Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 17 ψήφοι

Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2269 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1831   MethAvrio

MethAvrio

    iPH Addict

  • 792 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 19/03/2018 - 21:04

Παιδιά ο δεύτερος χρόνος ισχύει ακόμα, μιας και πλέον είναι προαιρετικός με τον νέο ευρωπαϊκό νόμο/ οδηγία? Κάτι τέτοιο άκουσα τις προάλλες.



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#1832   Npanathinaikos

Npanathinaikos

    iPH Member

  • 205 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 19/03/2018 - 22:57

Διαβαζοντας πτοηγουμενο ποστ μελους που πηρε απαντηση εντος 3 ημερων από ΓΕΡΜΑΝΟ και δωρεαν αντικατασταση,μαλλον εγιναν πιο αυστηρα...Αναμενω μια βδομαδα απαντηση για αναγνωριση του δευτερου χρονου...Παίρνω τηλ,στελνω μειλ τιποτα...καλεσα πριν λιγο και μου ειπαν οτι για να μην με εχουν παρει,αναμενουν απαντηση από την εταιρια ακομα..


Καλησπέρα. iPhone 5s σε αγορασμένο απο Γερμανό στο δεύτερο χρόνο εγγύησης μου το πέρασαν. Περίπου έκαναν μια εβδομαδα. Αυτό έγινε τέλος Φλεβάρη κ το καινούργιο το πήρα την πρώτη εβδομαδα του Μαρτίου. ΦΕΝ πιστεύω να έχεις θεμα

#1833   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1.823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 19/03/2018 - 23:14

Παιδιά ο δεύτερος χρόνος ισχύει ακόμα, μιας και πλέον είναι προαιρετικός με τον νέο ευρωπαϊκό νόμο/ οδηγία? Κάτι τέτοιο άκουσα τις προάλλες.


Ποιός είναι ο νέος νόμος;


#1834   FAY259

FAY259

    iPH User

  • 112 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 19/03/2018 - 23:33

Καλησπέρα. iPhone 5s σε αγορασμένο απο Γερμανό στο δεύτερο χρόνο εγγύησης μου το πέρασαν. Περίπου έκαναν μια εβδομαδα. Αυτό έγινε τέλος Φλεβάρη κ το καινούργιο το πήρα την πρώτη εβδομαδα του Μαρτίου. ΦΕΝ πιστεύω να έχεις θεμα

Μου χουν σπασει τα νευρα,απλά....Προχωρησα σε καταγγελια στο συνηγορο,απο 3 Μαρτίου έχουν το τηλέφωνο,6 Μαρτίου μπηκα στην πορεια επισκευης και ελεγε υπό ελεγχο..Μου στέλνουν 13/3 μηνυμα ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ,καλω ΑΜΕΣΩΣ το τηλ τους κεντρο,ΖΗΤΑΩ ΝΑ ΜΕ ΚΑΛΕΣΟΥΝ ΑΜΕΣΑ και δεν με πηραν ΠΟΤΕ..Στέλνω κάθε μερα μειλ να με παρουν να μου πουν ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ και γιατι το εβγαλαν εκτος και αντι να μου δωσουν μια απάντηση,εδω και μια βδομαδα ουτε φωνη ουτε ακρόαση,ουτε σε μειλ απαντανε ουτε σε τηλ που ζηταω να με καλεσει καποιος υπευθυνα..Την Πεμπτη που πηρα μου πεταει το κορυφαιο στο τηλεφωνο μια κοπελια:Το κοστος για αλλαγη κουμπιου και καλωδιοταινιας ειναι πανω από 500 ευρώ και περιμεναμε την απαντηση σας...ΠΟΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ?Δεν ενημερωθηκα ΠΟΤΕ...

Τους έκανα τωρα αναφορα για την όλη αδιαφορία τους και περιμενω νεα...



#1835   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 19/03/2018 - 23:41

Καλησπέρα.7 plus από 6/3 στην infoquest, το τηλέφωνο έχει φύγει, λένε για apple,και 13 μέρες μετά κανένα νέο ούτε ξέρουν την πορεία του service.τι μπορώ να κάνω να τους πιέσω δεδομένου ότι δεν έχω τηλέφωνο?

Τι πρόβλημα είχε η συσκευή?

 

Το μόνο επιπλέον που μπορείς να κάνεις είναι να μιλήσεις με το Support ανοίγοντας Case.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1836   MethAvrio

MethAvrio

    iPH Addict

  • 792 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 19/03/2018 - 23:50

Ποιός είναι ο νέος νόμος;

Δεν ξέρω, έτσι άκουσα σε μια πρωινή εκπομπή κάτι σαν είδησης. Έλεγαν ότι ο δεύτερος χρόνος που είναι του καταστηματάρχη πλέον θα είναι προαιρετικός και ο καταστηματάρχης θα πρέπει να ενημερώνει εξ αρχής τον καταναλωτή για τον χρόνο της εγγύησης.



#1837   kostakiss

kostakiss

    iPH Elite Poster

  • 1.910 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3GS

Δημοσίευση 20/03/2018 - 01:13

οι συσκευες live εχουν κανονικα εγγυηση το 2ο χρονο απο istorm κτλ?



#1838   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 20/03/2018 - 01:29

Αν αναφέρεσαι σε Demo, φυσικά και ναι.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1839   johntrou7

johntrou7

    iPH User

  • 154 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 20/03/2018 - 07:19

Τι πρόβλημα είχε η συσκευή?
 
Το μόνο επιπλέον που μπορείς να κάνεις είναι να μιλήσεις με το Support ανοίγοντας Case.


Διπλό πρόβλημα μπαταρία και σημα

#1840   AlG

AlG

    iPH Contributor

  • 1.292 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 20/03/2018 - 11:32

Παιδιά κάτι έχει αλλάξει, όχι ως προς το νόμο αλλά στην ερμηνεία του. Και αυτό έχει γίνει πρόσφατα.

Οπότε εμπερίες χρηστών παλιότερες δεν βοηθούν.

Και γω έχω κάνει πολλές φορές επισκευη και αντικατάσταση στη μεταξύ 1-2 έτους χωρίς να υπάρξει ποτέ πρόβλημα.

Η Apple εκτός από άριστο marketing και έχει τα μέσα να έχει και άριστες ΝΟΜΙΚΕΣ υπηρεσίες που το έψαξαν το θέμα και εντόπισαν τα τρωτά του νόμου και όπου μπορούν να βρουν μικρές παρατυπίες τις προβάλουν ως μη κάλυψη.

Κατ' αρχάς το κινητό το καλύπτει ο πωλητής και όχι άμεσα η Apple οπότε σε υποχρεώνει να μην απευθήνεσαι στον επίσημο πάροχο  service αλλά το αίτημα να το κάνει ο πωλητής που να αποδεικνύει πως έγινε η εισαγωγη. Καταλαβένετε τι παρατυπίες μπορει να επικαλεστεί η Apple σε μικρά μαγαζάκια. Αλλά και οι μεγάλοι και αυτοι αν μη τι άλλο καθυστέρηση γενναία το ελάχιστο (>2 μήνες).

Και φυσικά όσοι από apple store και αλλα ευρωπαικά καταστήματα  είχαν εξυπηρετηθεί παλιότερα απ' ότι φαίνεται αυτό κατά τη νομική υπηρεσία ήταν λάθος και από δω και πέρα τελειώνει .

2ο έτος απευθείας στο φυσικό κατάστημα ακόμη και αν αυτό είναι η ίδια η Apple!!!!! Προφάσεις το κ@λ@@.

 

Αν υπάρχει τρόπος να προστατευτούμε θα ήθελα προτάσεις.

 

Πάντως ακόμη και case στην Apple δεν είχε αποτέλεσμα, αρνητική απάντηση.

 

Για τον ευρωπαϊκή ένωση καταναλωτων δεν έχω κάνει αίτημα απλα έστειλα ένα mail αναμένοντας απάντηση


Τελευταία επεξεργασία από: AlG, 20/03/2018 - 11:34


#1841   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 20/03/2018 - 12:34

Διπλό πρόβλημα μπαταρία και σημα

Κατά 99% πας για ανακα/σμένο γι' αυτό και ίσως η μεγαλύτερη αναμονή.

 

Συνήθως μαξ 10 μέρες είναι. Κάνε τους ένα τηλ.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1842   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1.823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 20/03/2018 - 13:25

Παιδιά κάτι έχει αλλάξει, όχι ως προς το νόμο αλλά στην ερμηνεία του. Και αυτό έχει γίνει πρόσφατα.

Οπότε εμπερίες χρηστών παλιότερες δεν βοηθούν.

Και γω έχω κάνει πολλές φορές επισκευη και αντικατάσταση στη μεταξύ 1-2 έτους χωρίς να υπάρξει ποτέ πρόβλημα.

Η Apple εκτός από άριστο marketing και έχει τα μέσα να έχει και άριστες ΝΟΜΙΚΕΣ υπηρεσίες που το έψαξαν το θέμα και εντόπισαν τα τρωτά του νόμου και όπου μπορούν να βρουν μικρές παρατυπίες τις προβάλουν ως μη κάλυψη.

Κατ' αρχάς το κινητό το καλύπτει ο πωλητής και όχι άμεσα η Apple οπότε σε υποχρεώνει να μην απευθήνεσαι στον επίσημο πάροχο  service αλλά το αίτημα να το κάνει ο πωλητής που να αποδεικνύει πως έγινε η εισαγωγη. Καταλαβένετε τι παρατυπίες μπορει να επικαλεστεί η Apple σε μικρά μαγαζάκια. Αλλά και οι μεγάλοι και αυτοι αν μη τι άλλο καθυστέρηση γενναία το ελάχιστο (>2 μήνες).

Και φυσικά όσοι από apple store και αλλα ευρωπαικά καταστήματα  είχαν εξυπηρετηθεί παλιότερα απ' ότι φαίνεται αυτό κατά τη νομική υπηρεσία ήταν λάθος και από δω και πέρα τελειώνει .

2ο έτος απευθείας στο φυσικό κατάστημα ακόμη και αν αυτό είναι η ίδια η Apple!!!!! Προφάσεις το κ@λ@@.

 

Αν υπάρχει τρόπος να προστατευτούμε θα ήθελα προτάσεις.

 

Πάντως ακόμη και case στην Apple δεν είχε αποτέλεσμα, αρνητική απάντηση.

 

Για τον ευρωπαϊκή ένωση καταναλωτων δεν έχω κάνει αίτημα απλα έστειλα ένα mail αναμένοντας απάντηση

Περίμενε να δεις τι θα σου πει το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών...
Θεωρώ οτί θα πρέπει να έχεις έρθει και σε μια διερευνητική επαφή με το κατάστημα που το αγόρασες (Apple Store?) ή το support της συγκεκριμένης χώρας να δεις τι σου προτείνουν οι ίδιοι σαν λύση...



#1843   AlG

AlG

    iPH Contributor

  • 1.292 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 20/03/2018 - 14:16

Αυτοί σε καλύπτουν άμεσα στη Γερμανία και όπου αλλού έχει Apple store . Αλλά πρέπει να πας την συσκευή εσύ ο ίδιος δεν δέχονται καν να τους τη στείλεις λόγω ασφαλείας!!!



#1844   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1.823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 20/03/2018 - 14:19

Αυτοί σε καλύπτουν άμεσα στη Γερμανία και όπου αλλού έχει Apple store . Αλλά πρέπει να πας την συσκευή εσύ ο ίδιος δεν δέχονται καν να τους τη στείλεις λόγω ασφαλείας!!!

Ναι αλλά εσύ δεν είσαι Γερμανία... και υποθέτουμε οτι δεν μπορείς να πας!



#1845   AlG

AlG

    iPH Contributor

  • 1.292 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 20/03/2018 - 14:30

Προφάσεις για να σου κάνουν τη ζωή δύσκολη με το γάντι του νόμου. Τελικά είμαστε σε οικονομική ένωση που ισχύουν οι νόμοι παντού ;Γελοίοι

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 35

0 μέλη, 35 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες