Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 17 ψήφοι

Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2269 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#2161   deltakilo

deltakilo

    iPH Enthousiast

  • 386 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 03/01/2019 - 12:52

Το ίδιο για έξτρα 1 χρόνο εγγύηση είπαν και σε μένα από document σε αντικατάσταση iPad Pro. Παραξενεύτηκα αλλά δεν έδωσα σημασία, λέω κάποιο λάθος θα έγινε. Τελικά όντως είναι 1 χρόνος επιπλέον απ ό,τι βλέπω.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2162   gousias

gousias

    iPH Contributor

  • 1.036 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 03/01/2019 - 13:03

Η document ήταν και σε μένα!
Τέλεια!

#2163   gousias

gousias

    iPH Contributor

  • 1.036 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 03/01/2019 - 13:03

Η document ήταν και σε μένα!
Τέλεια!

#2164   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1.613 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 03/01/2019 - 18:06

Εφαγα προφανως ακυρο απο την εξυπηρέτηση του Γερμανου και απεστειλα απαντηση στην κοπελα που με εξυπηρετησε τηλεφωνικος (μου ειχε στειλει την πρωτη ημερα email με τον αριθμο αναφορας για να μπορω να απανταω εκει, ουτως ωστε να ενημερωνετε και η ιδια). Εντωμεταξυ ηδη μου ειχε στειλει email να με ρωτησει αν πηγα απο το Γερμανο, και να δει οτι εξυπηρετηθηκα.
Μετα απο λιγη ωρα με πηρε τηλεφωνο για διευκρινίσεις, και αφου της ειπα τι εχει γινει και το πως μου απαντησανε, προς τιμην της με ενημερωσε μιας και ειμαι απο Θεσσαλονικη να παω απο το istorm και να ζητησω διαγνωστικο ελεγχο του κινητου ουτως ωστε να της τον στειλω μαζι με τις αποδειξεις, και σε ενδεχομενο προβλημα της συσκευης να ζητησει και να ενημερωσει την iStorm για αντικατασταση.

Ακομα δεν εχω κανει τις κινησεις μου για να σας πω το τελικο αποτελεσμα, αλλα εχω μεινει παρα πολυ ευχαριστημενος απο την εξυπηρετηση και φυσικα ανοιγει ενας νεος κυκλος οσον αφορα τις εγγυησεις.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#2165   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1.613 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 04/01/2019 - 12:44

Αγαπητέ/-ή κύριε/-α, 

Παρακάτω θα βρείτε την απάντηση στο ερώτημά σας. Έχετε υπόψη σας ότι οι συμβουλές που παρέχει η υπηρεσία «Η Ευρώπη σου – Συμβουλές» αποτελούν καθαρά δικές της απόψεις. Δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι εκφράζουν τη γνώμη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, οποιουδήποτε άλλου θεσμικού οργάνου της ΕΕ ή του προσωπικού τους, και δεν δεσμεύουν την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ή οποιονδήποτε άλλον κοινοτικό ή εθνικό φορέα. 

Aγαπητέ Κύριε, 
Σύμφωνα με το δίκαιο της ΕΕ σε οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ κι αν έχετε αγοράσει προϊόντα, έχετε δύο χρόνια στη διάθεσή σας για να ζητήσετε την επισκευή ή την αντικατάστασή τους εφόσον αποδειχθούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στις υποσχέσεις της διαφήμισης. Η 2ετής αυτή εγγύηση είναι μόνο η ελάχιστη που δικαιούστε και ενδεχομένως, η εθνική νομοθεσία της χώρα σας μπορεί να προβλέπει πρόσθετη προστασία.. 
Εάν το προϊόν που αγοράσατε αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ταιριάζει στις προδιαγραφές της διαφήμισής του, ο πωλητής οφείλει είτε να το επισκευάσει ή να το αντικαταστήσει δωρεάν, είτε να σας επιστρέψει τα χρήματά σας ή να σας προτείνει έκπτωση στην τιμή. 
Εάν το προϊόν είναι αδύνατον να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα ή χωρίς προβλήματα, μπορείτε να ζητήσετε να σας επιστραφούν τα χρήματά σας ή να σας κάνουν έκπτωση. 
Η διετής εγγύηση αρχίζει να ισχύει αμέσως μόλις γίνει η παράδοση των προϊόντων, ενώ εσείς πρέπει να ενημερώσετε τον πωλητή για τυχόν ελάττωμα μέσα σε δύο μήνες από τη στιγμή που θα τα ανακαλύψετε. 
Η ευθύνη βαρύνει πάντα τον πωλητή ενώ σε ορισμένες χώρες της ΕΕ δικαιούστε να ζητήσετε αποζημίωση από τον κατασκευαστή. 
Η νόμιμη εγγύηση ισχύει για δύο χρόνια σε όλη την ΕΕ, υπό ορισμένες όμως προϋποθέσεις. 
Σύμφωνα με το Ελληνικό δίκαιο για την Προστασία του Καταναλωτή το Ν. 2251/1994 σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια (2 χρόνια) ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. 
Η νόμιμη εγγύηση καλύπτει ελαττώματα που ενδεχομένως υπήρχαν κατά τη στιγμή της αγοράς και εμφανίστηκαν μέσα στην επόμενη διετία. Ωστόσο, η επίμαχη περίοδος στην περίπτωση αυτή είναι οι έξι μήνες μετά την αγορά: 
• Κάθε ελάττωμα που εμφανίζεται εντός εξαμήνου θεωρείται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης. Τότε ο πωλητής οφείλει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το προϊόν σας δωρεάν (ή να σας επιστρέψει τα χρήματα, αν είναι αδύνατη η επισκευή ή αντικατάστασή του). 
• Έξι μήνες μετά, μπορείτε επίσης να θεωρήσετε υπεύθυνο τον πωλητή για κάθε ελάττωμα που θα εμφανιστεί μέσα στη διετή περίοδο της εγγύησης. Αν όμως ο πωλητής αμφισβητήσει τους ισχυρισμούς σας, πρέπει εσείς να μπορείτε να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης. Κάτι τέτοιο είναι συχνά δύσκολο και θα πρέπει μάλλον να απευθυνθείτε σε τεχνικό εμπειρογνώμονα. 
Συνεπώς η αντικατάσταση του τηλεφώνου με άλλο επιφέρει και νέα διετή περίοδο εγγύησης του προϊόντος από τον αγοραστή. Θα πρέπει να σας εφοδιάσει με το σχετικό έγγραφο προκειμένου να μπορεί να υπολογιστεί το σχετικό χρονικό διάστημα. 
Περισσότερες σχετικές πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ακόλουθης ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: 
http://ec.europa.eu/consumers/citizen/my_rights/index_en.htm 

Μπορείτε επίσης να βρείτε πληροφορίες και στο δίκτυο των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή: http://ec.europa.eu/consumers/ecc/index_en.htm# 
καθώς και στον Συνήγορο του Καταναλωτή 
http://www.synigoroskatanaloti.gr/ 

Για να υποβάλετε κάποιο άλλο ερώτημα, επισκεφθείτε τον δικτυακό τόπο Η Ευρώπη σου - Συμβουλές. Σας παρακαλούμε να μην απαντήσετε σ' αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα. 

Το αρχικό σας ερώτημα ήταν:
Καλησπέρα σας, Ενδιαφέρομαι να μάθω για την νομική υποχρέωση του πωλητή για εγγύηση προϊόντος. Έχω στην κατοχή μου ένα κινητό τηλέφωνο αγορασμένο 
10/2016. Το τηλέφωνο αυτό παρουσίασε πρόβλημα και έγινε αντικατάσταση με νέο τον 11/2016. Ακολούθως το νέο αυτο τηλέφωνο μου παρουσίασε εκ νέου 
προβλήματα, και με βάση την υποχρεωτική εγγύηση 2 ετών στην ΕΕ μου το αντικατέστησαν τον 05/2018. Η διετής εγγύηση έληξε τον 10/2018, αλλα εγώ θα 
ήθελα να ξέρω αν από τον Μάιο του 2018 όπου έχει γίνει η αντικατάσταση, υπάρχει κάποια υποχρεωτική περίοδος εγγύησης για το κινητό αυτό τηλέφωνο. 

Με εκτίμηση, 

Η Ευρώπη σου – Συμβουλές

Μου ήρθε και μια απάντηση από το ερώτημα μου στο europa, και το αφήνω εδώ μήπως ενδιαφέρει κάποιον.


Τελευταία επεξεργασία από: YAz, 04/01/2019 - 12:45


#2166   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1.613 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 03/03/2019 - 20:47

Guys μια ερωτηση:
Οπως ειπαμε ο νομος για τα τιμολογια αλλαξε τον Μαρτιο του 2018.
Οσοι ειχαν αγορασει συσκευες με τιμολογιο πριν το νομο, πχ 12/2017, μπορει να διεκδικήσει την νομιμη 2τη εγγυηση; Αν ας πουμε αρνηθει ενα καταστημα, το προχωραμε κανονικα με το Συνηγορο λεγοντας πως η συσκευη αγοραστηκε πριν αλλαξει ο νομος;


Sent from my iPhone using Tapatalk

#2167   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 03/03/2019 - 20:48

Nope.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#2168   alej

alej

    iPH Elite Poster

  • 3.333 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad Air +4G
  • GameCenter:ALEJSALONICA

Δημοσίευση 04/03/2019 - 09:30

Nope.


Γιατί όχι, έχει αναδρομική ισχύ ο νόμος;

#2169   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 04/03/2019 - 12:50

Υποτίθεται πως ο 5338 με τις αλλαγές έχει άμεση ισχύ.

 

Επίσης επειδή είναι πολύ λεπτό το θέμα και παίζουμε τιε λέξεις, ο νόμος δε μιλάει για 2ετία της εγγύησης αλλά για διαχωρισμό στο ποιός είναι καταναλωτής.

 

Σε αυτό υπάγεται κατ' επέκταση και η 2ετίας της εγγύησης.

 

Στις αλλαγές δεν αναφέρεται πουθενά -ακριβώς λόγω των παραπάνω- τι συμβαίνει με όσος είχαν κάνει αγορές πρίν.


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 04/03/2019 - 12:50

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#2170   alej

alej

    iPH Elite Poster

  • 3.333 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad Air +4G
  • GameCenter:ALEJSALONICA

Δημοσίευση 04/03/2019 - 16:11

Νίκο όσοι πήραν πριν την εφαρμογή του έχουν διετή εγγύηση, είτε απόδειξη, είτε τιμολόγιο. Η εγγύηση καθορίζεται με την αγορά του προϊόντος κι όχι με το αν θα βγει κάποιος νόμος αργότερα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#2171   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 04/03/2019 - 16:23

Προκύπτει απο κάπου αυτό?

 

Διεκδίκησες εσύ 2ετία με τιμολόγιο σε αγορά που έγινε πρίν τον Μάρτιο του '18?


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#2172   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1.613 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 04/03/2019 - 16:31

Προσωπικα παντως ειχα διεκδικήσει απο τον Γερμανο τον Μαιο του 2018 και αλλαχτηκε η συσκευη με καινουρια σε 48 ωρες.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#2173   kristodigiorio

kristodigiorio

    iPH newbie

  • 1 μηνύματα
  • Twitter:@studiokristo
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone SE
  • Tablet:iPad

Δημοσίευση 05/03/2019 - 00:02

Καλησπέρα παιδιά, πρώτο μου post εδώ, έψαξα αλλά δεν είδα να έχει απαντηθεί. Θέλω να αγοράσω Mac Mini από Γερμανία το οποίο το βρίσκω 100 ευρώ φθηνότερα από Ελλάδα. Ωστόσο, επειδή διαμένω σε νησί, σε περίπτωση ελαττωματικής συσκευής θα πρέπει να το στείλω Αθήνα. Γνωρίζετε αν υπάρχει κάποιο service που να καλύπτει τα μεταφορικά; Μέχρι τώρα για τις ηλεκτρονικές συσκευές μου επέλεγα μόνο εταιρείες με δωρεάν αποστολή από/προς το service καθώς λόγω όγκου το κόστος από την πλευρά μου θα ήταν υψηλό. Σας ευχαριστώ πολύ.



#2174   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 05/03/2019 - 00:32

Καταρχάς για το οποιοδήποτε πρόβλημα μιλάς μόνο με τα εξουσιοδοτημένα (InfoQuest, Document, iSystem).

 

Απ' όσο γνωρίζω κανείς δεν έχει δωρεάν μεταφορικά.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#2175   hlias77

hlias77

    iPH Enthousiast

  • 540 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 04/10/2019 - 20:42

Λοιπόν το ειδα και αυτό.
Πρόβλημα για γερους λύτες.
Αγορά από ένα συγκεκριμένο ελληνικό κατάστημα.αλυσιδα μεγάλη.
Αντικείμενα 2 iphone.το ένα αγορασμένο από εμενα,σαν επιχείρηση,iphone pro Max.το χθεσινό τιμολόγιο αναφέρει ξεκάθαρα
τον κωδικό του κινητού και γράφει απο κάτω απαλλαγή φπα,πρέπει να αποδοθεί από την επιχείρηση κτλ κτλ.ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΝΑ ΕΤΟΣ
Πάμε στο δεύτερο αντικείμενο μας.
Κινητο τηλ iphone 11 απλό,αγορασμένο με τιμολόγιο από μεγάλη ελληνική εταιρεία.(πελατησ Εννοώ την μεγάλη εταιρεία)Στο τιμολόγιο αναφέρει τον κωδικό
του κινητού και γράφει και πάλι απαλλαγεί φπα βάση πολ και ότι πρέπει να αποδοθεί από την επιχείρηση.
ΕΓΓΥΗΣΗ 2 ΕΤΗ!!!!!!
Παίρνω τηλ στην συγκεκριμένη αλυσίδα,μισή ώρα να τους εξηγήσω τι και πως,και γιατί στο ένα τιμολόγιο το κινητο έχει εγγύηση ένα χρόνο,και στο άλλο τιμολόγιο το κινητο έχει 2 χρόνια εγγύηση.Αποτελεσμα ήταν να μου πουν ότι θα το κοιτάξουν και θα επικοινωνήσουν μαζί μου.
Γνωρίζει κάποιος κάτι επι του θέματος;άλλαξε κάτι στο συγκεκριμένο νόμο;
Σημείωση.το 11 είναι κομμένο προγενέστερα από το Max pro.
Δηλ στο 11 που λέει ότι έχει εγγύηση 2 χρόνια έχει κοπεί το τιμολόγιο 26-9-2019.
Ενώ στο Max που λέει ένα έτος κόπηκε τιμολόγιο χθες.

Τελευταία επεξεργασία από: hlias77, 04/10/2019 - 20:43


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2

0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες