Μωρέ είναι. Αυτοί όμως δε θα 'χουν ιδέα. Και σε αυτό..
Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;
Ad
#1577
Δημοσίευση 06/12/2016 - 17:43
Να ρωτήσω κάτι επειδή σκέφτομαι να αγοράσω ένα iphone 6s που έγινε αντικατάσταση πριν κάποιες μέρες μέσω infoquest και δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα.
Έχουμε παραδείγματα τελικά που να δέχτηκαν τα καταστήματα ή η αντιπροσωπεία ότι μία συσκευή από αντικατάσταση έχει εγγύηση 2 χρόνια ανεξαρτήτως του υπόλοιπου εγγύησης που είχε η συσκευή που αντικαταστάθηκε?
#1578
Δημοσίευση 06/12/2016 - 18:31
Να ρωτήσω κάτι επειδή σκέφτομαι να αγοράσω ένα iphone 6s που έγινε αντικατάσταση πριν κάποιες μέρες μέσω infoquest και δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα.
Έχουμε παραδείγματα τελικά που να δέχτηκαν τα καταστήματα ή η αντιπροσωπεία ότι μία συσκευή από αντικατάσταση έχει εγγύηση 2 χρόνια ανεξαρτήτως του υπόλοιπου εγγύησης που είχε η συσκευή που αντικαταστάθηκε?
Η συσκευή από αντικατάσταση δεν έχει 2 χρόνια πάλι από το 0.
Η εγγύηση της συνεχίζει από εκεί που ήταν η εγγύηση της προηγούμενης.
π.χ. αν έγινε αντικατάσταση στον 1 χρόνο , η νέα συσκευή έχει άλλον ένα χρόνο εγγύηση.
Τα παραδείγματα άπειρα, αρκεί να έχεις την απόδειξη αγοράς της αρχικής συσκευής και το χαρτί αντικατάστασης (αυτό δεν είναι απαραίτητο απλά καλό είναι να υπάρχει).
#1579
Δημοσίευση 14/12/2016 - 01:48
Τηλεφώνησα στον ΣτΚ και επειδή δεν απαντούν έστειλα e-mail.
Έπεσα από τα σύννεφα με αυτά που άκουσα σήμερα. "Δεν ισχύει για εμπορικές συναλλαγές αλλά μόνο για... οικιακές", τι θα πει "οικιακές συναλλαγές"???
"Δεν έχει ενσωματωθεί στην Ελληνική νομοθεσία", δλδ του λέω ισχύει για όλη την Ε.Ε. εκτός της Ελλάδας; "Δυστυχώς, κι εγώ καταναλωτής είμαι, αλλά έτσι είναι" μου απαντάει!!!
Η ελληνική νομοθεσία έχει περιλάβει την οδηγία στο νόμο 3043/2002 αρθ.4 οπότε πες του να διαβάσει καλύτερα
#1580
Δημοσίευση 03/01/2017 - 16:21
#1582
Δημοσίευση 03/01/2017 - 18:21
Άρα η infoquest ή τα apple storm/icare κλπ και γνκα τα επίσημα εξουσιοδοτημένα καταστήματα της apple θα καλύπτουν τον δεύτερο χρόνο εγγύησης;
Sent from my iPhone using Tapatalk
#1584
Δημοσίευση 03/01/2017 - 18:41
Sent from my iPhone using Tapatalk
#1586
Δημοσίευση 14/01/2017 - 22:36
Καλησπέρα και από μένα. Θα πω κι εγώ τον πόνο μου μπας και βρω παρηγοριά. Αγορά iphone 6s plus πριν από 13 μήνες περίπου από istorm (το πρώτο έτος έληξε συγκεκριμένα στις 16-12-2016). Πήγα στο κατάστημα που αγόρασα το κινητό, γιατί το πρόβλημα που αντιμετώπιζα ήταν ότι όταν έκανα κλήση δε με άκουγαν κι έπρεπε να πατήσω δύο φορές την ανοιχτή ακρόαση για να πάρει μπρος ή να βάλω και να βγάλω το ακουστικό αν ήθελα να δω videos κ.λπ. για να έχω ήχο. Την πρώτη φορά που το πήγα στο κατάστημα νομίζαμε ότι φταίνε τα ακουστικά, οπότε αγόρασα καινούρια. Ξαναπαρουσίασε το πρόβλημα, οπότε τη δεύτερη φορά που το πήγα στο κατάστημα με διαβεβαίωσαν οι υπάλληλοι ότι δεν πρέπει να ανησυχώ γιατί φταίνε τα ios 10, το είχαν λέει αντιμετωπίσει με αρκετές άλλες συσκευές και θα έπρεπε μέσω itunes να σβήσω τα πάντα για να διορθωθεί το πρόβλημα. Δεν τα κατάφερα. Ξαναπήγα το κινητό τρίτη φορά στο κατάστημα κι ενώ μου είπαν ότι τσάμπα θα το αφήσω στο service και μήπως είναι κρίμα τα 25ευρώ που πλήρωσα και να μην ανησυχώ, επέμεινα να το αφήσω για να έχω μία επίσημη απάντηση, ή τουλάχιστον έτσι νόμιζα. Μετά την παρέλευη δεκαημέρου κι εφόσον δεν είχα λάβει απάντηση, επικοινώνησα μαζί τους για να δω μήπως έχουμε νεότερα και με ενημέρωσαν ότι τελικά το πρόβλημα δεν είναι τόσο απλό, ότι έχει πρόβλημα το σύστημα ήχου του κινητού που είναι ενσωματωμένο στην πλακέτα και δεδομένου ότι δεν μπορούν να το διορθώσουν, η μόνη διευκόλυνση που μπορούν να μου κάνουν είναι να αγοράσω νέο κινητό με 420 ευρώ!!!! Θα με τρελάνουν Τους είπα για τις εγγυήσεις και τα συναφή, αρνούνται το δεύτερο χρόνο, αλλά μου είπαν ότι θα κάνουν αίτημα για επέκταση κατά ένα έτος, λέγοντάς μου βέβαια ότι σίγουρα θα απορριφθεί. Ταυτόχρονα δε, με ενημέρωσαν με λύπη τους ότι θα ήταν πιο ευνοϊκά τα πράγματα αν είχα κόψει απόδειξη όταν αγόρασα το κινητό, γιατί οι επαγγελματίες όταν κόβουν τιμολόγια δεν καλύπτονται για το δεύτερο έτος της εγγύησης!!!! Είμαι σίγουρη ότι κάτι πάει πολύ στραβά και ότι θα πρέπει να τους τρέξω όσο δεν πάει!!! Καμία συμβουλή Έχετε ξανακούσει για το συγκεκριμένο πρόβλημα στον ήχο?? Έχω πραγματικά σοκαριστεί-απογοητευτεί με την αντιμετώπιση, αρχίζω να μετανιώνω για την εμπιστοσύνη που έδειξα στην εταιρεία όταν αγόρασα το κινητό.
#1587
Δημοσίευση 15/01/2017 - 00:25
Καταρχάς να ξεκινήσουμε απο αυτό που έχουμε πει πολλές φορές εδώ μέσα. Ο νόμος δε κάνει καμία διάκριση μεταξύ νομικού και φυσικού προσώπου.
Συνεπώς πρόβλημα με το τιμολόγιο δε πρέπει και δε θα έχεις. Μπορείς να δεις παρόμοιες περιπτώσεις στις προηγούμενες σελίδες.
Στο δια ταύτα.. Δες τι θα σου απαντήσουν και αν τελικώς η απάντηση είναι αρνητική θα μιλήσεις με τον ΣτΚ όπου και θα ξεμπερδέψεις μια και καλή.
To πρόβλημα πάλι για τις κλήσεις που το πήγες είναι Bug όπως και σου είπαν που δεν έχει διορθωθεί ακόμα.
#1588
Δημοσίευση 15/01/2017 - 00:37
Υπερευχαριστώ για την άμεση απάντηση! Έχω όμως και μία ακόμη ερώτηση δεδομένου ότι όπως είπες nikosgnr πρόκειται για bug: τι στάση πρέπει να κρατήσω κατά τη γνώμη σου? Nα ζητήσω σε κάθε περίπτωση αντικατάσταση ή να ζητήσω πίσω το κινητό και να περιμένω να λυθεί το ζήτημα με την αναβάθμιση που περιμένουμε? Tο κινητό δεν είχε κανένα άλλο πρόβλημα- το πρόσεχα κι εγώ πάρα πολύ- και αν είναι να μου δώσουν refurbished, μήπως είναι σκόπιμο να ζητήσω πίσω το δικό μου και να περιμένω να διορθωθεί το πρόβλημα με το bug?
#1590
Δημοσίευση 15/01/2017 - 23:08
Ευχαριστώ και πάλι!
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 33
0 μέλη, 33 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες