Σ αυτό πρέπει να μας απαντήσει αν θέλει κάποιος εκ των lello,zvriko ή κάποιο δικηγόρος τελοσπάντων όταν το δει που σίγουρα θα έχουν πιο εμπεριστατωμένη άποψη..
Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;
Ad
#212
Δημοσίευση 05/10/2013 - 13:23
ευχαριστω νικο, σε παλιοτερο ποστ του φορουμ ειδα οτι τα στελνουν σε arvato. οποτε θα προσεξω για δεικτες υγρασιας, καθως και θα παρω ενα τηλεφωνο πρωτα στο apple support ωστε να μου ανοιξουν και ενα case, και θα παω συστημενος με case id.
#213
Δημοσίευση 05/10/2013 - 13:35
Τη συσκευή τη πας εκεί που την αγόρασες. Στη προκειμένη, ο Κωτσόβολος.
Είναι δική τους δουλειά και μόνο να το στείλουν. Όχι δική σου. Δε θα το στείλεις εσύ λοιπόν, αλλά αυτοί.
Μη πέφτετε στη παγίδα τους. Επίσης επίσημα Apple εδώ δεν υπάρχει. Είναι δική τους ευθύνη τι θα κάνουν.
Πήγαινε απο εκεί με τους νόμους αλλά και την αυτό της Apple και μη το αφήσεις.
Αν πάλι συνεχίσουν το ίδιο τροπάριο, μίλα με ΙΝ.ΚΑ και συνήγορο του καταναλωτη.
*To Link με τους νόμους δεν είναι ενεργό. Θα προστεθούν ξανά εντός της ημέρας.
Ό,τι λέει ο Νίκος, στον Κωτσόβολο πας και τους το αφήνεις.
To ίδιο κάνει και η Asus. Αν έχεις απόδειξη λιανικής σε καλύπτει με 2 έτη εγγύηση. Αν έχεις τιμολόγιο αγοράς σου δίνει 1 έτος για τον ίδιο λόγο. Παραθυράκι είναι για να γλυτώνουν.
Δηλαδή , εγώ που είμαι φυσικό πρόσωπο και κόβω τιμολόγια όταν αγοράζω κινητά, υπολογιστή κλπ, που εμπίπτω;; χαχαχα
Ελληνάρες... ο νόμος δεν κάνει διάκριση μεταξύ νομικού και φυσικού προσώπου .
#215
Δημοσίευση 05/10/2013 - 20:36
Αν περάσει τον χρόνο η συσκευή καλείς την apple παίρνεις case Id και μετά πας με αυτόν τον αριθμό και την απόδειξη αγοράς στα καταςτηματα για αντικατάσταση και αν σου πουν σου ξου μου ξου τους λες ότι έχεις επικοινωνήσει με την Apple και να το γράψουν στην αναφορά βλάβης .
Αν παρ όλα αυτά βγει κόστος σας καλούν και σας λένε μπλα μπλα μπλα.τους λέτε καλέστε με αύριο και ταυτόχρονα πας στο κατάστημα που το αφήσεις να στείλει εσωτερική αλληλογραφία (ξέρουν αυτοί που, καθώς υπάρχει ειδικό τμήμα).....
Είτε ειναι είτε δεν ειναι εταιρικό καλύπτεται απο δυο χρόνια.
Τα παραπάνω ισχύουν για Cosmote,oteshop και Γερμανό και εφόσον δεν υπάρχει υγρασία η εμφανείς ρωγμές (όχι γρατζουνιές πιο βαριά εννοώ).σε περίπτωση σπασμένου digitizer αλλά με διαφορετική βλάβη πχ γκρι wifi δεν καλύπτεται απο εγγύηση.(το αναφέρω γιατί ειναι καθημερινό φαινόμενο)
Για τα αλλά σημεία πώλησης δεν γνωρίζω!
Οποίος έχει πρόβλημα ας μου στείλει pm .
Θα χαρώ να βοηθήσω
#216
Δημοσίευση 05/10/2013 - 20:50
Όπως προειπα και το ξαναλέω.
Αν περάσει τον χρόνο η συσκευή καλείς την apple παίρνεις case Id και μετά πας με αυτόν τον αριθμό και την απόδειξη αγοράς στα καταςτηματα για αντικατάσταση και αν σου πουν σου ξου μου ξου τους λες ότι έχεις επικοινωνήσει με την Apple και να το γράψουν στην αναφορά βλάβης .
Αν παρ όλα αυτά βγει κόστος σας καλούν και σας λένε μπλα μπλα μπλα.τους λέτε καλέστε με αύριο και ταυτόχρονα πας στο κατάστημα που το αφήσεις να στείλει εσωτερική αλληλογραφία (ξέρουν αυτοί που, καθώς υπάρχει ειδικό τμήμα).....
Είτε ειναι είτε δεν ειναι εταιρικό καλύπτεται απο δυο χρόνια.
Τα παραπάνω ισχύουν για Cosmote,oteshop και Γερμανό και εφόσον δεν υπάρχει υγρασία η εμφανείς ρωγμές (όχι γρατζουνιές πιο βαριά εννοώ).σε περίπτωση σπασμένου digitizer αλλά με διαφορετική βλάβη πχ γκρι wifi δεν καλύπτεται απο εγγύηση.(το αναφέρω γιατί ειναι καθημερινό φαινόμενο)
Για τα αλλά σημεία πώλησης δεν γνωρίζω!
Οποίος έχει πρόβλημα ας μου στείλει pm .
Θα χαρώ να βοηθήσω
"σε περίπτωση σπασμένου digitizer αλλά με διαφορετική βλάβη πχ γκρι wifi δεν καλύπτεται απο εγγύηση" - τι εννοείς ακριβώς;
#217
Δημοσίευση 05/10/2013 - 20:56
Ξαφνικά ένα πρωί δεν μπορείς να ενεργοποιήσεις το wifi.
Δεν μπορείς να ζητήσεις εγγύηση και να λες ότι δούλευε κανονικά και σταμάτησε ξαφνικά οπότε φταίει η συσκευή και όχι το σπασμένο τζαμακι.
Το ανέφερα όχι για να προκάλεσω σύγχυση αλλά επειδή ειχα στο γραφείο μου παρόμοια περιστατικά κάθε μέρα ιδίως μετά απο αναβάθμιση στην 6.1.3 .
#218
Δημοσίευση 05/10/2013 - 21:19
Tο digitizer εν προκειμένω έχει σπάσει από μόνο του, χωρίς παρέμβαση του κατόχου; Δεν είμαι τεχνικός γι αυτό ρωτάω.
#219
Δημοσίευση 05/10/2013 - 21:29
liquid damage συμπεριλαμβανεται στην 2ετη εγγυηση?
#221
Δημοσίευση 06/10/2013 - 00:58
Οχι βρε φίλε.Tο digitizer εν προκειμένω έχει σπάσει από μόνο του, χωρίς παρέμβαση του κατόχου; Δεν είμαι τεχνικός γι αυτό ρωτάω.
Το έχεις και το δουλεύεις κανονικά.σου πέφτει κάτω κΙ σπάει το digitizer.δουλευει κανονικά σαν συσκευή και ξαφνικά μια μέρα σταματάει το wifi.δεν το καλύπτει η εγγύηση γιατί υπάρχει προηγούμενο σπάσιμο το οποίο δεν επηρέαζε μεν τη λειτουργία της συσκευής.
Ένα παράδειγμα ειναι λέω .
#222
Δημοσίευση 06/10/2013 - 00:59
οταν λες liquid damage εννοείς υγρασια?αν ναι φυσικά και ΔΕΝ το καλύπτει....liquid damage συμπεριλαμβανεται στην 2ετη εγγυηση?
#223
Δημοσίευση 06/10/2013 - 07:57
Οχι βρε φίλε.
Το έχεις και το δουλεύεις κανονικά.σου πέφτει κάτω κΙ σπάει το digitizer.δουλευει κανονικά σαν συσκευή και ξαφνικά μια μέρα σταματάει το wifi.δεν το καλύπτει η εγγύηση γιατί υπάρχει προηγούμενο σπάσιμο το οποίο δεν επηρέαζε μεν τη λειτουργία της συσκευής.
Ένα παράδειγμα ειναι λέω .
ok, σωστά δεν καλύπτεται από την εγγύηση.
#224
Δημοσίευση 07/10/2013 - 23:09
Πρόσφατα μου εμφάνισε το iPhone 5 Α1429 CDMA αγορασμένο από Αμερική το γνωστό πρόβλημα στους τεχνικούς με το power button. Μετά από συνομιλία μου με το apple care chat έχω εγγύηση σε όλα τα Apple store και ας μην προμηθεύουν το συγκεκριμένο μοντέλο!!!!!!! Αυτή την περίοδο δε μένω στην ελλάδα αλλά στην αγγλία. Τι θα σκέφτεται ο άνθρωπος για τις ιστορίες που του ανέφερα....Σας παραθέτω τη συνομιλία
Jim:
I bought my iPhone 5 from the US Montgomery Mall of Washington
Josh:
With the iPhone 5, you should be able to get it serviced in your region without a problem.
Jim:
Is there any possibility that my warranty is not valid at the UK???
Jim:
Because at Greece i heard stories about guys with US iphones that had been refused the right of warranty
Jim:
because the iphone was from another continent
Josh:
I definitely understand your concern here! Even though the iPhone 5 was purchased in the US, you should still be able to get it serviced in the UK. This is something that just recently changed.
Jim:
Ok thank you very much for your time and responses!!! I will book an appointment at bullring!
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 10
0 μέλη, 10 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες