να το απαιτείς όπου παραστεί ανάγκη.

 

Και το λες και μόνη σου "Προσωπικά δεν θα το έκανα ποτέ χωρίς λόγο". Αυτό λέμε και εμείς.

 

Αν το προιόν που έχεις π.χ. είναι προβληματικό out of the box και ο έμπορος αρνείται να συνεργαστεί (ή δεν έχει DOA) τότε προφανώς και πρέπει να επικαλεστείς το συγκεκριμένο δικαίωμα.

 

Αν όμως το προιόν το πήρες και μετά από 10 μέρες αποφάσισες ότι δεν σε βολεύει γιατί εσύ ήθελες Samsung αλλά πήρες iPhone για να το δοκιμάσεις, τότε με συγχωρείς αλλά το θεωρώ λάθος. Δεν φταίει ο πωλητής αν εσύ (δεν αναφέρομαι προσωπικά) είσαι αναποφάσιστος.


| Jailbreak your iDevice - make it Unique |

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#1307   tsekis

tsekis

    iPH newbie

  • 5 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad mini +4G
  • GameCenter:tse89

Δημοσίευση 06/01/2016 - 14:07

Γειά σας!! το 5ς μου μετα από πολλούς μήνες άρχισε να κιτρινίζει η οθόνη στην άκρη όπως και σε παλιότερες συσκευές apple που είχα!Είναι στον δεύυτερο χρόνο αγοράς και εκεί είναι το θέμα!ξεκινάω να πάω προς ι στορμ θεσσαλονίκη πάω και μου λένε πρέπει να το αφήσεις να το δει ο τεχνικός και θα αιτηθούν από το ιστορμ προς την apple για αντικατάσταση συσκευής!παίρνει ο υπάλληλος στα χέρια το κινητό το κοιτάει και μου λ'εει έχει ένα χτύπημα πάνω στη γωνία και ενα κάτω και το πιο πιθανό κατα 90% να μην δεχθεί την εγγύηση η apple! μου λέει σε περίπτωση που δεν βγει στην εγγύηση θα πληρώσεις 25 ευρώ για τον έλεγχο της συσκευής!! Έλεγχος γιατί ?? το κινητό αψογα λειτουργικότατο είναι ούτε γρατσουνιά στην οθόνη του! όλα κανονικά λειτουργούν δηλαδή και το πρόβλημα αυτό ειίναι θέμα οθόνης καθαρά και όχι απο χτύπημα ή κατι τέτοιο!!

δεν το αφήνω εκεί και παίρνω τηλ στο 00800 της apple  δηλαδή και μου λέει η κοπέλα εκεί ένας χρόνος ισχύει η εγγύηση αλλά παρόλα αυτά στείλτο στο  istorm και ενημέρωσε με όταν το στείλεις...Τώρα δηλαδη τι να κάνω κλπ?  (ευχαριστώ και 2 άτομα που ήδη μου απάντησαν σε πμ) 

τράβηξα φωτό το κινητό να δείξω την γωνία πανω αλλα δεν ξέρω πως να την ανεβάσω εδώ να την δείτε!! αν καποιος μπορει να βοηθήσει ας εποικινωνήσει μαζί μου εδώ ή φβ https://www.facebook...ristos.tselis.1 thanks :P



#1308   efib

efib

    iPH Elite Poster

  • 2.944 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 4S

Δημοσίευση 06/01/2016 - 14:10

Μα δεν είπε κανένας ότι είναι σωστό να μη σε ενημερώνει ο έμπορος. Αυτό που λέει και ο Τόλης παραπάνω.

Το γεγονός ότι έχεις το δικαίωμα να κάνεις κάτι τέτοιο πρέπει να το γνωρίζεις και να το απαιτείς όπου παραστεί ανάγκη.

Και το λες και μόνη σου "Προσωπικά δεν θα το έκανα ποτέ χωρίς λόγο". Αυτό λέμε και εμείς.

Αν το προιόν που έχεις π.χ. είναι προβληματικό out of the box και ο έμπορος αρνείται να συνεργαστεί (ή δεν έχει DOA) τότε προφανώς και πρέπει να επικαλεστείς το συγκεκριμένο δικαίωμα.

Αν όμως το προιόν το πήρες και μετά από 10 μέρες αποφάσισες ότι δεν σε βολεύει γιατί εσύ ήθελες Samsung αλλά πήρες iPhone για να το δοκιμάσεις, τότε με συγχωρείς αλλά το θεωρώ λάθος. Δεν φταίει ο πωλητής αν εσύ (δεν αναφέρομαι προσωπικά) είσαι αναποφάσιστος.


Απο την στιγμη που μπορεις να το επικαλεστείς χωρις να πρεπει να το αιτιολογήσεις τοτε ειναι πιθανό κάποιοι να το κανουν απλα επειδη βαρέθηκαν. ΑΝ αυτο αποτελεί κατάχρηση και μπορει να αρνηθεί ο καταστηματάρχης τοτε ειναι αλλη συζήτηση.
Επειδη δεν θα το εκανα εγώ, για δικούς μου λόγους, δεν σημαίνει οτι δεν ειναι εφικτό.
Παντως αν κάποιος γνωρίζε περί συμπεριφοράς καταναλωτή θα έβλεπε οτι δεν ειναι σύνηθες αυτο το το φαινόμενο ;)

#1309   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 06/01/2016 - 15:21

Γειά σας!! το 5ς μου μετα από πολλούς μήνες άρχισε να κιτρινίζει η οθόνη στην άκρη όπως και σε παλιότερες συσκευές apple που είχα!Είναι στον δεύυτερο χρόνο αγοράς και εκεί είναι το θέμα!ξεκινάω να πάω προς ι στορμ θεσσαλονίκη πάω και μου λένε πρέπει να το αφήσεις να το δει ο τεχνικός και θα αιτηθούν από το ιστορμ προς την apple για αντικατάσταση συσκευής!παίρνει ο υπάλληλος στα χέρια το κινητό το κοιτάει και μου λ'εει έχει ένα χτύπημα πάνω στη γωνία και ενα κάτω και το πιο πιθανό κατα 90% να μην δεχθεί την εγγύηση η apple! μου λέει σε περίπτωση που δεν βγει στην εγγύηση θα πληρώσεις 25 ευρώ για τον έλεγχο της συσκευής!! Έλεγχος γιατί ?? το κινητό αψογα λειτουργικότατο είναι ούτε γρατσουνιά στην οθόνη του! όλα κανονικά λειτουργούν δηλαδή και το πρόβλημα αυτό ειίναι θέμα οθόνης καθαρά και όχι απο χτύπημα ή κατι τέτοιο!!

δεν το αφήνω εκεί και παίρνω τηλ στο 00800 της apple  δηλαδή και μου λέει η κοπέλα εκεί ένας χρόνος ισχύει η εγγύηση αλλά παρόλα αυτά στείλτο στο  istorm και ενημέρωσε με όταν το στείλεις...Τώρα δηλαδη τι να κάνω κλπ?  (ευχαριστώ και 2 άτομα που ήδη μου απάντησαν σε πμ) 

τράβηξα φωτό το κινητό να δείξω την γωνία πανω αλλα δεν ξέρω πως να την ανεβάσω εδώ να την δείτε!! αν καποιος μπορει να βοηθήσει ας εποικινωνήσει μαζί μου εδώ ή φβ https://www.facebook...ristos.tselis.1 thanks :P

Να το πας. Κατά πάσα πιθανότητα όμως θα στο βγάλουν εκτός λόγω των χτυπημάτων.

 

Χάνεις ουσιαστικά την εγγύηση, γι' αυτό και το ποσό που σου ζητάνε, ή θα σου ζητήσουν μετά.

 

Μπορείς να δοκιμάσεις και με κάποιο άλλο εξουσιοδοτημένο, να στείλεις τη συσκευή, δύσκολα όμως θα αλλάξει κάτι και θα ταλαιπωρηθείς τσάμπα.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1310   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 06/01/2016 - 23:15

Γειά σας!! το 5ς μου μετα από πολλούς μήνες άρχισε να κιτρινίζει η οθόνη στην άκρη όπως και σε παλιότερες συσκευές apple που είχα!Είναι στον δεύυτερο χρόνο αγοράς και εκεί είναι το θέμα!ξεκινάω να πάω προς ι στορμ θεσσαλονίκη πάω και μου λένε πρέπει να το αφήσεις να το δει ο τεχνικός και θα αιτηθούν από το ιστορμ προς την apple για αντικατάσταση συσκευής!παίρνει ο υπάλληλος στα χέρια το κινητό το κοιτάει και μου λ'εει έχει ένα χτύπημα πάνω στη γωνία και ενα κάτω και το πιο πιθανό κατα 90% να μην δεχθεί την εγγύηση η apple! μου λέει σε περίπτωση που δεν βγει στην εγγύηση θα πληρώσεις 25 ευρώ για τον έλεγχο της συσκευής!! Έλεγχος γιατί ?? το κινητό αψογα λειτουργικότατο είναι ούτε γρατσουνιά στην οθόνη του! όλα κανονικά λειτουργούν δηλαδή και το πρόβλημα αυτό ειίναι θέμα οθόνης καθαρά και όχι απο χτύπημα ή κατι τέτοιο!!

δεν το αφήνω εκεί και παίρνω τηλ στο 00800 της apple  δηλαδή και μου λέει η κοπέλα εκεί ένας χρόνος ισχύει η εγγύηση αλλά παρόλα αυτά στείλτο στο  istorm και ενημέρωσε με όταν το στείλεις...Τώρα δηλαδη τι να κάνω κλπ?  (ευχαριστώ και 2 άτομα που ήδη μου απάντησαν σε πμ) 

τράβηξα φωτό το κινητό να δείξω την γωνία πανω αλλα δεν ξέρω πως να την ανεβάσω εδώ να την δείτε!! αν καποιος μπορει να βοηθήσει ας εποικινωνήσει μαζί μου εδώ ή φβ https://www.facebook...ristos.tselis.1 thanks :P

Δυνητικά μπορούν να στο βγάλουν εκτός εγγύησης για το χτύπημα, αφού αιτιολογηθεί τεχνικά πως και αν συνδέονται οθόνη και χτύπημα. Δλδ, εαν η απαντηση ειναι αρνητική για αντικατάσταση, μπορείς να ζητήσεις μια εγγραφη εξήγηση.

για το ποσο των 25 ευρώ, λογικότατο το βρίσκω, εφόσον χρειάζεται να γίνει έλεγχος (έστω κι αν το κινητό είναι μια χαρά).



#1311   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 06/01/2016 - 23:46

                ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΤΩΝ 14 ΗΜΕΡΩΝ ( σορρυ για τα κεφαλαία).

 

Επειδή , διαβάζοντας , παρατήρησα πως έχει παρερμηνευθεί ο νόμος, σκόπιμο να ξεκαθαριστούν τα εξής :

1. αφορά ΜΟΝΟ συμβάσεις εξ αποστάσεως , δλδ παραγγελίες απο ιντερνετ, παραγγελίες μέσω τηλ , επίσκεψη εμπόρου στο σπίτι μας ( πχ νέο συμβόλαιο σε κινητή τηλεφωνία από πωλητές εταιριών στην οικία μας)

2. Φυσικά και δε μπορούμε να κρατάμε ένα κινητό και να το χρησιμοποιούμε για 10 μέρες  ή και 7 - 8 και ξαφνικα να το γυρίσουμε πίσω. Υπάρχει καταχρηστικότητα και δόλια συμπεριφορά του καταναλωτή. Θα μπορούσαμε πχ ένα κινητό να το γυρίσουμε σε 10 μέρες πίσω ή και σε 14 εαν πραγματικά ,αφού το είχαμε εξετάσει αν λειτουργεί και μόνο αυτό . Ο καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιεί το προϊόν για να το τεστάρει. Σας δίνω παραδείγματα:

Αν πχ αγοράσω ένα παντελόνι  , μπορώ να το φορέσω για δοκιμάσω αν μου κάνει. Αν το φοράω 4-5 μέρες, είμαι υπεύθυνος για τυχόν μείωση της αξίας του και προφανώς ο έμπορος μπορεί να εγείρει θέμα καταχρηστητικότητας. Αν λοιπόν αγοράσω ένα iphone ( ή οποιοδήποτε άλλο κινητό) , μπορώ να το ανοίξω, να δω αν έχει κάποιο πρόβλημα, να κάνω κλήσεις να δω να ειναι όλα εντάξει. Νομικά δλδ , μπορώ  να εξετάσω το κινητό στον βαθμό που είναι αναγκαίος για να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία του συγκεκριμένου αγαθού. Αν το εξετάσω σε σε βαθμό μεγαλύτερο από αυτόν που είναι αναγκαίος για να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία του, τότε υπάρχει πρόβλημα ( πχ μείωση της αξίας του). Εν κατακλείδι λοιπόν, εαν ανοίξω το κινητό, δω πως δουλεύει και μετά το παρατήσω και δεν κάνω χρήση καμιά περαιτέρω, ΝΑΙ μπορώ να το επιστρέψω και την 14η ημέρα, με ρίσκο βέβαια να τα ακούσω από τον έμπορο ο οποίος θα μου πει οτι το χρησιμοποίησα. Παρόλα αυτά θα το δεχτεί. Θα μπορούσε κάποιος να έχει το iphone για 10 μέρες να το χαίρεται και να του καπνίσει μετά να το επιστρέψει αφού του κάνει ένα set up as new ; Ναι. αλλά μεταξύ μας πόσοι τέτοιοι θα υπάρχουν ρε παιδιά ; Δεν είναι λοιπόν πρόβλημα αυτό. Το 99 % των καταναλωτών είτε θα το κρατήσουν είτε θα το επιστρέψουν γρήγορα. Άρα, εαν χρησιμοποιήσω το κινητό για αρκετές μέρες, ο έμπορος μπορεί να μας ζητήσει μείωση της αξίας και να πάρουμε λιγότερα χρήματα πίσω.  

Χρειάζεται λοιπόν προσοχή στο δικαίωμά μας αυτό της υπαναχώρησης στις 14 ημέρες, αλλά προσωπικά συστήνω σε όλους να μη το φοβούνται και να το εξασκούν. Είναι κατακτηση μας αυτό το δικαίωμα.

Τέλος , επειδή διάβασα παραπάνω περί εγγύησης, για να τελειώνουμε μια και καλή. Δύο χρόνια , άσχετα αν το πήραμε με απόδειξη ή τιμολόγιο. Δεν εξαιρείται η Apple ,είναι μια εταιρία σαν όλες τις άλλες που φτιάχνει προϊόντα. Όπως τα ψυγεία , οι τοστιέρες κλπ , ετσι και  όλα τα προϊόντα της ( ταμπλετς, υπολογιστές, κινητά κλπ) έχουν διετή εγγύηση. Όπως και όλα τα άλλα κινητά των άλλων εταιριών δλδ.


Τελευταία επεξεργασία από: Lellos, 06/01/2016 - 23:48


#1312   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 06/01/2016 - 23:51

Ξεκαθάρισε και εκεί το τοπίο, ευχαριστούμε, το προσθέτω στο αρχικό ποστ για να είναι μαζεμένα.



#1313   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 06/01/2016 - 23:55

Ξεκαθάρισε και εκεί το τοπίο, ευχαριστούμε, το προσθέτω στο αρχικό ποστ για να είναι μαζεμένα.

Θενξ Νίκο. Αυτό που λέγεται πάντως , ότι μαμάμε τον έμπορο και κακώς θεσπίστηκε ο νόμος είναι λανθασμένο . ο νόμος θεσπίστηκε για να προστατεύσει τους καλούς κι έντιμους καταναλωτές , που αποτελούν την πλειοψηφία. Δε θα κατηγορήσουμε / καταργήσουμε τον νόμο για τους 2-3 καταναλωτές που θα λειτουργούν δολίως.



#1314   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 06/01/2016 - 23:58

Θενξ Νίκο. Αυτό που λέγεται πάντως , ότι μαμάμε τον έμπορο και κακώς θεσπίστηκε ο νόμος είναι λανθασμένο . ο νόμος θεσπίστηκε για να προστατεύσει τους καλούς κι έντιμους καταναλωτές , που αποτελούν την πλειοψηφία. Δε θα κατηγορήσουμε / καταργήσουμε τον νόμο για τους 2-3 καταναλωτές που θα λειτουργούν δολίως.

Ακριβώς.

 

Και εγώ το ίδιο είπα πιο επάνω, ότι το θέμα είναι να ωφεληθεί ο καταναλωτής αν έχει θέμα, όχι να κοιτάξουμε να ερμηνεύσουμε τον νόμο ώστε να μαμήσουμε τον έμπορο.



#1315   pinturicchio

pinturicchio

    iPH Hero

  • 4.114 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4

Δημοσίευση 07/01/2016 - 00:10

 

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΤΩΝ 14 ΗΜΕΡΩΝ ( σορρυ για τα κεφαλαία).


Επειδή , διαβάζοντας , παρατήρησα πως έχει παρερμηνευθεί ο νόμος, σκόπιμο να ξεκαθαριστούν τα εξής :
1. αφορά ΜΟΝΟ συμβάσεις εξ αποστάσεως , δλδ παραγγελίες απο ιντερνετ, παραγγελίες μέσω τηλ , επίσκεψη εμπόρου στο σπίτι μας ( πχ νέο συμβόλαιο σε κινητή τηλεφωνία από πωλητές εταιριών στην οικία μας)
2. Φυσικά και δε μπορούμε να κρατάμε ένα κινητό και να το χρησιμοποιούμε για 10 μέρες ή και 7 - 8 και ξαφνικα να το γυρίσουμε πίσω. Υπάρχει καταχρηστικότητα και δόλια συμπεριφορά του καταναλωτή. Θα μπορούσαμε πχ ένα κινητό να το γυρίσουμε σε 10 μέρες πίσω ή και σε 14 εαν πραγματικά ,αφού το είχαμε εξετάσει αν λειτουργεί και μόνο αυτό . Ο καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιεί το προϊόν για να το τεστάρει. Σας δίνω παραδείγματα:
Αν πχ αγοράσω ένα παντελόνι , μπορώ να το φορέσω για δοκιμάσω αν μου κάνει. Αν το φοράω 4-5 μέρες, είμαι υπεύθυνος για τυχόν μείωση της αξίας του και προφανώς ο έμπορος μπορεί να εγείρει θέμα καταχρηστητικότητας. Αν λοιπόν αγοράσω ένα iphone ( ή οποιοδήποτε άλλο κινητό) , μπορώ να το ανοίξω, να δω αν έχει κάποιο πρόβλημα, να κάνω κλήσεις να δω να ειναι όλα εντάξει. Νομικά δλδ , μπορώ να εξετάσω το κινητό στον βαθμό που είναι αναγκαίος για να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία του συγκεκριμένου αγαθού. Αν το εξετάσω σε σε βαθμό μεγαλύτερο από αυτόν που είναι αναγκαίος για να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία του, τότε υπάρχει πρόβλημα ( πχ μείωση της αξίας του). Εν κατακλείδι λοιπόν, εαν ανοίξω το κινητό, δω πως δουλεύει και μετά το παρατήσω και δεν κάνω χρήση καμιά περαιτέρω, ΝΑΙ μπορώ να το επιστρέψω και την 14η ημέρα, με ρίσκο βέβαια να τα ακούσω από τον έμπορο ο οποίος θα μου πει οτι το χρησιμοποίησα. Παρόλα αυτά θα το δεχτεί. Θα μπορούσε κάποιος να έχει το iphone για 10 μέρες να το χαίρεται και να του καπνίσει μετά να το επιστρέψει αφού του κάνει ένα set up as new ; Ναι. αλλά μεταξύ μας πόσοι τέτοιοι θα υπάρχουν ρε παιδιά ; Δεν είναι λοιπόν πρόβλημα αυτό. Το 99 % των καταναλωτών είτε θα το κρατήσουν είτε θα το επιστρέψουν γρήγορα. Άρα, εαν χρησιμοποιήσω το κινητό για αρκετές μέρες, ο έμπορος μπορεί να μας ζητήσει μείωση της αξίας και να πάρουμε λιγότερα χρήματα πίσω.
Χρειάζεται λοιπόν προσοχή στο δικαίωμά μας αυτό της υπαναχώρησης στις 14 ημέρες, αλλά προσωπικά συστήνω σε όλους να μη το φοβούνται και να το εξασκούν. Είναι κατακτηση μας αυτό το δικαίωμα.
Τέλος , επειδή διάβασα παραπάνω περί εγγύησης, για να τελειώνουμε μια και καλή. Δύο χρόνια , άσχετα αν το πήραμε με απόδειξη ή τιμολόγιο. Δεν εξαιρείται η Apple ,είναι μια εταιρία σαν όλες τις άλλες που φτιάχνει προϊόντα. Όπως τα ψυγεία , οι τοστιέρες κλπ , ετσι και όλα τα προϊόντα της ( ταμπλετς, υπολογιστές, κινητά κλπ) έχουν διετή εγγύηση. Όπως και όλα τα άλλα κινητά των άλλων εταιριών δλδ.

 

 

Θα μου εξηγησει καποιος τι σημαινει μειωση της αξιας και ποιος την κρινει; Το εθεσα και παραπανω αλλα ας το ξαναπω. Εστω οτι αγοραζω κατι με 200. Το παω πισω την 13η μερα τελειο. Θεωρητικα θα παρω τα 200. Εστω ομως οτι το παω πισω με μικρη αμιχη. Ποιος καθοριζει την μειωση της αξιας;
 

Επισης δεν προκειται να κατσω να ακουσω τιποτα απο τον εμπορο. Δε θα του δωσω λογαριασμο. Ο νομος ειναι νομος.

 

Επισης πιστευω οτι θα το κανουν πολλοι αυτο αν το ΜΑΘΟΥΝ. Εδω ποσες φορες εχω διαβασει παιδια εδω μεσα να λενε οτι προκληθηκε μια εσωτερικη βλαβη στο κινητο απο δικη τους απροσεξια και εψαχναν τροπο να τους καλυψει η εγγυηση. Προχθες νομιζω διαβαζα οτι καποιος εδωσε κλοτσια με αποτελεσμα να νεκρωσει η οθονη και εψαχνε τροπο να του περασει η εγγυηση οτι και καλα εγινε μονο του επειδη δε φαινοταν η φθορα απο την κλωτσια λογω θηκης. Και εσει μου λετε για το ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ που ειναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ και ειναι και ΝΟΜΟΣ. Σκεψου τι θα γινει αν το μαθει ο κοσμακης. Γτ η αληθεια ειναι οτι πολυς κοσμακης δε νιωθει μια. Προχθες μεσα σε public ενας τυπος ρωταγε που εχουν τα turbox. Ειναι δυνατον να ενημερωσει ο εμπορος αυτον τον καταναλωτη για αυτο το δικαιωμα; Δε νομιζω


Sent from my jb iPhone 4 using Tapatalk
 


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 07/01/2016 - 00:24
Merge


#1316   108

108

    iPH Contributor

  • 1.260 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 07/01/2016 - 00:18

Νομικά δλδ , μπορώ  να εξετάσω το κινητό στον βαθμό που είναι αναγκαίος για να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία του συγκεκριμένου αγαθού. Αν το εξετάσω σε σε βαθμό μεγαλύτερο από αυτόν που είναι αναγκαίος για να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία του, τότε υπάρχει πρόβλημα ( πχ μείωση της αξίας του).

 

Άρα, εαν χρησιμοποιήσω το κινητό για αρκετές μέρες, ο έμπορος μπορεί να μας ζητήσει μείωση της αξίας και να πάρουμε λιγότερα χρήματα πίσω.  

 

 

Δεν νομίζω ότι υπάρχουν άνθρωποι που τεστάρουν τα κινητά πετώντας τα στον τοίχο, ούτε υπάρχει ανθρώπους που αν του πέσει το κινητό και θα πει, ευτυχώς που έπεσε, δηλαδή το ''έριξα εσκεμμένα''

 

Για το δεύτερο που αναφέρεις, έχεις κάποιο απόσπασμα από τον νόμο. Ουσιαστικά λες ότι αρμόδιος για να εξετάσει την μείωση της αξίας του κινητού είναι ο έμπορος και κατ επέκταση ο ταμίας του καταστήματος ή όποιος βρίσκετε εκείνη την ώρα στο κατάστημα και το κρατάει ανοιχτό.


Τελευταία επεξεργασία από: 108, 07/01/2016 - 00:19


#1317   pinturicchio

pinturicchio

    iPH Hero

  • 4.114 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4

Δημοσίευση 07/01/2016 - 00:37

Καποιος που σεβεται τα λεφτα του, πριν αγορασει ενα τηλεφωνο τσεκαρει reviews και παει και το βλεπει live στα γνωστα μαγαζια. Αρα σε αυτην την περιπτωση εκανε την μελετη του και αποφασισε να παρει το χ. Αν το μετανιωσει σε διαστημα μικροτερο των 14 μερων και θελει να παρει το y αυτο ειναι δόλος? Δε νομιζω και ουτε θα κατσω να το συζητησω με τον εμπορα απο την στιγμη που το προβλεπει ο νομος. Εμενα παντως ολο αυτο μου φαινεται εξαιρετικη ευκαιρια αν θες να δοκιμασεις απο Κινα μερια που δεν υπαρχουν πουθενα live. Εννοω κανα xiaomi κανα oneplus..

 

Επισης όλα τα κομματια που γινονται review που νομιζετε ότι πανε μετα? Στην τελικη κανω και εγω το προσωπικο μου review


Τελευταία επεξεργασία από: pinturicchio, 07/01/2016 - 00:40


#1318   pinturicchio

pinturicchio

    iPH Hero

  • 4.114 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4

Δημοσίευση 07/01/2016 - 00:48

Παντως επειδη υαρχει και το ηθικο κομματι περα απο το νομο, εγω προσωπικα θα το εκανα αν οντως εψηνα στα σοβαρα να παρω κατι που δεν υπαρχει demo unit να δω. Οχι να παρω ενα κινητο που δεν θελω, να το δω και να το γυρισω.


Τελευταία επεξεργασία από: pinturicchio, 07/01/2016 - 00:49


#1319   vdkour

vdkour

    iPH Master

  • 5.830 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 07/01/2016 - 00:51

Καποιος που σεβεται τα λεφτα του, πριν αγορασει ενα τηλεφωνο τσεκαρει reviews και παει και το βλεπει live στα γνωστα μαγαζια. Αρα σε αυτην την περιπτωση εκανε την μελετη του και αποφασισε να παρει το χ. Αν το μετανιωσει σε διαστημα μικροτερο των 14 μερων και θελει να παρει το y αυτο ειναι δόλος? Δε νομιζω και ουτε θα κατσω να το συζητησω με τον εμπορα απο την στιγμη που το προβλεπει ο νομος. Εμενα παντως ολο αυτο μου φαινεται εξαιρετικη ευκαιρια αν θες να δοκιμασεις απο Κινα μερια που δεν υπαρχουν πουθενα live. Εννοω κανα xiaomi κανα oneplus..

Επισης όλα τα κομματια που γινονται review που νομιζετε ότι πανε μετα? Στην τελικη κανω και εγω το προσωπικο μου review

κανε μου μια χαρη σε παρακαλω και καντο!!!!υπαρχει ο νομος που σε καλυπτει και ειναι "ξεκαθαρος"!!!μετα ελα να μοιραστεις την εμπειρια σου μαζι μας!!!αφου εχεις βαλει στοχο να το κανεις καντο!!!

#1320   pinturicchio

pinturicchio

    iPH Hero

  • 4.114 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4

Δημοσίευση 07/01/2016 - 00:57

κανε μου μια χαρη σε παρακαλω και καντο!!!!υπαρχει ο νομος που σε καλυπτει και ειναι "ξεκαθαρος"!!!μετα ελα να μοιραστεις την εμπειρια σου μαζι μας!!!αφου εχεις βαλει στοχο να το κανεις καντο!!!

Αν ποτε με ψησει καποιο κινητο τοσο ασχημα για αγορα και δεν υπαρχει demo unit τοτε θα το κανω. Αλλα το βλεπω πολυ δυσκολο να υπαρξει ενα τετοιο τηλεφωνο. Πως να στο πω. Σκεψου οτι το redmi note 3 ειναι το iphone 6s και το iphone 6s ειναι αντιστοιχα το redmi note 3. Αρα το redmi note 3 υπαρχει παντου ενω τo 6s πουθενα. Εγω που θελω πολυ το 6s τι μενει να κανω? Μιλαμε ομως οτι το θελω, οχι κανω το παιχνιδι μου να το δοκιμασω για την πλακα μου. Αρα παω σε ενα μαγαζακι skroutz και κανω οτι κανω για να δω αν με ικανοποιει.-

 

Εδω ερχεται η λογικη του οτι δυσκολα θα με ψησει ενα τετοιο τηλεφωνο. Δηλαδη το redmi note 3 δε θα θελα να το αγορασω αρα δε θα το κανω. Και δυσκολα εως απιθανο να θελω ενα τηλεφωνο που να μην υπαρχει demo unit


Τελευταία επεξεργασία από: pinturicchio, 07/01/2016 - 01:03


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες