Γιατι απο ΓΕΡΜΑΝΟ εχει αγοραστεί και μου είπαν όλοι να ξεκινησω από το καταστημα αγορας μιας και αυτο ειναι υποχρεωμενο να καλύψει την διετη εγγυηση..
Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;
#1801
Δημοσίευση 15/03/2018 - 16:06
Ad
#1802
Δημοσίευση 15/03/2018 - 16:07
Γιατι απο ΓΕΡΜΑΝΟ εχει αγοραστεί και μου είπαν όλοι να ξεκινησω από το καταστημα αγορας μιας και αυτο ειναι υποχρεωμενο να καλύψει την διετη εγγυηση..
Έχεις την απόδειξη ειδάλλως ζητάς επανεκτύπωση και πας στους επίσημους απλό είναι. Το σερβις του Γερμανου από την εποχή του iphone 4 δεν είχε και το καλύτερο όνομα
#1803
Δημοσίευση 15/03/2018 - 16:45
Εμπλεξα το ξερω φιλε...επρεπε εξ αρχης να το παω infoquest αλλά και εκει μου ειπαν να ξεκινησω από το καταστημα αγορας πρωτα γιατι αυτο ειναι υποχρεωμενο να καλυψει την εγγυηση
#1804
Δημοσίευση 15/03/2018 - 17:12
Εμπλεξα το ξερω φιλε...επρεπε εξ αρχης να το παω infoquest αλλά και εκει μου ειπαν να ξεκινησω από το καταστημα αγορας πρωτα γιατι αυτο ειναι υποχρεωμενο να καλυψει την εγγυηση
Μίλα με infoquest μήπως και βγει καμία άκρη.
#1805
Δημοσίευση 15/03/2018 - 17:27
Για να μην μπερδευόμαστε...ο Γερμανός είναι αυτός που έχει νομικά την υποχρέωση και θα πρέπει να κυνηγήσεις για 2-ετή εγγύηση...
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
#1806
Δημοσίευση 15/03/2018 - 20:08
Απο 2/3 ολα αυτα,τοτε το αφησα στο καταστημα...13 μερες για μια βλαβη που δεν χρειαζεται να ανοιχτει η συσκευη (πλαινο κουμπι η βλαβη) αλλα οκ πες οτι επρεπε να ανοιχτει..Δεκατρεις μερες...Επικοινωνια μηδεν...Τους χρειαζεται πραγματικα μια καταγγελια να στρωσουν..Απότι διαβαζα εδω,ατομα που το ξεκινησαν απο αντιπροσωπεια σε λιγοτερο απο βδομαδα ειχαν αντικατασταση..
Ας μου κανουν κολπα οταν με καλεσουν και θα τα πουμε στο συνηγορο..
#1807
Δημοσίευση 15/03/2018 - 20:42
Πληροφοριακά και μόνο, "αντιπροσωπεία" - φυσική παρουσία της Apple στην Ελλάδα δεν υπάρχει.
Εξουσιοδοτημένα κέντρα είναι.
Ο νόμος πάλι όπως έχουμε πει πολλάκις, αναφέρεται στον πωλητή για το 2ο χρόνο της εγγύησης.
Είναι πρωτίστως δική του υποχρέωση να σε καλύψει.
#1808
Δημοσίευση 16/03/2018 - 15:23
εσυ με τι βλάβη το πηγες και τι βλαβη σου υπεδειξαν;γιατι καπου χαθηκα σε ολα αυτα.τους το πηγες με βλαβη στο πλαινο πληκτρο οτι δεν δουλευει και σου αρνηθηκαν διετια;Απο 2/3 ολα αυτα,τοτε το αφησα στο καταστημα...13 μερες για μια βλαβη που δεν χρειαζεται να ανοιχτει η συσκευη (πλαινο κουμπι η βλαβη) αλλα οκ πες οτι επρεπε να ανοιχτει..Δεκατρεις μερες...Επικοινωνια μηδεν...Τους χρειαζεται πραγματικα μια καταγγελια να στρωσουν..Απότι διαβαζα εδω,ατομα που το ξεκινησαν απο αντιπροσωπεια σε λιγοτερο απο βδομαδα ειχαν αντικατασταση..
Ας μου κανουν κολπα οταν με καλεσουν και θα τα πουμε στο συνηγορο..
Η μηπως εχει χτυπημα στο πλαινο πληκτρο και βγαινει εκτος λόγω χτυπήματος;Πρεπει να μικησεις μαζι τους και να ξεκαθαρισεις ποιος ο λογος που το βγαζουν εκτος.
#1809
Δημοσίευση 16/03/2018 - 16:21
Υπαρχει τεχνικό εγχειριδιο για καθε μοντελο με το τι καλυπτεται εντος και τι εκτός
#1810
Δημοσίευση 18/03/2018 - 14:25
Καλημέρα παιδια
Θέλω να γυρίσω το iphone 7plus μου λογω hissing εντος εγγύησης (εντος 1 χρονου) στην document
Θα κανω back up ,restore και θα τραβηξω ενα video οπου θα φαινεται το προβλημα και θα τους παω το κινητο με φωτοτυπια του τιμολογιου αγορας
1)Είναι θεωρείται σωστη η διαδικασια οπως την περιγραφω ή θα αντιμετωπισω κάποιο θέμα?
2)Θα μου δώσουν ανακατασκευης ή καινουργιο κινητο? δεν καταλαβαίνω γιατι πρέπει να παρω ανακατασκευασμενο βασικα...
3)ποσο διαστημα παίρνει η όλη διαδικασία μεχρι να εχω σωστό κινητο?
4)η εγγύηση απο το νεο κινητο που θα μου δώσουν ,ως ποτε θα ειναι?1 χρονο απο την ημερομηνία που θα μου δωσουν το νεο κινητο ή απο την ημερομηνια που αγορασα αρχικα το κινητο?
#1811
Δημοσίευση 18/03/2018 - 14:39
Αντ/σταση ελαττωματικού γίνεται μόνο όταν αυτό είναι δυνατό.
Αυτό γίνεται σε κάμερες, οθόνη, πλήκτρα, μπαταρία.
Στη δική σου περίπτωση εφόσον περάσει και το πρόβλημα είναι έντονο, θα πάρεις ανακα/σμένο.
Η εγγύηση συνεχίζει βάσει την ημ/νια αγοράς της αρχικής συσκευής.
#1812
Δημοσίευση 19/03/2018 - 12:30
Μιλάς για τη περίπτωση που πωλητής είναι η ίδια η Apple.
Δε πρόκειται λοιπόν να σε στείλει κανείς σε Apple Store.
Για να καταλάβω τι εννοείς, στην περίπτωση αγοράς από Ευρωπαικό apple store έχεις δυνατότητα απαίτησης 2τούς εγγύησης στην Ελλάδα?
Διότι κατα την Apple δεν ισχύει, λόγω μη ύπαρξης επίσημου apple store, και δεν ισχύει o consumer law.
Τελευταία επεξεργασία από: AlG, 19/03/2018 - 12:31
#1813
Δημοσίευση 19/03/2018 - 12:31
για να καταλάβω τι εννοέις, στην περίπτωση αγοράς από Ευρωπαικό apple store έχεις δυνατότητα απαίτησης 2τούς εγγύησης στην Ελλάδα?
Διότι κατα την Apple δεν ισχύει, λόγω μη ύπαρξης επίσημου apple store, και δεν ισχύει o consumer law.
Πάρε ένα τηλέφωνο στο 0800 θαρρώ πως η διετία ισχύει σε εε. Αυτό αναφέρει στο ηχογραφημένο μήνυμα
#1814
Δημοσίευση 19/03/2018 - 12:33
Πάρε ένα τηλέφωνο στο 0800 θαρρώ πως η διετία ισχύει σε εε. Αυτό αναφέρει στο ηχογραφημένο μήνυμα
Από το 0800 ισχυρίζονται αυτό . Και μάλιστα μετά από επικοινωνία με το νομικό τμήμα της Apple.
Είναι σαφείς, ισχύει το 2ο έτος από το κατάστημα , που όμως δεν υπάρχει στην Ελλάδα. (Κοινώς παραθυράκι για να μείνεις εκτεθειμένος)
Τελευταία επεξεργασία από: AlG, 19/03/2018 - 12:35
#1815
Δημοσίευση 19/03/2018 - 12:38
Από το 0800 ισχυρίζονται αυτό . Και μάλιστα μετά από επικοινωνία με το νομικό τμήμα της Apple.
Είναι σαφείς, ισχύει το 2ο έτος από το κατάστημα , που όμως δεν υπάρχει στην Ελλάδα. (Κοινώς παραθυράκι για να μείνεις εκτεθειμένος)
Κατάστημα αγοράς όχι κατάστημα apple.
Η απορία μου είναι άλλη εγώ αγόρασα από μεγάλη αλυσίδα αλλά στην απόδειξη δεν αναγράφεται imei εκεί τι γίνεται;
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 38
0 μέλη, 38 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες