Καλημερα
Συγνώμη για την ενόχληση αλλα αντιμετοπίζω και εγω παρόμοιο πρόβλημα. Το κινητό μου (iphone 7) είναι αγορασμένο από επίσημο κατάστημα της Apple στην Αγγλία με απόδειξη ! Όντας στον 2χρόνο της εγγύησης του έβγαλε καμένο pixel και μάλλον και πρόβλημα στο mic (μου κάνουν παράπονα οτι δεν με ακουν καλα). Μίλησα με κατάστημα στην Αθηνα ! ΙDocument & Info Quest και μου αρνούνται να μου κάνουν το service διότι είναι αγορασμένο σε άλλη χώρα ! και μου λένε το καταστημα που το αγόρασες πρεπει να στο φτιάξει ! Θα μπορούσε καποιος να με βοηθήσει ! Διαβασα οτι έχετε γράψει αλλα αυτοί τα αρνούνται όλα πχ οτι αγοράστηκε απο χώρα σε ΕΕ κτλπ !
Οπως σου είπε και ο Νίκος, είναι σκόπιμο να απευθυνθείς στον ΣτΚ .Εχει αναλυτικα τη διαδικασια.
Θα κατεβασεις το αρχειο που εχουν ειτε σε doc ειτε σε pdf και με συμπληρωμενο αυτο θα πας ειτε αυτοπροσωπως κλπ
Υποβολή με αυτοπρόσωπη παρουσία στα γραφεία της Αρχής
Αποστολή μέσω συμβατικού ταχυδρομείου (Λ.Αλεξάνδρας 144, 11471, Αθήνα)
Αποστολή μέσω τηλεομοιοτυπίας-fax (210-6460414)
Αποστολή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (grammateia@synigoroskatanaloti.gr)
Μέσα υποβολής αναφορών
Συμπλήρωση του υποδείγματος αναφοράς
Καταγραφή της καταγγελίας σε κόλλα αναφοράς, με τρόπο ώστε να τηρούνται οι προϋποθέσεις που αναφέρονται παρακάτω
Σε κάθε περίπτωση, μαζί με την καταγγελία, οι ενδιαφερόμενοι υποβάλουν και όλα τα έγγραφα που θεωρούν χρήσιμα για τη διερεύνηση της αναφοράς τους (αντίγραφα συμβολαίων, αντίγραφα τιμολογίων, αντίγραφα αποδείξεων αγοράς, σχετική αλληλογραφία κ.λπ).