Αν πάρετε τηλέφωνο την apple στο 00800 4414 5417 θα ακούσετε στα ελληνικά την υποχρέωση εγγύησης από την ίδια την εταιρεία.
Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;
#1726
Δημοσίευση 02/02/2018 - 20:47
Ad
#1727
Δημοσίευση 06/02/2018 - 16:24
Σε εμένα η διετή εγγύηση της Apple στην infoquest εφαρμόστηκε μια χαρά χωρίς καμία συζήτηση η παζάρι.
Πήγα έδωσα την συσκευή , το τιμολόγιο και μετά από δυο μέρες με ενημέρωσαν ότι πήραν έγκριση από και προχωρούν στην δωρεάν επισκευή.
Άρα εφαρμόζεται ακόμα η διετής εγγύηση. Και σύμφωνα με τον υπάλληλο της infoquest την διετή εγγύηση την ενέκρινε η όχι οι ίδιοι ή το κατάστημα αγοράς.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Eπειδή θα πάω από βδομάδα,μπορείς να μου πεις πόσο διάστημα σου πήρε συνολικά από την μέρα που το πήγες μεχρι τη μερα που το πηρες πίσω?Προκειται να πάω το δικό μου και εχω το
"κουλό" προβλημα ότι δεν εχω συσκευη οσο θα το χουν εκει,οποτε επειδη θα δανειστώ να ξερω για πόσο θα το δανειστώ..
Κατι άσχετο,για εφαρμογές viber/whatsapp πώς θα γίνει να μην χαθούν οι συνομιλίες που ειναι ηδη στο τηλ?Θα κανω backup αλλά επειδή δεν μπορώ να ενημερώσω τοσα ατομα,θα κατεβασω προσωρινα τις 2 εφαρμογες στο δανεικό iphone θα τις κρατησω οσο κρατησει η επισκευη και μετα θα τις σβησω πριν το δωσω πισω..Μετά στο restore στο νεο τηλεφωνο θα ζητησει ξανα κατεβασμα ή θα περαστουν οι εφαρμογες οπως ήταν πριν?
#1728
Δημοσίευση 06/02/2018 - 18:28
Επέλεξα να το πάω στις γιορτες πριν την Πρωτοχρονιά. Το παρέλαβαν Πέμπτη πρωί , μεσολάβησαν Παρασκευή Σαββατοκύριακο Δευτέρα Πρωτοχρονιά ) και Τρίτη απόγευμα μου ήρθε μήνυμα στο κινητό ότι εγκρίθηκε η εγγύηση και προχωράνε στην παραγγελία ανταλλακτικού (μπαταρίας δλδ.) τους πήρα τηλέφωνο Τετάρτη και μου είπαν ότι θα κάνει μια εβδομάδα.
Παρέλαβα όμως Δευτερα πρωί (έκαναν δλδ 3 εργάσιμες) .
Βέβαια ήταν μέσα στις γιορτες που υπολειτουργούν όλοι αλλά εμένα μου έκατσε καλά διότι δεν είχα και εγώ δουλειά.
Δεν έγινε κανένα restore (ούτε και ζήτησα στην παράδοση του κινητού να μην γίνει απλά προφανως δεν χρειάστηκε να κάνουν) παρέλαβα την συσκευή όπως την άφησα και απλά συνέχισα να την λειτουργώ (είχα τελευταία τρέχουσα έκδοση iOS και είχα και backup αλλά δεν χρειάστηκε).
Για το viber ξέρω ότι μπορείς να κάνεις backup τις συνομιλίες και μετά restore όπου θέλεις.
Για watsapp δεν ξέρω , δεν το χρησιμοποιώ.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Τελευταία επεξεργασία από: petervgr, 06/02/2018 - 18:29
#1729
Δημοσίευση 07/02/2018 - 13:24
Τι πιθανότητες δίνετε για αλλαγή της μπαταρίας εντός εγγύησης σε iPhone 5S αγορασμένο το καλοκαίρι του 2016 που χρειάζεαι πλέον 3 φορτίσεις τη μέρα;
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
#1731
Δημοσίευση 07/02/2018 - 14:33
Λες οτί είναι φυσιολογική φθορά και εσύ ε;
Εγώ πιστεύω οτί φταίει το iOS 11 αλλά έλεγα μήπως επειδή μιλάμε για ακραία φθορά υπήρχε νόημα να κυνηγήσουμε την εγγύηση...
Αλλιώς ζητάνε 120 ευρώ...δηλαδή καλύτερα να αλλάξει συσκευή!
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
#1732
Δημοσίευση 07/02/2018 - 14:45
Το 5S καταρχάς δεν επηρεάζεται απο το "Feature".
Νομίζω είναι βέβαιο πως μιλάμε για φυσιολογική φθορά.
Εκτός και αν είχε απότομες μεταπτώσεις ή να κλείνει σε άσχετες στιγμές για να φανεί στα διαγνωστικά.
Στη τελική πάρε μια να την αλλάξεις μόνος σου και τέλος.. Τα 100+ που ζητάνε είναι για γέλια.
#1733
Δημοσίευση 07/02/2018 - 17:22
Τι πιθανότητες δίνετε για αλλαγή της μπαταρίας εντός εγγύησης σε iPhone 5S αγορασμένο το καλοκαίρι του 2016 που χρειάζεαι πλέον 3 φορτίσεις τη μέρα;
Να πας να το ελέγξουν εντός εγγύησης.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#1735
Δημοσίευση 07/02/2018 - 19:18
Το 5S καταρχάς δεν επηρεάζεται απο το "Feature".
Νομίζω είναι βέβαιο πως μιλάμε για φυσιολογική φθορά.
Εκτός και αν είχε απότομες μεταπτώσεις ή να κλείνει σε άσχετες στιγμές για να φανεί στα διαγνωστικά.
Στη τελική πάρε μια να την αλλάξεις μόνος σου και τέλος.. Τα 100+ που ζητάνε είναι για γέλια.
Αν επηρεαζόταν από το feature θα κάναμε τη δουλειά μας με 39 ευρώ!
Τώρα πόσο φυσιολογικό είναι σε ενάμιση χρόνο η αυτονομία να πηγαίνει από την μία μέρα στις 8 ώρες σηκώνει πολύ κουβέντα.
Το έχω σκεφτεί να την αλλάξουμε με συμβατή αλλά θα χάσουμε την υπόλοιπη εγγύηση...
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
#1736
Δημοσίευση 07/02/2018 - 19:41
Ε 'νταξει.. Συμβαίνει και πάλι καλά να λες.
Αν κρατήσεις της συσκευής για να τη βάλεις πίσω σε περίπτωση προβλήματος μετά, δε θα έχεις ιδιαίτερο θέμα.
Βέβαια μπορείς να κάνεις μια βόλτα απο Document π.χ. και βλέπεις τι γίνεται.
Μπορεί να 'σαι τυχερός.
#1737
Δημοσίευση 26/02/2018 - 14:30
Στο σέρβις εντός διχρονης εγγύησης που δίνονται ανακατασκευασμένα,αν πας στο Γερμανό αντι infoquest ισχύει κάτι άλλο από πλευράς περαιτέρω εγγύησης?
Απευθυνθηκα στο Γερμανο και δέχτηκαν το δεύτερο χρόνο εγγύησης (με επισήμανση περί νομου κλπ) αλλά επειδή το κινητό μετά την αντικατάσταση θα το δώσω,ισχύει κάτι διαφορετικό αν το πας Γερμανό αντί infoquest?
Η νέα συσκευη από την Infoquest δεν θα σταλεί?Εγγύηση ισχύει η τρέχουσα που έχω ως τέλη του χρόνου ή αλλάζει?
Τελευταία επεξεργασία από: FAY259, 26/02/2018 - 14:31
#1738
Δημοσίευση 26/02/2018 - 15:21
Στο σέρβις εντός διχρονης εγγύησης που δίνονται ανακατασκευασμένα,αν πας στο Γερμανό αντι infoquest ισχύει κάτι άλλο από πλευράς περαιτέρω εγγύησης?
Απευθυνθηκα στο Γερμανο και δέχτηκαν το δεύτερο χρόνο εγγύησης (με επισήμανση περί νομου κλπ) αλλά επειδή το κινητό μετά την αντικατάσταση θα το δώσω,ισχύει κάτι διαφορετικό αν το πας Γερμανό αντί infoquest?
Η νέα συσκευη από την Infoquest δεν θα σταλεί?Εγγύηση ισχύει η τρέχουσα που έχω ως τέλη του χρόνου ή αλλάζει?
η εγγυηση παραμενεις δυο ετη, απο την αρχικη ημερομηνια αγορας με την αποδειξη ή το τιμολογιο.
δλδ αν το αρχικο αγοραστηκε πχ 26/02/2017 τοτε εγγυηση βασει διετιας εχει εως 25/02/2019.
#1739
Δημοσίευση 26/02/2018 - 15:27
Ευχαριστω!!
επειδη μου ειπαν θα παει στα κεντρικά του Γερμανού για έλεγχο κλπ,η ολη διαδικασια αντικαταστασης θα γινει στο Γερμανό δηλαδη?εχει αποθεμα συσκευων να δινει νεες ή θα απευθυνθει στον επισημο παροχο infoquest κλπ?
#1740
Δημοσίευση 26/02/2018 - 15:31
Στο σέρβις εντός διχρονης εγγύησης που δίνονται ανακατασκευασμένα,αν πας στο Γερμανό αντι infoquest ισχύει κάτι άλλο από πλευράς περαιτέρω εγγύησης?
Απευθυνθηκα στο Γερμανο και δέχτηκαν το δεύτερο χρόνο εγγύησης (με επισήμανση περί νομου κλπ) αλλά επειδή το κινητό μετά την αντικατάσταση θα το δώσω,ισχύει κάτι διαφορετικό αν το πας Γερμανό αντί infoquest?
Η νέα συσκευη από την Infoquest δεν θα σταλεί?Εγγύηση ισχύει η τρέχουσα που έχω ως τέλη του χρόνου ή αλλάζει?
Ο Γερμανός έχει δικό του επ. κέντρο. Δε συνεργάζεται με την InfoQuest.
Παρόλα αυτά ακόμα και μετά την αντ/σταση της συσκευής με το ανακα/σμένο, μπορείς να το πας σε περίπτωση νέου προβλήματος όπου εσύ θες.
Η εγγύηση για τη 2ετία συνεχίζει βάσει της αρχικής ημ/νιας αγοράς.
Μόνο όταν είναι πρός το τέλος της δίνουν 3 μήνες επιπλέον.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3
0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες