Δεν υπάρχει ουσιαστικά αντιπροσωπεία εδώ στην Ελλάδα.
Απλά εξουσιοδοτημένα κέντρα απο την Apple είναι. Μην ασχοληθείς άλλο με τους συγκεκριμένους της iStorm.
Πήγαινε είτε στη Document που σου 'πε και ο @pats είτε στην iSystem.
Δημοσίευση 08/04/2017 - 00:02
Δημοσίευση 29/04/2017 - 17:54
Καλησπέρα.
Αντιμετωπίζω πρόβλημα με το home button του ipad air 2. Το έχω ποστάρει εδώ. Για να μην τα ξαναλέμε.
Το θέμα είναι τώρα η εγγύηση. Αγόρασα το ipad μέσα Δεκέμβρη του 2015. Αρκετοί λέτε ότι έχουμε 2 έτη εγγύησης. Τα καταστήματα από την άλλη λένε 1. Για παράδειγμα στο kaizershop τα ipad τα έχουν με 1 έτος εγγύησης αντιπροσωπείας. Όταν μπήκα στους όρους εγγύησης που έχουν στο site τους, λένε πάλι ότι καλύπτουν με 1 έτος μόνο από την αντιπροσωπεία. Δεν αναφέρουν κάπου και έναν ακόμη από το κατάστημα.
Έχει κανείς εμπειρία από το συγκεκριμένο μαγαζί? Είμαι σίγουρος ήδη τι θα μου απαντήσουν. Ότι δεν καλύπτεται.
Επαναφέρω το θέμα γιατί πριν λίγες μέρες μου έστειλε ο Συνήγορος του Καταναλωτή νέο έγγραφο που μπερδεύει λίγο τα πράγματα. Θα ήθελε κάποιος να το διαβάσει? Τι μπορώ να κάνω τώρα?
Δημοσίευση 29/04/2017 - 19:38
legit
Δημοσίευση 29/04/2017 - 20:59
Επαναφέρω το θέμα γιατί πριν λίγες μέρες μου έστειλε ο Συνήγορος του Καταναλωτή νέο έγγραφο που μπερδεύει λίγο τα πράγματα. Θα ήθελε κάποιος να το διαβάσει? Τι μπορώ να κάνω τώρα?
Ουσιαστικά αυτό που σου ζητάνε είναι "επίσημη" πιστοποίηση του προβλήματος, οτι δεν ευθύνεσαι εσύ.
Κοινώς, κλάιν και μ@λακίες κόκκινες. Το θέμα είναι τι δεν είσαι Αθήνα και πρέπει να στείλεις εσύ τη συσκευή στην InfoQuest.
Να τους ζητήσεις γραπτώς την αιτιολογία, οτι δεν ευθύνεσαι εσύ.
Δημοσίευση 29/04/2017 - 21:04
Μέσα Μαΐου θα είμαι Αθήνα για 2-3 μέρες, οπότε ίσως είναι καλύτερα να το πάω απευθείας τότε.
Να πάω infoQuest ή i system?
Τελευταία επεξεργασία από: Caveman, 29/04/2017 - 21:05
Δημοσίευση 29/04/2017 - 22:45
Δημοσίευση 03/05/2017 - 13:25
Και κάτι ακόμη.
Στην ουσία εκεί θα μου δώσουνε (αν μου δώσουνε) βεβαίωση ότι το πρόβλημα ήταν εξαιτίας του κρίσιμου 6μήνου που γράφουνε στον Συνήγορο του Καταναλωτή ή θα μου το κρατήσουνε και για επισκευή?
Πέρα από την απόδειξη αγοράς, να έχω μαζί μου και τα έγγραφα από τον ΣτΚ?
Δημοσίευση 03/05/2017 - 23:01
Σε ενημερώνουν πρώτα για το κόστος.
Μπορείς να πάρεις μαζί και το έγγραφο του ΣτΚ.
Το κόστος κατασκευής ή το κόστος απλά για να το κοιτάξουνε? Λογικά για να το ελέγξουν.
Δημοσίευση 04/05/2017 - 14:39
Νέα σελίδα εντός apple.com για διαλεύκανση του τι ισχύει εκ μέρους της Apple.
https://www.apple.co...l-warranty.html
Δημοσίευση 04/05/2017 - 19:04
Νέα σελίδα εντός apple.com για διαλεύκανση του τι ισχύει εκ μέρους της Apple.
https://www.apple.co...l-warranty.html
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
0 μέλη, 4 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες