Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;
#1411
Δημοσίευση 01/02/2016 - 18:30
Sent from my jb iPhone 4 using Tapatalk
Ad
#1412
Δημοσίευση 01/02/2016 - 18:37
δεν μπήκα να δω αλλα είπαν θα το έκαναν άμεσαΝαι απο αμελεια το κανανε οι κακομοιροι μωρε. Οχι πως αμα τους πεις για doa θα σου πουν "μα κυριε το γραφουμε ξεκαθαρα στο site μας". Ποσο καιρο κρατα αυτη η αμελεια; Τωρα το εχουν διορθωσει πχ;
Sent from my jb iPhone 4 using Tapatalk
#1413
Δημοσίευση 01/02/2016 - 18:49
Sent from my jb iPhone 4 using Tapatalk
#1414
Δημοσίευση 01/02/2016 - 20:56
Sent from my jb iPhone 4 using Tapatalk
#1415
Δημοσίευση 18/02/2016 - 13:09
Μετά από ερώτηση που έστειλα στην infoquest, ζητώντας να μου διευκρινιστεί αν ισχύει πλήρης διετής εγγύηση για τα iPhone, η απάντηση που έλαβα:
"Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε τα προϊόντα που πωλούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση καλύπτονται από την Περιορισμένη Εγγύηση Ενός Έτους από τον κατασκευαστή. Η νομοθεσία περί καταναλωτών που ισχύει στην Ευρωπαϊκή Ένωση, παρέχει θεσμοθετημένα δικαιώματα εγγύησης επιπλέον της κάλυψης αυτής. Η περίοδος υποβολής αξιώσεων είναι 2 έτη και προβλέπεται για ελαττώματα που υπήρχαν κατά την παράδοση των προϊόντων.
Στην περίπτωση που θέλετε να υποβάλετε αξίωση, καλείστε να προσκομίσετε την απόδειξη Λιανικής Πώλησης και το έντυπο αξίωσης που θα συμπληρώσετε σε οποιαδήποτε από τις reception μας.
Στη συνέχεια οι πληροφορίες μεταβιβάζονται στον κατασκευαστή και είναι στη διακριτική ευχέρειά του να προχωρήσει σε κάλυψη χωρίς οικονομική επιβάρυνση."
Θα με ενδιέφεραν τα σχόλια σας και τι αντιλαμβάνεστε πάνω σε αυτή την απάντηση, ευχαριστώ.
#1416
Δημοσίευση 18/02/2016 - 13:17
Μετά από ερώτηση που έστειλα στην infoquest, ζητώντας να μου διευκρινιστεί αν ισχύει πλήρης διετής εγγύηση για τα iPhone, η απάντηση που έλαβα:
"Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε τα προϊόντα που πωλούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση καλύπτονται από την Περιορισμένη Εγγύηση Ενός Έτους από τον κατασκευαστή. Η νομοθεσία περί καταναλωτών που ισχύει στην Ευρωπαϊκή Ένωση, παρέχει θεσμοθετημένα δικαιώματα εγγύησης επιπλέον της κάλυψης αυτής. Η περίοδος υποβολής αξιώσεων είναι 2 έτη και προβλέπεται για ελαττώματα που υπήρχαν κατά την παράδοση των προϊόντων.
Στην περίπτωση που θέλετε να υποβάλετε αξίωση, καλείστε να προσκομίσετε την απόδειξη Λιανικής Πώλησης και το έντυπο αξίωσης που θα συμπληρώσετε σε οποιαδήποτε από τις reception μας.
Στη συνέχεια οι πληροφορίες μεταβιβάζονται στον κατασκευαστή και είναι στη διακριτική ευχέρειά του να προχωρήσει σε κάλυψη χωρίς οικονομική επιβάρυνση."
Θα με ενδιέφεραν τα σχόλια σας και τι αντιλαμβάνεστε πάνω σε αυτή την απάντηση, ευχαριστώ.
Μετά απο τόσο καιρό, μετά απο 95 σελίδες εδώ στο Topic, ακόμα ρωτάτε για τη 2ετία?
Ο 2ος χρόνος ισχύει για όλες τις ηλ/νικές συσκευές και δε γίνεται καμία εξαίρεση σε iDevices.
Κάτι απο τα παλιά.
Για τις αγορές που πραγματοποιούνται από καταναλωτές στην Ελλάδα και την Κύπρο, η περίοδος για την έγερση απαιτήσεων που σχετίζονται με ελαττώματα μη συμμόρφωσης με τη σύμβαση πώλησης είναι 2 έτη από την ημερομηνία παράδοσης. Αυτές οι απαιτήσεις υπόκεινται στις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις που επιβάλλονται από την τοπική νομοθεσία.
#1417
Δημοσίευση 18/02/2016 - 14:02
Με όλο το σεβασμό, αλλά …μετά από 95 σελίδες, γιατί οι εταιρίες και τα καταστήματα αρνούνται αυτό που ανέφερες;;; Εγώ απλώς το έθεσα φιλικά, προς σχολιασμό, γιατί από ότι φαίνεται ουδείς συμμορφώνεται με το Ευρωπαϊκό πλαίσιο περί της εγγύησης των προϊόντων! Όσον αφορά την αναφορά περί των απαιτήσεων που υπόκεινται στις προϋποθέσεις και απαιτήσεις που υποβάλλονται από την τοπική νομοθεσία, μήπως αυτό αφήνει περιθώρια άρνησης της διετίας;
Όπως και να έχει, ευχαριστώ για το χρόνο, θα το κοιτάξω περαιτέρω.
(τέλος πάντων, δεν πρέπει να μου κάνει εντύπωση τίποτα πια σε αυτό τον τόπο και αυτό το λαό… άλλωστε οι "άλλοι" φταίνε πάντα!!! μάλλον οι "άλλοι" είναι οι εξωγήινοι!!!)
#1418
Δημοσίευση 18/02/2016 - 14:42
Υπάρχουν ακόμα καταστήματα που αρνούνται τη 2ετία? Να μου έλεγες πριν 1-2 χρόνια να το δεχθώ.
Τα Topic που αποδεικνύουν το ακριβώς αντίθετο απο το "ουδείς συμμορφώνεται" που αναφέρεις πολλά.
Ακόμα και σε αυτό εδώ. Μια μικρή αναζήτηση και θα τα βρείς όλα μπροστά σου.
Εν ολίγοις. Ο 2ος χρόνος αφορά τον πωλητή να σε καλύψει και όχι τον κατασκευαστή. Και κανείς δεν έχει το δικαίωμα να σου το αρνηθεί.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 18/02/2016 - 14:43
#1419
Δημοσίευση 18/02/2016 - 15:35
Υπάρχουν ακόμα καταστήματα που αρνούνται τη 2ετία? Να μου έλεγες πριν 1-2 χρόνια να το δεχθώ.
Τα Topic που αποδεικνύουν το ακριβώς αντίθετο απο το "ουδείς συμμορφώνεται" που αναφέρεις πολλά.
Ακόμα και σε αυτό εδώ. Μια μικρή αναζήτηση και θα τα βρείς όλα μπροστά σου.
Εν ολίγοις. Ο 2ος χρόνος αφορά τον πωλητή να σε καλύψει και όχι τον κατασκευαστή. Και κανείς δεν έχει το δικαίωμα να σου το αρνηθεί.
Ε! Όλο και κάποια υπάρχουν! Και μάλιστα μεγάλες γνωστές αλυσίδες! Το ερώτημα μου προς τα κεντρικά αυτών των μεγάλων και γνωστών αλυσίδων, μου απέδωσε ως απάντηση, ότι παρέχουν εγγύηση για ένα μόνο έτος. Αλλά όπως είπα και πριν, δεν θα το συνεχίσω και δεν θα ξανά απαντήσω, διότι αυτά τα φαντάζομαι αφού τα διαβάζω στα email τους που έλαβα ως απάντηση και μάλιστα μέσα στον Δεκέμβριο του 2015 (και όχι πριν 1-2 χρόνια)!!!
#1420
Δημοσίευση 18/02/2016 - 15:39
Αυτοί απλά αναφέρονται στον 1 χρόνο του κατασκευαστή.
Μη μπλέκεις με το να μιλάς με mail. Δεν έχει κανένα νόημα.
Αν ποτέ χρειαστεί να το πας στο 2ο χρόνο, πας απλά κατευθείαν στο κατάστημα με την απόδειξη αγοράς, είτε στα εξουσιοδοτημένα.
#1421
Δημοσίευση 03/03/2016 - 22:21
Παιδιά υποθέτω πως το ίδιο περί 2ετίας ισχύει ΚΑΙ για macbook κανονικότατα έτσι??
#1422
Δημοσίευση 03/03/2016 - 22:24
#1423
Δημοσίευση 03/03/2016 - 22:26
Ναι, για ολες τις ηλεκτρονικές συσκευές ισχυει.
Ok. Thanx
#1424
Δημοσίευση 10/03/2016 - 21:54
Καλησπέρα,
Μετά απο επίσκεψη στην info με 22 μηνων χαλασμένο Ipad συνοδευόμενο απο το τιμολόγιο αγοράς έλαβα απάντηση
Τεχνική Διάγνωση:
Δεν έγινε δεκτή η αίτηση για διετή εγγύηση από την apple .Ακολουθεί κόστος αντικατάστασης:
τηλεφωνικά μου αναφέρουν οτι απορίφθηκε λόγω τιμολογίου.
Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω?
Sorry αν επαναλαμβάνω ερωτήσεις αλλα χάθηκα στις 95 σελιδες
#1425
Δημοσίευση 10/03/2016 - 22:37
Ενημερωτικά ο νόμος δε κάνει καμία διάκριση μεταξύ νομικού και φυσικού προσώπου. Έχεις κανονικά τη 2ετία λοιπόν.
Τη συσκευή απο που την αγόρασες? Μιας και ο 2ος χρόνος αφορά τον πωλητή απευθύνεσαι εκεί.
Μπορείς να μιλήσεις και με τον Συνήγορο του Καταναλωτή.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες