Παιδιά ο δεύτερος χρόνος ισχύει ακόμα, μιας και πλέον είναι προαιρετικός με τον νέο ευρωπαϊκό νόμο/ οδηγία? Κάτι τέτοιο άκουσα τις προάλλες.
Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;
#1831
Δημοσίευση 19/03/2018 - 21:04
Ad
#1832
Δημοσίευση 19/03/2018 - 22:57
Διαβαζοντας πτοηγουμενο ποστ μελους που πηρε απαντηση εντος 3 ημερων από ΓΕΡΜΑΝΟ και δωρεαν αντικατασταση,μαλλον εγιναν πιο αυστηρα...Αναμενω μια βδομαδα απαντηση για αναγνωριση του δευτερου χρονου...Παίρνω τηλ,στελνω μειλ τιποτα...καλεσα πριν λιγο και μου ειπαν οτι για να μην με εχουν παρει,αναμενουν απαντηση από την εταιρια ακομα..
Καλησπέρα. iPhone 5s σε αγορασμένο απο Γερμανό στο δεύτερο χρόνο εγγύησης μου το πέρασαν. Περίπου έκαναν μια εβδομαδα. Αυτό έγινε τέλος Φλεβάρη κ το καινούργιο το πήρα την πρώτη εβδομαδα του Μαρτίου. ΦΕΝ πιστεύω να έχεις θεμα
#1833
Δημοσίευση 19/03/2018 - 23:14
Παιδιά ο δεύτερος χρόνος ισχύει ακόμα, μιας και πλέον είναι προαιρετικός με τον νέο ευρωπαϊκό νόμο/ οδηγία? Κάτι τέτοιο άκουσα τις προάλλες.
Ποιός είναι ο νέος νόμος;
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
#1834
Δημοσίευση 19/03/2018 - 23:33
Καλησπέρα. iPhone 5s σε αγορασμένο απο Γερμανό στο δεύτερο χρόνο εγγύησης μου το πέρασαν. Περίπου έκαναν μια εβδομαδα. Αυτό έγινε τέλος Φλεβάρη κ το καινούργιο το πήρα την πρώτη εβδομαδα του Μαρτίου. ΦΕΝ πιστεύω να έχεις θεμα
Μου χουν σπασει τα νευρα,απλά....Προχωρησα σε καταγγελια στο συνηγορο,απο 3 Μαρτίου έχουν το τηλέφωνο,6 Μαρτίου μπηκα στην πορεια επισκευης και ελεγε υπό ελεγχο..Μου στέλνουν 13/3 μηνυμα ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ,καλω ΑΜΕΣΩΣ το τηλ τους κεντρο,ΖΗΤΑΩ ΝΑ ΜΕ ΚΑΛΕΣΟΥΝ ΑΜΕΣΑ και δεν με πηραν ΠΟΤΕ..Στέλνω κάθε μερα μειλ να με παρουν να μου πουν ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ και γιατι το εβγαλαν εκτος και αντι να μου δωσουν μια απάντηση,εδω και μια βδομαδα ουτε φωνη ουτε ακρόαση,ουτε σε μειλ απαντανε ουτε σε τηλ που ζηταω να με καλεσει καποιος υπευθυνα..Την Πεμπτη που πηρα μου πεταει το κορυφαιο στο τηλεφωνο μια κοπελια:Το κοστος για αλλαγη κουμπιου και καλωδιοταινιας ειναι πανω από 500 ευρώ και περιμεναμε την απαντηση σας...ΠΟΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ?Δεν ενημερωθηκα ΠΟΤΕ...
Τους έκανα τωρα αναφορα για την όλη αδιαφορία τους και περιμενω νεα...
#1835
Δημοσίευση 19/03/2018 - 23:41
Καλησπέρα.7 plus από 6/3 στην infoquest, το τηλέφωνο έχει φύγει, λένε για apple,και 13 μέρες μετά κανένα νέο ούτε ξέρουν την πορεία του service.τι μπορώ να κάνω να τους πιέσω δεδομένου ότι δεν έχω τηλέφωνο?
Τι πρόβλημα είχε η συσκευή?
Το μόνο επιπλέον που μπορείς να κάνεις είναι να μιλήσεις με το Support ανοίγοντας Case.
#1836
Δημοσίευση 19/03/2018 - 23:50
Ποιός είναι ο νέος νόμος;
Δεν ξέρω, έτσι άκουσα σε μια πρωινή εκπομπή κάτι σαν είδησης. Έλεγαν ότι ο δεύτερος χρόνος που είναι του καταστηματάρχη πλέον θα είναι προαιρετικός και ο καταστηματάρχης θα πρέπει να ενημερώνει εξ αρχής τον καταναλωτή για τον χρόνο της εγγύησης.
#1837
Δημοσίευση 20/03/2018 - 01:13
οι συσκευες live εχουν κανονικα εγγυηση το 2ο χρονο απο istorm κτλ?
#1839
Δημοσίευση 20/03/2018 - 07:19
Τι πρόβλημα είχε η συσκευή?
Το μόνο επιπλέον που μπορείς να κάνεις είναι να μιλήσεις με το Support ανοίγοντας Case.
Διπλό πρόβλημα μπαταρία και σημα
#1840
Δημοσίευση 20/03/2018 - 11:32
Παιδιά κάτι έχει αλλάξει, όχι ως προς το νόμο αλλά στην ερμηνεία του. Και αυτό έχει γίνει πρόσφατα.
Οπότε εμπερίες χρηστών παλιότερες δεν βοηθούν.
Και γω έχω κάνει πολλές φορές επισκευη και αντικατάσταση στη μεταξύ 1-2 έτους χωρίς να υπάρξει ποτέ πρόβλημα.
Η Apple εκτός από άριστο marketing και έχει τα μέσα να έχει και άριστες ΝΟΜΙΚΕΣ υπηρεσίες που το έψαξαν το θέμα και εντόπισαν τα τρωτά του νόμου και όπου μπορούν να βρουν μικρές παρατυπίες τις προβάλουν ως μη κάλυψη.
Κατ' αρχάς το κινητό το καλύπτει ο πωλητής και όχι άμεσα η Apple οπότε σε υποχρεώνει να μην απευθήνεσαι στον επίσημο πάροχο service αλλά το αίτημα να το κάνει ο πωλητής που να αποδεικνύει πως έγινε η εισαγωγη. Καταλαβένετε τι παρατυπίες μπορει να επικαλεστεί η Apple σε μικρά μαγαζάκια. Αλλά και οι μεγάλοι και αυτοι αν μη τι άλλο καθυστέρηση γενναία το ελάχιστο (>2 μήνες).
Και φυσικά όσοι από apple store και αλλα ευρωπαικά καταστήματα είχαν εξυπηρετηθεί παλιότερα απ' ότι φαίνεται αυτό κατά τη νομική υπηρεσία ήταν λάθος και από δω και πέρα τελειώνει .
2ο έτος απευθείας στο φυσικό κατάστημα ακόμη και αν αυτό είναι η ίδια η Apple!!!!! Προφάσεις το κ@λ@@.
Αν υπάρχει τρόπος να προστατευτούμε θα ήθελα προτάσεις.
Πάντως ακόμη και case στην Apple δεν είχε αποτέλεσμα, αρνητική απάντηση.
Για τον ευρωπαϊκή ένωση καταναλωτων δεν έχω κάνει αίτημα απλα έστειλα ένα mail αναμένοντας απάντηση
Τελευταία επεξεργασία από: AlG, 20/03/2018 - 11:34
#1842
Δημοσίευση 20/03/2018 - 13:25
Παιδιά κάτι έχει αλλάξει, όχι ως προς το νόμο αλλά στην ερμηνεία του. Και αυτό έχει γίνει πρόσφατα.
Οπότε εμπερίες χρηστών παλιότερες δεν βοηθούν.
Και γω έχω κάνει πολλές φορές επισκευη και αντικατάσταση στη μεταξύ 1-2 έτους χωρίς να υπάρξει ποτέ πρόβλημα.
Η Apple εκτός από άριστο marketing και έχει τα μέσα να έχει και άριστες ΝΟΜΙΚΕΣ υπηρεσίες που το έψαξαν το θέμα και εντόπισαν τα τρωτά του νόμου και όπου μπορούν να βρουν μικρές παρατυπίες τις προβάλουν ως μη κάλυψη.
Κατ' αρχάς το κινητό το καλύπτει ο πωλητής και όχι άμεσα η Apple οπότε σε υποχρεώνει να μην απευθήνεσαι στον επίσημο πάροχο service αλλά το αίτημα να το κάνει ο πωλητής που να αποδεικνύει πως έγινε η εισαγωγη. Καταλαβένετε τι παρατυπίες μπορει να επικαλεστεί η Apple σε μικρά μαγαζάκια. Αλλά και οι μεγάλοι και αυτοι αν μη τι άλλο καθυστέρηση γενναία το ελάχιστο (>2 μήνες).
Και φυσικά όσοι από apple store και αλλα ευρωπαικά καταστήματα είχαν εξυπηρετηθεί παλιότερα απ' ότι φαίνεται αυτό κατά τη νομική υπηρεσία ήταν λάθος και από δω και πέρα τελειώνει .
2ο έτος απευθείας στο φυσικό κατάστημα ακόμη και αν αυτό είναι η ίδια η Apple!!!!! Προφάσεις το κ@λ@@.
Αν υπάρχει τρόπος να προστατευτούμε θα ήθελα προτάσεις.
Πάντως ακόμη και case στην Apple δεν είχε αποτέλεσμα, αρνητική απάντηση.
Για τον ευρωπαϊκή ένωση καταναλωτων δεν έχω κάνει αίτημα απλα έστειλα ένα mail αναμένοντας απάντηση
Περίμενε να δεις τι θα σου πει το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών...
Θεωρώ οτί θα πρέπει να έχεις έρθει και σε μια διερευνητική επαφή με το κατάστημα που το αγόρασες (Apple Store?) ή το support της συγκεκριμένης χώρας να δεις τι σου προτείνουν οι ίδιοι σαν λύση...
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
#1843
Δημοσίευση 20/03/2018 - 14:16
Αυτοί σε καλύπτουν άμεσα στη Γερμανία και όπου αλλού έχει Apple store . Αλλά πρέπει να πας την συσκευή εσύ ο ίδιος δεν δέχονται καν να τους τη στείλεις λόγω ασφαλείας!!!
#1844
Δημοσίευση 20/03/2018 - 14:19
Αυτοί σε καλύπτουν άμεσα στη Γερμανία και όπου αλλού έχει Apple store . Αλλά πρέπει να πας την συσκευή εσύ ο ίδιος δεν δέχονται καν να τους τη στείλεις λόγω ασφαλείας!!!
Ναι αλλά εσύ δεν είσαι Γερμανία... και υποθέτουμε οτι δεν μπορείς να πας!
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
#1845
Δημοσίευση 20/03/2018 - 14:30
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 35
0 μέλη, 35 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες