Καταρχάς αφού θα πας έτσι και αλλιώς απο εκεί, να πας με σκοπό να στο αλλάξουν αυτοί βάση της 2ετίας.
Να έχεις μαζί την απόδειξη αγοράς μόνο.
Επίσης στη θέση σου θα έπαιρνα ένα τηλ. στο Support πρώτα να ανοίξεις Case.
Καλημέρα σας κύριοι.
Τελικά δε βλέπω να βγάζω άκρη...
Πήγα χθες στην documents και τους λέω το πρόβλημα μου και ότι θέλω επιδιόρθωση λόγο διετίας. Μου ανέφεραν οτι βάση κωδικού του iPad αυτό προέρχεται απο Τσεχία κι έτσι δε μου δικαιολογούν τη διετία. Μου την ειπαν κιόλας ότι εχει και ένα "κόστος" όταν περνούμε κινητά-ταμπλετ από τέτοια καταστήματα (λόγω χαμηλότερης τιμής).
Μου ειπαν μόνο από το κατάστημα που το αγόρασα μπορώ να διεκδικήσω τη διετία. Τους εξήγησα οτι απευθύνθηκα στον ΣτΚ και τους ανέφερα να χαρακτηρισμό του κρίσιμου 6μηνου, αλλά πάλι έθιξαν το θέμα προέλευσης του ταμπλετ.
Τι να πω, δε βλέπω προκοπή. Επίσης όταν ρώτησα πόσο εχει η επιδιόρθωση, μου είπε 380€. Καλημέρα σας είπα κι έφυγα.
Κοινώς δε βλέπω να γίνεται κάτι άλλο σωστά;