Καλησπέρα στην παρέα
Σήμερα πήγα το κινητό της γυναίκας μου στη vodafone (από εκεί το πήραμε με επιδότηση) με πρόβλημα στο wifi (γκρίζα η επιλογή και δε βλέπει καθόλου το mac address) κατά 99,9% hardware..Το κινητό αγοράστηκε Δεκέμβριο του 2011
Όπως ήταν αναμενόμενο,ο τεχνικός/υπεύθυνος καταστήματος μου είπε με ύφος χιλίων καρδιναλίων ότι το κινητό έχει 1 χρόνο εγγύηση και παρά τον αντίλογο μου για τα 2 χρόνια αρνήθηκε πεισματικά την άποψή μου..
Το έδωσα τελικά για servise και περιμένω να μου πουν ότι θα κοστίσει χχχ€ γιατί είναι εκτός εγγύησης.Δε σκοπεύω να δώσω χρήματα να το φτιάξω και θα κινηθώ δια της νομικής οδού.
Και εδώ έρχεται η ερώτησή μου:Αν κατεβάσω το pdf Link που δίνετε και το εκτυπώσω,λέτε να αρκεί ή να πάρω στο INKA να δω τι θα μου πουν και εκεί;;Ξέρω ότι δεν υπάρχει μαγικό ραβδάκι για συνοπτικές διαδικασίες αλλά με τι σειρά με συμβουλεύετε να πράξω προκειμένου να τακτοποιηθεί το ζήτημα το συντομότερο;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Εδω εισαι:
http://www.iphonehel...ωπαϊκή-εγγύηση/