Στείλε την καταγγελία σου και ΙΝΚΑ και Συνήγορο του Πολίτη και πάρε και τηλ ότι το έστειλες να βεβαιωθείς ότι το λάβανε και θα ασχοληθούνε. Μπορεί να αργήσουν αλλά θα απαντήσουν σίγουρα.Καλησπέρα στην παρέα
Σήμερα πήγα το κινητό της γυναίκας μου στη vodafone (από εκεί το πήραμε με επιδότηση) με πρόβλημα στο wifi (γκρίζα η επιλογή και δε βλέπει καθόλου το mac address) κατά 99,9% hardware..Το κινητό αγοράστηκε Δεκέμβριο του 2011
Όπως ήταν αναμενόμενο,ο τεχνικός/υπεύθυνος καταστήματος μου είπε με ύφος χιλίων καρδιναλίων ότι το κινητό έχει 1 χρόνο εγγύηση και παρά τον αντίλογο μου για τα 2 χρόνια αρνήθηκε πεισματικά την άποψή μου..
Το έδωσα τελικά για servise και περιμένω να μου πουν ότι θα κοστίσει χχχ€ γιατί είναι εκτός εγγύησης.Δε σκοπεύω να δώσω χρήματα να το φτιάξω και θα κινηθώ δια της νομικής οδού.
Και εδώ έρχεται η ερώτησή μου:Αν κατεβάσω το pdf Link που δίνετε και το εκτυπώσω,λέτε να αρκεί ή να πάρω στο INKA να δω τι θα μου πουν και εκεί;;Ξέρω ότι δεν υπάρχει μαγικό ραβδάκι για συνοπτικές διαδικασίες αλλά με τι σειρά με συμβουλεύετε να πράξω προκειμένου να τακτοποιηθεί το ζήτημα το συντομότερο;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Αλλιώς αν έχεις γνωστό δικηγόρο ώστε να μη σου κοστίσει παραπάνω από το κινητό , πράξε και μέσω αυτού τα δέοντα..