Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 17 ψήφοι

Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2269 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#106   kotsoscrete

kotsoscrete

    iPH Enthousiast

  • 414 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 11/04/2013 - 13:46

Ζητάνε απόδειξη, αλλιώς λένε θα το χρεωθώ


Δεν σου είπε ο πωλητής από που το έχει αγορασμένο;
Αν δεν σου είπε πάρε τον τηλέφωνο να σου πει,πήγαινε στο κατάστημα να τους πεις το IMEI να το βρουν στο σύστημα να σου κόψουν παραστατικό απόδειξης το οποίο θα γράφει το μέρος της αγοράς.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#107   kostakiss

kostakiss

    iPH Elite Poster

  • 1.910 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3GS

Δημοσίευση 11/04/2013 - 14:28

Του ειπα περιστατικο ιδιας περιπτωσης αλλα αγορασμενο απο γερμανο οπου βγαζουν οτι το ταδε κινητο με ιμει χχχχχχ αγοραστηκε ταδε του μηνος. Και αυτος στη βοντεφον μου ειπε οτι αυτοι εχουν αλλο συστημα κτλ κτλ. Στο golden-i θα γινει δουλεια;

#108   iceage2609

iceage2609

    iPH Addict

  • 873 μηνύματα
  • Twitter:@iceage_2609
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad

Δημοσίευση 11/04/2013 - 16:49

Εμένα είναι απο AppStore Νεας Υόρκης. Την ξεχνώ εδώ την εγγυηση υποθέτω ;


Sent from my iPhone using Tapatalk

#109   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 11/04/2013 - 16:59

Αν είναι Αμερικάνικο δεν έχεις Ελλάδα εγγύηση στο iPhone 5.Πρέπει να σταλεί πίσω. Δυστυχώς.

Αναρτημένη εικόνα


#110   iceage2609

iceage2609

    iPH Addict

  • 873 μηνύματα
  • Twitter:@iceage_2609
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad

Δημοσίευση 11/04/2013 - 17:23

Αν είναι Αμερικάνικο δεν έχεις Ελλάδα εγγύηση στο iPhone 5.Πρέπει να σταλεί πίσω. Δυστυχώς.


Πίσω ε ; Ήλπιζα μήπως αν ποτέ συμβεί κάτι να έχω την επιλογή σε Official Appstore π.χ Αγγλίας.

Η αλήθεια είναι πως δεν το είχα ψάξει παρα πολυ, νόμιζα είναι παγκόσμια με το σειριακό.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Τελευταία επεξεργασία από: iceage2609, 11/04/2013 - 17:23


#111   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 11/04/2013 - 17:26

Δε νομίζω σε Αγγλικό λόγω του ότι δεν έχουν το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά ρώτησε πρώτα μήπως και. Apple Store είναι μπορεί να εξυπηρετούν...

Αναρτημένη εικόνα


#112   kokats

kokats

    iPH newbie

  • 3 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad 2 +3G

Δημοσίευση 12/05/2013 - 18:53

Καλησπέρα σε όλους ! Σε συνέχεια αυτού του νήματος παραθέτω κάποιες απορίες μου.Ξεκινώντας λοιπόν, προχθές παρέλαβα ένα i-phone 4s 16gb ως δώρο αγορασμένο από το εξωτερικό(dubai).Μη γνωρίζοντας το τι ισχύει περί εγγυήσεως(διάβασα το άρθρο για τα 1 ή 2 χρόνια που κανονικά θα πρέπει να δίδονται ως εγγύηση τουλάχιστον για την Ελλάδα)οπότε παραμένει σφραγισμένο στην ζελατίνα του ακόμη.Οι απορίες μου λοιπόν είναι οι εξής:Σε περίπτωση βλάβης η εγγύηση με καλύπτει στην Ελλάδα (έστω και για τον 1 χρόνο) ? Επίσης μπαίνοντας στο επίσημο site της apple και βάζοντας το serial number που μου ζητήθηκε για να δω το service and support coverage μου έβγαλε τα εξής :


Repairs and Service Coverage: Active

Your product is covered for eligible hardware repairs and service under Apple's Limited Warranty.
Estimated Expiration Date: October 31, 2013


Ερωτώ λοιπόν: Υπάρχει ένα αυτοκόλλητο το οποίο αναγράφει τα στοιχεία του κινητού (apple i-phone 4s 16gb κτλπ) από κάτω υπάρχει ένα barcode και ακριβώς από κάτω και δεξιά 5/5/2013 ( νομίζω πώς είναι η ημερομηνία αγοράς του ) . Δεν θα έπρεπε λοιπόν στο επίσημο site της apple να αναγράφει ημερομηνία λήξεως της εγγύησης 1 χρόνο μετά δηλαδή5/5/2014 και όχι October 31, 2013 δηλαδή 6 μήνες μετά την αγορά του !


Τι πρέπει να κάνω κατά την γνώμη σας ?


Ευχαριστώ προκαταβολικά !!!


#113   parhss

parhss

    iPH Contributor

  • 1.663 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • GameCenter:paridion

Δημοσίευση 12/05/2013 - 18:56

οτι γραφει στην apple αυτο ισχυει για τν εγγυηση ...τιποτα δε μπορεις να κανεις το ανοιγεις και το δουλευεις :P
ποσο το πηρες?

Τελευταία επεξεργασία από: parhss, 12/05/2013 - 19:01


#114   kokats

kokats

    iPH newbie

  • 3 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad 2 +3G

Δημοσίευση 12/05/2013 - 19:19

οτι γραφει στην apple αυτο ισχυει για τν εγγυηση ...τιποτα δε μπορεις να κανεις το ανοιγεις και το δουλευεις :P
ποσο το πηρες?



400 ευρώ κόστισε !



Δηλαδή δεν μπορώ να μεταφέρω την εγγύηση στην Ελλάδα με κάποιο τρόπο ;
Θα επικοινωνήσω με την infoquest αύριο μήπως και βγάλω άκρη (αν και δεν το νομίζω) :huh:

#115   parhss

parhss

    iPH Contributor

  • 1.663 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • GameCenter:paridion

Δημοσίευση 12/05/2013 - 19:27

δε βγαζεις ακρη τζαμπα θα επικοινωνησεις ...μην αχωνεσαι ....αφου δεν εχει κανενα προβλημα μεχρι στιγμης

Τελευταία επεξεργασία από: parhss, 12/05/2013 - 19:27


#116   kokats

kokats

    iPH newbie

  • 3 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad 2 +3G

Δημοσίευση 12/05/2013 - 19:41

Πληροφορούμαι ότι θα χρειαστεί κοπτοραπτική η sim μου... σωστά ? Που έμπλεξα !!! καλά ήμουν με τα ταπεινά nokia δεν έδινες και ένα μισθό να τα πάρεις και στο φανάρι αν σε τσίτωνε και κανείς του το πέταγες χωρίς δεύτερη σκέψη και συνέχιζε να δουλεύει :D

#117   kage

kage

    iPH newbie

  • 84 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 05/06/2013 - 23:44

Α. Σχετικά με τα 2 έτη "εγγύησης":

1. Πολύς κόσμος (ακόμα και δικηγόροι) συχνά συγχέουν την εγγύηση με το εξής δικαίωμα:

Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα χωρίς επιβάρυνση να απαιτήσει, διόρθωση ή αντικατάσταση, ή να μειώσει το τίμημα, ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, ή να απαιτήσει αποζημίωση. Τα δικαιώματα αυτά μπορεί να τα ασκήσει σε περίπτωση που ο πωλητής ευθύνεται για πραγματικό ελάττωμα, ή για έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας του αντικειμένου που πουλήθηκε. Τα δικαιώματα αυτά παραγράφονται μετά από δύο έτη.
Ο πωλητής ευθύνεται για πραγματικό ελάττωμα, ή για έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας, αν το αντικείμενο που παραδίδει στον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως:
1. δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή που έχει γίνει από τον πωλητή ή στο δείγμα ή υπόδειγμα που ο πωλητής είχε παρουσιάσει στον αγοραστή
2. δεν είναι κατάλληλο για το σκοπό της συγκεκριμένης σύμβασης και ιδιαίτερα για τη σύμφωνη με το σκοπό αυτόν ειδική χρήση
3. δεν είναι κατάλληλο για τη χρήση για την οποία προορίζονται συνήθως πράγματα της ίδιας κατηγορίας
4. δεν έχει την ποιότητα ή την απόδοση που ο αγοραστής ευλόγως προσδοκά από πράγματα της ίδιας κατηγορίας, λαμβάνοντας υπόψη και τις δημόσιες δηλώσεις του πωλητή, του παραγωγού ή του αντιπροσώπου του, στο πλαίσιο ιδίως της σχετικής διαφήμισης ή της επισήμανσης, εκτός αν ο πωλητής δεν γνώριζε ούτε όφειλε να γνωρίζει τη σχετική δήλωση.
(άρθρα 534, 540, 543 και 554 του Αστικού Κώδικα, όπως αυτός τροποποιήθηκε με το νόμο 3043/2002, προς προσαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 1999/44)

Άρα ο αγοραστής μπορεί να απαιτήσει τα ανωτέρω αν εντός 2 ετών από την αγορά διαπιστώσει πραγματικό ελάττωμα, ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας (π.χ. διαφορετικό configuration από αυτό της διαφήμισης). Μια εταιρία δεν μπορεί να περιορίσει την ευθύνη της για πραγματικό ελάττωμα, ή για έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας για χρονική περίοδο μικρότερη από 2 έτη. Τέτοιος περιορισμός θα είναι άκυρος και θα ισχύουν τα 2 έτη.

2. Επιπλέον εφόσον πρόκειται για πώληση προς καταναλωτή (και εδώ μιλάμε κυρίως για τέτοιες πωλήσεις), ισχύουν ειδικότερες διατάξεις:

Ο παραγωγός ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του. Ελαττωματικό προϊόν, είναι αν δεν παρέχει την εύλογα αναμενόμενη ασφάλεια εν όψει όλων των ειδικών συνθηκών και ιδίως της εξωτερικής εμφάνισής του, της εύλογα αναμενόμενης χρησιμοποίησής του και του χρόνου κατά τον οποίο τέθηκε σε κυκλοφορία. Δεν είναι ελαττωματικό ένα προϊόν για μόνο το λόγο ότι μεταγενέστερα τέθηκε σε κυκλοφορία άλλο τελειότερο. Οι αξιώσεις κατά του παραγωγού για ζημιές παραγράφονται μετά τριετία αφότου ο ζημιωθείς πληροφορήθηκε ή όφειλε να πληροφορηθεί τη ζημία, το ελάττωμα και την ταυτότητα του παραγωγού.(άρθρο 6 «Ευθύνη του παραγωγού για ελαττωματικά προϊόντα» του Νόμου 2251/1994 «Για την προστασία των καταναλωτών», όπως αυτός τροποποιήθηκε με το νόμο 3043/2002, προς προσαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 1999/44)

Επομένως αν πρόκειται για πώληση προϊόντος σε καταναλωτή, το οποίο περιέχει ελάττωμα που βλάπτει την ασφάλεια του καταναλωτή, και λόγω του οποίου ο καταναλωτής υπέστει πράγματι ζημιά, μπορεί να ζητήσει αποζημίωση μέχρι τρία χρόνια από τότε που έπαθε τη ζημιά.

3. Σε αντίθεση με τα ανωτέρω δικαιώματα του αγοραστή/καταναλωτή, εγγύηση είναι η εξής:

Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, εωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους. (άρθρο 5(2),(3) «Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις» του Νόμου 2251/1994 «Για την προστασία των καταναλωτών», όπως αυτός τροποποιήθηκε με το νόμο 3043/2002, προς προσαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 1999/44).

Όπως γίνεται αντιληπτό, η εγγύηση μπορεί να είναι για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα ακόμα και μικρότερο από 2 χρόνια – όσο θέλει η εταιρία, αρκεί να είναι εύλογο. Το τί είναι εύλογο, εξαρτάται κάθε φορά από τις περιστάσεις. Γι’ αυτό έχει εμπορική αξία για μια εταιρία να δίνει μεγαλύτερη εγγύηση από μια άλλη – γιατί δεν καθορίζεται από υποχρέωση εκ του νόμου, άρα δείχνει ότι πιστεύει ότι το προϊόν της θα έχει μεγαλύτερη διάρκεια αξιοποιήσιμης ζωής.


Β. Σχετικά με τη δυνατότητα επιστροφής:

Κατ’ αρχάς η δυνατότητα επιστροφής δίνεται και κατά τα ανωτέρω, ακόμα και για 2 χρόνια μετά τη πώληση («δικαίωμα υπαναχώρησης») σε περίπτωση που ο πωλητής ευθύνεται για πραγματικό ελάττωμα, ή για έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας.

Επιπλέον η δυνατότητα επιστροφής δίνεται για 10 ημέρες χωρίς κανένα συγκεκριμένο λόγο αν το προϊόν αγοράστηκε από καταναλωτή με σύμβαση που συνάφθηκε από απόσταση (όπως π.χ. μέσω τηλεφωνικής ή διαδικτυακής παραγγελίας):

Σύμβαση από απόσταση, είναι κάθε σύμβαση που αφορά αγαθό ή υπηρεσία και συνάπτεται στο πλαίσιο ενός συστήματος προμήθειας αγαθών ή παροχής υπηρεσιών από απόσταση, που οργανώνεται από τον προμηθευτή χωρίς ταυτόχρονη φυσική παρουσία του προμηθευτή και του καταναλωτή, με τη χρησιμοποίηση τεχνικής επικοινωνίας από απόσταση για τη διαβίβαση της πρότασης για σύναψη της σύμβασης και της αποδοχής. Μέσα τεχνικής επικοινωνίας από απόσταση, με την έννοια του άρθρου αυτού, είναι ιδίως τα έντυπα χωρίς παραλήπτη, τα έντυπα με παραλήπτη, οι τυποποιημένες επιστολές, τα διαφημιστικά έντυπα με στέλεχος παραγγελίας, οι κατάλογοι, το τηλέφωνο με ή χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, το ραδιόφωνο, το εικονοτηλέφωνο, το βιντεοτέξτ (μικροϋπολογιστής και τηλεοπτική οθόνη) με πληκτρολόγιο ή οθόνη αμφίδρομης επικοινωνίας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, η τηλεομοιοτυπία και η τηλεόραση. Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού ή της υπηρεσίας, αν δεν συμφωνήθηκε μακρότερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση. (άρθρο 4 «Εμπορία από απόσταση αγαθών» του Νόμου 2251/1994 «Για την προστασία των καταναλωτών», όπως αυτός τροποποιήθηκε με το νόμο 3043/2002, προς προσαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 1999/44)

Αυτά λέει ο νόμος - το πώς εφαρμόζεις τα δικαιώματά τα σου είναι άλλο θέμα…



Τελος , και στο site της Γενικης Γραμματειας Καταναλωτη εξηγει τον διαχωρισμο:
http://www.efpolis.g...is-service.html


Μακαρι λοιπον να οριζε ο νομος υποχρεωτικη 2ετη εγγυηση, αλλα δυστυχως μεχρι στιγμης δεν υπαρχει τετοιος νομος.

οποτε στην ουσια στον νομο(οχι οδηγια http://europa.eu/you...ds/index_el.htm) δεν υπαρχει η λεξη εγγυηση 2 ετων αλλα απλα να εχει ευλογη διαρκεια(Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους)
το καλο τωρα ειναι οτι συμφωνα με τον νομο μπορεις να ζητησεις και περα των 2 ετων

  • την επισκευή ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος ή/και
  • τη μείωση του τιμήματος ή/και
  • υπαναχώρηση από τη μεταξύ μας σύμβαση (επιστροφή των χρημάτων και ταυτόχρονη παράδοση του προϊόντος).

προφανεστατα επειδη τα iphones εχουν πολλες πωλησεις σιγουρα θα υπαρχουν και ελλατωματικα προιοντα.απλα το θεμα ειναι οτι επειδη τα εισαγουν οι 3 εταιρειες κινητης με χ λογους-διαμεσολαβητες(αρβατο κτλ) προτιμουν να γλυτωσουν απο οπου μπορουν!κατι που θα γινοταν σε λιγοτερα ποσοστα αν ηταν αντ/πεια γιατι στην ουσια στις εγγυησεις δεν χανουν λεφτα απλα πληρωνονται με πιστωση ή μετα απο χ μηνες κτλ.
υ.γ. πριν ενα μηνα η wind μου εχει απαντησει σε mail οτι ακομη και στο Iphone δεινει 2 χρονια και να τους πω το νουμερο να με καλεσουν!θα δειξει..

Τελευταία επεξεργασία από: kage, 05/06/2013 - 23:47


#118   kage

kage

    iPH newbie

  • 84 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 06/06/2013 - 02:03

Αλλο ενα μπλογκ...
εγγυηση στην ιταλια και προστιμο
http://carpenoctum.g...yiseis-meros-2/

#119   kostakiss

kostakiss

    iPH Elite Poster

  • 1.910 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3GS

Δημοσίευση 11/06/2013 - 16:39

καλησπερα.
το γνησιο καλωδιο που εχω,δεν κανει καλη επαφη..πρεπει να "παιξω" το καλωδιο (οχι το βυζμα) πανω κατω για να φορτισει το κινητο.
κατι τετοιο καλυπτεται απο την εγγυηση?

#120   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 11/06/2013 - 16:43

Η εγγύηση καλύπτει οτιδήποτε υπάρχει στη συσκευασία.

Το πας λοιπόν εκεί που το πήρες. Πιθανόν βέβαια να σου αρχίσουν τα δικά τους..

Μη διανοηθείς να πληρώσεις για το παραπάνω. Να στο αλλάξουν.
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 36

0 μέλη, 36 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες