Καλημέρα παίδες, καλή εβδομάδα. Μετά από μια 10ετία με όλα τα Samsung flagships (S & Note), θα προβώ σε αλλαγή στρατοπέδου και συγκεκριμένα αγορά iPhone 12 Pro Max (αμφιταλαντεύομαι μεταξύ 128gb ή 256gb).
Η αγορά θα γίνει από φίλο που είναι ιδιοκτήτης καταστήματος iRepair. Μου ανέφερε ότι θα έρθει από Γερμανία.
Τι ισχύει σε αυτές τις περιπτώσεις με την εγγύηση; Υπάρχει Apple Hellas που αναλαμβάνει ή όχι;
Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;
#2236
Δημοσίευση 18/01/2021 - 09:56
Ad
#2237
Δημοσίευση 18/01/2021 - 10:08
Δεν υπάρχει Apple Hellas.
Υπάρχουν πιστοποιημένα - εξουσιοδοτημένα (iSystem, InfoQuest) που αναλαμβάνουν στο πρώτο χρόνο της Apple.
Για τον 2ο υπεύθυνος είναι ο πωλητής και θα πρέπει να στείλεις μετά τη συσκευή στο εξωτερικό που έκανες την αγορά.
#2238
Δημοσίευση 18/01/2021 - 11:36
Νίκο, αν ας πούμε ένας Γερμανός είναι διακοπές Ελλάδα και έχει πρόβλημα το κινητό του που είναι αγορασμένο σε Apple store Γερμανίας. Δεν θα τον καλύψουν τα εξουσιοδοτημένα;
#2240
Δημοσίευση 18/01/2021 - 13:48
Αυτό θεωρούσα κι εγώ. Ερωτηματικό είναι για τα αγορασμένα από Amazon τι ισχύει το δεύτερο χρόνο στην Ελλάδα και τους επίσημους.
#2241
Δημοσίευση 18/01/2021 - 14:14
Γενικά πάντως εξαιρέσεις γίνονται στο 2ο χρόνο (κυρίως απο την InfoQuest) και για "δικές μας" συσκευές.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 18/01/2021 - 14:15
#2242
Δημοσίευση 18/01/2021 - 15:43
Γιατί να μην κάνουν, λογικά αυτοί πληρώνονται από Apple για κάθε επισκευή, κέρδος έχουν.
#2244
Δημοσίευση 20/01/2021 - 12:03
#2245
Δημοσίευση 20/01/2021 - 13:45
Επειδη δεν είναι ευρωπαϊκό ,στέλνεται σε άλλο επισκευαστικό κέντρο.Τελικά σε σχέση με το θέμα μου με το iphone 11 η isystem διαπίστωσε ότι όντως δεν εχει ανοίξει ποτέ δεν έχει συνδεθεί με τους server της apple και μου είπαν ότι θα το στείλουν στο ευρωπαϊκό κέντρο επισκευών της apple και η θα το φτιαξουν η θα το αντικατστησουν λογικά μου είπαν θα γίνει αντικατάσταση επειδή είναι εντελώς αχρησιμοποίητο ,και η απορία μου είναι,δηλαδή το στέλνουν εξωτερικό?αυτό είπαν.
Ισχύει
#2246
Δημοσίευση 20/01/2021 - 14:40
Πάει Ολλανδία η συσκευή, αν και αυτό δε θα έπρεπε να γίνει καν.Τελικά σε σχέση με το θέμα μου με το iphone 11 η isystem διαπίστωσε ότι όντως δεν εχει ανοίξει ποτέ δεν έχει συνδεθεί με τους server της apple και μου είπαν ότι θα το στείλουν στο ευρωπαϊκό κέντρο επισκευών της apple και η θα το φτιαξουν η θα το αντικατστησουν λογικά μου είπαν θα γίνει αντικατάσταση επειδή είναι εντελώς αχρησιμοποίητο ,και η απορία μου είναι,δηλαδή το στέλνουν εξωτερικό?αυτό είπαν.
Προφανώς έπεσε ενημέρωση απο τα κεντρικά στην Ιρλανδία να προχωρήσουν έτσι.
Γνώμη μου πάντως, κακώς δεν έκανες την υπαναχώρηση.
#2247
Δημοσίευση 20/01/2021 - 16:29
Πάει Ολλανδία η συσκευή, αν και αυτό δε θα έπρεπε να γίνει καν.
Προφανώς έπεσε ενημέρωση απο τα κεντρικά στην Ιρλανδία να προχωρήσουν έτσι.
Γνώμη μου πάντως, κακώς δεν έκανες την υπαναχώρηση.
Έκανα τηλεφωνικά την παραγγελία μου είπαν δε γίνεται.Οταν λες πάει Ιρλανδία εκεί είναι τα κεντρικά?Ανακατασκευής θα στείλουν ή παίζει και για νέο?συνήθως δεν την κάνει την αντικατάσταση η infoquest?
#2249
Δημοσίευση 20/01/2021 - 16:40
MacBook Pro 15 αγορασμενο Σεπτέμβριο 2019, περασμένη εβδομάδα διαπίστωσα πως η οθόνη είχε κάποια φθορά,μαλλον ακουμπάνε το mousepad εκεί ! Πήρα τηλ. την αππλ 00800..... και μου λέει αν και έχει περάσει η εγγύηση της αππλ 1ο χρόνο , το πασ στην Isystem ! Το πήγα , τα παιδιά πολύ εξυπηρετικα,ηταν Πέμπτη πρωί, Παρασκευή με παίρνουν τηλ. και μου λένε ελάτε να το πάρετε,εγινε αλλαγή οθόνης ! Τους ευχαριστώ πολύ! Καινούργια οθόνη μέσα στην εγγύηση, αν και αγορασμένο από άλλου!!
#2250
Δημοσίευση 24/02/2021 - 10:15
Για αγορά καινούριας συσκευής από Amazon.de, σε περίπτωση που χρειαστούμε εγγύηση στον χρόνο (ή και μεταξύ 1ου - 2ου έτους), που απευθυνόμαστε? Amazon ή μπορώ και εντός Ελλάδας?
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 47
0 μέλη, 47 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες