τους νομους δεν μπορουμε να τους τυπωσουμε παιδια καντε κατι! ευχαριστω!
ψάξε σε αυτό το τόπικ κάπου τα έχει ποστάρει ο Νίκος (nickgsnr)
Δημοσίευση 04/10/2013 - 13:09
τους νομους δεν μπορουμε να τους τυπωσουμε παιδια καντε κατι! ευχαριστω!
ψάξε σε αυτό το τόπικ κάπου τα έχει ποστάρει ο Νίκος (nickgsnr)
ο γούγλης είναι φίλος μας και τα ξέρει όλα ... Οπότε, ρώτα πρώτα αυτόν και μετά όλους τους άλλους
Δημοσίευση 04/10/2013 - 18:00
Νομίζω ότι το παρόν και αυτό
http://www.iphonehel...m/topic/118773-σχετικά-με-την-εγγύηση-ενός-έτους-που-προσφέρει/page-16
πραγματεύονται τα ίδια πράγματα..
Γιατί δεν γίνεται μια συνένωση, για να βγει μια άκρη??
Παρατήρηση:
Επί του θέματος της εγγύησης των προϊόντων είναι ΚΡΙΜΑ ακόμη, όσοι τουλάχιστον είναι μέλη του φόρουμ εδώ, να μην πείθονται/πιστεύουν ή/και αγνοούν ότι η εγγύηση των ηλεκτρονικών συσκευών ΕΔΩ ΚΑΙ χρόνια είναι 2ετής..
Εδώ διαβάζω ότι μερικοί από εμάς που γνωρίζουμε το θέμα ποστάρουμε γιατί... θέλουμε πελάτες και λοιπές αρλούμπες.. Προσφέρουμε την δωρεάν συμβουλή μας που μακάρι να είχε βοηθήσει.. Μερικοί όμως προτιμούν να είναι περισσότερο με την αππλε παρά με.. τον εαυτό τους..
Ανθρωποι...
Δημοσίευση 04/10/2013 - 20:08
Νομίζω ότι το παρόν και αυτό
http://www.iphonehel...m/topic/118773-σχετικά-με-την-εγγύηση-ενός-έτους-που-προσφέρει/page-16
πραγματεύονται τα ίδια πράγματα..
Γιατί δεν γίνεται μια συνένωση, για να βγει μια άκρη??
Παρατήρηση:
Επί του θέματος της εγγύησης των προϊόντων είναι ΚΡΙΜΑ ακόμη, όσοι τουλάχιστον είναι μέλη του φόρουμ εδώ, να μην πείθονται/πιστεύουν ή/και αγνοούν ότι η εγγύηση των ηλεκτρονικών συσκευών ΕΔΩ ΚΑΙ χρόνια είναι 2ετής..
Εδώ διαβάζω ότι μερικοί από εμάς που γνωρίζουμε το θέμα ποστάρουμε γιατί... θέλουμε πελάτες και λοιπές αρλούμπες.. Προσφέρουμε την δωρεάν συμβουλή μας που μακάρι να είχε βοηθήσει.. Μερικοί όμως προτιμούν να είναι περισσότερο με την αππλε παρά με.. τον εαυτό τους..
Ανθρωποι...
Έχεις δίκιο ότι είναι για το ίδιο πράγμα. Επειδή όμως είναι παλιότερο εκείνο το topic με μερικά post στο τέλος μεταγενέστερα από αυτό, αν τα κάνω merge δεν θα βγει άκρη γιατί θα πάει χρονολογικά.
Οπότε το πρόσθεσα στο αρχικό ποστ για να το διαβάζει όποιος θέλει και αυτό.
Κάθε νέο ποστ που γίνεται θα μεταφέρεται εδώ.
Δημοσίευση 04/10/2013 - 20:22
μα ειναι δυνατόν να πιστεύει κάποιος ότι θελουμε πελάτες;να βοηθήσουμε θελουμε γιατί εμένα τουλάχιστον και το 1 ευρώ πλέον το μετράω...προσωπικά δουλεύω στην cosmote και τρία χρόνια περίπου που είμαι μέλος παρακολουθώ το φόρουμ αλλά δεν έχω εκδηλώσει κάτι για την δουλειά μου...προσπαθώ όπου μπορώ να βοηθάω ανθρώπους οι οποίοι δεν γνωρίζουν ώστε να μην τους πιάνουν Κώτσο γιατί καλώς η κακώς σε κάθε δουλειά υπάρχει ο ανήθικος υπάλληλος και αντίστοιχα ο ηθικός ...δεν το παίζω ηθικός αλλά όπου μπορώ βοηθάω.....Νομίζω ότι το παρόν και αυτό
http://www.iphonehel...m/topic/118773-σχετικά-με-την-εγγύηση-ενός-έτους-που-προσφέρει/page-16
πραγματεύονται τα ίδια πράγματα..
Γιατί δεν γίνεται μια συνένωση, για να βγει μια άκρη??
Παρατήρηση:
Επί του θέματος της εγγύησης των προϊόντων είναι ΚΡΙΜΑ ακόμη, όσοι τουλάχιστον είναι μέλη του φόρουμ εδώ, να μην πείθονται/πιστεύουν ή/και αγνοούν ότι η εγγύηση των ηλεκτρονικών συσκευών ΕΔΩ ΚΑΙ χρόνια είναι 2ετής..
Εδώ διαβάζω ότι μερικοί από εμάς που γνωρίζουμε το θέμα ποστάρουμε γιατί... θέλουμε πελάτες και λοιπές αρλούμπες.. Προσφέρουμε την δωρεάν συμβουλή μας που μακάρι να είχε βοηθήσει.. Μερικοί όμως προτιμούν να είναι περισσότερο με την αππλε παρά με.. τον εαυτό τους..
Ανθρωποι...
Δημοσίευση 04/10/2013 - 20:27
Να πω και εγώ πως αν το κυνηγήσεις σε καλύπτουν κανονικά.
Αναφέρω πρόσφατη ιστορία:
Φίλος με iPad 2 3G είχε πρόβλημα με Ghosting στην οθόνη και Random Reboots.Είχαμε κάνει Restore / Set up as new και έδειξε να είχε στρώσει ως προς το κομμάτι των Random Reboots.Η οθόνη εκτός απο το Ghosting άρχισε να κάνει νούμερα του στυλ ξαφνικές γραμμές, "κεραυνούς", κλπ.Καμμία πτώση, πάντα σε θήκη.Ένα πρωινό το βρήκε νεκρό απο θέμα οθόνης.Το βράδυ είχε μπει κανονικά σε StandBy.Ο χρόνος είχε περάσει.Του έδωσα όλα τα απαραίτητα links που έχουν ποστάρει τα παιδιά εδώ και το πήγε στον Γερμανό απο όπου και το είχε αγοράσει.Αρχικά του αρνήθηκαν να το παραλάβουν διότι και καλά πέρασε ο χρόνος (1,5 χρόνο συσκευή).Μιλάει με τον ξάδερφό του (δικηγόρος) ο οποίος καλεί τον προιστάμενο στο συγκεκριμένο κατάστημα και τελικά δέχονται την παραλαβή.Πάει Αθήνα, μετά απο μια εβδομάδα του το επιστρέφουν με χαρτί "Εκτός εγγύησης - Κόστος αντικατάστασης 240€".Δεν δέχεται και το παραλαμβάνει.Καλούμε την Apple και μιλάμε με μια πολύ εξυπηρετική κοπέλα, η οποία μας είπε το εξής.Έχει γίνει συμφωνία πλέον, μετά την δικαστική απόφαση στην Ιταλία, ότι o 1ος χρόνος καλύπτεται απο την Apple και o 2ος απο το κατάστημα / πωλητή.Παρ'όλα αυτά μας είπε να το παραδώσουμε στο Golden-i Θεσσαλονίκης και θα καλυφθεί απο την Apple.Χθες (περίπου μια εβδομάδα μετά) του ήρθε μήνυμα για να πάει να παραλάβει το καινούριο iPad του.
Ταυτόχρονα κάναμε καταγγελία σε ΙΝΚΑ με κοινοποίηση προς Γερμανό ώστε να μάθουμε τον λόγο για τον οποίο δεν εξυπηρετήθηκε ενώ ήταν υποχρεωμένοι βάση νόμου.Περιμένουμε απάντηση.
Πρέπει να ξυπνήσουμε σαν καταναλωτές και να μάθουμε να διεκδικούμε τα δικαιώματά μας.Όλα τα παραπάνω έγιναν χωρίς φωνές / απειλές / βρισίδι / κλπ.
Δημοσίευση 04/10/2013 - 20:29
Αν θέλαμε πελάτες , θα μπορούσαμε να έχουμε , μόνο που δεν το βλέπουμε έτσι. Όποια συμβουλή έχουμε δώσει την έχουμε δώσει ΔΩΡΕΑΝ.
Συμφωνώ απόλυτα με τον συνάδελφο zvriko σε όσα λέει. Είναι όντως κρίμα.
Χθες μιλούσα με έναν φίλο μου Νορβηγό και όταν του ανέφερα τι γίνεται εδώ, αρχικά θύμωσε και μετά γελούσε. Η απάντησή του κοφτή ήταν " όλα έχουν διετή εγγύηση". Εκεί γίνεται ό,τι γίνεται σε πολιτισμένες χώρες και όχι σε μπανανίες όπως εδώ.
Το συμπέρασμα είναι πως πλέον φέρουν ευθύνη και οι πωλητές διότι γνωρίζουν τι γίνεται. Μη τους χαρίζεστε.
Δημοσίευση 04/10/2013 - 20:29
To θέμα είναι φίλε pats ότι οι περισσότεροι (ή τουλάχιστον πολλοί) συνάδελφοί σου έχουν βρει την καραμέλα και παραπλανούν ότι η Apple δίνει 1 χρόνο για να μην επωμιστεί η Cosmote ή ο Γερμανός το κόστος του τηλεφώνου(γιατί ο πωλητής το επωμίζεται βάσει νόμου). Μάλλον τέτοιες εντολές έχουν.
Δεν πάει κανάς μήνας που φίλος μου είχε πρόβλημα σε ένα iPhone 4S(16 μήνες το έχει) και τυχαία μου το είπε. Μου λέει άσε βγήκε off το Wifi μου και μου είπαν θέλει 100+ να το φτιάξουν. Του λέω εγγύηση δεν έχεις; Ρώτησα Cosmote στην εξυπηρέτηση (από oteshop το είχε πάρει το τηλέφωνο), πήγα στο oteshop και στο Γερμανό όλοι μου είπαν 1 χρόνο.
Κι εκεί ανέλαβα εγώ λίγο δράση και του έδειξα όλα αυτά. Ο φίλος λοιπόν είχε γνωστό δικηγόρο, ένα τηλέφωνο πήρε στην Cosmote και όλα έγιναν ΠΟΛΥ εύκολα. Πάρα πολύ..
Αν δεν έχεις γνωστό απλά στέλνεις στον ΙΝΚΑ, Συνήγορο κτλ. Μπορεί να αργήσεις λίγο παραπάνω αλλά θα βγάλεις άκρη. Συνήθως πλέον και με την κοινοποίηση στο email ότι στάλθηκε ΙΝΚΑ, Συνήγορο απαντάει πρώτα ο πωλητής..
Πλέον και η Apple το αναφέρει στο τηλέφωνο πάντως οπότε διευκολύνεται το πράγμα.
Όπως και να χει αν βοηθάς και στην ουσία παρακάμπτεις εντολές, είναι προς τιμήν σου.
Δημοσίευση 05/10/2013 - 12:40
ο κωστοβολος με ποια εταιρια συνεργαζεται; arvato; πηγα παρασκευη και τους ειπα το γνωστο προβλημα του wifi 4s καθως και σε power button. μου ειπε οτι εχουν ενα χρονο εγγυηση και οτι πρεπει να ειχα αγορασει την επεκταση στην ασφαλεια τους. μετα τους ειπα οτι η εγγυηση ειναι διετης με νομος της ΕΕ και μου ειπαν να το στειλω στην "apple" στην αθηνα. τους ειπα για κανενα λογο, αυτοι θα επωμιστούν το παραμικρο στα εξοδα αποστολης και διορθωσης. Στο δια ταυτα, μου ειπαν να το στειλουν στην "apple" αλλα θα "κανει κανενα μηνα οποτε σκεψου το". τι γινεται με αυτους; πολυ περιεργα μου τα ειπαν.
Δημοσίευση 05/10/2013 - 12:45
Να σας πω κ εγώ μια νεα εμπειρια.
Φίλος πήγε το 4s του αδερφού του στη Vodafone για αντικατασταση (δεν θυμάμαι το πρόβλημα) , και τον ενημέρωσαν οτι επειδή το τηλ εχει αγοραστει σε εταιρικό πρόγραμμα δεν εχει 2 χρονια εγγύηση αλλα 1 , γιατι είναι νομικο και οχι φυσικο πρόσωπο.
Μπορώ να πω οτι εχουν παει σε άλλο επίπεδο πια.
Δημοσίευση 05/10/2013 - 12:49
ο κωστοβολος με ποια εταιρια συνεργαζεται; arvato; πηγα παρασκευη και τους ειπα το γνωστο προβλημα του wifi 4s καθως και σε power button. μου ειπε οτι εχουν ενα χρονο εγγυηση και οτι πρεπει να ειχα αγορασει την επεκταση στην ασφαλεια τους. μετα τους ειπα οτι η εγγυηση ειναι διετης με νομος της ΕΕ και μου ειπαν να το στειλω στην "apple" στην αθηνα. τους ειπα για κανενα λογο, αυτοι θα επωμιστούν το παραμικρο στα εξοδα αποστολης και διορθωσης. Στο δια ταυτα, μου ειπαν να το στειλουν στην "apple" αλλα θα "κανει κανενα μηνα οποτε σκεψου το". τι γινεται με αυτους; πολυ περιεργα μου τα ειπαν.
Τη συσκευή τη πας εκεί που την αγόρασες. Στη προκειμένη, ο Κωτσόβολος.
Είναι δική τους δουλειά και μόνο να το στείλουν. Όχι δική σου. Δε θα το στείλεις εσύ λοιπόν, αλλά αυτοί.
Μη πέφτετε στη παγίδα τους. Επίσης επίσημα Apple εδώ δεν υπάρχει. Είναι δική τους ευθύνη τι θα κάνουν.
Πήγαινε απο εκεί με τους νόμους αλλά και την αυτό της Apple και μη το αφήσεις.
Αν πάλι συνεχίσουν το ίδιο τροπάριο, μίλα με ΙΝ.ΚΑ και συνήγορο του καταναλωτη.
*To Link με τους νόμους δεν είναι ενεργό. Θα προστεθούν ξανά εντός της ημέρας.
Δημοσίευση 05/10/2013 - 12:51
μα ακριβως για αυτό τον λογο νικο επειδη ξερω οτι δεν υπαρχει "apple" εδω, για αυτο αναρωτιεμαι με ποιος συνεργάζονται. εννοειται οτι θα τους βαλω να υπογραψουν για δεικτες υγρασιας κτλ. αλλα μου φανηκαν πολυ γενικευμενα αυτα που ελεγαν και ηθελα να μαθω με ποιους συνεργαζονται κατω στην αθηνα. επισης θα παρω ανακατασκευασμενο η θα επισκευαστει και θα ανεβει το ιδιο;
Δημοσίευση 05/10/2013 - 13:04
Να σας πω κ εγώ μια νεα εμπειρια.
Φίλος πήγε το 4s του αδερφού του στη Vodafone για αντικατασταση (δεν θυμάμαι το πρόβλημα) , και τον ενημέρωσαν οτι επειδή το τηλ εχει αγοραστει σε εταιρικό πρόγραμμα δεν εχει 2 χρονια εγγύηση αλλα 1 , γιατι είναι νομικο και οχι φυσικο πρόσωπο.
Μπορώ να πω οτι εχουν παει σε άλλο επίπεδο πια.
To ίδιο κάνει και η Asus. Αν έχεις απόδειξη λιανικής σε καλύπτει με 2 έτη εγγύηση. Αν έχεις τιμολόγιο αγοράς σου δίνει 1 έτος για τον ίδιο λόγο. Παραθυράκι είναι για να γλυτώνουν.
Δημοσίευση 05/10/2013 - 13:20
μα ακριβως για αυτό τον λογο νικο επειδη ξερω οτι δεν υπαρχει "apple" εδω, για αυτο αναρωτιεμαι με ποιος συνεργάζονται. εννοειται οτι θα τους βαλω να υπογραψουν για δεικτες υγρασιας κτλ. αλλα μου φανηκαν πολυ γενικευμενα αυτα που ελεγαν και ηθελα να μαθω με ποιους συνεργαζονται κατω στην αθηνα. επισης θα παρω ανακατασκευασμενο η θα επισκευαστει και θα ανεβει το ιδιο;
Aνακατασκευασμένο θα πάρεις.. Αν και πιο παλιά σε αντίστοιχη περίπτωση του έδωσαν σφραγισμένο.
Αυτοί πάντα με γενικεύσεις μιλάνε. Και αυτό γιατι δε ξέρουν ούτε τα βασικά.. Μη σε αγχώνει. Πήγαινε απο εκεί και μη κάνεις πίσω.
Πες τους το κιόλας. Θα πας σε ΙΝ.ΚΑ. Βέβαια τα παιδιά πιο πάνω που είναι και δικηγόροι μπορούν να σε βοηθήσουν καλύτερα.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 05/10/2013 - 13:22
Δημοσίευση 05/10/2013 - 13:21
Δε νομίζω ότι ισχύει αυτό για τα νομικά πρόσωπα. Όταν αγοράζει ένα νομικό πρόσωπο και πάλι καταναλωτής θεωρείται με βάση το νόμο. Κατά 90% νομίζω δεν ισχύει.
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες