Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 17 ψήφοι

Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2269 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#241   av13

av13

    iPH newbie

  • 23 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5

Δημοσίευση 02/11/2013 - 11:59

Εκεί που το αγόρασες θα το πας.

Το αγόρασα από Vodafone.

Να μην το πάω απευθείας Arvato;;

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#242   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 02/11/2013 - 12:02

Ναι καλύτερα για να το πάρεις πιο γρήγορα ...

Αναρτημένη εικόνα


#243   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 02/11/2013 - 12:02

Το αγόρασα από Vodafone.

Να μην το πάω απευθείας Arvato;;

 

Όχι.. Εκεί που αγόρασες να το πας..

 

Το Service και ποιος το αναλαμβάνει δεν είναι δική σου δουλειά, αλλά δική τους ευθύνη και μόνο.


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 02/11/2013 - 12:03

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#244   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.594 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 02/11/2013 - 12:04

Τελικα μετά απο πολύ τρέξιμο κατάφερα να δώσω το τηλέφωνο μέσω εγγγύησης

 Το πρόβλημα μου ήταν οι υπάληλοι στο τοπικό κατάστημα και οχι η Apple

 

Ευχαριστώ τον Pats για τις πληροφορίες και το τηλέφωνο που μου έδωσε.

 

 Περιμένω να γυρίσει το τηλέφωνο και μετά  θα στείλω και μια ωραία επιτστολή  όπου  θα αναφέρω όλη την ιστορία

και τι ώρες που έχασα επειδή ο πάροχος δεν ενημερώνει τους υπαλληλους του και επειδή οι ιδίοι δεν ενδιαφέρθηκαν να μάθουν

Με αφορμη το παραπανω να ρωτησω γιατι συμβαινει αυτη η "2 ταχυτητων" πολιτικη της apple ;;

Οπου υπαρχει καταστημα πηγαινεις και γινεται αμεση αντικατασταση χωρις να ταλαιπωρεισαι καθολου. Οπου υπαρχει εκπροσωπηση αναθεματιζει ο αγοραστης την ωρα και την στιγμη. Η πολιτικη της εταιρειας δεν θα επρεπε να ειναι ενιαια ;



#245   av13

av13

    iPH newbie

  • 23 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5

Δημοσίευση 02/11/2013 - 12:05

Ναι καλύτερα για να το πάρεις πιο γρήγορα ...


Όχι.. Εκεί που αγόρασες να το πας..

Το Service και ποιος το αναλαμβάνει δεν είναι δική σου δουλειά, αλλά δική τους ευθύνη και μόνο.


Μπερδεύτηκα τώρα...

Αφού στο Arvato δε θα το στείλουν;; Γιατί να μην το πάω απευθείας να μην καθυστερώ κιόλας;

Λες να δημιουργηθεί πρόβλημα;;

#246   tyrekidiskos

tyrekidiskos

    iPH newbie

  • 91 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S

Δημοσίευση 02/11/2013 - 12:07

Επειδη παει καιρος που συζηταμε για την 2ετης εγγυηση...Υπαρχει καποιος που να τον καλυψε η εγγυηση οταν περασει ο ενας χρονος;;δν μιλαω για παραλογα πραγματα πανω απο 2 χρονια..αλλα στο μεσοδιαστημα 1 με 2 χρονια...Παντα για Ελλαδα μιλαω!



#247   dpapae

dpapae

    iPH Enthousiast

  • 378 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Air 2 +4G

Δημοσίευση 02/11/2013 - 12:08

Προφανώς δεν ευθύνεται η ελλιπης ενημέρωση της apple αλλα η ελλιπης ενημέρωση των παρόχων στους υπαλλήλους τους! Και προφανώς η ελληνική νοοτροπία ότι μεσα από ελλιπης και προς τον αγοραστή, θα κερδίσουν κάποιες επισκευές, που στις περισσότερες φορές για iphone έχουν την "ταρίφα" γύρω στα 240ευρω.



#248   dpapae

dpapae

    iPH Enthousiast

  • 378 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Air 2 +4G

Δημοσίευση 02/11/2013 - 12:09

Επειδη παει καιρος που συζηταμε για την 2ετης εγγυηση...Υπαρχει καποιος που να τον καλυψε η εγγυηση οταν περασει ο ενας χρονος;;δν μιλαω για παραλογα πραγματα πανω απο 2 χρονια..αλλα στο μεσοδιαστημα 1 με 2 χρονια...Παντα για Ελλαδα μιλαω!

ο υποφαινόμενος! iphone4S το γνωστό wifi πρόβλημα, αγορασμένο από κωτσοβολο.



#249   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 02/11/2013 - 12:10

Μπερδεύτηκα τώρα...

Αφού στο Arvato δε θα το στείλουν;; Γιατί να μην το πάω απευθείας να μην καθυστερώ κιόλας;

Λες να δημιουργηθεί πρόβλημα;;

H σύμβαση είναι μεταξύ του πωλητη και εσένα.

 

Το Service λοιπόν αφορά το πωλητή. Όχι εσένα, τον πελάτη γενικότερα.

 

Επειδη παει καιρος που συζηταμε για την 2ετης εγγυηση...Υπαρχει καποιος που να τον καλυψε η εγγυηση οταν περασει ο ενας χρονος;;δν μιλαω για παραλογα πραγματα πανω απο 2 χρονια..αλλα στο μεσοδιαστημα 1 με 2 χρονια...Παντα για Ελλαδα μιλαω!

Δες αυτά τα 2.

 

http://www.iphonehel...82#entry1217082

 

http://www.iphonehel...-4#entry1416242


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#250   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.594 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 02/11/2013 - 20:17

Ναι βρε Νικο αλλα γιατι επιτρεπει η μαμα εταιρεια μια τοσο αντιφατικη συμπεριφορα ; Αν παρεις συσκευη απο οπου υπαρχει καταστημα αυτη αντικαθισταται αμεσα και χωρις δευτερη κουβεντα. Αν το παρεις απο τους συνεργατες/εκπροσωπους θα τραβηξεις ενα Γολγοθα !!!
Αφου λοιπον ειναι διαφορετικη η πολιτικη της εταιρειας γιατι επιτρεπει τετοια συμπεριφορα απο τους συνεργατες της ;;


#251   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 02/11/2013 - 20:21

Γιατί πολυ απλά εδώ επίσημα Apple δεν υπάρχει. Γι αυτό και όλα αυτά τα προβλήματα.

 

Όχι φυσικά οτι δεν έχει μερίδιο ευθύνης για ο,τι συμβαίνει. Αν και πλέον το αναφέρει κανονικά για τη 2ετή εγγύηση.

 

http://www.apple.com...utory-warranty/


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#252   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 02/11/2013 - 20:21

Γιατί πολυ απλά δεν τους ενδιαφέρει η αγορά της Ελλάδας . Τα δίνουν στους παρόχους και κάνουν ότι θέλουν χωρίς να τους ελέγχει κανένας..

Αναρτημένη εικόνα


#253   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.594 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 02/11/2013 - 20:47

Γιατί πολυ απλά δεν τους ενδιαφέρει η αγορά της Ελλάδας . Τα δίνουν στους παρόχους και κάνουν ότι θέλουν χωρίς να τους ελέγχει κανένας..

Δεν μπορω να φανταστω οτι μια εταιρεια αυτου του παγκοσμιου βεληνεκους εξυπηρετηται σε κατι με το να υπαρχουν ευχαριστημενοι και εξαγριωμενοι πελατης απο την ιδια αιτια.
Εδω εταιρειες με πολυυυυυ μικροτερη διασπορα εφαρμοζουν διαφορα πρωτοκολα και μεθοδους ελεγχου παροχης υπηρεσιων και after sales.
Πραγματικα ανεξηγητο !!!

#254   etsi

etsi

    iPH User

  • 185 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 02/11/2013 - 20:57

Κι εγω περιμένω μόλις έκανα καταγγελίες κλπ. στον Γερμανό.



#255   pats

pats

    iPH Contributor

  • 1.566 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8

Δημοσίευση 02/11/2013 - 21:43

Τελικα μετά απο πολύ τρέξιμο κατάφερα να δώσω το τηλέφωνο μέσω εγγγύησης
Το πρόβλημα μου ήταν οι υπάληλοι στο τοπικό κατάστημα και οχι η Apple

Ευχαριστώ τον Pats για τις πληροφορίες και το τηλέφωνο που μου έδωσε.

Περιμένω να γυρίσει το τηλέφωνο και μετά θα στείλω και μια ωραία επιτστολή όπου θα αναφέρω όλη την ιστορία
και τι ώρες που έχασα επειδή ο πάροχος δεν ενημερώνει τους υπαλληλους του και επειδή οι ιδίοι δεν ενδιαφέρθηκαν να μάθουν

Να εισαι καλα φιλε.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 37

0 μέλη, 37 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες