Aαα κατάλαβα ! τι ωραια που τα δυσκολεύουν όλα ! Είχε κανένας παρόμοιο πρόβλημα σαν εμένα μηπως μπορει να με καθοδηγησει ?
Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;
#2131
Δημοσίευση 19/09/2018 - 14:59
Ad
#2132
Δημοσίευση 20/09/2018 - 01:48
Το τι λέει η Apple και η κάθε Apple όταν υπάρχει νομός δεν έχει καμία σημασία.
Πας σε κάποιο εξουσιοδοτημένο, κάνουν το περίφημο πλέον "αίτημα" στη καλή Apple και τέλος.
Άσε τα τηλ στο Support γι' αυτό το θέμα.
Δεν γίνεται Νίκο! Ακομα το παλεύω εγω που το αγόρασα απο official apple store. Στκ, info quest κτλπ ολες τα ίδια ! Μόνο η istorm ειπε ολα οκ αλλα με φοβήσατε (με την καλη εννοια παντα) και δεν το εχω στείλει ακομα !
#2133
Δημοσίευση 20/09/2018 - 01:50
FYI. Τον Ιούλιο κάναμε με φίλο αντ/σταση στο 2ο χρόνο για συσκευή αγορασμένη απο Αγγλία.
Αν επιμένεις να μη βγάζεις άκρη, μιλάς με ΣτΚ ή ΙΝ.ΚΑ.
Πως τα κατάφερες ρε Νίκο ? Πόσο λάθος να το χειρίζομαι !
#2134
Δημοσίευση 20/09/2018 - 08:46
Έχουν αλλάξει αρκετά στην αντιμετώπιση και συμπεριφορά όσον αφορά την εγγύηση.
Δε μπορώ να ξέρω τον λόγο.
Π.χ. η περίφημη καραμέλα με τη χώρα προέλευσης.
Εγώ όπως είπα δεν είχαμε θέμα. Έγινε τότε η περίφημη αίτηση στην Apple -λες και πρέπει να μας κάνει τη χάρη- και έγινε μετά αντ/σταση.
Δες και εδώ.
#2135
Δημοσίευση 20/09/2018 - 20:45
Έχουν αλλάξει αρκετά στην αντιμετώπιση και συμπεριφορά όσον αφορά την εγγύηση.
Δε μπορώ να ξέρω τον λόγο.
Π.χ. η περίφημη καραμέλα με τη χώρα προέλευσης.
Εγώ όπως είπα δεν είχαμε θέμα. Έγινε τότε η περίφημη αίτηση στην Apple -λες και πρέπει να μας κάνει τη χάρη- και έγινε μετά αντ/σταση.
Δες και εδώ.
Στο κομμάτι που λεει "Η καταγγελία σας αφορά αγαθό ή υπηρεσία που αγοράσατε μέσω διαδικτύου; " αν βαλω Οχι τοτε δεν με αφήνει να συνεχίσω !
#2136
Δημοσίευση 20/09/2018 - 21:39
Πόσο πιο απλά θα ήταν τα πράγματα αν η Apple έδινε 2 έτη εμπορική εγγύηση, όπως κάνουν όλοι οι άλλοι..
Καποιες πρωταρχικές σκέψεις.
Σε μια σύντομη κουβέντα που είχα με δυο συναδέλφους, και οι 2 εξέφρασαν την άποψη πως είναι καταχρηστικό να κάνεις αυτόν τον διαχωρισμό στο ποιοι ειναι καταναλωτές και ποιοι όχι. Εγώ διαφωνω , δεν θεωρω οτι ειναι καταχρηστικό , παρόλα αυτά δεν ειναι καλό αυτο που εγινε.
Ουσιαστικά περάσαμε απο την ευρεία ερμηνεία ( καταναλωτης = καθε φυσικο και νομικο προσωπο κλπ κλπ) στην στενη ερμηνεία που έχουμε πλέον με την τελευταία κωδικοποίηση του 2251/94.
Αυτό έγινε γιατι αφενός στο κοινοτικό δίκαιο είχε ήδη γίνει ( μάλιστα οι κοινοτικές οδηγίες οι τελευταίες περιόριζαν την ερμηνεία και την έννοια του καταναλωτή) και διότι οι προμηθευτές / παραγωγοί με το να επιρρίπτουν ευθύνες στους καταναλωτές "εκμεταλλευόντουσαν" τις διατάξεις αυτές προς δικό τους συμφέρον, με αποτέλεσμα να εξασθενείται η διάταξη περι προστασιας του καταναλωτη.
Με απλα ελληνικα δηλαδή, δώσαμε την έννοια του καταναλωτή σε ευρύ κύκλο προσώπων, θέλαμε πραγματικά τόσο μεγάλο αριθμό ατόμων που εντάσσονται στην κατηγορία " καταναλωτής " ;
Τι κάνουμε λοιπόν ; περιορίζουμε τον κύκλο ατόμων που πρεπει να θεωρουνται καταναλωτές , ωστε να δώσουμε την πρέπουσα σημασία και να ενισχύσουμε τις διατάξεις.
Το θεμα ειναι επισης πιο βαθυ.
Υπήρξε μια ερευνα της Ενωσης Εργαζομενων Καταναλωτων Ελλαδος, η οποια έδειξε οτι τρεις στους τεσσερις εμπορικούς ιστότοπους αδυνατουσε να συμμορφωθει με τις απαιτησεις προστασιας που εθετε η ελληνικη νομοθεσία. Αυτό ηταν ακομη ενα επιχειρημα του " πρεπει να περιορισουμε τον κυκλο προσωπων και να αποκλεισουμε τους προμηθευτες, παραγωγους κλπ" , ωστε να προστατεψουμε ακομη περισσοτερο τα φυσικα προσωπα που δεν εχουν καμια σχεση με ελευθερους επαγγελματιες κλπ κλπ.
Καποιες τελευταιες σκεψεις - προς το παρον -
Αυτη τη στιγμη οπως ισχυει ο 2251/94 με την τελευταια κωδικοποιηση του , πραγματι εξαιρουμεθα ( κι εγω ελευθ. επαγγελματιας ειμαι )
Αλλα, περιμενουμε να δουμε τι θα αποφασισουν τα ελληνικα δικαστηρια, αυτη τη στιγμη νομολογια δεν υπαρχει απο τον ελεγχο που εκανα.
Σας υποσχομαι οτι θα τσεκαρω ανα τακτα χρονικα διαστηματα νομολογια, ελπιζω να γινει κατι και τα ελληνικα δικαστηρια να ερμηνευσουν αλλιως τον νομο.
Τελευταία επεξεργασία από: Lellos, 20/09/2018 - 21:46
#2137
Δημοσίευση 20/09/2018 - 22:30
Αν ναί δεν τίθεται θέμα...αν όχι μήπως θα έπρεπε να επανεξεταστεί;
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
#2138
Δημοσίευση 21/09/2018 - 16:11
Εμένα η απορία μου είναι αν ο συγκεκριμένος διαχωρισμός συμφωνεί με το πνέυμα της ευρωπαϊκής οδηγίας.
Αν ναί δεν τίθεται θέμα...αν όχι μήπως θα έπρεπε να επανεξεταστεί;
Συμφωνεί. Και σε επιπεδο κοινοτικων οδηγιων (των τελευταιων) και με αποφάσεις του ΔΕΕ. Γι αυτό και έγινε.
Τελευταία επεξεργασία από: Lellos, 21/09/2018 - 16:11
#2139
Δημοσίευση 21/09/2018 - 18:16
Ας τονίσω ότι όλα αυτά ισχύουν για όσα αγοράστηκαν από την εφαρμογή της κωδικοποίησης και μετά και το ψάχνω και εγώ γιατί αυτός ο διαχωρισμός αν μη τι άλλο αποτελεί και διάκριση κατά ορισμένων καταναλωτών χρηστών / αγοραστών κλπ.
Κατά τα άλλα η Ε.Ε. που φροντίζει τους καταναλωτές και μπούρδες. Αντί να εφαρμόσουν τον νόμο όπως πρέπει τον έκαναν λάστιχο και προσπαθούν να ευνοήσουν τις μεγάλες εταιρείες.
#2140
Δημοσίευση 21/09/2018 - 19:26
Στο κομμάτι που λεει "Η καταγγελία σας αφορά αγαθό ή υπηρεσία που αγοράσατε μέσω διαδικτύου" αν βαλω Οχι τοτε δεν με αφήνει να συνεχίσω !
Ναι το συγκεκριμένο επικεντρώνεται στις ηλ. αγορές.
Άλλη εναλλακτική εφόσν δε θες να μπλέξεις με iStorm, να μιλήσεις με το Support και να ζητήσεις ευγενικά να σε συνδέσουν με το Customer Relations.
Υπ' όψιν, μιλάνε αγγλικά συνεπώς να είσαι προετοιμασμένος.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 21/09/2018 - 19:27
#2141
Δημοσίευση 22/09/2018 - 13:24
Ναι το συγκεκριμένο επικεντρώνεται στις ηλ. αγορές.
Άλλη εναλλακτική εφόσν δε θες να μπλέξεις με iStorm, να μιλήσεις με το Support και να ζητήσεις ευγενικά να σε συνδέσουν με το Customer Relations.
Υπ' όψιν, μιλάνε αγγλικά συνεπώς να είσαι προετοιμασμένος.
To customer Relations ποιας εταιρίας ? σε ποιο τηλ πρεπει να απευθυνθώ !
#2143
Δημοσίευση 08/12/2018 - 17:38
καλησπερα.
δεν ξερω αν ειναι το καταλληλο μερος για να ποσταρω το συγκεκριμενο θεμα.
ειμαι χρηστης των airpods και σε καποια στιγμη αρχισαν να μου κανουν παραπονα οτι δεν με ακουνε.
στην αρχη νομιζα οτι φταιει το λογισμικο ,εκανα clean restore,forget τα airpods ξανα ζευξη και τιποτα.
επισκεπτομαι το istorm θεσσαλονικης και εκει τους λεω απλα οτι δεν με ακουνε.
μετα απο λιγες μερες μου ερχεται μηνυμα οτι δεν βρηκαν κατι και οτι μπορω να παραλαβω.
μετα απο αυτο ειμαι πεπεισμενος οτι φταιει το κινητο...ελα ομως που μετα ειχα την τυχη-ατυχια να πρεπει να δωσω το κινητο μου και να πρεπει να παω σε καποια 6s μεχρι να επισκευαστει το δικο μου.
ε λοιπον ουτε στο 2ο κινητο ουτε στο 3ο που δοκιμασα υπηρξε λυση στην ομιλια...
τα παραλαμβανω τελευταια φορα ,λεω κατι θα εκαναν κανενα μαγικο...ομως παλι τιποτα,τα ιδια..
μπαινω σε διαδικασια να το ψαξω μονος μου...οταν απομονωνω το μικροφωνο στο αριστερο υπαρχει εντονο θεμα,δεν με ακουνε καθολου,και αρκετες φορες και στην ηχογραφηση που εκανα πειραματα.
αυτο που λειτουργει καλα ειναι το δεξι..
και ρωταω τωρα,ειμαι ενας πελατης απο θεσσαλονικη και μετα απο 2 επισκεψεις δεν εχει γινει η δουλεια μου,τι μπορω να κανω για να μην ταλαιπωρηθω αλλο ?
#2145
Δημοσίευση 09/12/2018 - 19:22
Να μη ξανασχοληθείς με την iStorm και να μιλήσεις με τα υπόλοιπα (Document, iSystem, InfoQuest).
θυμισε μου ποιο εχει δωρεαν μεταφορικα καθως βρισκομαι θεσσαλονικη.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 11
0 μέλη, 11 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες