Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;
#1921
Δημοσίευση 17/05/2018 - 00:49
Ad
#1922
Δημοσίευση 22/05/2018 - 15:11
#1923
Δημοσίευση 22/05/2018 - 15:45
Καταρχάς η αγορά του AppleCare για iPh θα πρέπει να γίνει απο Apple Store.
Μπορείς και Online.
Απο 'κει και πέρα για το σπάσιμο οθόνης, απλά το κόστος είναι μικρότερο σε σχέση με κάποιον που δεν έχει και η συσκευή του έχει βγεί αυτομάτως εκτός εγγύησης.
Περισσότερα εδώ.
#1924
Δημοσίευση 25/05/2018 - 12:25
Έκανα το λάθος και αγόρασα ένα SΕ από σκρουτζομάγαζο… μιας και στα επίσημα δεν το έβρισκα διαθέσιμο. Στην τιμή η διαφορά δεν ήταν μεγάλη.
Το τηλέφωνο έχει πιο θερμό χρώμα στο πάνω μέρος της οθόνης (ελάχιστα αλλά αντιληπτό) και ένα μικρό βαθούλωμα στην πλάτη, που φάνηκε πριν βγει η ζελατίνα.
Αν και με καλές κριτικές το κατάστημα, η συμπεριφορά τραμπουκίστικη… και αστεία !!!!
Το βαθούλωμα στην πλάτη του τηλεφώνου και να μου λέει ότι θα το στείλει στην μεταφορική εταιρεία που μου το έστειλε για πραγματογνωμοσύνη θεωρώντας την υπαίτια για χτύπημα στην μεταφορά ...
Εγώ πουλάω τηλέφωνα 17 χρόνια και άλλα τέτοια γραφικά...
Αν το στείλω μόνος σε επίσημο service provider θα το καλύψουν ; Την οθόνη ή και το βαθούλωμα ; Είναι δώρο για συγγενή και δε θέλω να τον τρέξω όπως του αξίζει. Υπήρχε θέμα με τις οθόνες στα SE ώστε να το αλλάξουν χωρίς να σταθούν στο βαθούλωμα ;
Στο checkcoverage δείχνει κάλυψη μέχρι 24/05/2019. Εγώ το άνοιξα σήμερα 25/05.
Το τηλέφωνο είναι space grey. Στο checkcoverage γράφει μόνο iPhone SE και δείχνει ένα Gold.
Υπάρχουν τέτοιες αποκλίσεις ;
Τελευταία επεξεργασία από: DiS, 25/05/2018 - 12:35
#1925
Δημοσίευση 25/05/2018 - 12:46
Καταρχάς για ποιο κατάστημα μιλάμε? Δεν είναι κακό να προλάβεις άλλους που θα σκεφτούν την αγορά.
Απο την άλλη να μη το στείλεις πουθενά εσύ.
Να κυνηγήσεις το κατάστημα. Που προφανώς και δεν έγινε απο τη μεταφορική..
Επίσης, μήπως η αγορά είχε γίνει Online?
To Coverage της Apple πάντα δείχνει +/- 1 μέρα.
#1926
Δημοσίευση 25/05/2018 - 13:03
Δε θα είχα κανένα πρόβλημα να αναφέρω το κατάστημα. Ίσα ίσα μιας και συχνά έχει αναφερθεί με θετικά σχόλια πολύ θα ήθελα να το αναφέρω.Καταρχάς για ποιο κατάστημα μιλάμε? Δεν είναι κακό να προλάβεις άλλους που θα σκεφτούν την αγορά.
Απο την άλλη να μη το στείλεις πουθενά εσύ.
Να κυνηγήσεις το κατάστημα. Που προφανώς και δεν έγινε απο τη μεταφορική..
Επίσης, μήπως η αγορά είχε γίνει Online?
To Coverage της Apple πάντα δείχνει +/- 1 μέρα.
Αλλά, προς το παρόν, η στάση του είναι «σωστή». Θα μπορούσε απλώς να μου πει στειλτο πίσω να το στείλουμε στο service για έλεγχο doa. Ακόμα και η κορυφαία από προσωπική εμπειρία document το ίδιο κάνει.
Το ότι αυτός πάει να μπλέξει την μεταφορική και όλες τις άλλες μπούρδες που ανέφερε δε σημαίνει ότι είναι εκτός των «ορίων» του ώστε να το αναφέρω δημοσίως.
Μόλις του ανέφερα ότι είναι αστείο να ισχυρίζεται πως η πλάτη χτυπήθηκε κατά τη μεταφορά σε συσκευή που στη συσκευασία είναι με την πλάτη προς τα μέσα μου είπε οκ, μετά θα πάει στο επίσημο service.
Το θέμα είναι ότι δεν μπορώ να καθυστερήσω. Όπως έγραψα είναι δώρο και είναι ήδη λίγο άβολο το θέμα.
#1928
Δημοσίευση 25/05/2018 - 13:59
Ναι, μέσω του "αστείου" καταστήματος οπότε και θα καθυστερήσει περισσότερο λόγω μεταφορικής και όλων των άλλων ιστοριών ή θα με εξυπηρετήσει κατευθείαν premium service provider ?
Για το βαθούλωμα δεν νομίζω να μου άλλαζε συσκευή επίσημος επισκευαστής. Θα θεωρούταν δική μου υπαιτιότητα μιας και δεν αποδεικνύεται.
Για την οθόνη όμως δεν πρέπει να αντικαταστήσει συσκευή ;
#1929
Δημοσίευση 25/05/2018 - 14:12
Ναι, μέσω του "αστείου" καταστήματος οπότε και θα καθυστερήσει περισσότερο λόγω μεταφορικής και όλων των άλλων ιστοριών ή θα με εξυπηρετήσει κατευθείαν premium service provider ?
Για το βαθούλωμα δεν νομίζω να μου άλλαζε συσκευή επίσημος επισκευαστής. Θα θεωρούταν δική μου υπαιτιότητα μιας και δεν αποδεικνύεται.
Για την οθόνη όμως δεν πρέπει να αντικαταστήσει συσκευή ;
Αν αποφάσισε να μπλέξει με τη μεταφορική και να πληρωθεί αποζημίωση υπομονή...
Πάνως καλό είναι σε περιπτώσεις αγοράς ακριβών προιόντων να τραβάμε video το unboxing (εγώ αυτό κάνω) όπως κάνουν και στο εξωτερικό. Αν διαπιστώσουμε πρόβλημα στέλνουμε το βίντεο μαζί με το αίτημα αποζημίωσης στον πωλητή και λύνεται το θέμα χωρίς πολλές συζητήσεις. Για να μπορεί και αυτός να αποδείξει με τη σειρά του στον κατασκευαστή οτι ήρθε με πρόβλημα. Αν το κουτί δεν είναι χτυπημένο λογικά θα το δεχτεί χωρίς πολλά-πολλά.
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
#1930
Δημοσίευση 25/05/2018 - 14:45
Προφανώς κανένα σημάδι στο κουτί.Αν αποφάσισε να μπλέξει με τη μεταφορική και να πληρωθεί αποζημίωση υπομονή...
Πάνως καλό είναι σε περιπτώσεις αγοράς ακριβών προιόντων να τραβάμε video το unboxing (εγώ αυτό κάνω) όπως κάνουν και στο εξωτερικό. Αν διαπιστώσουμε πρόβλημα στέλνουμε το βίντεο μαζί με το αίτημα αποζημίωσης στον πωλητή και λύνεται το θέμα χωρίς πολλές συζητήσεις. Για να μπορεί και αυτός να αποδείξει με τη σειρά του στον κατασκευαστή οτι ήρθε με πρόβλημα. Αν το κουτί δεν είναι χτυπημένο λογικά θα το δεχτεί χωρίς πολλά-πολλά.
Σε ακριβά προϊόντα κι εγώ βιντεοσκοπώ.
Σε τηλέφωνο 300€ και ειδικά όταν πρόκειται για δώρο τι να βιντεοσκοπήσεις ; Το φωτογράφισα μόλις είχε αφαιρεθεί η μισή πίσω ζελατίνα.
Αν δε θέλει ο άλλος να σε καλύψει και θέλει να στην σπάσει θα σου βγάλει και το βίντεο πειραγμένο.
#1931
Δημοσίευση 25/05/2018 - 15:11
Ναι, μέσω του "αστείου" καταστήματος οπότε και θα καθυστερήσει περισσότερο λόγω μεταφορικής και όλων των άλλων ιστοριών ή θα με εξυπηρετήσει κατευθείαν premium service provider ?
Για το βαθούλωμα δεν νομίζω να μου άλλαζε συσκευή επίσημος επισκευαστής. Θα θεωρούταν δική μου υπαιτιότητα μιας και δεν αποδεικνύεται.
Για την οθόνη όμως δεν πρέπει να αντικαταστήσει συσκευή ;
Μια λες "τραμπουκίστική", "αστείο" και μια " η στάση είναι σωστή". Τελικά τι απο τα 2 είναι?
Δεν έχει καμιά σχέση το όποιο εξουσιοδοτημένο όταν έχεις ανακαλύψει βαθούλωμα Out Of The Box.
Κυνηγάς αυτόν που στο πούλησε. Η εγγύηση έτσι και αλλιώς είναι αρμοδιότητα του πωλητή.
Γενικότερα για το όλο πρόβλημα, η συσκευή στις περισσότερες των περιπτώσεων με το βαθούλωμα βγαίνει εκτός εγγύησης.
Τα ανακα/σμένα πάλι έχουν περιοριστεί και γίνεται αντ/σταση του ελαττωματικού. Στη δική σου περίπτωση η οθόνη.
Το ιδανικό θα ήταν τη συσκευασία να την άνοιγες μπροστά τους. Προσωπικά τόσα χρόνια έτσι κάνω.
Επειδή σε ρώτησα και πιο πάνω, αν την αγορά την είχες κάνει Online, έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 25/05/2018 - 15:13
#1932
Δημοσίευση 25/05/2018 - 15:34
Το ότι είναι χαζός δε σημαίνει ότι δεν είναι και τυπικός.
Να του επιστρέψω το προϊόν μου ζήτησε. Τυπικός. Άσχετα αν το είπε με μαλακισμένο τρόπο (πουλάω τηλέφωνα 17 χρόνια) και θέλει να κάνει την όλη διαδικασία να καθυστερήσει (εμπλοκή μεταφορικής). Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορούν να συμβαίνουν και τα δύο ταυτόχρονα και σε προβληματίζει...
Και για την ακρίβεια έγραψα : <<Αλλά, προς το παρόν, η στάση του είναι "σωστή">>. "Σωστή" και όχι σωστή.
Η οδηγία για την υπαναχώρηση αναφέρει ρητώς πως " Πρέπει να επιστρέψετε τα αχρησιμοποίητα προϊόντα εντός 14 ημερών αφότου ενημερώσετε σχετικά τον έμπορο ". https://europa.eu/yo...ns/index_el.htm
Ένα κινητό τηλέφωνο που έχεις διαπιστώσει την ελαττωματική του οθόνη δεν είναι αχρησιμοποίητο προϊόν.
Και όπως ανέφερα πάλι το τηλέφωνο δωρίστηκε ! Έλεγχος, βιντεοσκοπήσεις κτλ απλώς δεν παίζουν !
Κάποιο πιο ρεαλιστικό σενάριο αν είναι εφικτό...
Τελευταία επεξεργασία από: DiS, 25/05/2018 - 15:38
#1933
Δημοσίευση 25/05/2018 - 15:48
Το ότι είναι χαζός δε σημαίνει ότι δεν είναι και τυπικός.
Να του επιστρέψω το προϊόν μου ζήτησε. Τυπικός. Άσχετα αν το είπε με μαλακισμένο τρόπο (πουλάω τηλέφωνα 17 χρόνια) και θέλει να κάνει την όλη διαδικασία να καθυστερήσει (εμπλοκή μεταφορικής). Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορούν να συμβαίνουν και τα δύο ταυτόχρονα και σε προβληματίζει...
Και για την ακρίβεια έγραψα : <<Αλλά, προς το παρόν, η στάση του είναι "σωστή">>. "Σωστή" και όχι σωστή.
Η οδηγία για την υπαναχώρηση αναφέρει ρητώς πως " Πρέπει να επιστρέψετε τα αχρησιμοποίητα προϊόντα εντός 14 ημερών αφότου ενημερώσετε σχετικά τον έμπορο ". https://europa.eu/yo...ns/index_el.htm
Ένα κινητό τηλέφωνο που έχεις διαπιστώσει την ελαττωματική του οθόνη δεν είναι αχρησιμοποίητο προϊόν.
Και όπως ανέφερα πάλι το τηλέφωνο δωρίστηκε ! Έλεγχος, βιντεοσκοπήσεις κτλ απλώς δεν παίζουν !
Κάποιο πιο ρεαλιστικό σενάριο αν είναι εφικτό...
Το πιο ρεαλιστικό σενάριο είναι να περιμένεις να σου απαντήσει ο πωλητής ή στην χειρότερη να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων για να πας άμεσα να πάρεις άλλο...αν και μου φαίνεται δύσκολο να το δεχτεί.
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
#1934
Δημοσίευση 25/05/2018 - 16:54
Το ότι είναι χαζός δε σημαίνει ότι δεν είναι και τυπικός.
Να του επιστρέψω το προϊόν μου ζήτησε. Τυπικός. Άσχετα αν το είπε με μαλακισμένο τρόπο (πουλάω τηλέφωνα 17 χρόνια) και θέλει να κάνει την όλη διαδικασία να καθυστερήσει (εμπλοκή μεταφορικής). Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορούν να συμβαίνουν και τα δύο ταυτόχρονα και σε προβληματίζει...
Και για την ακρίβεια έγραψα : <<Αλλά, προς το παρόν, η στάση του είναι "σωστή">>. "Σωστή" και όχι σωστή.
Η οδηγία για την υπαναχώρηση αναφέρει ρητώς πως " Πρέπει να επιστρέψετε τα αχρησιμοποίητα προϊόντα εντός 14 ημερών αφότου ενημερώσετε σχετικά τον έμπορο ". https://europa.eu/yo...ns/index_el.htm
Ένα κινητό τηλέφωνο που έχεις διαπιστώσει την ελαττωματική του οθόνη δεν είναι αχρησιμοποίητο προϊόν.
Και όπως ανέφερα πάλι το τηλέφωνο δωρίστηκε ! Έλεγχος, βιντεοσκοπήσεις κτλ απλώς δεν παίζουν !
Κάποιο πιο ρεαλιστικό σενάριο αν είναι εφικτό...
Βασικά προσπαθώ να καταλάβω τόση ώρα τι περιμένεις να σου πούμε και να διαβάσεις.
Αλήθεια δεν έχω καταλάβει που κολλάς τελικά.
Όσο για την υπαναχώρηση το οτι εν/ποιήθηκε δε παίζει κανένα ρόλο.
Εύχομαι να βγάλεις τελικά άκρη όπως και να 'χει.
#1935
Δημοσίευση 25/05/2018 - 18:11
Με συγχωρείς αλλά νομίζω ότι το διατύπωσα σαφώς το τι ρωτάω να μάθω.Βασικά προσπαθώ να καταλάβω τόση ώρα τι περιμένεις να σου πούμε και να διαβάσεις.
Αλήθεια δεν έχω καταλάβει που κολλάς τελικά.
Όσο για την υπαναχώρηση το οτι εν/ποιήθηκε δε παίζει κανένα ρόλο.
Εύχομαι να βγάλεις τελικά άκρη όπως και να 'χει.
Αν, λόγω της «περίεργης» συμπεριφοράς του πωλητή μπορώ να απευθυνθώ απευθείας στο επίσημο service. Και μιας και το ανεπαίσθητο σημάδι το service μάλλον δε θα το δεχτεί, αν η κατάσταση της οθόνης δικαιολογεί αντικατάσταση.
Θα βγάλω άκρη και με τον πωλητή, δεν αμφιβάλλω. Αλλά με αυτά που μου ανέφερε η συσκευή η ίδια ή κάποια αντικατάστασή της θα κάνει διπλάσιο χρόνο να επιστραφεί.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 46
0 μέλη, 46 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες