φιλε γράψε πάνω δεξιά στην αναζήτησή τη λέξη DOA και θα βρεις δεκάδες παρόμοια θέματαΚαλησπερα παιδια, χρονια πολλα και καλη χρονια να εχουμε. Μολις εμαθα για το δικαιωμα υπαναχωρησης και θελω καποιες διευκρινισεις.
Δηλαδη μπορουμε να αγορασουμε ενα προιον και σε διαστημα 14 ημερων να το γυρισουμε πισω και να παρουμε πισω τα λεφτα μας; Αυτο ειναι το διακοωμα υπαναχωρησης;
Sent from my jb iPhone 4 using Tapatalk
Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;
#1246
Δημοσίευση 04/01/2016 - 19:57
Ad
#1247
Δημοσίευση 04/01/2016 - 19:58
Sent from my jb iPhone 4 using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από: pinturicchio, 04/01/2016 - 19:59
#1249
Δημοσίευση 04/01/2016 - 20:04
Καλησπερα παιδια, χρονια πολλα και καλη χρονια να εχουμε. Μολις εμαθα για το δικαιωμα υπαναχωρησης και θελω καποιες διευκρινισεις.
Δηλαδη μπορουμε να αγορασουμε ενα προιον και σε διαστημα 14 ημερων να το γυρισουμε πισω και να παρουμε πισω τα λεφτα μας; Αυτο ειναι το διακοωμα υπαναχωρησης;
Sent from my jb iPhone 4 using Tapatalk
http://europa.eu/you...ds/index_el.htm
#1250
Δημοσίευση 04/01/2016 - 20:11
Sent from my jb iPhone 4 using Tapatalk
#1251
Δημοσίευση 04/01/2016 - 20:16
Με αυτη τη λογικη μπορουμε να παιρνουμε ολα τα κινητα να τα δοκιμαζουμε για κανα 10ημερο και να τα γυρναμε. Μου φαινεται παραλογο παρολο που μαι ο καταναλωτης. Δηλαδη μετα ο εμπορος τι θα το κανει; Θα το πουλησει σε αλλον;
Sent from my jb iPhone 4 using Tapatalk
Δεν το διάβασες καλά!
Προσοχή!
Σημειώστε ότι δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσετε τα εμπορεύματα που παραλάβατε προτού αποφασίσετε να υπαναχωρήσετε από την αγορά. Το δικαίωμα υπαναχώρησης σας δίνει τη δυνατότητα να ελέγξετε το προϊόν όπως θα το κάνατε σε ένα κατάστημα, και όχι να το χρησιμοποιήσετε ελεύθερα για 14 ημέρες.
#1252
Δημοσίευση 04/01/2016 - 20:36
1ο μαγαζι σε σκρουτζ
Βάση του (άρθρο 3στ, ν.2251/1994) ο πελάτης έχει την δυνατότητα να υπαναχωρίσει της παραγγελίας του σε δίαστημα 14ημερών από την ημέρα παραλαβής της και η εταιρία μας είναι υπόχρεη να επιστρέψει ότι ποσό έχει καταβάλει ο πελάτης για την συγκεκριμενη παραγγελία.
Θα γίνεται αποδεκτή μόνο η επιστροφή των προϊόντων που βρίσκονται σε άριστη κατάσταση στην αρχική τους συσκευασία, με τις ζελατίνες ή τις ταινίες ασφαλείας που συνόδευαν την συσκευή και με πλήρες περιεχόμενο (εξαρτήματα, οδηγίες χρήσης, κτλ.)
Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή πραγματοποιείται υπ'ευθύνη του Πελάτη.
2ο μαγαζι
Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής σας δραστηριότητας, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντάς μας το προϊόν. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της υπαναχώρησης (είτε το επιστρέφετε εσείς, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα). Εφόσον εγκριθεί η επιστροφή, θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το έχετε εξοφλήσει.
Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.
Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης προϋπόθεση για την επιστροφή είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, να είναι άθικτη η συσκευασία και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.
3ο μαγαζι
Όσων αφορά την επιστροφή προιόντων- υπαναχώρηση αγοράς ο καταναλωτής δικαιούται να υπαναχωρήσει, χωρίς να αναφέρει τους λόγους, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού.Στην περίπτωση αυτή ο καταναλωτής: α) Επιστρέφει τα αγαθά, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε στον προμηθευτή την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση και β) επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής των αγαθών. Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη δια πίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. To kaizer.gr υποχρεούται να επιστρέψει τα καταβληθέντα από τον καταναλωτή ποσά χωρίς επιβάρυνση και χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία το προϊόν επεστράφη στo kaizer.gr (3ης Σεπτεμβρίου 35 κ Στουρνάρη, Αθήνα-10433).
#1253
Δημοσίευση 04/01/2016 - 20:39
Δεν το διάβασες καλά!
Δεν το πολυκαταλαβαινω. Αν εγω το γυρισω πισω την 13η μερα αψογο τι διαφορα εχει με το να το πηγαινα την 13η μερα και να το ειχα μεσ το κουτι του. Πως θα καταλαβουν τι εκανα εγω αν το γυρισω αψογο. Αν ηταν ετσι δεν θα ισχυε για 14 αλλα για 1 μερα
#1254
Δημοσίευση 04/01/2016 - 20:46
καλά τώρα συγκρίνεις τα skroutzo μάγαζα, που ο κάθε νας κοιτάει το δικό του κέρδος. Και καλά κάνει αφού προσπαθεί να γίνει επιχειρηματίας. Αλλά βλέπεις πως μεταποιούν έναν νόμο, στο link που παρέθεσε ο φίλος παραπάνω από την ευρωπαική ιστοσελίδα.
ο ένας λέει 14 ημερολογιακές ημέρες, όταν ο νόμος λέει ξεκάθαρα 14 εργάσιμες , ο άλλος λέει να το επιστρέψεις πακεταρισμένο, όταν ο νόμος λέει ότι πρέπει να το έχεις χρησιμοποίηση με σύνεση όπως σε βιτρίνα καταστήματος.
προσκοπική εμπειρία με κατάστημα αλυσίδας δεν είχα κανένα πρόβλημα, σε επίπεδο skroutz υπάρχουν πολλοί ''επιχειρηματίες'' εκεί έξω, με αναμφίβολο after sale service.
Τελευταία επεξεργασία από: 108, 04/01/2016 - 20:47
#1255
Δημοσίευση 04/01/2016 - 20:47
Στην ουσία δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το προϊόν. Αν το χρησιμοποιήσεις σημαίνει ότι αποδέχθηκες την πώληση και το χρησιμοποιείς, οπότε το γυρίζεις αν έχει κάποιο ελάττωμα και "παίζεις" με τους όρους της εγγύησης.
#1256
Δημοσίευση 04/01/2016 - 21:04
Στην ουσία δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το προϊόν. Αν το χρησιμοποιήσεις σημαίνει ότι αποδέχθηκες την πώληση και το χρησιμοποιείς, οπότε το γυρίζεις αν έχει κάποιο ελάττωμα και "παίζεις" με τους όρους της εγγύησης.
Αυτό που λες, δεν έχει καμία σχέση με την υπαναχώρηση και τα λεφτά σου πίσω. Μιλάς για αντικατάσταση προβληματικού προιόντος.
Από το link ανέβασες στις ερωτήσεις. Τώρα το ποιος θα είναι αυτός που θα σου πει πόσο αξία έχασε το προιόν είναι άλλη ιστορία.
Παρέλαβα μια κάμερα που αγόρασα στο Διαδίκτυο, αλλά διαπίστωσα ότι δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μου. Ανησυχώ γιατί την έχω ήδη πληρώσει. Μπορώ να την επιστρέψω και να πάρω πίσω τα χρήματά μου;
Ωστόσο, εσείς θα πρέπει να καλύψετε τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος στον έμπορο - εκτός αν δεν σας είχε ενημερώσει εκ των προτέρων για την υποχρέωσή σας αυτή.
Αν χρησιμοποιήσετε το προϊόν έστω και για λίγο, οφείλετε να αποζημιώσετε τον έμπορο για τη μείωση της αξίας του εμπορεύματος.
Ωστόσο, το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει, μεταξύ άλλων για αγορές:
- αλλοιώσιμων προϊόντων,
- ταινιών DVD τις οποίες έχετε αποσφραγίσει,
- υπηρεσιών κράτησης ξενοδοχείων, εστίασης ή υπηρεσιών αναψυχής για συγκεκριμένη ημερομηνία ή συγκεκριμένη περίοδο.
#1257
Δημοσίευση 04/01/2016 - 21:17
εγω δεν μπορω ακομα να καταλαβω πως θα καταλαβει καποιος οτι εγω το χρησιμοποιουσα για 13 μερες αψεγαδιαστα με σκοπο να το γυρισω πισω και να μην χασω καθολου αξια. Το οτι δε μπορεις να το χρησιμοποιησεις δεν ισχυει. Το χρησιμοποιοιεις και αναλογα της φθορας μειωνεται η αξια που θα παρεις πισω.
#1258
Δημοσίευση 04/01/2016 - 21:20
Στην ουσία δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το προϊόν. Αν το χρησιμοποιήσεις σημαίνει ότι αποδέχθηκες την πώληση και το χρησιμοποιείς, οπότε το γυρίζεις αν έχει κάποιο ελάττωμα και "παίζεις" με τους όρους της εγγύησης.
μα αμα δε μπορεις να το χρησιμοποίησης προς τι το δικαίωμα αυτό και προς τι οι 14 μερες. Δε σου φαινονται πολλες για να μην μπορεις να το χρησιμοποιείς?
#1259
Δημοσίευση 04/01/2016 - 23:17
Την ανοίγεις κανονικότατα τη συσκευάσία, εν/ποιείς και αυτό που αγόρασες.
Ο νόμος της υπαναχώρησης δε σε παριορίζει στον λόγο που αποφασίζεις να το επιστρέψεις. Μα δε σου αρέσει, μα το μετάνιωσες.
Yπόψην πως αν ο πωλητής δε συμπεριλάβει μαζί με το προιόν το έντυπο της υπαναχώρησης, οι 14 μέρες γίνονται αυτομάτως 1 χρόνος.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 04/01/2016 - 23:20
#1260
Δημοσίευση 06/01/2016 - 01:27
Αυτο που λες ειναι 100%; Εξηγουμαι. Στο σκρουτζ υπαρχουν 3 καιζερ. Δεν θυμαμαι ποιο απο τα 3 εγραφε οτι για να ασκησει ο καταναλαωτης το διακιωμα υπαναχωρησης πρεπει το προιον να μην εχει ανοιχτει δηλαδη να ναι σφραγισμενο. Μα ειναι δυνατον; Το δικαιωμα υπαναωχρησης δεν ειναι ΕΝΑ κοινο; Το εφαρμοζει ο καθενας οπως θελει;Την ανοίγεις κανονικότατα τη συσκευάσία, εν/ποιείς και αυτό που αγόρασες.
Ο νόμος της υπαναχώρησης δε σε παριορίζει στον λόγο που αποφασίζεις να το επιστρέψεις. Μα δε σου αρέσει, μα το μετάνιωσες.
Yπόψην πως αν ο πωλητής δε συμπεριλάβει μαζί με το προιόν το έντυπο της υπαναχώρησης, οι 14 μέρες γίνονται αυτομάτως 1 χρόνος.
Sent from my jb iPhone 4 using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από: pinturicchio, 06/01/2016 - 01:28
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 4
0 μέλη, 4 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες