φιλε pats, καταρχάς δεν κυνήγησα κανέναν, απλα ανέφερα ότι ο πωλητής δεν σηκώνει τηλέφωνο, χωρίς να υπονοώ ότι φταίει για κάτι. Μου είχε αναφέρει όταν έγινε η συναλλαγή ότι είχε ήδη επικοινωνήσει με την εταιρεία και θεώρησα ότι θα είχε μεγαλύτερη βαρύτητα αν τους έστελνε ο ίδιος ένα mail. Επίσης, ναι η αγορα έγινε τώρα, το αναγραφει άλλωστε και η απόδειξη η οποια υπάρχει. Η ένσταση μου, και το αναλύω επειδή παρεξηγήθηκε το μήνυμα μου λαμβανοντας υπόψιν τον τόνο σου, είναι στην πολιτικη της apple που δεν λαμβάνει πλέον υπόψιν την ημερομηνια ενεργοποίησης του προιοντος όπως έκανε παλιότερα αλλα την ημερομηνια που "έφυγε" από τα χερια τους το προιον.
Να ξέρεις πάντως ότι μπορείς να ενεργοποιήσεις το Apple care μέχρι και μια μέρα πριν λήξει η κανονική του εγγύηση. Μπορείς να ψάξεις και στο eBay για πιο οικονομικά και το ενεργοποιείς μέσω τηλεφώνου εδώ στην Ελλάδα.
Sent from my iPhone using Tapatalk